De Deugniet in Borger

1307200338 60
1320936338 55
1394195006 59
1472032342 49

1. Hebben heerlijk gegeten in De Deugniet, in uitstekende ambiance. Was niet druk. Vlotte bediening. Vriendelijke communicatie. Mosterdsoep nog nooit zo lekker geproefd. Mmm. Hoofdgerecht: echtgenoot zalm met gamba's. Schrijfster dezes: ossenhaas puntjes. Goed opgemaakte verwarmde borden plus entourage. Na afloop uitstekend verzorgd kaasplankje. Uitermate tevreden.

2. In eerste instantie doet het restaurant leuk aan. Het was niet druk. Drie tafeltjes bezet, waarvan er al twee hun eten hadden. Wij kregen een leuke tafel in het midden. We hadden een groepje van 7 volwassene en twee kleine kinderen. We werden vlot geholpen, hadden snel ons drinken en deden onze bestelling. 5 Pannenkoeken, 2 carpaccio, twee soep, 1× spareribs en een portie poffertjes. Dit was om 18.30 Uur. Om 19.55 Hadden we nog niets op tafel. Ik ben gaan vragen of het nog lang zou duren, want de kinderen werden moe en jengelig. Ik kreeg als antwoord dat wij niet de enige waren en dat anderen eerder aan de beurt waren (Dat was een tafeltje met 2 personen die voor ons waren en een tafeltje met 2 personen die na ons gekomen waren, zij hadden allemaal al geruime tijd hun eten). Bovendien was er maar één kok zei de dame. Maar het eten zou zo komen. Na ongeveer 10 minuten was het eten er. De carpaccio was zeer karig opgemaakt, voornamelijk met sla, 3 druppels dressing en 4 pijnboompitten. De soep was goed. De pannenkoeken waren smaakloos en half koud, twee waren er aangebrand en niet gaar van binnen, de spareribs waren droog, zout en lauwwarm (magnetron?)
    de antwoorden van de dame die bediende waren kortaf en erg “in de verdediging"
    Al met al een echt hele slechte ervaring. Nooit meer!

3. Wij hebben met zn 11en heerlijk pannenkoeken gegeten. Er was wel 1 pannenkoek verkeerd gemaakt maar dat mocht de pret niet drukken. Kinderen hebben ook heerlijk gespeeld in de speelhal achterin het restaurant.

4. S. van Aalderen

De bediening was vriendelijk en tegemoetkomend. De ruimte was zeer geschikt voor onze familie.
    De kwaliteit werd door ons allen als uitstekend gewaardeerd.

5. JR Verschut

6. Wat een gezellig familiair restaurant! Hartelijke ontvangst en gezellige locatie met piratenthema in het pannenkoekengedeelte van het restaurant. Het restaurant beschikt over een fantastische en unieke speelgelegenheid (met piratenschip, springkussen, indianenbasis en ballenbak) voor de kids waardoor de ouders ook rustig kunnen tafelen. Heerlijke pannenkoeken gegeten en een vriendelijke bediening! Wij hebben een fijne avond gehad en komen zeker nog eens terug!

7. Misschien lang geleden, maar toen deze naam op de computer verscheen kwamen de slechte herinneringen meteen weer terug. Pannenkoeken eten en vrienden trakteren. Met 9 man aan tafel. De appel-gember pannenkoek was bij een vriendin zwart aan de onderkant. Iets ervan zeggen, leverde op dat er een nieuwe besteld mocht worden, maar wel tegen volledige betaling. Dat vonden wij apart. Wij wilden gewoon een vervanging die niet verbrand was. Het meisje dat ons toen hielp vond dat ook logisch, maar kreeg als antwoord dat dit niet kon. Dat het altijd zo was bij een gember-appel pannenkoek... Heel apart, want mijn partner had dezelfde pannenkoek en die was niet zwart. Afijn. Discussie voeren was niet mogelijk, we werden als groep afgeserveerd. Hebben de pannenkoeken verder opgegeten en iedereen gaf een stukje van zijn/haar pannenkoek aan die vriendin. Op de vraag of wij nog een toetje wilden hebben wij natuurlijk direct NEE geantwoord. Dat geld konden we beter besteden bij een zaakje in de elders waar ze heerlijk ijs serveerden. Heel jammer en daar hebben we een behoorlijke kater aan overgehouden. Voor ons dus nooit meer pannenkoeken bij De Deugniet... Want, zoals onze gasten het ook al aangaven, daar Deugt het Niet.

8. Meneer de leeuw

We zijn er laatst komen eten en werden vrolijk ontvangen door de bediening, en hoefden niet lang te wachten op de pannenkoeken. Die ook heerlijk waren. Ook was er een speelruimte waar de kinderen in mochten spelen. Het was echt een top avond!

9. Heerlijk gegeten in een prachtige locatie. Onze ontvangst was super door een alleraardigst team. Kortom zeker om terug te komen.

10. miranda van breda

Met mijn gezin bij de deugniet wezen eten in het restaurant. Mooie entourage. Weinig keus a la carte. Ik heb de rode mul met bloemkool puree gekozen. De vis was smakelijk maar de puree was koud. De porties waren klein. Het was echt een tegenvaller.

11. Na een stevige pannenkoek zat ik niet vol. Voor de kinderen onder 8 is het leuk met speelschuurtje. Muntthee werd met suiker in plaats van honing geserveerd. Bediening is vriendelijk. Hier komen we niet terug.

12. Carpaccio was te dik gesneden en de voor de rest ontzettend saai. Tomaten soep was koud en waterig. De combinatie van de ossenhaas met daarin zalm sloeg kant nog wal. De zalm kwam duidelijk uit blik en de sperziebonen omwikkeld met spek waren slecht doorbakken.

De patat van de kinderen was als enige lekker door gebakken en goed gemaakt, de kipnuggets daarentegen kwamen uit het vriesvak van de supermarkt.

Al met al toch weer een teleurstelling van een pannenkoekenhuis wat a la carte tracht erbij te doen, maar wel de prijzen van een restaurant durft te vragen...

13. Laten we positief beginnen, bediening was erg vriendelijk en het restaurant ziet er leuk uit.

Eten was eigelijk allemaal uit blik/ vriezer. Biefstuk was helemaal gaar door magnetron? Wienerschnitzel klein aangebrand en uit een pakje. Pannenkoeken waren erg vet en niet helemaal gaar. Dit staat helemaal niet in verhouding met de prijzen.

Helaas voor ons geen tweede keer naar deze gelegenheid.

14. Vandaag 18 november 2014 heerlijk gegeten. Een vriendelijke bediening. Na 15 min. kregen we al het bestelde eten. Het vlees was heerlijk mals, 3 keer gevraagd of alles naar wens en voldoende was. Je krijgt echt waar voor je geld. Wij zullen hier zeker vaker terug komen.

Nico en Yvonne de Lang uit Nijmegen

15. Vandaag hier gegeten, maar de pannenkoeken waren wat droog en er zat weinig smaak aan. Maar ook bij binnenkomst hebben we al ruim 15 minuten moeten wachten voordat we wat te drinken konden bestellen. Het brood dat we als vooraf voor de hele tafel bestelden werd in het voorbijgaan op tafel gezet. Al met al leek de bediening erg ongeïnteresseerd. Na het eten maar ergens anders een dessert gehaald voor de kinderen. Dit is een restaurant waar we liever niet weer komen.

16. We zijn tijdens onze jaarlijkse familiedag bij de Deugniet komen eten.

De bediening is vriendelijk en snel. De pannenkoeken smaken goed, maar wat ons nogal verkeerd viel, is dat de communicatie niet goed was.

Het bleek dat de pannenkoeken met kaas en ui gratis waren. Dat had aan tafel door de serveerster gezegd moeten worden.Dit was niet gebeurd. Gevolg: het ene stel betaalde slechts 4 euro en het andere, wat toevallig een andere keuze had gemaakt, moest het volle pond betalen. Raar!

Acties zijn leuk voor klanten, maar dan moet je het de klant wel zeggen...

17. Prima ontvangst. Lekkere pannenkoek met verse ingrediënten. Je kan zien hoe je pannenkoek gebakken wordt. De bakker komt zelf je pannenkoek brengen.

18. Fam. van Popering

Tijdens onze vakantie zijn we twee keer pannenkoeken wezen eten bij De Deugniet. Het feit dat we een 2e keer terug gingen zegt al genoeg lijkt me. We hoefden niet lang op ons eten te wachten, voor je het wist stonden de heerlijke, goed gevulde pannenkoeken voor je neus. Prima van smaak! De sfeer is leuk, in de piratenstijl. Het speelgedeelte was een leuke aanvulling, al was het er wel donker, maar goed daar vraagt het thema wellicht ook een beetje om... We hebben in ieder geval heerlijk gegeten. Aardige bediening ook. We bevelen De Deugniet van harte aan!

19. Fam. Visser

Kinderen vonden het hier geweldig, ze wilden niet meer weg. Het eten werd super snel bezorgd en je kon meekijken hoe de koks het eten klaar maakten d.m.v. een scherm, hardstikke leuk! En het eten was natuurlijk prima. Wij komen hier zeker nog een keer terug!

20. Rene venema

Vandaag is onze dochter 5 geworden. Leuk uit eten dacht wij. Echter reserveren niet mogelijk telefoon wordt niet beantwoord en je krijgt een voicemail. Op de bonnefooi dan maar het bandje geeft tenslotte aan dat ze open zijn. Aangekomen zijn ze open. We lopen het pannenkoeken gedeelte in waar ook de speeltuin is. We worden door een dame ontvangen met ferme stem die vraagt wat wij daar moeten? Eten en spelen stamelen wij. Ze lijken niet echt blij met onze komst. We mogen op het terras of in het andere restaurant zitten waar je er ver (2 panden verder op) van de speelruimte zit. Kinderen kun je niet zien, ze kunnen niet gemakkelijk naar je toekomen aangezien het allemaal zware deuren zijn. De speelruimte is een donker hok met smalle en hoge trappen die niet afgerasterd zijn. Gezien de onvriendelijke ontvangst, het tegenvallen van de sfeer en veiligheid van de speelruimte. Kiezen we het hazenpad en gaan op advies van een lokale ijszaak naar Buinen waar we heerlijk hebben gegeten.

21. Sander Fluit

Waardeloos!!! De enige waardering die dit "restaurant" verdient. Smakeloos eten, trage bediening en zeer lang moeten wachten op ons eten. Dit is zeer vervelend wanneer je met 2 kids van 4 en 5 jaar gaat eten. Als klap op de vuurpijl laat een serveerster een glas kapot vallen die ze pas een paar minuten later komt opruimen. Niet echt klantvriendelijk met al die glasscherven bij jonge kinderen. Ook het speelgedeelte is zeer karig en gedateerd. Enige aanrader die ik heb: zoek een andere leuke eetgelegenheid.

22. Mark W. Sepers

Zeer tevreden over ons bezoek gisteren. Vriendelijk personeel, snel geholpen en goed eten voor zachte prijs.

23. Hier gaan wij echt nooit meer naartoe. Duurde 15 minuten voordat iemand kwam vragen wat we wilden drinken. Duurde daarna nog erg lang voordat we dat kregen en gold ook voor de pannekoeken. Bij De shoarmapannekoek was het vlees erg dik, en een heel stuk aangebrand. Bediening kwam tussendoor niet 1 keer vragen of alles naar wens was, ook niet vragen of we nog wat te drinken wilden. Speelgedeelte is leuk bedacht. Alleen niet handig voor peuters met alle trapjes. Nee, wij komen hier niet meer terug.

24. Bediening is vriendelijk en het eten is snel klaar. De ice tea had geen prik en was lauw. De tweede ice tea was ook lauw. De shoarmapannenkoek was slecht. Te dikke vleesbrokken met veel zeen. De pannenkoeken vonden wij erg dik en vet.

25. Hebben hier zaterdag 15 december gegeten met 5 personen. Leuke ambiance, klantvriendelijk en leuke, aardige serveersters.
    Het eten was kwaliteit/prijsverhouding goed. Hebben hier goed gegeten. Wij logeerde in Nooitgedacht Hof van Saksen.
    Als wij in de buurt zijn komen wij hier graag terug, een aanrader.

26. Speelruimte ruikt idd wat muf, vooral onder de grond, wat wel te begrijpen is. Wij aten heerlijk in het à la cart restaurant. En de pannenkoek voor de kleine was ook prima, als je dunne wilt dan moet je crêpes bestellen. Wat ik wel jammer vind als je van het à la cart gedeelte uit gaat spelen er niet een tafel is waar event ouders nog wat kunnen naborrelen

27. Donker piratenhol, opzich wel leuk aangekleed.
    Speelgebeuren stinkt en is niet erg schoon, pannenkoek was lekker maar niet bijzonder. De soepjes waren waterig en zn geld niet waard..
    Personeel is niet al te vlot, allemaal jonge meiden.
    Kregen op het laatst het gevoel dat we werden weggekeken, terwijl keuken nog zeker een half uur open zou zijn.
    Zou hier niet zo snel nog een keer gaan eten.

28. Jan huizing

Bovenstaande reacties lezende denk ik dat we ergens anders zijn geweest.....
    Pannenkoekenres. heeft de uitstraling van een campingkantine, pannekoeken waren te dik.
    Toevoegingen niet vers (champignons uit potje) , uiensoep was niet lekker.
    De speelhoek is voor de kinderen oke maar de muffe geur in het hok was niet fijn.

29. Onze kinderen mochten wel spelen in speelruimte maar dan moesten wij wel een maaltijd gebruiken... Alleen iets drinken op het terras (om half 4 in de middag) was niet voldoende! Zijn dus maar weer vertrokken. Heel vreemd.

30. Snelle bediening, leuk voor jonge kinderen. Pannekoeken waren goed en lekker alleen miste de Grand Manier op mijn koek. De Irish Coffee was ook niet goed.

Ik zou nog wel eens terug gaan.

31. Heerlijke pannekoeken, vlotte bediening, voor mij een aanrader.

32. Wat een tegenvaller. Er werd niet gewerkt met verse ingrediënten (ja mevrouw, natuurlijk komen de champignons uit blik) en daardoor valt de smaak tegen. Verder hadden we vooraf doorgegeven dat 1 van onze kinderen een voedselallergie heeft, dat was men vergeten...

33. Beetje veel herrie, maar toch een gezellig sfeertje. Je krijgt waar voor je geld. Redelijk snelle bediening.

34. Eva Alberts

Heb hier een tijdje geleden gegeten. De sfeer was fijn, voor kinderen, maar ook voor een gezellig diner voor twee. Toch was het met al die kinderen wel een beetje lawaaiig, maar dat is nou eenmaal niet te voorkomen. Het eten was heerlijk! Ook de bediening was erg aardig.