• Lid sinds 18 maart 2019

Khotinsky

Dordrecht

1. Fred van Holten's profielfoto
    Fred van Holten heeft een recensie geschreven voor Orient Plaza Drive Inn

Gisteravond maandmenu besteld, kip in ketjapsaus zat er niet bij, babipangang was erg droog en taai. De Lembu was niet lauw maar koud. Kip in Tjap Tjoy lijkt verdacht veel op seperatorvlees. Alle kipstukjes zien er hetzelfde uit, dus niet gemaakt van verse kip.
    Alles was zeer matig warm. Dit is de 3e bestelling uit de Drive op rij die een dikke onvoldoende scoort.
    Eerder al de gebreken door gegeven maar er wordt niets mee gedaan, vandaar deze matige recensie. Voortaan ergens anders bestellen en ophalen, succes en smaak verzekerd!

1,9
  2. Fred van Holten's profielfoto
    Fred van Holten vindt Orient Plaza Drive Inn niet leuk

Fred van Holten

3. Kerst diner bij Khotinsky Dordrecht.

We zijn met een groep van 27 volwassenen en 9 kinderen op 1e Kerstdag 2017 gaan eten in Khotinsky Dordrecht.
    We hadden vooraf via mail alle menu's doorgegeven. De voorgerechten waren over het algemeen goed.
    De verschillende hoofdgerechten waren bijna allemaal aan de kleine kant. Ook waren er onderling per hoofdgerecht qua hoeveelheid behoorlijke verschillen.

De keuze voor dit restaurant werd genomen, omdat diverse familieleden, die in de buurt wonen, eerder al een hadden gegeten en qua smaak en hoeveelheid tevreden waren.
    Meerdere familieleden, dachten toen ze het eten kregen, dat ze het verkeerde menu kregen, maar dat werd ontkend.
    Het eten was al behoorlijk koud, wat niet vreemd is, als men warm vlees op koude zurige snijbonen legt.
    Het werd verder aangevuld met 3 bolletjes Pommes Dauphine en een beetje saus.
    Omdat het voor volwassenen wat te weinig eten was, hebben we Pommes Frites besteld a Eur 2,50 per zakje.
    Dit werd geleverd in een klein friteszakje in een bekertje. Ca. 4 Patatjes en wat harde stukjes.
    Alle 4 zakjes samen zouden in een friteszaak 1 zak frites vormen. En dat voor 27 personen.
    Om ons heen kijkend, zag ik bij dat elke tafel 3 of 4 zakjes frites werden neergezet.
    We hebben hierover bij de bediening geklaagd. Toen werden de Pommes Frites van de rekening gehaald.
    Bij het afrekenen van de menu's, werd ca Eur 46 MEER in rekening gebracht, dan wij op basis van de menukaart hadden berekend.
    Nadat we naar huis zijn gegaan, hebben diverse mensen thuis nog brood gegeten, omdat het Kerstmaal niet voldoende was.
    Ons zien ze daar niet meer terug. Het was een aanfluiting.
    Dit Kerstdiner was het slechtste van de afgelopen 10 jaar, toen de groep te groot werd om het thuis te vieren.
    Nu ik op jullie site diverse reviews lees, herken ik dit ook bij diverse door andere geschreven reviews.
    Jammer, hadden we dit eerder gelezen, hadden we een hoop ergenis bespaard gebleven.

Groeten.
    Koos van der Sluijs.

2,6
  4. Fred van Holten's profielfoto
    Fred van Holten vindt de recensie door Fred van Holten voor Khotinsky leuk

Onze keuze was gevallen op het menu en werden geplaatst in het restaurant. Alles was er op gericht om de tafel zo snel mogelijk vol te zetten en daarna niemand meer te zien. Voor gerecht gekozen als een oosterse tartaar maar leek meer op een stuk volvette leverworst gepresenteerd in een nog klefferige saus. Hoofdgerecht was een droog stukje kabeljauw gegarneerd met nog smakelozer gort risotto of wat het moest wezen. Klapstuk was het dessert, crème brulee, dit had werkelijk niets te maken met crème brulee en de chef die dit durft uit te serveren heeft zijn eigen gerechten zeker nooit geproefd. Het is een hippe formule met de kwaliteit die een cafetaria niet eens kan benaderen. De keuringsdienst van waren moet hier zeker een keer langs.

1,4

Fred van Holten

7. Fred van Holten's profielfoto
    Fred van Holten heeft een recensie geschreven voor Emmy
    Indonesisch Nijmegen

Zaterdag avond met 4 personen gegeten. Alle was heerlijk van smaak en had de juiste gaarheid. Zorgzaam werd je bediend en later kwam Emmy zelf ook even langs voor een praatje. Wij hebben er zeker ons restaurant gevonden voor een lekkere Indonesische maaltijd.
    Gaan er zeker veel vaker terug komen.