Emmy in Nijmegen

Passie voor eten en drinken

De Indonesische keuken is door de duizenden verschillende eilanden van het land erg divers. Veel eilanden hebben hun eigen specialiteit, ontstaan door het gebruik van plaatselijke kruiden en groenten. Met zoveel gerechten om uit te kiezen is er elke dag wel een nieuw gerecht om te proeven in ons Indonesische restaurant. Wij werken met verse ingrediënten en er is een kleine menukaart die dagelijks wisselt. De producten worden met zorg geselecteerd en dan met liefde bereid tot de gerechten die ‘s avonds voor het diner geserveerd worden. Alles wordt vers bereid en we gebruiken geen magnetron! Proef onze passie voor eten en drinken. We zien u graag bij Emmy Eethuis.

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1420789055 86
1469502082 87
1483420089 87
1501977433 87
1520534776 89

1. Heerlijk gegeten, vooral de Soto Ajam is elke keer weer geweldig!
    Voor het hoofdgerecht laten we Emmy gewoon de keuze bepalen, aangezien we met meerdere mensen zijn kunnen we dan allemaal van alles iets proeven. En dat is elke keer weer een goede keuze.
    Kortom, aanrader!

2. Robbert Thijssen

Bij Emmy eten is voor ons ‘thuis komen’. We genieten elke keer van de heerlijke gerechten, die met hart en ziel zijn bereid. De service is altijd van het hoogste niveau.
    Het is een groot plezier wanneer de gastvrouw even aan tafel komt praten: die passie voor eten en drinken straalt ze helemaal uit.
    We hopen nog vaak terug te komen en we bevelen dit eethuis aan al onze vrienden en kennissen aan.

3. Zoals altijd was het eten weer erg lekker bij Emmy's. Dit restaurant is een aanrader!

4. Heerlijk gegeten, mooie porties, lekkere smaak.
    Aanrader!

5. Weer heerlijk gegeten bij Emmy. Kwaliteit-prijs is oké.
    Aardige bediening. Ik zou graag nog meer keuze willen hebben van vegetarische- en/of visgerechten. Vega sotosoep staat niet op de kaart, maar is wel te bestellen.

6. Richard Willemse

Op de eerste plaats moet ik zeggen dat het eten van zeer goede kwaliteit is. Ook zeer attente en vriendelijke bediening. Echter voor het portie verhouding per persoon, vond ik het wel erg aan de prijs. Een bord Soto Ajam per persoon, maar dan 6 kleine bakjes (met voortreffelijk eten weliswaar, een bakje komkommer met sla en een bakje rijst voor € 82,50. - (€ 27,50 P.p. Nasi Campur Speciaal) vond ik zelf heel erg aan de prijs en zeker niet “Indisch riant”. Ik zeg dit uit professioneel oogpunt, daar ik zelf al 30 jaar chef kok ben en ik een beetje kan afwegen wat het voedingscijfer p.p. was op tafel. Het concept zal wel degelijk een succesfactor hebben, het eethuis zit er al weer 4 jaar. Het is dan ook geen kritiek, maar zou minder frequent komen dan ik zou willen. Al met al zeker het het proberen waard als men de Authentieke smaak van Indonesië wilt proeven.

7. Axel Roes

Heerlijk rijsttafel gegeten. Alleen startgerecht kippensoep was lekker maar geheel niet Indonesisch.

8. Petra de Reus Rossen

Een super avond gehad. Heerlijk gegeten (zoals altijd) en ontzettend gezellig. En een heerlijke cocktail bij ontvangst gekregen i.v.m. de 58 jarige bruiloft van mijn schoonouders en verjaardag van mijn man. Zo attent, en zulke lieve mensen.

9. j.giesbers

Wij hebben heerlijke soep gekregen, die wat aan de zoute kant was. De hoofdschotel was voor de een prima, heel lekker en niet teveel. Voor de ander was de vegetarische nasi weliswaar heel smakelijk, maar het bord was zo vol dat een oud persoon tevoren al wist dat dit ruim teveel zou zijn. Jammer, mogelijk zelf er ook attent op zijn dat een forse portie rijst met van alles wat teveel van het goede kan zijn. De wijn was erg lekker en goed.

10. J. & P.

Vriendelijke welkom. Verrukkelijk gegeten!!! Gerechten vers van de pers. Verfijnde smaken. Heerlijke geuren. Topkok!!
    Chique, maar leuke, gezellige, gemoedelijke sfeer. Aardige bediening. Genoeg tijd om te kletsen voordat de gerechten geserveerd worden. Eindelijk een echt Indonesisch restaurant waar met liefde en passie gerechten volgens authentieke recepten gemaakt worden.

Dit is mn favoriete restaurant geworden, met stip op 1!

11. Heerlijk met z'n zessen gegeten bij Emmy. De bediening is uiterst relaxt en met een goede uitleg over de gerechten. Emmy kwam na afloop even vragen hoe wij het gevonden hadden. Nou, in een woord GE WEL DIG… Wij komen graag nog een keer terug.

12. Heerlijk gegeten vriendelijke bediening.
    Zeker de moeite waard om gauw weer eens langs te gaan.

13. Marlene

Heerlijk gegeten, eerlijke en pure gerechten. Bediening en entourage sloten hier perfect bij aan. Kortom een restaurant om zeker nog eens naar toe te gaan!

14. Het was onze eerste keer en we vonden het super! Dit is zeker een restaurant waar we vaker gaan komen.

15. Zoals gewoonlijk weer een heerlijke belevenis om bij Emmy's te eten. Gerrit is zeer voorkomend en gastvrij, het eten is gewoonweg super en de entourage geweldig. Een klein eethuis, maar een GROOT eethuis wat betreft beleving!

16. Brigitte

Geweldige Indonesische keuken. Verfijnde smaken. Mooie specerijen en de smaak is super. Fijn dat we in Nijmegen een goed Indonesisch eethuis hebben. Echte aanrader.

17. André Gelsing

Knus restaurantje met geweldige authentieke smaken van het heerlijke eten (verse bereiding!) Wij hadden de rijsttafel (nasi campur speciaal). Echt genoten! Prettige rustige bediening. Voor herhaling vatbaar!

18. Lekker eten in een huiselijke sfeer. Zowel de gerechten als de drankjes worden met aandacht en liefde bereidt. Wij komen er graag!

19. Voor het eerst gegeten bij Emmy. Het was ontzettend lekker. Meerdere gerechten voor 2 personen. Voor ons voldoende. Erg aardige ontvangst en bediening. Een echte aanrader!

20. Kitty Schuur

Hartelijke ontvangst. Heerlijk gegeten! Echt een aanrader!

21. Een erg goede ervaring, heerlijk eten en vriendelijk personeel.

22. Prima eten gelukkig nu ook iets voor vegetariers al mag de keuze tussen vegetarische gerechten echt wel wat meer uitbreiden.

23. Anton Nieland

We hebben weer authentiek Indisch gegeten hetgeen een feest was. Emmy weet iets speciaals op tafel te zetten! Zeer de moeite waard voor de liefhebber.

24. Jos Mineur

Met grote groep pensioengerechtigden hier heel gezellig gedineerd.
    Wat opviel:
    - Heerlijke smaken
    - Verse grondstoffen
    - Flexibiliteit aimable bediening

25. Heerlijk gegeten in knus restaurant. Persoonlijke benadering die je welkom en op je gemak laat voelen. Het eten was met zorg bereid. Lekker met veel smaak. Al met al echt een aanrader waar je graag naar terugkeert.

26. Jose van Tintelen

Het was erg gezellig en heerlijk eten. Uitstekend advies voor de bijpassende wijn.
    Kortom een aanraden.

27. Sophie de Bruijn

Het eten was heerlijk. Gastheer en gastvrouw waren heel vriendelijk en gastvrij. Het is een echte aanrader. Ook al was het een eindje rijden voor ons toch gaan we hier zeker nog eens terugkomen!

28. R.a.e.m.c. Westers

Verrassend,
    Ontzettend heerlijk gegeten.
    Gaat behoren tot onze vaste restaurants.
    Heerlijke geuren komen je bij binnenkomst tegemoet.

29. Hans en Joke de Swart

Het was weer voortreffelijk, rustig met vrienden in een gezellige sfeer kunnen genieten van de heerlijke maaltijd.
    Jullie zijn toppers. Bedankt.

30. Sammy Amusah

Ik ben het afgelopen anderhalf jaar in verschillende gezelschappen naar Emmy geweest. Het eten en de service zijn uitstekend en de prijs prima. Oh, en de huiselijke sfeer daar, dat bevalt me/ons prima!

31. Marjo van Thiel-Wagenar

Heerlijk gegeten! Verfijnde maaltijd, fantastisch van smaak. De bediening was ook geweldig. Een belevenis om vaak te herhalen!

32. Indonesisch eten zoals het hoort te zijn en voor een zeer redelijke prijs. Je kunt rustig eten in een aangename omgeving.

33. Janneke Bijlmakers

Het eten was echt typisch indonesisch. Erg lekker. Wij hadden met z'n tweeën een indonesische rijsttafel, dit was erg leuk om samen te delen.
    De bediening was erg traag. Erg vriendelijke man die het goed bedoelde, echter was hij niet snel met de service.

Toch zeker een aanrader om eens echt indonesisch te eten!

34. We hebben weer heerlijk gegeten. Soto, saté ajam, sambal goreng oedang, alle gerechten met veel liefde klaargemaakt en op tafel gezet.
    We gaan zeker weer terug komen!

35. Ans Driessen

Gezellig en hartelijk ontvangst. Heerlijke soto, rendang en sambal. Leuk om weer even een beetje in Indonesië te zijn.

36. Sanne Dekker

Het was duidelijk dat ze bij Emmy een passie hebben voor eten en gastvrijheid. Heel vriendelijk en super lekker eten. Zeker een aanrader voor liefhebbers van Indisch eten.

37. Wally Soute

Locatie straalt een warme sfeer uit, en geeft je t gevoel thuis te zijn.
    Geen al te overbodige luxe met een niet ál te overdreven uitgebreide menukaart, maakt t geheel tot een sympathieke ervaring, mede ook door de deskundige voorlichting van de evenzo bediening.
    Eten was goed tot zeer goed bereid met de authentieke Indonesische smaak.
    Al met al een aanrader om eens relax met familie of vrienden te eten!!
    Één kanttekening echter;
    Het zou bevordelijk zijn om bij afrekening een gespecificeerde rekening te presenteren, in plaats van het bedrag op een velletje papier aan te bieden!
    Het komt de professionaliteit ten goede, en bij n eventueel zakelijk bezoek kan de klant dit ook boekhoudkundig verantwoorden.
    Algehele beoordeling: 7,8.

Wally Soute.

38. Timo Dirksen

Leuk, knus en klein restaurant met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeer aan te raden voor elke liefhebber van de indonesische keuken. Het enige minpuntje was een verkeerd opgenomen bestelling waar de bediening gelijk hun best voor ging doen. Al met al een geweldig restaurant.

39. Klein maar fijn. Heerlijk eten en een vriendelijke bediening in een huiselijke sfeer.

40. cees somers

Heerlijk gegeten in een prettige gastvrije sfeer.

41. De hartelijke warme ontvangst van Gerrit, het heerlijke indische eten van Emmy en zoon Jeffrey zorgen er weer voor dat ik lekker heb gesmuld. De sfeer, zo heerlijk gewoon en intiem. Emmy komt altijd als het kan een praatje maken. Zo leuk! Binnenkort ga ik weer!

42. Was op zoek naar lekker Indisch eten tijdens mijn tweedaags verblijf in Nijmegen. Emmy gevonden, vlak bij m’n hotel. Geen moment spijt gehad om naar Emmy te gaan. Allervriendelijkst ontvangst. Eenvoudige, maar heerlijke gerechten gegeten (soto ayam, saté ayam en rendang, koffie tubruk na). Geen opsmuk, gewoon goed.
    Heerlijk ook als je de rekening vraagt, gewoon een briefje met totaalbedrag krijgt. Het is de eenvoud. Fijn plekje!

43. Heerlijk gegeten! Leuk restaurantje, aanrader!

44. Harry van Rij

Uiterst tevreden. Leuk intiem restaurant en goede sfeer en bediening.
    Alles smaakte voortreffelijk. Enige puntje van kritiek dat wij bij de bijlage groente een wat meer indonesische smaak misten maar totaal ervaring zeer goed.

45. Zoals altijd weer geweldig lekker gegeten! Echt authentiek Indonesisch!

46. Gisteravond met onze gasten heerlijk gegeten bij Emmy's eethuis. Wij waren met 15 personen en de bediening was uitstekend!
    Iedereen was vol lof over het eten.

Het was voor ons niet de eerste keer dat wij in het restaurant waren; je komt gewoon terug omdat het zo lekker is.

Dikke pluim voor Emmy en Gerrit

47. Charlotte

Heerlijk eten, goede smaken en super service!

48. Barbara de Ruiter

Erg vriendelijke ontvangst door de eigenaar. Het eten was heerlijk. De sfeer is als gemoedelijk te omschrijven. We hopen dat het restaurant nog lang zal bestaan en dat de recensies even lovend blijven.

49. Gastvrij, klein maar erg leuk restaurant, mooi ingericht. Eten voortreffelijk. Zeker voor herhaling vatbaar!
    Kokkin kwam langs aan de tafels voor een praatje.

50. H. Koekerits

We hebben 2x nasi campur speciaal besteld en kreeg verschillende gerechten allemaal in kleine schalen (1 pers) en als je dan wil bijbestellen moet je extra betalen behalve de rijst die kon je gratis krijgen jammer
    Bediening was ook slecht (lang wachten) Nee niet voor herhaling vatbaar

51. Ron Prins

We hebben genoten van een heerlijke avond. Eten was lekker en goed verzorgd, bediening ook heel gastvrij en vriendelijk.
    Het was voor mij de eerste keer bij Emmy, maar wat mij betreft voor herhaling vatbaar.

52. Heerlijk eten, fantastische sfeer en super attente eigenaar. Altijd weer!

53. Zeer gastvrije en vriendelijke ontvangst. Heerlijk gegeten

54. Ongelooflijk lekker gegeten, de Nasi Campur Speciaal (verschillende gerechtjes opgediend in fleurige schaaltjes) biedt een mooie gelegenheid om al die verschillende smaken van de Indonesische keuken te leren kennen, mooie mix van pikant en zacht.
    De bediening is vriendelijk, de sfeer is aangenaam.
    Wie een keer is geweest, komt zeker terug!

55. Emmy, zo heet de kokkin, kan heerlijk koken. Je proeft de liefde, en alles is vers en gewoon perfect!
    De bediening van meneer ? ben even zijn naam vergeten was ook prima!!
    Een aanrader! Heerlijke wijnen ook en de prijs/kwaliteit klopt ook helemaal.

56. Ellie en Max Schnabel

Ontvangst was zeer vriendelijk en we hebben lekker gegeten🤗

57. Rob van den Bergh

Heerlijk gegeten en gaan snel weer

58. Heerlijk gegeten en een fijne gastvrijheid!

59. Een geweldige ervaring. Een warm welkom en erg lekker eten.

60. Smakelijk gegeten met vers bereide Indonesische gerechten door Emmy gebruikmakend van traditionele recepturen.
    Eten in een gezellige soort van huiskamer ambiance. Vooral geen 'gelikte' horeca omgeving en dito bediening. Duidelijk is dat koken een hobby wat is uitgegroeid tot een klein sfeervol door de familie gerund restaurantje.
    De gerechten zijn wel enigszins aan de prijs kijkend naar portionering en samenstelling van de gerechten. De component rijst op het bord is aanzienlijk in vergelijking met de speciale vlees- en groenten componenten.

Desalniettemin van een smakelijke en gezellige maaltijd genoten.

61. Het is een bijzondere eet ervaring bij emmy`s. De Nasi Soto is geweldig van smaak. De Nasi Campur Speciaal is een aanrader.

62. Een aanrader als je van Indonesische gerechten houdt. Zee smaakvol en vriendelijke bediening.

63. Ons dagje winkelen in Nijmegen afgesloten met een etentje bij Emmy. Een aanrader!! Wij hebben genoten van de rijsttafel en raden iedereen aan hetzelfde te doen!

64. + vriendelijk en servicegericht personeel
    + prima sambal

- rendang
    - sateh kon je geen sateh noemen
    - flink aan de prijs gelet op de variëteit van rijsttafel

65. Wederom heerlijk gegeten.
    Bediening zeer vriendelijk.

Tot de volgende keer

66. Heerlijk 'Indonesisch' gegeten. Lang gezocht en nu pas gevonden, hoewel Emmy pas dacht ik sedert 3 jaar hier te vinden is. Verse producten heel smakelijk klaar gemaakt. Geweldige zorgzame bediening.
    Kleinschalig maar dat is ook prima, gesloten op ma en di.
    In ieder geval geweldig en wij komen vaker terug.

67. Renee Pheiffer

Ik ben heel enthousiast over de kwaliteit van het eten bij Emmy. Ook de bediening is heel erg vriendelijk. Ik stuit echter te vaak op het feit dat ze gesloten zijn, of het te druk hebben. 1x werd aan de telefoon gezegd dat ze vol zaten en dat ik de volgende dag kon komen. Dat was geen optie voor mij, omdat ik op dat moment met gasten zat. De keer erna stond ik voor een gesloten deur. Een derde daarop volgende keer trof ik een halfvol restaurant aan en had ik goede hoop. Maar men zat vol, kreeg ik te horen. Ik besloot toen maar gewoon iets mee te nemen. Maar ook dat kon niet, omdat de keuken het te druk had. Ik heb dus al 3x achter elkaar 'nee' gehad. Dat is te veel voor mijn gevoel. Ik hoop dat ze hier iets aan kunnen doen. Ook met de vierdaagse waren ze gesloten. Jammer!!! Ik had mijn lopers zo graag willen laten kennismaken met Emmy. Is het misschien nu tijd voor extra assistentie??? Het zou jammer zijn als ze aan hun eigen succes tenondergaan.

68. Lekker, goed, smakelijk en vers eten, met zorg en liefde door Emmy en haar zoon klaargemaakt! Aandachtige en zorgvuldige bediening! En dan de persoonlijke sfeer: het is alsof je bij vrienden uit eten bent in een rustige en aangename ambiance.

69. Henk Jan

Alweer heerlijk gegeten, prima Rendang en Gado Gado. Vriendelijke medewerkers die ook vragen of er voldoende is en binnen is het -hoewel alle tafels bezet zijn- heerlijk rustig, evenwichtige inrichting. Op de achtergrond eerst Krontjong, later modern Westers... dat laatste had niet gehoeven, de authenticiteit vraagt geen jazzy begeleiding. Ik kom er zeker weer terug.

70. Eten smelt op je tong. Vanaf september ga ik daar maandelijks genieten!

71. Heerlijke avond gehad. Het eten was super lekker! Zeker voor herhaling vatbaar.

72. Evelijn

De verrassing van de dag om te genieten van de Indische keuken van Emmy's restaurant. Gastvrij ontvangen en genoten van al het vers bereide eten.
    We komen snel terug!

73. Heerlijk gegeten met de familie, Emmy kan fantastisch koken. Tot de volgende weer.

74. Gezellig en lekker gegeten. Heel sympathieke bediening door man en zoon, waarbij Indonesische vrouw de scepter zwaait in de keuken.

75. Meerdere keren hier gegeten. Knus en kleinschalig restaurant, heerlijk eten, prettige sfeer, vriendelijke service door de echtgenoot van Emmy, de kok Emmy komt altijd een praatje maken en vragen of het bevallen is.

76. We hebben genoten van de rijsttafel met de heerlijke verse en pure gerechten die Emmy serveert. We komen zeker terug!!!

77. Carla van der Zanden

Heerlijk gegeten!
    Alles kakelvers en met liefde bereid zoals eerdere keren.
    Constante super kwaliteit.

78. Fantastisch..wat een gastvrijheid...en kookt voortreffelijk!

79. Dr. Juliane Kronen

Sehr authentische Küche, die Gewürze werden liebevoll von der Köchin selbst zubereitet, daher schmeckt jedes Gericht anders und fein abgeschmeckt. Sehr gute Bandbreite von Gerichten, besonders empfehlenswert die Kombi-Gerichte (Nasi Campur Speciaal) mit großartiger Soto Ayam vorneweg. Gemütliche, moderne Atmosphäre. Der Service (Getränke) könnte ein wenig zügiger sein für ein perfektes Erlebnis. Schöne Option für "Urlaubsatmosphäre" direkt jenseits der Grenze. Unterscheidet sich wohltuend von vielen indonesischen Imbissen in den Niederlanden.

(Vertaling door Eet.nu)

Zeer authentieke gerechten, de kruiden zijn met liefde bereid door de chef-kok zelf, zodat elk gerecht anders smaakt en fijn gekruid is. Zeer goed aanbod van gerechten, vooral aanbevolen de combinatie gerechten (nasi campur Speciaal) en dan met name grote Soto Ayam. Gezellige, moderne sfeer. De service (drankjes) misschien een beetje pro-actiever voor een perfecte ervaring. Mooie optie voor "vakantie sfeer" net voorbij de Grens. Onderscheid zich goed van de vele Indonesische eetgelegenheden in Nederland.

80. Wij hebben voor de 2e keer erg lekker bij Emmy gegeten. Aan 't einde van de avond kwam Emmy zelf nog even iedereen persoonlijk bedanken voor zijn of haar komst naar haar "Toko". Nogmaals het eten is erg goed bereidt maar je moet geen haast hebben. Je kunt ook zeggen dat kwaliteit tijd nodig heeft. Wij komen zeker weer terug !

81. Het was al weer een tijdje geleden dat we voor het laatst bij Emmy Eethuis waren geweest, maar we hebben wederom mogen genieten van het warme onthaal en de gastvrijheid en het heerlijke eten van Emmy en haar man.

De smaak van het eten is nog steeds authentiek van smaak; na een hap waan je je gelijk in Indonesië.

82. Nico Maaskant

Kleinschalig restaurant, vriendelijke en klantgerichte service.

83. Reinaerts, Helger

Heerlijk gezellig in vakantiestemming gekomen

84. Ineke Botden

Heerlijke plek. Warme ontvangst. Maar vooral, tóp eten. Nergens eet ik zo lekker Indonesisch als bij Emmy. En dan ook nog voor een lage prijs. Ik kom er altijd graag terug.

85. Kleinschalig maar geweldig eten, Indonesische topper.

86. M. van Weert

Leuk eethuis😃

87. Truusje

Voor de 2e keer heerlijk gegeten, Dit keer de garnalen in (licht) pittige kokossaus. Dit was zóó lekker, dat ik het de volgende keer weer ga eten. Ook de groenten zoals gewoonlijk weer heerlijk, niet te zout, maar heerlijk lekker vers en zo heerlijk gekruid, een pure smaak.

88. Voor Indonesisch eten in Nijmegen moet je bij Emmy zijn. We zijn er al meerder male geweest en zullen ook zeker vaker komen. Eten is altijd lekker en vers gemaakt en de bediening is goed.

89. Emmy kan zo heerlijk koken...je proeft dat het haar passie is. Een aanrader.
    Eten bij Emmy is alsof je bij mama zelf aan tafel schuift!!!

90. Erg lekker; echt gekookt door een ervaren Indonesische chef. Alles zeer vers en zeer smaakvol; zeker voor herhaling vatbaar

91. We hebben al verschillende keren hier lekker en rustig gegeten. Het feit, dat je graag terug komt zegt al genoeg. Bij het binnenkomen steeds weer die heerlijke geuren en een hartelijke verwelkoming. Alle 5 personen, inclusief 2 gasten uit Den Haag, waren heel enthousiast over de verschillende smaken en bediening. Je kunt de tijd nemen, zoals Emmy en zoon in de keuken de tijd nemen om alles voor te bereiden en alle ingredienten zelf klaar te maken. We geven dit adres graag door aan derden. Tot de volgende keer Emmy en Gerrit!

92. Ontzettend lekker gegeten. Indonisch was, tot gisteravond, niet m'n favoriet. Maar hier wil en ga ik zeker naar terug. Heerlijk gegeten, gastvrije bediening en met liefde bereidt, dat proef je. Een aanrader!

93. Cas Leermakers

Super eten en hele lieve mensen - alles wordt vers gemaakt!

94. Teleurstellend slecht eten, lange wachttijden. We hebben er met drie personen gegeten, alle drie een ander gerecht, alle gerechten vielen tegen.

95. Emmy's heeft een huiselijk sfeer.
    Dat je bij Emmy & Gerrit op visite komt en "dat je mag blijven eten gevoel". Hierdoor mag je ook geen supersnelle service verwachten, dit werd dan ook volledig gecompenseerd door de zeer vriendelijke bediening. Het eten was 'enak sekali' oftewel héérlijk! En voor herhaling vatbaar!
    Sampai bertemu lagi Emmy & Gerrit.

96. Prima klein restaurantje, wij hadden van alles wat, heet en kruidig. Heerlijk gesmuld van garnaal, kip en rund
    Goede stoelen en leuke inrichting, overal plantjes. Had wel iets meer groente verwacht.
    Eigenaar zeer aardige Fries.
    Wij komen hier zeker nog es terug.

97. Wij hebben geweldig genoten van een Indische rijsttafel.
    Het was de echt authentieke smaak uit Indonesië die wij proefden.
    Mijn zoon vertelde dat hij al lang niet meer zo lekker gegeten had.
    complimenten.

98. Giel Timmers

Weer heerlijk gegeten en nu ook met een glaasje wijn erbij! Zelf het vegetarisch gerecht met aubergine, tempe en tahu genomen. Wat een heerlijke smaken.
    Wij komen terug!

99. Joop Mulderij

Heerlijk eten. Prettige ruimte waar je elkaar nog kunt verstaan. Prettige bediening.

100. Bart Jacobs

Heerlijk eten, absoluut een must voor de liefhebber

Volgende pagina