• Lid sinds 30 juli 2011

't Kraaienest

Wolphaartsdijk

Gijsbert de Kock heeft nog geen foto toegevoegd

1. Gijsbert de Kock's profielfoto
    Gijsbert de Kock heeft gereageerd op een recensie van La Sicilia

Ja, ja een 'italiaan' die iedere week zijn spinazie in Italie gaat 'plukken' , geloof je het zelf. En waarschijnlijk ook nog vriendelijke prijzen hanteert ? Of de man is stinkend rijk en laat ons mee profiteren, ( een soort barmhartige Samiritaan dus) of hij belazert de boel. Ik geloof best dat je lekker gegeten hebt maar je moet niet alles willen geloven. En roken tijdens het eten is zonde, zelf proef je niets maar de 'buren' ook niet. Ik blijf hier nog even weg.
    Gijsbert

2. Gijsbert de Kock's profielfoto
    Gijsbert de Kock heeft een recensie geschreven voor 't Kraaienest

De bediening is vriendelijk, maar onprofessioneel.

Wij hadden gereserveerd voor 5 personen, kregen een tafel aangeboden voor 4 waarop voor 2 gedekt was. Dit is het ergste niet en er was vlug een andere tafel geregeld. Wij hadden via veilingen 4x kreeftmenu en eenmaal geen vis wegens allergie.

4 gangetjes zonder vis moet toch kunnen? Nou, niet hier dus.

Het voorgerecht van het kreeftmenu smaakte. Niet meer en niet minder. De spoom was een regelrechte afgang. Waarschijnlijk enkele uren van te voren klaargezet. Ik heb ook geen enkele normale (lees: zoals een spoom bedoelt is) zien passeren.

De kreeft daarentegen was heerlijk, ook al moesten wij flink bijbetalen.

Het nagerecht stelde niets voor en last but not least: de wijn is gewoon slecht en veel te duur. De mannelijke ober beveelt een wijn aan die hij zelf nog nooit heeft gedronken. De gehele drankenkaart is trouwens veel te duur. Bv een glaasje cola voor 2 euro en 55ct uit een grote fles geschonken. Al met al voelden wij ons flink belazerd en uit de reacties van diverse tafels waren wij niet de enige.

3,9