• Honden toegestaan

1221970854 100
1243819995 76
1320291988 71
1702651951 70

1. Eindelijk! Blij dat deze 'belediging' voor 't edele restaurantvak gesloten is.

2. Via vakantieveiling in 2012 en 2013 een kreeftendiner gescoord. De eerste keer was het diner voortreffelijk maar werden we in achteraf hoekje weggestopt. Eigenaar kwam regelmatig zijn gezicht laten zien maar werd irritant door zijn charismatisch gedrag.
    De tweede keer was het werkelijk niet te "v"reten. Meiske van de bediening deed haar uiterste best, was heel lief maar merkten dat het niet goed ging in het bedrijf. De eerste keer konden we onze kreeft uitzoeken. We wisten dat er dan fiks bij moest worden betaald maar het was waar naar geld. De tweede keer kregen we "afval" en gewicht was meer dan wat hadden gescoord op de veiling en moesten deze keer mega veel bij betalen. Niet gedaan! Geen eigenaar gezien en zijn weggelopen.

Niet zo vreemd dat het restaurant nu gesloten is.

1,7
  3. Slecht, na een dag zeilen met het gezin rond half 8 aangeland aldaar, dochter (8 jr) had nog een half flesje sportdrank in haar hand en er direct duidelijk gemaakt dat dit niet genuttigd mocht worden op het terras (ik dacht eerst aan een grap) daarna duurde het een half uur voordat we iets te drinken hadden, vervolgens komt de eigenaar met de kaart en begint dat het toch wel laat is om met een kind van 8 om 20:00 uur nog uit te gaan eten, daarna een verhaal over zijn eigen kinderen vervolgens verteld hij dat een goede maaltijd veel tijd kost dus met andere woorden: geen zin om wat te gaan maken. Na nog meer ergernis over het afrekenen wat lang duurde afgedropen naar de MacDonalds om onze honger te stillen.
    Samengevat: Meneer denkt een 3 sterren restaurant te hebben, gastvrijheid heeft hij nooit van gehoord.
    Jammer voor de mooie locatie, in afwachting van nieuwe uitbaters.

4. Henk Adriaansen

Prachtig uitzicht, ongedwongen bediening. Heerlijk gegeten. Kortom een aanrader.

5. Laatst op uitnodiging van n kennis met n grouponbon het kreeftenmenu gegeten. Wat een aanfluiting is dat. Je bent totaal NIET welkom en dat laat mijnheer duidelijk weten. Het menu is maar een halve kreeft dus je wordt verplicht er nog een halve bij te bestellen. Verder wordt je totaal genegeerd en houdt de 'gastheer' zich enkel met een bezet ander tafeltje bezig. Eten was verder middelmatig en de sfeer als een veredelde snackbar.

6. peter en hanneke

31-08-2013
    Met bon van vakantieveiling naar dit restaurant. We waren benieuwd..
    Op een voor ons niet zo leuke manier een tafel toe gewezen. t Leek wel of we met een bon van vakantieveilingen niet zo welkom waren. Geduldig wachten op de bediening duurde even maar t was hectisch werdt ons gezegd. Soepje ?? Zonder stokbrood, de buren aan de tafel naast ons wel.
    Hoofdgerecht een soort vlees wat een varkenshaas had moeten zijn, erg doorbakken en in stukjes gesneden, frites werd geserveerd in een puntzak in houder.. leuk.. maar als je ziet dat de kok (??) de zak om liet vallen en met twee handen alles van de toonbank en daarachter graaide en weer terug doet in de zak ga je wel ff nadenken. Groente: een doodgekookte zeekraal.. bij vlees?? Met een champignonsaus die nergens naar smaakte. Het enige wat wel lekker was, was het ijsje, wat kan hier mis mee gaan?
    Twee ongezellige uurtjes in een ongezellig restaurant.. met onvriendelijk personeel, geen leuk muziekje maar ergens skyradio op de achtergrond. Gelukkig konden we naar alle bootjes kijken want de lokatie is mooi...
    Alles bij elkaar geen aanrader!

7. Heerlijk gegeten bij ''t Kraaienest aan het veerse meer, mooi uitzicht. Had een bon via Vakantieveilingen, helaas verkeken op de hoogte van het bedrag om extra kreeft bij te bestellen, namelijk 7,95 per 100 gr, dat kwam op een EUR 40 extra!!

8. Wij hebben prima gegeten. Hartstikke leuk personeel en prima eten. Een echte aanrader als je leuk aan het Veerse meer wilt eten!

9. Vandaag gebruik gemaakt van onze vakantieveilingen.nl waardebon en genoten van het heerlijke kreeftenmenu. Vooraf een heerlijke kreeftensoep en mandje stokbrood met tapenade, daarna de smaakvol bereide kreeft met lekkere zeekraal en als dessert een toetje van de chef. Vriendelijke ontvangst, vriendelijke bediening en een prachtig uitzicht over het Veerse Meer. We hebben er van genoten. Aanrader!
    m.vr.gr.,
    Piet en Sonia Carels, Heinkenszand.

10. Vandaag 27-06-2013 bij restaurant het Kraaienest kreeft gegeten,en het was geweldig.Een driegangen diner was erg goed.De gastheer Rob was en is zeer vriendelijk net als zijn chefkok Antonio.De sfeer was heel ontspannen en je voelde je daar meer dan welkom.Stokbrood met heerlijke tapenade,dan een heerlijke kreeftensoep en toen een heerlijk hoofdgerecht met heerlijke kreeft,en een heerlijk dessert.Het ligt bij het veerse meer en de locatie is fantastisch,Rob nogmaals dank je wel voor de gastvrije ontvangst,wij komen zeker gauw weer langs om bij jou te smullen.
    Groetjes Theo en Anita van den Berg,Rijen

11. Op 19 april met bon vakantieveillingen wezen eten. Voortreffelijk, alles was uitmuntend. Een goede bediening en een hartelijk praatje als extra kregen we nog levertjes van de jacobsschelp om te proberen, heerlijk.
    Lie en Adrie 's-Gravenpolder

12. Vorige week 3 gangen menu gegeten met bon van vakantieveilingen. Hartelijke ontvangst zonder poeha, duidelijke keuze per gang.
    Vanaf de amuse tot en met het nagerecht; Voortreffelijk! Kunnen veel duurdere restaurants een voorbeeld aan nemen.
    Heerlijke ongedwongen sfeer, voor iedereen een praatje en lekker rustig zonder storende muziek.
    Absolute aanrader!

13. Door mijn eigen schuld was mijn voucher van de vakantieveiling verlopen, totdat ik onlangs een mail kreeg om de voucher alsnog in te leveren voor onbeperkt vis eten. Met mijn vorige bezoek begin dit jaar, wat behoorlijk tegenviel, in mijn achterhoofd, ben ik toch op de uitnodiging ingegaan. We hadden mooi uitzicht op het water ri. Kortgene, dus dat maakt al een hoop goed... en waarempel een drankenkaart op de tafel.... helaas zijn de prijzen van de drankjes nog steeds hoog t.o.z. van andere eetgelegenheden, maar ach, ik was al blij dat ik mijn voucher alsnog in mocht leveren. Het viel niet tegen, een flinke schaal met mosselen, krabbetjes, kreeftenpoten, scholletjes, stukje zalm en nog wat soorten vis. Helaas was niet alles warm en na uitleg hoe we de krabben- en kreeftenpoten moesten uitpeuzelen konden we beginnen. De frietjes waren ietwat te hard, maar ach we kwamen voor de vis... die smaakte prima... Of de kran en kreeft goed smaakte weet ik niet, dit was de eerste keer, dus dat kan ik nu niet beoordelen. Kortom ik denk dat er toch wat gedaan is met de toch wel vele negatieve reacties. Het is nog geen 8 die ik geef, maar het wordt beter. En uiteindelijk heb ik voor de voucher (€ 22) , drank (4 glazen fris) (€9,70) en dessert (€ 12,70) en fooi in totaal € 51,- betaald voor twee personen, dus dat valt dan toch weer mee.

14. Fam. Suikerbuik

Wij hebben hier afgelopen vrijdag een 4-gangen kreeftenmenu gegeten via Vakantieveiling. Zeer vriendelijke bediening, ongedwongen en relaxte sfeer, mooi uitzicht op de haven en bovenal heerlijk gegeten. Ik ben zelf geen liefhebber van kreeft maar de gastheer stelde gelijk voor een lekker vers visje te bakken....Was echt super lekker! Wij waren zeer tevreden!
    Enig minpuntje vind ik zelf, is dat de prijzen op de kaart best hoog liggen. Maar goed...als alles dat verder goed is...kijken we niet zo nauw :-)

15. Tevreden klant

Heerlijk gegeten via aktie vakantieveiling. Een besliste aanrader!!! Enige puntje van kritiek is dat de gangen wat snel na elkaar werden geserveerd.

16. Deze zaak is zo slecht dat het niet de naam mag hebben van een restaurant! Een gemiddeld eetcafé in Nederland is 1000 maal beter!

Wij gaan gemiddeld 3 keer per week uit eten ivm met de drukte binnen onze eigen zaken en hebben heel wat restaurants gezien van hoog tot laag niveau. Echter wat wij hier gezien hebben gisteren heb ik nog nooit meegemaakt.

De eigenaar loopt op zijn eigen terras te roken op het moment dat hij bezig is om zijn klanten te helpen.

Vervolgens krijg je na bijna ruim een uur te hebben gewacht een (pasta ) wat meer lijkt op bami met een vis smaakje er aan. Als voorgerecht na twee happen hebben wij dit laten staan omdat het veel te zout was.

Vervolgens vraag je om de wijn kaart. Die hebben ze niet en kan je kiezen uit 3 wijnen? Per glas of een karaf (niet per fles?).

Na bijna weer 40 min verder kregen wij het hoofdgerecht echter waren de andere tafel flink aan het klagen dat het zo lang duurde waarop het personeel zei:”U bent niet de eerste die klaagt vanavond en denk ook niet de laatste! (Hoe kan het personeel zo iets zeggen )
    Het hoofdgerecht werd uit geserveerd door een jongen man die wondjes aan zijn arm had en de hele tijd hier aan liep te krabbelen (eet smakelijk).

Later op de avond kreeg het keukenpersoneel nog even ruzie met de jongen uit de bediening en spraken dit zeer luid met elkaar uit in het restaurant waar de gasten bij zaten. Wij hebben de rekening gevraagd die totaal niet in verhouding stond met wat je had gekregen en hebben deze zaak snel verlaten. Wij komen hier zeker nooit meer.

Wens de eigenaar veel succes met deze zaak!

17. Naar aanleiding van vakantieveiling hier terecht gekomen. De ontvangst was correct maar de zogezegde vernieuwde inrichting vreselijk oudbollig. Perkamenten kapjes boven de bar en verder alles jaren 70 bruin. De eigenaar die langs de tafeltjes komt met kreeft in een wasteiltje maakte het er niet beter op. Omdat de "gewonnen" kreeft maar 500 gram was nam 1 kreeft en bestelde de ander de jacobsschelpen extra als hoofdgerecht. Wijn was alleen in een liter karaf en weinig keus, het menu voldeed maar was weinig sfeervol. De meisjes in de bediening waren wel vriendelijk maar duidelijk ongeschoold. Een kaal kopje koffie na afloop voor 2,45 euro maakt dat dit voor ons geen plek is om terug te gaan. Jammer want kreeft eten kan een feest zijn maar dit restaurant is meer geschikt voor onbeperkt spareribs eten etc met dito bediening als kreeft. Geen aanrader helaas!

18. Op uitnodiging van een vriendin werd ik meegenomen naar dit restaurant voor een 4 gangen kreeften menu. Vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht. De amuse was voor mij nieuw en verfrissend, de Linguini was prima van smaak alleen wel jammer dat er geen lepel bij geserveerd werd omdat het vrij vlug van je vork gleed. Heb dit gemeld aan de serveerster en deze zou het meenemen om te overleggen. De kreeft was heerlijk, er werd zeekraal bij geserveerd aangezien ik dit niet lust heb ik om een bakje rauwkost gevraagd wat mij vrij snel werd gebracht (top) na dit hoofdgerecht was het voor mij tijd om even een rookpauze in te lasten en naar buiten te gaan. Helaas was dit van korte duur omdat de serveerster me riep dat het na gerecht al op tafel stond. Toetje was heerlijk zoals ook de rest van het menu, een min puntje is het te snel serveren van de gerechten achter elkaar. Verder een gezellige sfeer en mooie locatie.

19. Afgelopen maandag (6-8) Kreeftenmenu gegeten ogv bon vakantieveiling. Dit viel ons heel goed in de smaak! Alleen onze zoon kon het "bitter en zoetje" van de bonbon niet helemaal waarderen, verder likte hij letterlijk zijn vingers erbij af. Bediening is zeer vriendelijk en attent. Locatie met mooi uitzicht over het Veerse meer en in het restaurant een ongedwongen sfeer. Kortgezegd geen opgeprikte toestand om gewoon lekker te eten en dat vinden wij als vakantiegangers/watersporters in Zeeland juist belangrijk. Zeker een restaurant om naar terug te gaan.

20. Vandaag het 4-gangen kreeftmenu, van de vakantieveiling, gegeten. Aan de buitenkant ziet het er niet aantrekkelijk uit, maar binnen zag het er goed uit. Het begin was goed.

De eerste gang (meer een amuse) was een bonbon van kreeft met pompelmoen (pompelmoen bestaat alleen niet, wel pompelmoes, wat een andere benaming is voor grapefruit), dit was een enorme misser. De kreeft kwam niet tot zijn recht en je proefde alleen het bittere van de grapefruit.

De 2de gang was Linguini Homard met groene salsa. Dit was weer een misser. Pasta gerecht dat naar kreeft hoort te smaken, alleen er zat geen geur, kleur of smaak aan. Wij hebben dit gerecht niet genuttig op 2 happen na.

De volgende gang was een halve kreeft met cognac mayonaise en zilte Zeeuwse zeegroentes. Dit smaakte opzich goed, alleen de kreeft was te ver doorgegaard.

Het laatste gerecht was een luchtig dessert met vanille, amandelen en rood fruit. Helaas was de omschrijving mooier en aantrekkelijker dan het was. Op het bord lagen 6 oude aardbeien, een schuimkransje, een stukje aardbeienbavoraise, een kwak slagroom en geen amandelen en dit alles bestrooit met discodip. We dachten toen het eraan kwam dat het een kinderijsje was en niet voor ons bestemd was.

Als je zo terug leest hebben we aardig wat gehad, alleen dit was bedrog, we hebben maar 45 minuten aan tafel gezetten. Het bord van de ene gang werd binnen 5 minuten al vervangen voor het volgende gang. Tot grote ergenis van ons. We gaan uiteten om lekker een avondje uit te gaan en niet om binnen 1 uur er al uitgewerkt te worden.

Het personeel ongemotiveerd en alleen de eigenaar mocht het menu uitleggen aan de gasten, wat eigenlijk geen uitleg was. Het was voor ons helaas tijdverspilling en hiervoor hebben we dus 1,5 uur voor naar toe gereden.

3,3
  21. 4 gangen kreeften menu. Starter bonbon van kreeft bitter en smaakloos. Gevolgd door pasta kreeftensaus amateur niveau te sterk van smaak. Hoofdgerecht kreeft gekookt gaar zonder enige smaak.
    Nagerecht kerstkrans met spuitslagroom en stukje bavaroi achtig goedje.

Service op hoog amateur niveau. Lang wachten voor je mag gaan zitten eerst formaliteiten boeking te lang controleren. De kaart mag niet geserveerd worde dat doet de eigenaar zelf. Die gaan daarna eten en na een 20 minuten wordt je dan geholpen. De kaart met prijzen krijg je niet in handen. Dan verteld hij dat de kreeft van je menu bruto 500 gram is maar netto 70 tot 100 gram is. Dus met 2 volwassenen en na 150 km rijden ga je voor een grotere uitvoering van 1,3 kg. Netto dus net een paar ons per persoon.

Sfeer is die van een normaal havenresturant. Bediening in onverzorgde en wat arm ogende eigen kleding. Prijs kwaliteit verhouding helemaal zoek. Wij hadden de bon gratis van een relatie gekregen en moesten voor 2 personen en 1 kind 117,- extra bijbetalen.

Dus als je kreeft wilt eten doe dat gewoon in je eigen omgeving en besef dat je voor een dubbeltje niet op de eerste rang kunt zitten en vergeet of vermijd dit adres als je langer dan 5 minuten moet rijden.

1,2
  22. Gerda en Arjan

Heerlijk eerlijk gegeten op 2 augustus.
    Ontvangst zeer hartelijk en uitleg enthousiast, mooie lekkere amuse en tussengerecht, heerlijke kreeft (3 ons extra genomen) en een lekker dessert.
    Gerechten worden per tafel vers bereid, dit is vooral te merken aan de verse zeekraal en lamsoor als ruime begeleider van de gerechten, heerlijk neutraal en precies de goede ‘bite’.
    Voor een totaal bedrag van 65 euro voor 2 personen een heerlijke avond, inclusief de drankjes, probeer maar eens ergens anders kreeft voor deze prijs te eten.
    Natuurlijk zijn er altijd mensen die klagen, waar kom je deze beroeps-negativo’s niet tegen, kook dan lekker zelf, waarschijnlijk een volgend probleem…..

23. Gisteren hebben wij weer heerlijk gegeten in restaurant 't Kraaienest te Wolphaartsdijk. Het kreeftenmenu smaakte ons uitstekend. Graag komen wij snel weer vanuit Zeeuws-Vlaanderen naar dit sfeervolle restaurant op deze mooie locatie terug

24. peter e lian van doormaal

Wij hadden samen met vrienden een bon van vakantieveilingen. De uitleg was goed, we werden verleid een grotere kreeft te nemen tegen meerprijs. Het was onze eerste ervaring met kreeft, maar een hele positieve ervaring. De bediening was vriendelijk en behulpzaam. Zeker voor herhaling.

25. Na vorig jaar het kreeftenmenu van vakantieveilingen te hebben gewonnen en begin dit jaar het global diner kon ik niet wachten om opnieuw te bieden. Weer 2x een voucher gescoord op vakantieveilingen voor het keeftenmenu. Op de kreeft na was het menu dit keer volledig anders. Amuse, voorgerechten en dessert. Hoewel anders, zeker niet minder lekker. Je merkt aan alles dat de kok van koken houdt. Aparte combinaties en alles even goed van smaak. De bediening was, net als de vorige 2 keer, vriendelijk, beleefd en behulpzaam. Voor de 3e keer op rij voelde ik me welkom en heb ik heerlijk gegeten. Er is voor mij maar 1 nadeel en dat is dat ik er zo lang over doe om er te komen. Aan de andere kant heb ik de reis er zeker weer voor over en als er weer een aanbieding op vakantieveilingen komt zal ik zeer zeker weer bieden. Ik wil iedereen van het Kraaienest dan ook hartelijk bedanken voor alweer een geweldige avond. Ik kom zeker nog een keertje terug.

26. Heerlijk onbeperkt kreeft gegeten, bediening was super. Sfeer was ook gezellig. Kom zeker terug.

27. Wij zijn er zondag wezen eten met vakantieveiling bon en ik moet zeggen het was heeel lekker . Personeel en eigenaar heel vriendelijk. Ik heb ook geen teleurgestelde gezichten gezien en ben dan ook blij dat ik nog een bon heb om bij 't Kraaienest te mogen gaan eten. Ook de locatie is erg goed en uitzicht fantastisch.

28. Via Vakantieveilingen.nl zijn we naar binnen "gelokt" met een vier ghangen kreeftmenu. Binnen vriendelijk te woord gestaan door de eigenaar. Hij wist ons al snel te verleiden tot het onbeperkt kreeft eten. Dit was 37 euro per persoon en de prijs van de Vakantieveiling werd in mindering gebracht. We hebben heerlijk kreeft gegeten. Na ieder drie kreeften ieder hebben we het voor gezien gehouden. Er kwam nog een aanbod voor nog meer kreeft maar het was echt meer dan genoeg. 3 augustus gaan we weer...

29. Vakantiegevoel. We komen uit de buurt, maar hadden het idee dat we op vakantie waren. Tafeltje bij het raam, lekker in de zon. Vriendelijke bediening, geweldige uitleg over alles wat je wil weten over de kreeft. We hadden een keer in spanje kreeft gegeten, maar dat beviel niet zo goed. Deze keer smaakte`t geweldig.en nog onbeperkt ook. Er werd niet op een kreeft gekeken, bord leeg dan werd er gevraagt of we er nog 1 wilden.dus waar voor je geld.
    We komen zeker nog een keer terug.

30. R.Robben

Geweldige kreeften ervaring, al vaker gegeten maar nog nooit zo een enthousiaste uitleg gehad, geweldig.
    Een heerlijk 4 gangen menu via vakantieveilingen, wij hebben ervan genoten, al zou een lepel bij de pasta wel handig zijn, voorkomt geknoei. En ook de koffie machine is mijns inziens aan vervanging toe.
    Wij komen zeker terug.

31. Ook via vakantie veilingen het 4 gangen kreeftenmenu "gewonnen". Het ontvangst en introductie naar het eten toe was geweldig. Prachtige, interessante uitleg over het hoe, wat en waarom van de kreeft. Het menu is verrassend. Amuse met grapefruit smaak, vindt misschien niet iedereen lekker maar was goed. Pasta met kreeftensaus, lekker. (Je moet natuurlijk wel weten hoe kreeftensaus smaakt om te kunnen oordelen!) Als hoofdgerecht kreeft, met vorkje. Mijn vrouw is een kreeft liefhebber en volgens haar een uitgesproken goede kwaliteit kreeft. Het toetje, niks op aan te merken.
    Het uitzicht is prima, mooi met ondergaande zon. Veel Belgische eters, wat naar onze ervaring aangeeft dat er goede kwaliteit wordt geboden. Belgen zijn een van de grootste fans van vis en schaaldieren als je die naar je zaak weet te halen doe je het goed. Als je haute cuisine verwacht of wil eten moet je uiteraard niet in Wolphaartsdijk zijn maar in Noordwijk ofzo. Je krijgt dan dezelfde kreeft alleen 10x duurder en een bediening die geleerd is hoe ze constant naar je moeten lachen als ze je aankijken. De bediening hier was goed. Zeker de jonge dame zit zeer veel potentie in en weet waar ze het over heeft.

32. Annemieke Christiaanse

Via vakantieveilingen konden we op een hele goedkope manier kennis maken met kreeft.

Ik hoopte dat we ook niet zo behandeld zouden worden als mensen die via vakantieveilingen hadden besteld, maar dit was totaal niet zo.
    Er werd veel tijd genomen om uit te leggen over de kreeft.

We hadden als voorgerecht een amuse van kreeft met een stokbroodje met tapanade en daarna een soort pasta met daarin kreeft saus verwerkt (heerlijk).
    Als hoofdgerecht de kreeft met lekkere lamsoren en zeekraal.
    En als nagerecht een merengue met ijs, lekkere aardbijen en veel slagroom ...hmmmm dat was een goede afsluiting.

Ik ga het zeker aan mijn vrienden vertellen en als ze net zo mazzel hebben als wij om het voor zo leuke prijs te kunnen bemachtigen dan hebben ze een top avondje.

33. jevp 130 punten

Met een voucher van vakantieveilingen hebben we genoten van het 4-gangen Kreeftmenu bij het Kraaienest. Vorig jaar was het ons zo goed bevallen dat we graag voor een herhaling gingen. Het menu, was totaal verschillend van dat van vorig jaar, dat is natuurlijk helemaal leuk en ook deze keer zeker de moeite waard. Een heerlijke amuse, gevolgd door een verrassend voorgerecht, voortreffelijke Kreeft en een lekker nagerecht. De drankjes gemiddeld van prijs, geen agressieve ‘verkoop technieken’, bediening vlot genoeg, we voelden ons welkom, hadden een hele gezellige avond en komen graag nog eens terug.

34. Errasemi

Prima avondje, óók met een voucher van vakantieveilingen! Ondanks dat alle tafels bezet waren, kregen we de aandacht die we wilden. We voelden ons welkom. Op tijd ons drankje, gemiddeld van prijs, en op gezette tijden het volgende gerecht van ons kreeftenmenu.Voor een kennismaking met de kreeft een prima aanbod: geen overdreven aanprijzing van grotere exemplaren of zo. We lieten ons alles uitstekend smaken. Als we alle negatieve reacties hieronder lezen, realiseren we ons dat er altijd mensen blijven die iets te zeuren hebben en die blijven denken dat ze voor bijna niets in een 5sterren restaurant kunnen eten! Wij komen hier graag terug!

35. Wij hebben koffie gedronken voor 2,45 euro per kop, wat behoorlijk duur is. Als de kwaliteit goed is wil ik dat wel betalen, maar de koffie was echt slecht en het koekje zag je nauwelijks. Dit restaurant prijst zich zo uit de markt.
    Koop een betere koffiemachine of doe er betere koffiebonen in!!!

Dick

36. willem poppe

Tot mijn spijt las ik stom toevallig net voor we onze gewonnen veiling van "Cooking around the world" gingen genieten de opmerkingen op deze site. Omdat de waarderingen zo erg uiteenliepen was ik een beetje bang dat er gekeken werd welke prijs je had betaald. Wij hebben 13 euro betaald voor de "prijs".
    HEERLIJK gegeten. Leuke uitleg gekregen, prachtig uitzicht genoten bij het raam. Beetje lang wachten af en toe en het drinken is niet goedkoop, maar als dat het enige is om te klagen... en waar moeten die mensen anders nog aan verdienen? Wij hebben een hele leuke avond gehad!

37. Vriendelijke ontvangst door tweetal dames. Eigenaar Rob was heel vriendelijk, praat leuk op zijn gasten in, kiest wel of betergezegd kijkt de kat goed uit de boom, wie hij wel en wie hij niet aanspreekt. Vraagt of je wel eerder te gast was, legt gedetailleerd uit van hoe en wat, nam ons mee naar buiten. We hadden een kreeft menu gereserveerd en in het water voor de deur, veersemeer, heeft hij 2 bunnen hangen waar de verse levendige kreeft uitgekozen word door ons zelf. Het was midden op de middag het restaurant was leuk bezet, de tafeltjes aan de ramen waren bezet. We hebben op het gemak zitten tafelen, de amuse (de bonbon) van kreeft en pompelmon was heel erg koud wat jammer genoeg de smaak niet ten goede kwam. De LinguiniHomard in groene salsa in saus was even wennen, wel heel nat zodat gelijk de tafellopertjes onderzaten en jammer van de pappieren servetjes. Ik zou de 2 voorgerechtjes liever ruilen voor 1 kop kreeftensoep, de kreeft was heerlijk op het gemak hebben we daarvan beiden heerlijk kunnen genieten. Volgende keer wat kleine aanpassingen, maar voor herhaling vatbaar hoor.

6,7
  38. P G Boogert

Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten in dit leuk gelegen restaurant.
    Via vakantieveiling een menu gewonnen!
    Zeer verrast waren we ten eerste voor de leuke plaats voor het raam.
    De 4 gangen waren echt een verrassing en telkens werd ons uitgelegd uit welk land het gerecht kwam.
    We hebben voor weinig geld een zeer gezellige avond gehad .
    Ook het personeel en de baas namen de tijd voor je en drongen je echt niets op maar gaven je het gevoel dat je welkom was! Het is zeker voor herhaling vatbaar!!

39. Om maar met de deur in huis te vallen: er werd niet geboden wat was beloofd. Alle duurdere elementen uit het menu waren verdwenen en vervangen door iets anders. Géén kangoeroevlees, géén Thaise mosselen en géén Canadese krab. Allemaal te duur of niet in seizoen. Wel probeerde de eigenaar ons aanvullende gerechten aan te smeren. Niet op in gegaan. Wat we wel kregen was de pasta en de couscous. Daarnaast een stukje os, een stukje hangbuikzwijn (rug) en twee ponen.
    Canadese krab wordt bevroren het hele jaar door aangeleverd (ervaring na drie jaar in Canada te hebben gewoond). De poon is van juli t.e.m. december in seizoen, wij waren er in april. Kangoeroevlees is het hele jaar door beschikbaar.
    We begonnen met drie kopjes soep, de vissoep was herkenbaar aan de geur en de uiensoep aan de uien. Niets bijzonders. De smaak van het hoofdgerecht was goed. Dat dan weer wel. Maar het eten was lauw. De haas van het hangbuikzwijntje uit Japan was gort droog. Gewoon te lang gekookt.
    Het spiegeldessert: een stuk bavarois, glaasje slagroom met yoghurt en een droog stuk brownie.
    De aanvullende zaken zijn allemaal prijzig, gelukkig hebben we die niet genomen.
    Er is een drankenkaart en een kreeftverhaal waarin in staat dat 1 ons extra 7,60 kost.
    Wij betaalden voor (Klein) kopje koffie 2,45, 1/4 liter wijn 14,75. Glaasje spa (150cc) 2,20.

Samenvattend:
    Tijdens je bezoek wordt telkens getracht je iets aan te smeren zonder dat je inzicht krijgt in de kosten. Dit gedrag heb ik als uitermate storend ervaren.

Dit bedrijf beloofd een aantal zaken en als blijkt dat de biedingen te laag zijn dan verwacht, krijg je gewoon iets goedkopers. Dat is ook nu drie maanden later nog steeds zo.
    Ik voel mij gewoon belazerd. Als er laag wordt geboden, is dat het risico van degene die aan de veiling deelneemt.

40. Gisteren na een dagje strand hier gegeten. Het globel
    diner was super lekker; voorgerecht--hoofdgerecht--nagerecht. Vriendelijke bediening, mooi uitzicht. Geweldig.

41. Via vakantieveiling een kreeftenmenu gewonnen. Eten was heerlijk en bediening was goed. Vriendelijke mensen goede uitleg over bereiding van de kreeft. Niets anders dan lof. Als u extra kreeft wilt bijbestellen vraag dan wel wat het u extra gaat kosten om verrassingen te voorkomen. De prijs kan hierdoor behoorlijk oplopen. Wij gaan zeker terug maar zullen beter opletten.

42. Na een dagje strand naar 't kraaienest met ons mosselenarrangement van vakantieveilingen. Heerlijk gegeten ( pittig Thais en Bretons , zoveel als je wilt) met een zeer gastvrije eigenaar en prima service. Met uitzicht op 't Veerse ( wat wil je nog) Meer! Super!!

43. Via vakantieveilingen mosselen gaan eten.
    We kregen zeer veel mosselen aangeboden..zelfs na 4 pannetjes met z'n 2en vroegen ze nog of we genoeg hadden.
    Hier hou ik wel van!
    Drinken is iets duurder dan ik gewend ben, maar ik kom daar ook niet om te drinken!

Al met al, goede service, leuke locatie en goed en veel eten!!!
    TOP.

Kom zeker nog een keer terug vanuit Brabant..

44. Onze ervaring is zeer postief, ook op de 27 februari. De bediening is zeer vriendelijk en menselijk. Het eten zeer gevarieerd, en ook erg lekker. Op de vraag of we genoeg hadden gegeten, vertelden we dat we grote eters waren en het voor ons een beetje weinig was. Zonder problemen kregen we grote schaal overheerlijke mosselen, zonder extra bijbetaling, dat noem ik nu eens service. Als extraatje kregen we ook nog een kopje koffie. Volgende week gaan wij weer. Eet smakelijk.

45. Vanavond in Wolphaartsdijk gegeten. Vreselijk lekker en gezellig. Gastheer, bediening, keuken: top! Mosselen op diverse manieren. De Ricard variant was onze favoriet. Nog een prettige bijkomstigheid: onze Jack Russel mocht mee naar binnen. Hadden om 18u gereserveerd maar waren aan vroege kant. Was geen enkel probleem! Na maaltijd op ons gemak naar huis. Rit van ruim 80km enkele reis was het meer dan waard. Komen beslist terug!

46. W. Belgraver

De sfeer is gemoedelijk.
    Het eten van prima kwaliteit, alleen miste ik het beloofde kangoeroe vlees (dit is toch niet seizoens-gebonden, dit werd Hongaarse goulash) en de Canadese krab (dit werd kabeljauw).
    Ook het stokbrood met de pesto hebben wij niet gekregen.
    Maar wat we kregen was van prima kwaliteit.

47. Na de eerdere recensies gelezen te hebben, gingen wij met een dubbel gevoel naar het Kraaienest toe. Wij hadden hier nl. al eerder een workshop gedaan in november en daarna ook heerlijk gegeten.... Hoe kon het dan dat de recensies zo bar slecht zijn? Het was zo tegenstrijdig met ons gevoel. Juist omdat we eerder waren geweest, hebben mijn zus en ik een tweede veilingenbon voor de workshop op de kop kunnen tikken en zo ook een veiling gewonnen voor het diner. Zoals ook in november was de workshop weer superleuk. De kok leerde ons de tartatin en heerlijke eclairs maken en op mijn verzoek hebben we ook nog eens geleerd een goede fondantlaag te maken. Extra chocolade!!! Heerlijk gewoon. Na de workshop zijn we aan tafel gegaan en we hebben heerlijk gegeten. Eerst een mandje met stokbrood en een tapenade, een amuse van appel en roquefort, daarna een trio van "volle" koppen soep, mexicaanse tomatensoep, vissoep en een wortelsoep. Ik vond ze alledrie heerlijk, maar mijn zus was niet helemaal kapot van de tomatensoep. SMAKEN VERSCHILLEN! Daarna kwam er een grote schaal met 5 verschillende gerechten op tafel. Mss heb ik het verkeerd verstaan, maar meen dat het gebakken kogelvis was op een bedje van groenten, couscous, tagliatelle met spinazie, lamsgehakt en in het midden krabpoten met slakken. Wij hebben van alles m.u.v. de slakken (daar zijn we toch echt te Brabants voor) enorm genoten, hebben nog les gekregen hoe we een krabpoot moeten breken en konden ondanks dat het heerlijk smaakte niet alles op krijgen. Desalniettemin, hebben we nog wel een plaatsje vrij kunnen maken om van het toetje te smullen. We hadden een dessert met daarop een appelmarsmellow, brownie, bavarois en overheerlijke chocolademousse. Al met al kun je stellen dat we heerlijk gegeten hebben en dat we blij waren de veiling te hebben gewonnen. Dit is zeker voor herhaling vatbaar. In april zijn wij dan ook zeker bereid om het ritje Tilburg Wolphaartsdijk te maken om kennis te maken met het kreeftenmenu. En wat betreft de drankjes. Het theeglas was goed gevuld, de spa blauw was ook vol. En de prijzen van tegenwoordig voor drank.... ja helaas die zijn in elke Nederlandse horeca, wel wat aan de hoge kant, maar dat geldt voor alle horeca. Als je goedkoop wilt drinken, dan zul je dat thuis moeten doen. Ik ken eerlijk gezegd geen enkel restaurant waar je onder de 2 euro nog een kop koffie kan krijgen.... MSS McDonalds, maar daar kom ik niet voor gezelligheid en een lekker diner!

48. Vriendelijke ontvangst en heerlijk op 3 verschillende manieren klaar gemaakte mosselen gegeten. Gelukkig waren er geen mensen, die met pet op aan tafel wilde gaan zitten, want als er iets is wat mij ergert ! De drankjes waren niet goedkoop, maar als je weinig voor lekker eten moet betalen met een vakantie veilingen bon , is het logisch dat de drankjes niet laag geprijsd zijn. We komen terug!

49. Met 4 personen met een bon van "the global diner" gaan eten. Het zat behoorlijk vol waardoor de bediening zeer traag was. Het was er veel te warm, een goede verluchting met zo veel volk zou geen overbodige luxe zijn. Van een drankenkaart hadden ze nog niet gehoord, we bestellen dan maar een karaf huiswijn. We hebben bijna drie kwartier moeten wachten op ons drankje,glas te weinig, weer wachten... de amuse kwam na een uurtje met uitgebreide exuses van de ober die ons menu was vergeten in te tikken. Nadien kwamen de gerechten wel op de gepaste tijden, bij de soepjes waren ze vergeten een stukje brood te geven (wat op de andere tafels wel stond) de hoofdschotel was minimalistisch voor 2 personen, alleen de droge couscous kwam overeen met wat voorgesteld stond op de voucher van vakantieveilingen. Voor het nagerecht kregen we het voorstel om dit uit te breiden van 3 naar 5 proeverijen (lees minuscule hapjes) per persoon, hiervoor kregen we een bijkomende rekening van 12 Euro ! Bij het wisselgeld werd 10 Euro te weinig teruggebracht, na herhaaldelijk zwaaien naar de ober kwam hij dan uiteindelijk toch terug en wist ineens waarover het ging zonder wij dit moesten melden, toch wel raar.....na de rekening van 48 Euro voor een karaf huiswijn, twee frisdranken en de "extra" toetjes vonden we het niet echt nodig om nog een "ongevraagde fooi" van 13 Euro te geven. Goed dat we dit gewonnen hadden via vakantieveilingen want meer dan 20 Euro was het voor ons niet waard !

5,3
  50. Zaterdagavond hier gegeten. Na een mailtje te hebben gestuurd een tafeltje aan het raam te kunnen krijgen, kregen we dit niet. Terwijl er nog 3 tafels aan het raam vrij waren!! Pet moest af.. maar er zaten wel 2 honden binnen?!
    Het eten wat we kregen was niet wat we hadden verwacht toen we dit boekte via vakantieveilingen.
    Toen wij antwoordde op de vraag; heeft het gesmaakt? en wij alle vier antwoorden; deze soep zat geen smaak aan was het antwoord; Ahg, ieder zijn smaak he! Beetje jammer.
    Toen wij laatst hier de taarten maken workshop hadden gedaan hebben we een kijkje kunnen nemen in de keuken. Daardoor werden we niet erg enthousiast om hier te gaan eten maar het stond al gereserveerd.
    Taartenmaken workshop viel tegen en dit ook! Nooit meer!

1,8
  51. Gisteren avond gegeten bij het Kraaiennest met een bon van Vakantieveilingen....leek me leuk om een 'werelds' diner te eten, maar wat viel dit tegen...

Bij binnekomst werd er amper goedeavond gezegd...heeft u voor mij de bon? Niet echt een leuke binnenkomer! We werden naar ons tafeltje begeleid waar meteen mijn tas met de voet van de ober onder de tafel werd 'geschopt'. Niks van gezegd maar wel een beetje raar...

Toen was het tijd voor het diner...de amuse...stukje sla met vismousse, van een amuse hoor je trek te krijgen maar dit was een behoorlijke aanfluiting. Daarna 3 soepjes. De Zweedse (of Noordse) wortelsoep, totaal geen smaak. De Mexicaanse tomatensoep, veel te pittig. Alleen de vissoep was redelijk te doen. Het leek ook wel of onze ober niet echt tegen kritiek kon, er werd niet goed gereageerd als je zei dat het eigenlijk niet zo lekker was..

Het hoofdgerecht werd ook niet geserveerd zoals op de site van Vakantieveilingen werd omschreven. Jammer, wij hadden ons wel verheugd om kangaroe. Al bij al viel het hoofdgerecht tegen, er zat zand in de schelpen waardoor je dit niet kon eten, weinig smaak aan de couscous en een pasta met spinazie al a creme uit de vriezer?
    Het nagerecht was wel lekker maar ja, daar kan je ook niet veel aan verpesten.

Ook wij vonden de drankjes aan de hoge kant, je zit tenslotte niet in een sterrenzaak of de boulevard van Scheveningen waar je ook zulke prijzen tegenkomt.

Voor ons 1x maar nooit meer. Jammer!

1,5
  52. s van eijk

Wij zijn daar terecht gekomen via een bon van vakantieveiling.
    Om mosselen te komen eten met 4 personen.
    En wij weten heus wel dat buiten een bon er nog het nodige bijkomt qua kosten.

Bij aankomst was de tafel nog niet klaar, en werd ons verzocht even aan de bar een aperatief te gebruiken.
    Er werd gevraagd wat we wilden drinken.
    En vroegen wij om een drankkaart.
    Helaas een drankkaart was er niet.
    WIj wilden een witte droge wijn.
    DIe hadden ze wel, we mochten keuren.
    En we proefden een fles du Pape.
    Op de vraag wat die ging kosten was het bedrag 49 euro per fles.
    We vroegen en als we gewoon 1 glas nemen?
    Daarop kwam geen antwoord, moesten wij zelf maar uitrekenen.
    Dus wij gedaan, 9 euro per glas.
    WIj hadden al resensies gelezen over de wijn, dus wij vroegen de gewone witte huiswijn.
    Dat kon ook.

De mosselen waren lekker.
    Na het eten de dessertkaart gevraagd, was er ook niet.
    Heel vreemd.
    Maar als je dan ziet wat je buiten dit moet betalen!
    Wij gaan vaak uiteten, maar een kopje koffie, wat maar tot de helft gevuld is, daar 2.95 euro voor rekenen.
    En voor 1 Karaf witte wijn wat notabene op de bar staat in een kartonnen box, daar 27 euro moet voor betalen.
    Dan denk ik????
    Ik dit de reden om op vakantieveiling te gaan staan.
    Om buiten de mosselen om, mensen een poot uit te rukken.
    Want dit is schandalig qua prijzen.
    Sorry, voor ons niet voor herhaling vatbaar.
    Jammer hoor, als ze het anders gedaan hadden qua prijzen, hadden wij zeker met 4 nog een keer terug gekomen.

Dit wilden wij even vertellen, en zijn geen gierigaards die alleen via een vakantie veiling ergens gaan eten.
    Want wij komen in heel veel restaurants op de normale wijze.

Misschien leren ze ervan, want ze snijden zichzelf in de vingers,
    Niet op de avond zelf, want dan kan je flink de knip trekken, maar de mensen zullen niet snel zeggen... We gaan gezellig naar het Kraaiennest.

53. Na een mooie tocht, door het besneeuwde Zeeland, hebben wij eerst de stad Goes bezocht, een hele gezellige stad en vlakbij Wolphaartsdijk gelegen. Om 18.30 uur kwamen we aan bij restaurant 't Kraaiennest,waar we via vakantieveiling geboekt hadden. We werden hartelijk ontvangen door het personeel en al snel kregen wij ons eerste voorafje. Het menu bestond voornamelijk uit vis/schelpdier gerechten. Zoals krab en slakken, iets dat wij zelf nooit zouden bestellen, maar het is een leuke ervaring om toch eens te proeven. Na een lekker en leuk geserveerd dessert, dronken wij onze wijn op en zijn weer richting huis gegaan. Wij hebben een leuke dag in Zeeland gehad en weten nu eindelijk hoe slakken smaken!

54. Ook enigszins sceptisch over de negatieve recenties
    gingen wij zonder hoge verwachtingen naar het kraaienest.
    Om het kort te omschrijven hebben we een leuke avond gehad en hebben we voor weinig geld goed gegeten voor herhaling vatbaar. Het concept van vakantieveilingen is ideaal voor zowel restauranthouders als klanten, voor de ene betekent het klanten en voor de klant betekent het dat iedereen ook mensen met een minder budget de kans hebben om uit eten te gaan gr.

55. We waren daar ook, wat een aanfluiting! Keuken te klein, gevaarlijk met zoveel mensen (volgens de kok was het een klein groepje) met pannetjes heen en weer lopen met bloedhete caramel. Een appeltaart op z'n kop en wat opgeklopte eiwitten gemaakt. Volgens mij had ik op iets anders geboden, allemaal bavaroitjes enzo, maar die heb ik niet gezien, ga hier nooit meer heen.

56. Vandaag wezen eten in het Kraaienest, was prima verzorgd.
    Kwaliteit van het eten was goed en de bediening erg attent,
    een leuk en sfeervol restaurant en netjes geprijsd.

57. Begin december in t Kraaienest geweest omdat we het hoogste bod hadden via vakantieveilingen.

Verschillende keren had ik hier kritische recensies gelezen en daarom twijfelde ik eerst, toch maar besloten te gaan, de bon was al betaald.

Daar aangekomen werd ik op een keurige manier verwelkomd, werd ik begeleid naar een tafeltje, keurig netjes, aangename sfeer.

De bediening is super.
    In een woord perfect...

Ik heb samen met mijn vriend een gezellige avond gehad, we hebben heerlijk gegeten en komen zeker terug!

Heb alleen maar een klein opmerkinkje: de prijs van drank...

58. John Beekman

Ook met een vakantieveilingenbon naar 't Kraaiennest. Wij hebben een leuke avond gehad. De gastheer kwam belangstellend een praatje maken. Eten goed, sfeer een 7 maar meer omdat het rustig was. Prijs/kwaliteit; wij hadden een mooie prijs betaald maar het eten was zeker verrassend en leuk. Een aanrader.

59. Wolphaartsdijk, begin december 2011. Het waait, het stormt er, je waant je aan 'het einde van de aarde." Ik zei nog wel : 'Mosselen, ik heb er niets mee ! Én dan ook nog de diepe duisternis in. Ver weg van de bewoonde wereld . Een verjaardagskadootje.
    Maar ... niets laten merken.
    Dan het restaurant.. langzaam ontdooi ik. Uitermate vriendelijke chef. We waren een uur te vroeg. Ja, een uur ! Dan word je toch echt oud.
    Vriendelijk ontvangst. En tijdens onze cappucinno hoorden we de chef het jonge personeel nog even instrueren. Dat deed hij goed. Opbouwend, meelevend, een emphatische man. Trouwens, ook 'de lopende menukaart '. Heel origineel. Wat dit betekent ? Zelf gaan ervaren .
    En de mosselen? Zalig, smeltend op je tong. Compliment aan de kok. Nog nooit zo heerlijk mosselen gegeten.
    Wat een verjaardagskadoo!

En die duisternis dan ,daar in Wolphaartsdijk ? Ach, voor een smakelijke mossel schuw je het daglicht ! Warm aanbevolen.
    We komen terug!

60. Redelijk sceptisch na het lezen van wat "mindere" ervaringen waren wij gisteren met 4 personen afgereisd naar het pittoreske Wolphaartsdijk om een bezoekje te brengen aan 't Kraaienest. Ook wij hadden daarvoor geboekt middels de vouchers van vakantieveilingen.nl. En beste mensen, we hebben een geweldige avond gehad. De ontvangst was hartelijk, de bediening vriendelijk, zeer attent, behulpzaam maar beslist niet opdringerig. Het eten is van prima kwaliteit en ruim voldoende. En dat alles in een gezellige ambiance en een inrichting die echt hoort bij een havenrestaurant, eenvoudig maar netjes. Kortom, zeker een aanrader om nog een naar terug te gaan, maar dan wel in de zomer zodat we dan ook kunnen genieten van het ongetwijfeld prachtige uitzicht over het meer.

61. Ook wij zijn hier gekomen via vakantieveilingen en dat voor rasechte Zeeuwen ;). We kwamen met vier personen voor de 'Cooking around the Global' diner. Drie verschillende soorten soepjes. Heel leuk en lekker. Het hoofdgerecht bestond uit een schotel met allerlei lekkere dingetjes, vooral het vlees was een succes! De Thaise mosselen echter niet echt onze smaak. Heel erg pittig. Dessert was leuk en lekker. Er was genoeg en bovendien werd er direct stokbrood bijgesneden toen we erom vroegen'. Maar de wijn...die was subliem! Ik heb een nieuw favoriet drankje! Goede aanrader van het bedienend personeel! And last but not least fantastische locatie zo aan het water!

62. Wij hebben gisteren de workshop desserts gevolgd. Was leuk maar de keuken is absoluut niet berekend op 16 personen.
    De desserts waren lekker, goede uitleg van Leon en het was een hele leuke ervaring!!

63. Met een voucher van vakantieveilingen Cooking around the Global diner gegeten bij het Kraaiennest.
    Voorgerecht 3 soepjes zag er leuk uit, in kleine kopjes geserveerd, alleen was het vrij smaakloos. Hoofdgerecht
    Een grote vakkenschaal met verschillende gerechten; krab was lekker maar kwam in kleine stukjes uit de schaal (niet goed gekookt?) erg veel gepulk. Kangoeroe biefstuk was goed. De mosselen waren te scherp gekruid met verse chilipeper, jammer die leken me wel lekker, de pasta was te doen maar de couscous had de consistentie van hutspot.
    toetje was ok. Rekening: 9,50 voor een fles water en 4 euro voor een glas wijn vind ik aan de hoge kant voor een restaurant als dit. Helaas, dit is het risico van vakantieveilingen, kan een keer gebeuren. Gauw vergeten.
    Het bedienende meisje was aardig.

64. Prima locatie. Heerlijk gegeten.

Zeer vriendelijk personeel.

Kortom, we hebben genoten.

65. Wij hebben ook het kreeften menu via vakantieveilingen gehad.

We hebben samen een kreeft van 9 ons genomen, en die was heerlijk. Ik heb een koemelkallergie en daar is goed rekening mee gehouden. In plaats van de mouse kreeg ik een grotere kop kreeftensoep. Daarna de spoon. Dit is een lekker tussendoortje.

Toen de kreeft, ieder een halve, met zeekraal en lamsoor en frietjes. Als nagerecht kreeg mijn man een plateau met verschillende hapjes en ik een aangepast plateau met lekkere dingen waar geen melk in zat en fruit. Je weet dat als je een kreeftenmenu hebt dat je er ook wat meer voor moet betalen als voor een "gewone" vismenu. Het was het zeker waard om hier eens van te genieten.

66. Gisteren heerlijk gegeten met uitzicht op de jachthaven. Wij hadden ook via vakantieveilingen het kreeftenmenu. Wij vonden het een uitgebalanceerd en superlekker. Ook onze kinderen hebben gesmuld. De bediening was vriendelijk, helemaal niet opdringerig. Kortom, hier komen we graag een keertje terug.

67. Zijn vandaag in het kraaiennest geweest met onze bon van van vakantieveilingen, was super gezellig en lekker, goede ontvangst gezellig terras en lekker eten. Natuurlijk krijg je geen grote kreeft wat wil een mens als je maar 40€ hebt betaald voor de bon, hebben iets opgelegd voor een lekker wijntje en onze aperitief, vonden het zeker de moeite. Fantastisch zicht op het Veerse meer. Gaan zeker nog terug voor eens iets anders te proeven. Supervriendelijk personeel.

68. Ook wij hadden een bon van Vakantie Veilingen gekocht en kwamen door enkele negatieve beoordelingen enigzins sceptisch binnen.

Conclusie achteraf; Gastvrije ontvangst, duidelijke uitleg over het menu, beslist niet opdringerig, fijne bediening, heerlijk en relaxt kreeft gegeten in een volledig gevuld restaurant, waar vind je dat nog vandaag de dag.

CHAPEAU!

69. Wederom fantastisch, heerlijk kreeft gegeten in 't Kraaienest.

Helemaal top. We kregen goede uitleg en zijn op een erg leuke manier te woord gestaan. Voor de mosselen en de oesters gaan we zeker nog terug, want als je echt goed en gezellig wilt eten moet je naar 't Kraaienest.

70. Geweldig lekker gegeten, de moeite waard om er de brug voor over te gaan. Vlotte aardige bediening, gastvrij, goede uitleg. Kortom een aanrader voor een ieder die ontspannen een avondje uit wil in een mooie leuke en gezellige omgeving.

Groeten uit Moriaanshoofd.

71. De bediening is vriendelijk, maar onprofessioneel.

Wij hadden gereserveerd voor 5 personen, kregen een tafel aangeboden voor 4 waarop voor 2 gedekt was. Dit is het ergste niet en er was vlug een andere tafel geregeld. Wij hadden via veilingen 4x kreeftmenu en eenmaal geen vis wegens allergie.

4 gangetjes zonder vis moet toch kunnen? Nou, niet hier dus.

Het voorgerecht van het kreeftmenu smaakte. Niet meer en niet minder. De spoom was een regelrechte afgang. Waarschijnlijk enkele uren van te voren klaargezet. Ik heb ook geen enkele normale (lees: zoals een spoom bedoelt is) zien passeren.

De kreeft daarentegen was heerlijk, ook al moesten wij flink bijbetalen.

Het nagerecht stelde niets voor en last but not least: de wijn is gewoon slecht en veel te duur. De mannelijke ober beveelt een wijn aan die hij zelf nog nooit heeft gedronken. De gehele drankenkaart is trouwens veel te duur. Bv een glaasje cola voor 2 euro en 55ct uit een grote fles geschonken. Al met al voelden wij ons flink belazerd en uit de reacties van diverse tafels waren wij niet de enige.

3,9
  72. Een beetje later dan gepland, wilde ik jullie toch laten weten dat we gister met 4 personen, met een bon van vakantieveilingen, heerlijk bij julllie gegeten hebben. Na een goede uitleg, kun je zelf kiezen voor een grotere kreeft tegen meerprijs. De rest van het menu was ook goed, alles zag er goed verzorgd uit en de bediening was heel vriendelijk. Vantevoren schrokken we wel van de in onze ogen niet terechte slechte recenties.

Als het niet zo ver bij ons vandaan was, kwamen we vaker.

Groetjes.

73. Geversijk

Via vakantieveiling hier gekomen voor het kreeftenmenu. Na een goede uitleg was het even lang wachten op het voorgerecht, maar daarna prima gegeten. Alles was goed van smaak, mooi opgediend en vooral lekker. Oke, je krijgt geen grote kreeft maar dat weet je van te voren en je kan voor geringe meerprijs bijbestellen.

Kortom prima adres om lekker te eten.

74. Geweldig gegeten. Met 4 personen het kreeftenmenu genomen. Leuke bediening. Goede uitleg over de kreeften, niets mis mee. Zeker een aanrader. Vooral de gastheer Mario heeft alles goed uitgelegd, het is voor ons een stukje rijden, maar wij gaan zeker nog eens terug! De oosterschelde kreeft is toppie..

75. Vorige week met 4 personen hier geweest, ook met de bon via vakantieveiling. Goede bediening en perfecte uitleg over de kreeft, die heel erg goed was. Het complete menu was voldoende voor de prijs die wij met 4 personen betaald hebben. Achteraf kwam de ober nog uitgebreid informeren hoe het was geweest, liet in de keuken zien hoe ze eea aan het bereiden waren en gaf nog een schaal verse mosselen mee om die eens te proeven. Alles bij elkaar zeker een aanrader.

76. 2 vriendinnen

Lekker met een vriendin het Kreeftmenu gegeten bij Het Kraaiennest. Voucher via vakantieveilingen...

Beetje afwachtend na de recenties 's middags nog gelezen te hebben.

Ja, er werd getoond welke kreeft standaard was en je kon een grotere kiezen als je wilde tegen bijbetalen.

Wij zijn beiden geen grote eters dus hebben het gewoon bij de standaard gehouden. Heerlijk gegeten, porties waren voor ons voldoende en het zag er ook allemaal verzorgd en leuk uit.

77. P de Waardt

Naar aanleiding van Vakantieveilingen.nl zijn wij ook hier beland. Inderdaad, toen we binnenkwamen en het ietwat gedateerde interieur zagen, hadden we ook zo onze bedenkingen, maar eerlijk is eerlijk: we hebben in tijden niet zo goed gegeten! Alles was heerlijk op smaak, meer dan genoeg voor beiden en mede dankzij de ober, die erg veel kennis had van de oosterscheldekreeft, hebben we nog wat opgestoken ook.

De wijnkaart is vrij duur, daarom hebben we een fles huiswijn genomen (chardonnay), maar die smaakte perfect.

Het enige wat ik persoonlijk jammer vind zijn sommige recensies hier. Ieder mag natuurlijk zijn eigen mening hebben, maar kom op nou, je koopt een voucher via vakantieveilingen, wilt dus toch voor een dubbeltje op de eerste rij zitten, en dan durf je te gaan zeuren over stokbrood of een dessert? Wij hebben gewoon een mandje bijgevraagd en was geen enkel probleem. En ja, het dessert was vrij minimaal, maar wel allemaal prachtig gemaakt. Less is more in dit geval, en meer hadden wij ook niet opgekund. Van dit soort arrangementen hangt het natuurlijk ook helemaal af met wat voor mentaliteit je erin gaat.

Wij komen in ieder geval zeker weten nog een keer terug naar deze gezellige, informele gelegenheid, en willen zeker nog een keer van het kreeftmenu smullen!

78. fam. sla

Zaterdag 25 juni hebben wij heerlijk genoten van het kreeftenmenu.

Ook wij hadden een bon van vakantieveilingen en zijn zeer tevreden. Vriendelijk personeel, gezellige zaak.

Ook wij kozen een grotere kreeft en hadden daar zeker geen spijt van. De kreeft is gewoon heerlijk, maar ook de rest van het menu was genieten. (wat wij zeker waardeerden was de uitleg over de kreeft).

Als we weer in Zeeland zijn brengen we zeker weer een bezoekje!

79. Gisteravond met 9 personen bij 't Kraaienest gaan eten. Zes personen aten kreeft (via voucher vakantieveilingen). De kreeft is inderdaad wel erg weinig, als je de normale prijs moet betalen voor dit menu is het wel duur betaald. Wij hadden gereserveerd om 18.00 uur en kregen uiteindelijk om 20.45 onze kreeft! Inmiddels kwamen ze wel vaak langs voor drankjes maar we hadden liever ons hoofdmenu wat eerder gehad. De kreeft was zalig, daar was echt niets op aan te merken. Maar gezien de lange wachttijden zou ik hier toch niet graag nog eens terug gaan. Uiteindelijk hadden we om 21.45 het dessert op nadat we verschillende malen hadden gevraagd dit snel op te dienen. We waren nooit van plan om 3 uur en 3 kwartier daar te zitten met 9 personen!

6,1
  80. Ook wij zijn met een voucher van vakantieveilingen kreeft wezen eten bij 't Kraaienest. We vonden het erg tegenvallen en het menu is de prijs niet waard. Het voorgerecht was een expressokopje kreeftbouillon en een borrelglaasje mousse. Het smaakte maar echt lekker vonden we het niet. We vonden een kreeft van 500 gram voldoende maar deze waren op dus moesten we 100 gram (7,65) bijbetalen voor een kreeft van 600 gram. Deze werd aan een andere tafel geserveerd omdat de kreeft te vroeg klaar was en wij nog de spoom (goedkope bubbels met mango in een glas met een suikerrandje) niet op hadden. Dit gebeurde met een flinke terechtwijzing van de manager richting het personeel. Op mijn navraag werd gereageerd dat deze kreeft ook 600 gram was wat ik betwijfel. Het nagerecht viel erg tegen. Een klein stukje mangobavarois wat erg naar gelatine smaakt, een klein driehoekje vlaai en een stukje kleffe brownie. Voor een klein karafje witte wijn vragen ze 12,95 euro. Aangezien we 2 vouchers hadden zijn we de volgende dag teruggeweest voor de 2e keer kreeft eten. Daar hoorden we een andere ober vertellen dat de kreeften 2 dagen eerder gevangen waren, raar dat er nu wel kreeften van 500 gram waren. Opletten dus als je gaat!

2,6
  81. ruud 17 punten

Voucher gekocht via vakantieveiling.

Bleek mooi omschreven te zijn.

Werd wel mooi uitgelegd dat je van een kreeft van 500 gr bijna niet kunt eten met tee man.

Werd ons een kreeft aangebonden van 1.5 kg, bij betaling 76 euro.

Tussen klasse was er niet.

De kraal (hom, zaad) was weg, deze werd waarschijnlijk hergebruikt in andere gerecht.
    Er zijn echt mensen die dit een lekkernij vinden, kuit en kaviaar is lekker.
    Gewicht van hom, kuit of zaad is rond de 250 gram, deze werd door ons betaald maar kregen het niet.

Werd ons ook een trio aangeboden als voorgerecht, waren slechts twee stuks.

Friet was te weinig, niet er bij verteld dat je meer kon vragen.

Normaal wordt er ook rijst geserveerd.

Wijn was goed maar vond het vrij duur.

Verder was het goed toeven.

82. Gisterenavond super gegeten in 't Kraaienest. Wij hadden het kreeftenmenu gekozen en dit was echt top! Het voorgerecht met de kreeftensoep/ bisque d’homard was zeer goed. Zo heb ik hem lang niet meer gegeten, ook in de exclusieve top restaurants. De kreeft was ook voortreffelijk. Vriendelijke bediening en een leuke uitleg over kreeften. Hier werd uitgebreid de tijd voorgenomen. Wij hebben genoten en komen zeer zeker vaker terug.

83. J&C 80 punten

Het kreeftenmenu via vakantieveiling was weer heerlijk!

Voor zo`n prijs een 4 gangen kreeftenmenu vind je nergens.

Het was erg druk, maar de bediening (compliment voor de vakantiekrachten )was vriendelijk en correct.

Wij hopen zeker nog een keer terug te komen.

84. Na het lezen van de eerder geschreven recensies met een dubbel gevoel naar 't Kraaienest gegaan gisteravond.

Je kunt er prachtig over het Veerse meer kijken, de ambiance is inderdaad zoals een cafe restaurant is.

Na duidelijke uitleg over de werkwijze van de voucher van de veiling kregen wij de tijd om na te denken over het bijbestellen van kreeft. Wij hebben dit niet gedaan en dit was ook geen probleem. Uiteindelijk heerlijk gegeten, goede bediening voor een mooie prijs! Heerlijke avond gehad!

85. A & F 25 punten

Zijn hier geweest via vakantieveiling; kreeftenmenu. Mooi uitzicht, inrichting is beetje oubollig maar niet storend.

Erg leuk was het om uitleg te krijgen over de kreeft. We werden hiervoor speciaal mee naar buiten genomen. Kreeften worden in het Veerse Meer in een speciale bak gehouden.

Het eten was lekker. Apart om een keer kreeft te eten. Net als in een vorige recensie staat kreeg je beperkt stokbrood. We waren met zijn vieren en kregen denk ik 8 stukjes brood.

Nog erg jonge ober (vakantiekracht?), die nog niet goed wist hoe het hoort. We zijn helemaal niet zo kritisch maar een vinger in het Hoegaardenglas stoppen bij het wegzetten is toch niet netjes.

In de prijs inbegrepen was 250 gr kreeft per persoon. Dit is niet veel. Als je meer wilt moet je +/- 7 euro per ons bijbetalen. Dit hebben we bij vakantieveiling nergens zien staan. Bij ons kwam het op zo'n 80 euro bijbetalen. Goed, dit werd verteld voordat we gingen eten dus kwam niet als verrassing toen we rekening kregen. Als je een keer kreeft gaat eten dan moet je het ook goed doen ook. Waar we wel van schrokken was dat een glas frisdrank 2, 55 bleek te zijn! Prijzen staan nergens op een kaart vermeld.

Dessert zag er mooi uit en was lekker.

We hebben een leuk avondje uit gehad en lekker gegeten maar toch wel wat kanttekeningen.

6,5
  86. Hier gegeten met 4 personen met de vouchers van vakantieveiling voor het kreeftenmenu. Voorgerecht was wel o.k, maar de 6 nietige stukjes stokbrood waren beschamend voor 4 personen.

Bediening door "de heren" vonden wij te joviaal, doe maar gewoon. Bediening ziet er ook niet verzorgd uit.

Uitleg over de kreeft gehad, wij verkozen het oorspronkelijke menu, dus er niet ingetrapt om extra kreeft bij te bestellen voor veel geld.

Er werd gezegd dat er dan een probleem was, er waren alleen nog grote kreeften. Wij wachten...... En wat kregen we: Een halve kreeft die we moesten delen met zijn vieren. Ze moesten zich schamen daar. We hebben alle vier een miniscuul beetje kreeft op en 2 piepkleine zakjes friet voor zijn vieren. Toen we nadien zeiden dat het niet echt handig/ leuk/fijn was om zo een kreeft te moeten delen werd er NIET gereageerd.

Toetje was wel goed.

Geen aanrader om daar kreeft te eten, tenzij je veel extra betaalt.

Onze conclusie is: weinig eten voor veel geld!

3,2
  87. Gisteren vanaf een geweldige B en B aan de Kaaidijk gefietst naar de haven. Aldaar een kreeftmenu gegeten in het Kraaienest. De ambiance is niet echt heel bijzonder want we zaten op het terras met zicht op de haven. Op zich niets mis mee en we hadden een geweldige mooie zomerse avond (ongeveer nog 28 graden ). Het menu was echter perfect, de bique van kreeft was heerlijk. De kreeft zelf was goed gepocheerd en op smaak geserveerd met zeekraal, asperges en patatjes. Tevens het toetje was ook helemaal af en alles met zeer veel zorg opgediend.

Vriendelijk en spontaan bediend, dus in een woord: TOP.

88. Wat een aanfluiting deze tent. Heeft de uitstraling van een voetbalkantine met van die houten cafetariastoelen. Het was totaal niet druk en wij werden zo ongeveer op schoot bij de buren neergezet. Denk dat er 3 cm tussen onze tafeltjes zat. Gelukkig waren de buren aardig....

Het is ook niet erg als je zo'n eetcafé runt, maar reken dan geen prijzen die je bij een sterrenrestaurant ook betaald.

Met grote dorst moet je hier ook niet zijn, ze hebben ons 1x gevraagd of we wat wilden drinken, verder laten ze je in je sop gaarkoken.

De kreeft werd eerst geshowd met uitleg (en 2 scharen). Toen hij gekookt was bleek er ineens 1 schaar verdwenen te zijn. Bij navraag werd er verteld dat dat eenmaal zo was (huh?). Hij zou het wel aan de kok navragen, die ober heel de tijd niet meer terug gezien. Toen hij moest afruimen werd er gemeld dat we blij mochten zijn... we hadden immers door een foutje een zwaardere kreeft gekregen (?). Wij waren hier flink pissig over, niet over de verwisseling ofzo, maar over de manier waarop... Je gaat mensen toch niet een kwartier in het ongewisse laten en daarna even melden dat we nog in onze handjes mogen klappen ook. Het is achteraf toch niet te controleren of je een zwaardere of lichtere kreeft hebt gehad? Een aanfluiting dus. Zo kan ik ook kreeft verkopen.

Het toetje was overigens wel heel lekker, maar wij zullen hier nooit meer terug naartoe gaan. Wat een brutale en arrogante lui daar!

Gelukkig zijn we in niks extra's getrapt.... en dat hebben ze aan zichzelf te danken.

De dingen waar ze het van moeten hebben (drank en service denk ik), die ontbreken.

Geen aanrader dus, ze moeten zich schamen!

2,4
  89. fam gerrits

Vanavond met drie mannen gegeten bij het kraaiennest. Twee man kreeft en een niet kreeft eter. Op aanbeveling van de eigenaar heeft deze persoon heerlijk Zeeuws lam gegeten. Zonder de voucher zou het flink aan de prijs geweest zijn. Nu gewoon heerlijk gegeten. Overigens gekozen voor standaard grootte kreeft en dat was prima. Prijs kwaliteit zeker in orde met voucher.

90. Prima restaurant, lekker eten, gezellige sfeer.
    Ik zal hier wel vaker komen.

91. arjan en miranda

Via Veiling.nl hier terecht gekomen. Na het welkomsdrankje kregen we een kreeft gepresenteerd, en inderdaad ging het over het bijbetalen zoals hier veelbesproken op de site, toch de keuze gemaakt om voor een behoorlijke kreeft te gaan.

Fijne avond gehad echt kreeft op (dus zonder te zoeken naar wat wit vlees) perfecte uitleg heerlijk biertje en wijntje gedronken meer als genoeg frietjes bijgekregen, kortom heerlijk kregen natuurlijk aan het einde van de avond de rekening en moesten E 107.- bijbetalen de veiling was E 38.- totaal E 145.- voor een heerlijk avondje met een perfecte kreeft. Wij komen zeker terug!

92. Zondagavond het kreeftenmenu gegeten met 4 personen. Het eten was allemaal zeer goed, lekker wijntje, zeer vriendelijke en gastvrije bediening. Het tussengerecht, die groenige spoon, vonden we allemaal niet lekker. Een bolletje sorbetijs was fijner geweest. Maar verder alles tiptop in orde. Wij komen hier zeker nog eens terug!

93. Voor 2 personen via vakantieveiling € 38,00 betaald. Daarvoor een uitstekend Voorgerecht, een frisse spoom waarna ca 100 gram pp kreeft met zeekraal met pumtzakje frites. Afsluitend een uitstekend nagerecht. Al bij al een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding.

De volgende reservering is al gemaakt.

94. Joep Gimbrère

Enigszins op onze hoede door de recensies op vele sites, vanavond met 6 personen in 't Kraaiennest gegeten. 35 minuten na binnenkomst gevraagd of we iets te drinken mochten bestellen, waarna op een vrij indringende wijze gevraagd werd eerst onze vouchers (vakantieveiling) in te leveren. Na 45 minuten het eerste drankje en vervolgens de uitleg over bruto en netto gewicht van de kreeft, bijbetaling etc. "Ik laat de keuze aan u", aldus de heer van Gaalen. Een standaard kreeft besteld, waarna we alsnog met een resp. 1,8 en 2,2 kg wegende kreeft aan tafel werden geconfronteerd... Voordat deze de pan ingingen nogmaals onze keuze benadrukt. Het voorgerecht is lekker, de verfrissing te veel, de frites te bleek, de kreeft goed van smaak. Het venijn zat in de staart, € 36 voor een paar extra puntjes bavarois. Toeslag onaangekondigd, dus uiteraard niet door mij betaald! Agressieve verkooppraatjes aan tafel om meer euro's binnen te slepen; deze en gene zal niet assertief genoeg zijn om de discussie met de bedrijfsleding aan te gaan. Gelukkig voor van Gaalen komen er het weekend weer "gewone mensen" -zo vertelde hij. Personeel wat onverschillig (kaarsjes aan!) tot chagrijnig, overbodig verhaal over mannetjes- en vrouwtjeskreeften. Kortom: geen aanrader!

6,3
  95. Jan en Lilian

Wij hebben vanavond, ook met de bon van vakantieveiling, het kreeftenmenu gegeten. Je mag inderdaad blij zijn, dat je niet de volle mep betaald hebt van 69,50 euro, want dat zou echt dieptreurijg zijn. 1 puntzak frietjes met z'n 2en? Waardeloos! Het nagerecht...mag geen naam hebben, ver beneden alle pijl. De kreeft was lekker, maar ook weer met een forse bijbetaling als je een onsje meer wilde hebben...hij weet het goed te verkopen die ober.. Voor onze kleindochter van anderhalf jaar, een frietje met een frikandel kost 7,65 euro.. en een kopje waardeloze cappucino 2,65 euro. Nee, als deze zaak op deze manier doorgaat, zal het geen lang leven meer beschoren zijn. Jammer, want er was heel wat moois van te maken. Een schitterende locatie, dat zeker.. maar dat is dan ook het enige pluspunt(je).

96. Van Hop

Er wordt nogal wat gerommeld met gewichten en prijzen, vooral als je met een bon van vakantieveiling komt. Dan blijkt dat je een kreeft uit het menu van slechts 250 gram bruto (=100 gram netto?) kunt krijgen. Wil je meer, dan kun je rekenen op een fiks bedrag erbij. Het respectloos showen van de diertjes aan tafel is niet bepaald een appetijtelijk gebeuren. Het eten wordt er geserveerd op een tafel zonder kleedje en frites in papieren puntzakjes op een standaard. Mooi uitzicht dat wel. Verder helaas de ambiance van een schuur.

97. heleen

4-gangen kreeftmenu, erg smaakvol ( vol van smaak). Prima gegeten, echter men speelt wat met de prijs van de kreeft, let op voor bruto versus netto. ( 1 kg kreeft bruto = 400 gram netto) p.p krijg je standaard in het menu 250 gram bruto=100 gram netto, elke 100 gram bruto meer = 40 gram netto is + 7,50 euro. Als u het nog kunt volgen is het ok. Kwaliteit en de locatie zijn prima. We komen zeker een keer terug.

Groet uit Den Bosch.

98. Een 4 gangen kreeften menu voor 2 personen gewonnen op vakantieveiling.nl. Aanbod op de veiling zag er toch iets anders uit dan op het bord.

Gewonnen menu moesten we feitelijk door tweeën delen, dus ook de kreeft?

Een zwangere vrouw en een die geen alcohol mocht kreeg niets anders aangeboden, ook mijn dochter die geen alcohol mocht kreeg geen alternatief aangeboden in het voorafje. We hebben meer dan de helft laten staan, jammer of niet! Kreeft was wel heerlijk maar zeker niet voldoende voor de mannen.
    Toetje was lekker maar waarom kregen de mannen meer dan de vrouwen! Op dat moment was het even lachen maar de avond was zeker het geld niet waard.

99. Op donderdag 16-09-2010 hebben we hier gegeten. We willen even vermelden dat het eten hier zeer lekker is, de bediening leuk en aardig maar niet opdringerig. Dus voor ons is het een aanrader. Maar we willen wel even erbij vermelden dat de prijzen van het eten wel wat meer aangepast zouden moeten worden qua kwaliteit/prijs verhouding. Verder was alles vers wat we te eten kregen, dus als je niet let op de prijs is dit echt verder toppie.

Volgende pagina