Emmy in Nijmegen

Passie voor eten en drinken

De Indonesische keuken is door de duizenden verschillende eilanden van het land erg divers. Veel eilanden hebben hun eigen specialiteit, ontstaan door het gebruik van plaatselijke kruiden en groenten. Met zoveel gerechten om uit te kiezen is er elke dag wel een nieuw gerecht om te proeven in ons Indonesische restaurant. Wij werken met verse ingrediënten en er is een kleine menukaart die dagelijks wisselt. De producten worden met zorg geselecteerd en dan met liefde bereid tot de gerechten die ‘s avonds voor het diner geserveerd worden. Alles wordt vers bereid en we gebruiken geen magnetron! Proef onze passie voor eten en drinken. We zien u graag bij Emmy Eethuis.

1420462920 86
1464320635 94
1500204219 88
1502197752 88
1504191284 88

1. Wally Soute

Locatie straalt een warme sfeer uit, en geeft je t gevoel thuis te zijn.
    Geen al te overbodige luxe met een niet ál te overdreven uitgebreide menukaart, maakt t geheel tot een sympathieke ervaring, mede ook door de deskundige voorlichting van de evenzo bediening.
    Eten was goed tot zeer goed bereid met de authentieke Indonesische smaak.
    Al met al een aanrader om eens relax met familie of vrienden te eten!!
    Één kanttekening echter;
    Het zou bevordelijk zijn om bij afrekening een gespecificeerde rekening te presenteren, in plaats van het bedrag op een velletje papier aan te bieden!
    Het komt de professionaliteit ten goede, en bij n eventueel zakelijk bezoek kan de klant dit ook boekhoudkundig verantwoorden.
    Algehele beoordeling: 7,8.

Wally Soute.

2. Timo Dirksen

Leuk, knus en klein restaurant met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeer aan te raden voor elke liefhebber van de indonesische keuken. Het enige minpuntje was een verkeerd opgenomen bestelling waar de bediening gelijk hun best voor ging doen. Al met al een geweldig restaurant.

3. Klein maar fijn. Heerlijk eten en een vriendelijke bediening in een huiselijke sfeer.

4. cees somers

Heerlijk gegeten in een prettige gastvrije sfeer.

5. De hartelijke warme ontvangst van Gerrit, het heerlijke indische eten van Emmy en zoon Jeffrey zorgen er weer voor dat ik lekker heb gesmuld. De sfeer, zo heerlijk gewoon en intiem. Emmy komt altijd als het kan een praatje maken. Zo leuk! Binnenkort ga ik weer!

6. Was op zoek naar lekker Indisch eten tijdens mijn tweedaags verblijf in Nijmegen. Emmy gevonden, vlak bij m’n hotel. Geen moment spijt gehad om naar Emmy te gaan. Allervriendelijkst ontvangst. Eenvoudige, maar heerlijke gerechten gegeten (soto ayam, saté ayam en rendang, koffie tubruk na). Geen opsmuk, gewoon goed.
    Heerlijk ook als je de rekening vraagt, gewoon een briefje met totaalbedrag krijgt. Het is de eenvoud. Fijn plekje!

7. Heerlijk gegeten! Leuk restaurantje, aanrader!

8. Harry van Rij

Uiterst tevreden. Leuk intiem restaurant en goede sfeer en bediening.
    Alles smaakte voortreffelijk. Enige puntje van kritiek dat wij bij de bijlage groente een wat meer indonesische smaak misten maar totaal ervaring zeer goed.

9. Zoals altijd weer geweldig lekker gegeten! Echt authentiek Indonesisch!

10. Gisteravond met onze gasten heerlijk gegeten bij Emmy's eethuis. Wij waren met 15 personen en de bediening was uitstekend!
    Iedereen was vol lof over het eten.

Het was voor ons niet de eerste keer dat wij in het restaurant waren; je komt gewoon terug omdat het zo lekker is.

Dikke pluim voor Emmy en Gerrit

11. Charlotte

Heerlijk eten, goede smaken en super service!

12. Barbara de Ruiter

Erg vriendelijke ontvangst door de eigenaar. Het eten was heerlijk. De sfeer is als gemoedelijk te omschrijven. We hopen dat het restaurant nog lang zal bestaan en dat de recensies even lovend blijven.

13. Gastvrij, klein maar erg leuk restaurant, mooi ingericht. Eten voortreffelijk. Zeker voor herhaling vatbaar!
    Kokkin kwam langs aan de tafels voor een praatje.

14. H. Koekerits

We hebben 2x nasi campur speciaal besteld en kreeg verschillende gerechten allemaal in kleine schalen (1 pers) en als je dan wil bijbestellen moet je extra betalen behalve de rijst die kon je gratis krijgen jammer
    Bediening was ook slecht (lang wachten) Nee niet voor herhaling vatbaar

15. Ron Prins

We hebben genoten van een heerlijke avond. Eten was lekker en goed verzorgd, bediening ook heel gastvrij en vriendelijk.
    Het was voor mij de eerste keer bij Emmy, maar wat mij betreft voor herhaling vatbaar.

16. Heerlijk eten, fantastische sfeer en super attente eigenaar. Altijd weer!

17. Zeer gastvrije en vriendelijke ontvangst. Heerlijk gegeten

18. Ongelooflijk lekker gegeten, de Nasi Campur Speciaal (verschillende gerechtjes opgediend in fleurige schaaltjes) biedt een mooie gelegenheid om al die verschillende smaken van de Indonesische keuken te leren kennen, mooie mix van pikant en zacht.
    De bediening is vriendelijk, de sfeer is aangenaam.
    Wie een keer is geweest, komt zeker terug!

19. Emmy, zo heet de kokkin, kan heerlijk koken. Je proeft de liefde, en alles is vers en gewoon perfect!
    De bediening van meneer ? ben even zijn naam vergeten was ook prima!!
    Een aanrader! Heerlijke wijnen ook en de prijs/kwaliteit klopt ook helemaal.

20. Ron en Anja

Wij waren er voor de 1e keer. Wij werden er vriendelijk geholpen en een goede uitleg over de gerechten. Wij vonden het in één woord G E W E L D I G. Wij komen er zeker nog een keer terug.

21. Ellie en Max Schnabel

Ontvangst was zeer vriendelijk en we hebben lekker gegeten🤗

22. Rob van den Bergh

Heerlijk gegeten en gaan snel weer

23. Heerlijk gegeten en een fijne gastvrijheid!

24. Een geweldige ervaring. Een warm welkom en erg lekker eten.

25. Smakelijk gegeten met vers bereide Indonesische gerechten door Emmy gebruikmakend van traditionele recepturen.
    Eten in een gezellige soort van huiskamer ambiance. Vooral geen 'gelikte' horeca omgeving en dito bediening. Duidelijk is dat koken een hobby wat is uitgegroeid tot een klein sfeervol door de familie gerund restaurantje.
    De gerechten zijn wel enigszins aan de prijs kijkend naar portionering en samenstelling van de gerechten. De component rijst op het bord is aanzienlijk in vergelijking met de speciale vlees- en groenten componenten.

Desalniettemin van een smakelijke en gezellige maaltijd genoten.

26. Het is een bijzondere eet ervaring bij emmy`s. De Nasi Soto is geweldig van smaak. De Nasi Campur Speciaal is een aanrader.

27. Een aanrader als je van Indonesische gerechten houdt. Zee smaakvol en vriendelijke bediening.

28. Ons dagje winkelen in Nijmegen afgesloten met een etentje bij Emmy. Een aanrader!! Wij hebben genoten van de rijsttafel en raden iedereen aan hetzelfde te doen!

29. + vriendelijk en servicegericht personeel
    + prima sambal

- rendang
    - sateh kon je geen sateh noemen
    - flink aan de prijs gelet op de variëteit van rijsttafel

30. Wederom heerlijk gegeten.
    Bediening zeer vriendelijk.

Tot de volgende keer

31. Heerlijk 'Indonesisch' gegeten. Lang gezocht en nu pas gevonden, hoewel Emmy pas dacht ik sedert 3 jaar hier te vinden is. Verse producten heel smakelijk klaar gemaakt. Geweldige zorgzame bediening.
    Kleinschalig maar dat is ook prima, gesloten op ma en di.
    In ieder geval geweldig en wij komen vaker terug.

32. Renee Pheiffer

Ik ben heel enthousiast over de kwaliteit van het eten bij Emmy. Ook de bediening is heel erg vriendelijk. Ik stuit echter te vaak op het feit dat ze gesloten zijn, of het te druk hebben. 1x werd aan de telefoon gezegd dat ze vol zaten en dat ik de volgende dag kon komen. Dat was geen optie voor mij, omdat ik op dat moment met gasten zat. De keer erna stond ik voor een gesloten deur. Een derde daarop volgende keer trof ik een halfvol restaurant aan en had ik goede hoop. Maar men zat vol, kreeg ik te horen. Ik besloot toen maar gewoon iets mee te nemen. Maar ook dat kon niet, omdat de keuken het te druk had. Ik heb dus al 3x achter elkaar 'nee' gehad. Dat is te veel voor mijn gevoel. Ik hoop dat ze hier iets aan kunnen doen. Ook met de vierdaagse waren ze gesloten. Jammer!!! Ik had mijn lopers zo graag willen laten kennismaken met Emmy. Is het misschien nu tijd voor extra assistentie??? Het zou jammer zijn als ze aan hun eigen succes tenondergaan.

33. Lekker, goed, smakelijk en vers eten, met zorg en liefde door Emmy en haar zoon klaargemaakt! Aandachtige en zorgvuldige bediening! En dan de persoonlijke sfeer: het is alsof je bij vrienden uit eten bent in een rustige en aangename ambiance.

34. Henk Jan

Alweer heerlijk gegeten, prima Rendang en Gado Gado. Vriendelijke medewerkers die ook vragen of er voldoende is en binnen is het -hoewel alle tafels bezet zijn- heerlijk rustig, evenwichtige inrichting. Op de achtergrond eerst Krontjong, later modern Westers... dat laatste had niet gehoeven, de authenticiteit vraagt geen jazzy begeleiding. Ik kom er zeker weer terug.

35. Eten smelt op je tong. Vanaf september ga ik daar maandelijks genieten!

36. Heerlijke avond gehad. Het eten was super lekker! Zeker voor herhaling vatbaar.

37. Evelijn

De verrassing van de dag om te genieten van de Indische keuken van Emmy's restaurant. Gastvrij ontvangen en genoten van al het vers bereide eten.
    We komen snel terug!

38. Heerlijk gegeten met de familie, Emmy kan fantastisch koken. Tot de volgende weer.

39. Gezellig en lekker gegeten. Heel sympathieke bediening door man en zoon, waarbij Indonesische vrouw de scepter zwaait in de keuken.

40. Meerdere keren hier gegeten. Knus en kleinschalig restaurant, heerlijk eten, prettige sfeer, vriendelijke service door de echtgenoot van Emmy, de kok Emmy komt altijd een praatje maken en vragen of het bevallen is.

41. We hebben genoten van de rijsttafel met de heerlijke verse en pure gerechten die Emmy serveert. We komen zeker terug!!!

42. Carla van der Zanden

Heerlijk gegeten!
    Alles kakelvers en met liefde bereid zoals eerdere keren.
    Constante super kwaliteit.

43. Jolanda

Het eten was heerlijk! Lekkere gerechten, heerlijke soto en je proeft de versheid.
    Prijs/kwaliteit verhouding is helemaal goed.

44. Fantastisch..wat een gastvrijheid...en kookt voortreffelijk!

45. Dr. Juliane Kronen

Sehr authentische Küche, die Gewürze werden liebevoll von der Köchin selbst zubereitet, daher schmeckt jedes Gericht anders und fein abgeschmeckt. Sehr gute Bandbreite von Gerichten, besonders empfehlenswert die Kombi-Gerichte (Nasi Campur Speciaal) mit großartiger Soto Ayam vorneweg. Gemütliche, moderne Atmosphäre. Der Service (Getränke) könnte ein wenig zügiger sein für ein perfektes Erlebnis. Schöne Option für "Urlaubsatmosphäre" direkt jenseits der Grenze. Unterscheidet sich wohltuend von vielen indonesischen Imbissen in den Niederlanden.

(Vertaling door Eet.nu)

Zeer authentieke gerechten, de kruiden zijn met liefde bereid door de chef-kok zelf, zodat elk gerecht anders smaakt en fijn gekruid is. Zeer goed aanbod van gerechten, vooral aanbevolen de combinatie gerechten (nasi campur Speciaal) en dan met name grote Soto Ayam. Gezellige, moderne sfeer. De service (drankjes) misschien een beetje pro-actiever voor een perfecte ervaring. Mooie optie voor "vakantie sfeer" net voorbij de Grens. Onderscheid zich goed van de vele Indonesische eetgelegenheden in Nederland.

46. Wij hebben voor de 2e keer erg lekker bij Emmy gegeten. Aan 't einde van de avond kwam Emmy zelf nog even iedereen persoonlijk bedanken voor zijn of haar komst naar haar "Toko". Nogmaals het eten is erg goed bereidt maar je moet geen haast hebben. Je kunt ook zeggen dat kwaliteit tijd nodig heeft. Wij komen zeker weer terug !

47. Het was al weer een tijdje geleden dat we voor het laatst bij Emmy Eethuis waren geweest, maar we hebben wederom mogen genieten van het warme onthaal en de gastvrijheid en het heerlijke eten van Emmy en haar man.

De smaak van het eten is nog steeds authentiek van smaak; na een hap waan je je gelijk in Indonesië.

48. Nico Maaskant

Kleinschalig restaurant, vriendelijke en klantgerichte service.

49. Reinaerts, Helger

Heerlijk gezellig in vakantiestemming gekomen

50. Ineke Botden

Heerlijke plek. Warme ontvangst. Maar vooral, tóp eten. Nergens eet ik zo lekker Indonesisch als bij Emmy. En dan ook nog voor een lage prijs. Ik kom er altijd graag terug.

51. Kleinschalig maar geweldig eten, Indonesische topper.

52. M. van Weert

Leuk eethuis😃

53. Truusje

Voor de 2e keer heerlijk gegeten, Dit keer de garnalen in (licht) pittige kokossaus. Dit was zóó lekker, dat ik het de volgende keer weer ga eten. Ook de groenten zoals gewoonlijk weer heerlijk, niet te zout, maar heerlijk lekker vers en zo heerlijk gekruid, een pure smaak.

54. Voor Indonesisch eten in Nijmegen moet je bij Emmy zijn. We zijn er al meerder male geweest en zullen ook zeker vaker komen. Eten is altijd lekker en vers gemaakt en de bediening is goed.

55. Emmy kan zo heerlijk koken...je proeft dat het haar passie is. Een aanrader.
    Eten bij Emmy is alsof je bij mama zelf aan tafel schuift!!!

56. Petra de Reus

Zodra je binnen komt, worden de smaakpupillen al geactiveerd. We hebben weer super heerlijk gegeten, en allemaal met verse producten gemaakt. De ruimte is klein, maar heel gezellig. En de bediening was ook prima.

57. Erg lekker; echt gekookt door een ervaren Indonesische chef. Alles zeer vers en zeer smaakvol; zeker voor herhaling vatbaar

58. We hebben al verschillende keren hier lekker en rustig gegeten. Het feit, dat je graag terug komt zegt al genoeg. Bij het binnenkomen steeds weer die heerlijke geuren en een hartelijke verwelkoming. Alle 5 personen, inclusief 2 gasten uit Den Haag, waren heel enthousiast over de verschillende smaken en bediening. Je kunt de tijd nemen, zoals Emmy en zoon in de keuken de tijd nemen om alles voor te bereiden en alle ingredienten zelf klaar te maken. We geven dit adres graag door aan derden. Tot de volgende keer Emmy en Gerrit!

59. Ontzettend lekker gegeten. Indonisch was, tot gisteravond, niet m'n favoriet. Maar hier wil en ga ik zeker naar terug. Heerlijk gegeten, gastvrije bediening en met liefde bereidt, dat proef je. Een aanrader!

60. Cas Leermakers

Super eten en hele lieve mensen - alles wordt vers gemaakt!

61. Teleurstellend slecht eten, lange wachttijden. We hebben er met drie personen gegeten, alle drie een ander gerecht, alle gerechten vielen tegen.

62. Emmy's heeft een huiselijk sfeer.
    Dat je bij Emmy & Gerrit op visite komt en "dat je mag blijven eten gevoel". Hierdoor mag je ook geen supersnelle service verwachten, dit werd dan ook volledig gecompenseerd door de zeer vriendelijke bediening. Het eten was 'enak sekali' oftewel héérlijk! En voor herhaling vatbaar!
    Sampai bertemu lagi Emmy & Gerrit.

63. Prima klein restaurantje, wij hadden van alles wat, heet en kruidig. Heerlijk gesmuld van garnaal, kip en rund
    Goede stoelen en leuke inrichting, overal plantjes. Had wel iets meer groente verwacht.
    Eigenaar zeer aardige Fries.
    Wij komen hier zeker nog es terug.

64. Wij hebben geweldig genoten van een Indische rijsttafel.
    Het was de echt authentieke smaak uit Indonesië die wij proefden.
    Mijn zoon vertelde dat hij al lang niet meer zo lekker gegeten had.
    complimenten.

65. Giel Timmers

Weer heerlijk gegeten en nu ook met een glaasje wijn erbij! Zelf het vegetarisch gerecht met aubergine, tempe en tahu genomen. Wat een heerlijke smaken.
    Wij komen terug!

66. Joop Mulderij

Heerlijk eten. Prettige ruimte waar je elkaar nog kunt verstaan. Prettige bediening.

67. Bart Jacobs

Heerlijk eten, absoluut een must voor de liefhebber

68. Freek Kreemer

Op aanraden van een collega hier gaan eten. Echt heerlijk authentiek Indonesisch gegeten. Overheerlijke Soto Ajam en daarna een mix van de meeste gerechten van de kaart. Echt uitgesproken smaken. Verwacht geen supersnelle service en flitsende aankleding; dit werd ons inziens echter volledig gecompenseerd door de vriendelijke bediening en het heerlijke eten.
    Een aanrader!

69. Elly Nijenhof

Het was er heel gemoedelijk en het restaurant was mooi versierd. Het eten was heel erg lekker! Misschien nog iets meer vlees en voor mijzelf mag er ook nog meer groenten bij. Mvg Elly

70. Heerlijk gegeten. Echt kwaliteit. Het was erg rustig, geen achtergrond muziek en de tafels te dicht bij elkaar, zodat je de gesprekken van anderen kon volgen. Daardoor voelde ik me beperkt.

71. Gisteren weer naar Emmy geweest. Heerlijke en echte indo maaltijd; nog nooit zo echt en authentiek indo gegeten. Vriendelijke en ongedwongen sfeer, neem er echt de tijd voor!

72. Joos van der Zanden

Alweer heerlijk gegeten bij Emmy en Gerrit. De ervaring van zowel het eten als de bediening is authentiek. Het restaurant is zeer gezellig en met oog voor detail ingericht. Verse bloemetjes, vers eten, altijd fijn en dezelfde hoge kwaliteit gegarandeerd.

73. W. Hilgers

Heerlijk echt Indonesisch eten. Met veel zorg en liefde bereid. En geserveerd op een vriendelijke, rustige manier. Ben al meerdere keren geweest en dit is echt een blijvertje.

74. 19-11-2016

Wij, als liefhebbers van de Indonesische keuken, zijn deze week naar Indonesisch restaurant Emmy geweest.
    In overleg met de vriendelijke- en deskundige bediening heeft mijn partner voor een mild gerecht gekozen, ikzelf voor een pittig gerecht, het was heerlijk eten voor een schappelijke prijs.

Echt een aanrader voor liefhebbers van de Indonesische keuken.

75. 19-11-2016

In overleg met de vriendelijke- en deskundige bediening heeft mijn vrouw voor een mild gerecht gekozen, ikzelf voor een pittig gerecht, het war heerlijk eten voor een schappelijke prijs.

Echt een aanrader voor liefhebbers van de Indonesische keuken.

Elly en Ron

76. De beste indo die ik heb gegeten in 10 jaar! Net zo lekker als bij mijn (Indische) opa en oma thuis!! Super goede service, erg klein maar fijn! Leuke mensen en lekker eten, wat wil je nog meer. Een super super aanrader als je in Nijmegen of omstreken bent!!

77. Heerlijk Indisch eten, precies zoals het hoort. Een vriendelijke bediening! Leuk dat de kokkin na het eten nog even informeert hoe het smaakte.
    Klein verbeterpuntje: een gespecificeerde rekening en geen blaadje waarop het eindbedrag staat.

78. Geweldige avond! Heerlijk gegeten! Echt Indisch eten zoals het hoort.

79. Best goed gegeten, nadeel: lange wachttijden. Afhalen kan ook, zeker als je weinig tijd hebt aan te raden. Vriendelijke bediening.

80. Heerlijk gegeten ,een beetje huiskamer idee . Vriendelijke gastheer . Erg goed

81. Amandine Peultier

Ontzettend lekker. Alles is vers gemaakt en heeft veel meer smaak dan het eten van de lekkerste Indische toko. Echt een aanrader dus!

82. Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel, kom zeker nog eens terug.

83. Lekker authentiek Indisch gegeten!
    Klein nadeel is de lange wachttijden.
    Tot de volgende keer.
    Groet.

84. Dorine van Deelen

Heerlijk gegeten en heel vriendelijke bediening! We komen zeker terug. Mijn man was ook helemaal enthousiast over het mooie toilet :-). We hebben buiten gegeten. Kan me voorstellen dat we hier ook vaker terugkomen voor een afhaalmaaltijd.

85. Heerlijk gegeten. Soto Ayam (kippesoep) was heel lekker!

86. Henk & Monique Bijleveld

Relaxte sfeer, soms komen bestellingen wat traag door. De gerechten zijn heerlijk. Een restaurant om terug te komen!

87. Zojuist een daging pedis gegeten bij restaurant Emmy... Kon namelijk niet kiezen tussen de ayam pedis en de milder gekruide lapis daging.
    In een woord geweldig. Uiterst vriendelijke bediening en vlekkeloze samenspraak met de keuken. Top! Absoluut een aanrader.

88. Saskia de Jong

Voor de tweede maal heerlijk gegeten bij Emmy (en Gerrit)! Voortreffelijk eten, perfect klaargemaakt met alleen verse producten en veel heerlijke verse kruiden (ze koken zonder smaakversterkers). Als je niet pittig wilt eten, kun je dat aangeven en krijg je heerlijk malse zachte gerechten.

Verwacht geen groot en geolied restaurant (dat vaak met voorbereide producten werkt), maar een klein, persoonlijk eethuis van hoge kwaliteit waar de eigenaren zelf koken en bedienen. We komen zeker weer terug!

89. Werkelijk een aanrader voor wie van Indisch eten houdt. Alles bereid volgens grootmoeders recept, mals vlees en verse kruiden. Gastvrije ontvangst en gezellige sfeer. Een grote pluim voor.

Ons bezoek was zeker niet de laatste keer.

90. Melinda

Onwijs lekker gegeten en ik ga er zeker nogmaals eten. Een aanrader!!

91. Met hoge verwachtingen naar dit eethuis gegaan, maar zeer teleurgesteld huiswaarts gekeerd. Slechte, trage bediening, heel lang wachten op bestellingen (drankje 20 minuten, voorgerecht 1 uur en hoofdgerecht eveneens 1 uur), simpele gerechten en eten had niets authentieks. Smaak was heel laf en was absoluut niet Indonesisch. Wij hebben zelf jarenlang in Indonesië gewoond en weten hoe goed bereidde gerechten moeten smaken. Naar onze mening geen aanrader!

92. Emmy is een onvoorstelbaar kookwonder, die samen met Gerrit ook aan tafel voor een stukje culinaire gezelligheid zorgt. Alles is onvoorstelbaar schoon en proper en er heerst een aangename huiselijke sfeer.

93. Het heet een eethuis en dat is heel goed gekozen. Als je hier gaat eten is het net alsof je ergens thuis gaat eten. Heel gastvrij. Echt gezellig. Indonesische keuken die je nergens beter zult vinden. Alles is schoon, netjes en verzorgd. En het belangrijkste: heel lekker.

94. Ramon van Dijk

Het eten is hier geweldig. Authentiek in bereiding en smaak. Probeer hier regelmatig iets nieuws van de kaart en het is altijd raak. De eenvoudigste saté is al een mals genot op zich. De toppers van de kaart strelen de tong. Aanrader!

95. Chittra

96. We hebben heerlijk gegeten. Alles werd vers bereid. De opor ajam is een echte aanrader en de soto ajam ook. Er werd speciaal voor mij ook nog tempe klaargemaakt. Wij komen hier zeker terug. Emmy heeft een echte passie voor koken en dat is goed te merken. De wisselende dagkaart vind ik heel leuk. De tafels zijn mooi aangekleed.

97. Wij hebben twee maaltijden afgehaald. Dit is echt lekker authentiek Indonesisch eten. Heerlijk! Zo is er geen tweede in Nijmegen.

98. Een aanwinst voor Nijmegen. Intiem nieuw Indonesisch specialiteitenrestaurant dat wordt gerund door Emmy en haar man Gerrit. Emmy is een bevlogen, goedlachse Indonesische vrouw die haar droom heeft waargemaakt: Indonesisch koken zoals het hoort. Zoals haar oma en moeder het haar hebben geleerd. In haar keuken is geen potje kruiden te vinden. Alle denkbare kruiden zijn vers. Vlees en vis van de beste kwaliteit. In haar eten vind je de echte oosterse ziel terug. Met zes personen hebben wij genoten van eten met SMAAK. Verwacht geen snelle hap. Neem de tijd om ervan te genieten want Emmy neemt de tijd om het te bereiden. Het was lang geleden dat ik zo smaakvol heb gegeten. Helemaal geen minpuntje dan? Alcoholvrij... Een 'echt' biertje of wijntje zou het hélemaal top maken. Emmy bedankt voor een heerlijke maaltijd.
    Leo