La Sicilia in Rozenburg

La Sicilia laten bezorgen?

1195293598 58
1202477114 73
1209660630 73
1382065013 84
1396432045 88

1. Jolanda van die

Pizzas zijn nergens zo lekker als hier

2. Al 25 jaar kom ik hier over de vloer. De kwaliteit is soms eventjes iets achteruit gegaan (de pizza's), maar tegenwoordig weer niets te klagen! We komen hier graag eten of een pizza halen! Standvastig en blijvend! Geweldige eigenaar en personeel! Je voelt je altijd welkom, zelfs als je een pizza gaat halen of als ze hem komen brengen!

3. Anette & Leo

Altijd voelen wij ons welkom, en de gerechten die soms niet op de kaart staan smaken altijd weer naar meer. Vanavond weer een heerlijke ossenhaas gegeten en ook de scampi's in cointreausaus waren weer onweerstaanbaar lekker. Iedereen in de bediening alsmede in de keuken maakte er weer een heerlijke avond van.
    Vraag eens naar de gerechten die in het seizoen te maken zijn. Ik kijk uit naar de siciliaanse lamsbout die overheerlijk en op bestelling gemaakt wordt. Tot snel...

4. Een pizza besteld en deze bleek zeer pittig te zijn, ik ben best wel wat gewend qua pittig eten maar dit was niet te doen! Ik heb een telefoontje gedaan naar het restaurant en gevraagd waarom er niet op de kaart stond dat deze pizza zo pittig was? Volgens de heer die ik aan de telefoon had stond dit wel op de nieuwe kaart. Ik zou een kaart van een paar jaar oud gehad hebben?! Waarom heb ik dan nooit een nieuwe kaart gehad? Daar was geen antwoord op.

Er werd mij een korting aangeboden bij mij volgende bestelling, maar op het moment dat ik zei dat ik geen nieuwe bestelling zou gaan plaatsen omdat dit de 2e keer was dat een gerecht mij tegenviel (de eerste keer was een gerecht wat mij niet bekend was, dus dan kan dat gebeuren), werd de haak erop gegooid, zonder netjes afsluiten van het gesprek!

Daarop heb ik terug gebeld en mijn ongenoegen duidelijk gemaakt over het eerdere telefoongesprek. Daarop werd mij gezegd dat ik maar rekening moest houden met het (opvliegende) karakter van een Italiaan... Hallo, kom op zeg... Ik ben een klant met een klacht, dan gooi je niet zomaar de haak er op. Zo ga je niet met klanten om! Ik heb zelf een bedrijf en als ik zo met klanten om ga, dan hou ik er heel weinig over!

5. Geweldig vlees, en vissoorten. Leuke indeling van het restaurant. Zeker een aanrader!
    We zitten nu met een grote groep in de zaak. Zoals iedereen tussendoor even met de telefoon te spelen, ik dacht ga even naar eet.nu om wat neer te zetten.
    Ik kom uit Brielle om speciaal daar Italiaans te eten. Vraag als je daar bent naar bruschetta, en die vierkante broodjes. Mmm, heerlijk vooraf!
    Nou, genoeg met complimentjes. Ik ga verder nu zo met het nagerecht ijsje met limoncello. Ga zo door la Sicilië.

6. Ik doe een koksopleiding en ik ben hier wezen eten en rond wezen kijken in de keuken en zag hoe alles vers gemaakt werd. Van pizza deeg tot pasta, vers brood, noem maar op. De sfeer is super gezellig. Zeker weten dat we hier terug komen!

7. Ronald Bavelaar

Super gezellig en heerlijk eten. Kom hier al vanaf de 1e dag. Toppertje.....

8. Gert-jan

Jezus, eindelijk waande ik me weer eens in Italië na al die jaren slecht te hebben gegeten in Italiaanse restaurants in Nederland maar eens na een rit van 2 uur naar Rozenburg toe.

Als eerste moet ik de authentieke Italiaanse restaurantliefhebbers wijzen op de gnocchi, here jezus sta me bij.. dit gerecht vergeet ik nooit meer.. de spinazie was geplukt door de gastheer Gino himself zei die.. en nee niet in Nederland maar in Italië.

De gastheer schijnt eens per week heen en weer te vliegen om zo de ingredienten vers van het land te halen in Umbrië (centraal Italië).

En dan nog niet eens over de chianti gesproken.. deze voldeed aan de ultieme smaakbeleving die tot een knotsgekke smaakpapillen activatie leidde in combinatie met de in wezelmelk gekonfijte buffelmozzarella.

En de sfeer dan mensen, vraagt u zich zelf af? Onvergetelijk, en dat meen ik uit de grond van me hart..

We hadden namelijk buiten dubbel geparkeerd, politie aan de deur van het restaurant en zoals de echte italianen werd dit akkefietje weggemoft met wat klassieke limoncelloglazen en een envelop met naar verluidt 200 euro.. echte Italiaanse communisten dus.

Ja hoor dit was me het etentje wel.. heerlijk gegeten.. ook kan hier nog gewoon gerookt worden.. De chefkok is gek genoeg geen Siciliaan maar een Molukker die zich de authentieke Italiaanse keuken eigen heeft gemaakt in Toscane.. niks mis mee hoor, hij kookt als een volwaardig Italiaan.

Al met al heerlijke gegeten en ga hier zeker terug

Groet Gert-jan

9. Wij halen hier tijdens ons traditioneel jaarlijkse uitstapje naar zee, de pizza's en eten die aan zee op.
    Tot nu toe altijd goed maar prijzig.
    Nu waren de prijzen wel erg hoog.
    Het lijkt erop dat de eigenaar een beetje boven z'n stand prijzen berekend.
    Voorlopig effe niet meer dus.

10. Gianluca Stracciatella

Nou ik kan je vertellen dit is een topper hoor. Zelden zo heerlijk gegeten en genoten als hier bij La Sicilia. Je zit weliswaar tussen de Botlek en Europoort in, maar dit restaurant is toch nog een stukje Sicilië en mag jij jezelf wanen in een onvergetelijke ambiance waar Zuidelijke trots centraal staat.

Man man man, wat heb ik genoten. Toen ik een hapje van mijn ossenhaas nam zei ik nog 'godverdomme Clarien', mijn vrouw keek mij in shocktoestand aan omdat wij katholiek door het leven gaan. Zo lekker was het dus!

Toen ik ontspannen aan het eten was kwam de gastheer ineens achter me staan omdat ik mijn vork niet op correcte manier naar mijn mond bracht. Ik werd geattendeerd op mijn incorrecte manier van eten en kreeg direct een massage aangeboden om het wat soepeler te maken. Dit ga je niet snel vergeten! Jarenlang heeft de gastheer met het deeg voor de pizza's gestoeid en dit voel je wanneer je trapezius onder handen wordt genomen, wat een kracht en finesse in de onderarmen.

Dit is een zaak waar ik zeker vaker naar toe ga, als het niet voor het voortreffelijke eten is dan is het wel voor de onvergetelijke ambiance.

Dikke kus van Gianluca

11. Clarence

Wat een wereld avond, Gino en zijn team heeft alles onder controle. Super gegeten, super bediening, kortom ga hier naar toe.

12. Prima zaak, goeie afwisselingen in gerechten, in sfeer eigenlijk primo italia belisimo. Heb wel eens iets in andere pizzaria's geprobeert maar die mogen zich met deze zaak niet vergelijken hoor, er is een echte italia pizzaria en dat is en blijft die pizzaria la sicilia he cepassa tjouw tjouw

13. Mark van vliet

Heerlijk uit eten geweest met collega's! We waren met een grote groep.. Ik zelf ossenhaas op, mijn vrouw een verse zeetong, ga zeker terug dat die zaak 26 jaar bestaat begrijp ik wel.. hou vol Gino we willen nog vaker komen !

14. ik ben gister bij de pizaria uiteten geweest en ik heb gezien dat hun schoonmaakmiddel geen calgonit is , ik vond het eten perfect en de prijzen zijn uitstekend ! aanraders zijn de pizza rucola die ik op had en mijn vrouw een ossenhaasje met pancetta spek met gesmolten gorgonzola en de zelfgemaken tira misu en we kregen van de gastheer 2 glaasjes limoncello het was verrukkelijk!

15. Echt een geweldig restaurant, voor het geheime sausje is zo lekker. We komen er elke maand eten maar het gaat ons nog steeds niet vervelen. Personeel is heel beleefd en gezellig. Top restaurant! Krijgt van mij een 10+!

16. Pizza's zijn goed, vleesgerechten zijn top!

Neem de mix grill of hun gemarineerde biefstuk en zelfs de kipfilet is lekker! Een topper is zeker de ossehaaspuntjes met gebakken spek en lekker gekruid.

De bijgerechten zijn salade, aardappelblokjes en een goede pennepasta.

De kok gebruikt weinig kant & klaar spullen. De prijs en kwaliteit liggen goed in verhouding.

Maarrr.... erg jammer dat de kruidenboter is vervangen door een licht roze knoflook sausachtig iets.
    Ik hoop echt dat dit een tijdelijke vergissing is, die rare sausfles met drukknop.
    Het ranzig aandoende sausje wordt niet meegenomen in mijn beoordeling maar dan wel weer de echte kruidenboter in de toekomst Gino! (Aub) :-)

17. Sfeervolle zaak, helaas worden de pizza's als het druk is nogal erg afgeraffeld en kan die gedeeltelijk verbrand zijn. Ik had laatst dat alle oregano ook in het midden was gegooid, waardoor mijn pizza maar voor de helft eetbaar was. Erg jammer, zeker aangezien de prijzen erg hoog zijn en je wel kwaliteit verwacht dan.

18. Vriendelijk personeel, na enige keren daar geweest te zijn herkennen ze je en dat bevorderd de sfeer zeer zeker.

Goed eten, alles is bespreekbaar, wil je iets niet dan krijg je het ook niet, en wil je iets wel en ze hebben het in huis, dan krijg je het wel.......

Zeer gezellige ambiance en Gino doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken.

Zeker een aanrader!

19. Het is steeds goed eten hier. De pizza's zijn lekker, maar ook de vlees- en visgerechten worden goed klaar gemaakt.

Er heerst altijd een gezellige Italiaanse sfeer en het personeel is heel vriendelijk! En inderdaad die kruidenboter... heerlijk!!

20. De meest gezellige Italiaan die er in omstreken te vinden is. In Rotterdam zou zo'n tent heel goed tot zijn recht komen. Bediening super, heel attent . Alleen voor het stokbrood met kruideboter zou je al gewoon komen eten !!

21. Ik snap de laatste reactie totaal niet, want dit restaurant hebben wij nog nooit zo meegemaakt. Al heel wat keren voortreffelijk gegeten voor een goede prijs en genoten van de gastvrije, vriendelijke bediening!

22. alleen voor dure gerechten ben je welkom en kun je daar lekker eten , maar piza,s sereveren ze daar liever niet aan tafel want dan wordt er gezegt dat ze die niet meer hebben, terwijl de brommers af en aan rijden met dozen piza,s, dit vindt ik erg jammer

23. Wij hebben hier afgelopen zaterdag gegeten en het was gezellig en helemaal top! Ze hadden eigenlijk nog maar een tafel voor 4 maar ze hebben daar heel snel een tafel voor 6 van gemaakt. we moesten wat langer wachten op ons eten maar dit was vooraf al heel netjes gemeld. Wat mij het meeste op viel was dat ze je niet negeerden en zo nu en dan even kwamen babbelen. Het eten was heel goed, ik had dan een pizza maar hij was echt heerlijk, we hadden allemaal (we waren met 6) een ander gerecht en ze kwamen allemaal tot hun recht. Je kunt dus wel begrijpen dat we deze mensen een goede fooi hebben gegeven (voor de kinderwagen!).

24. je stapt een stukje plaastelijk Italy in, goed eten en geweldig gastvrij!

25. Goede klwaliteit, en super is de gastvrijheid.

26. heerlijk eten....echt van goede kwaliteit...ook nog eens hartstikke leuk personeel!