Khotinsky in Dordrecht

Parkeren kan op het parkeerterrein van het Energiehuis. Sinds 1 januari 2016 geldt hier betaald parkeren; maandag tot en met zaterdag 09.00-22.00 uur en op zondag 09.00-17.00 uur.
    U kunt ook parkeren in de garage naast het Energiehuis. Het tarief bedraagt € 1.30 per uur.

De juiste aanduiding voor de routeplanner is: Energiehuisplein, Dordrecht.

• OV

Vanaf het centraal station Dordrecht met stadsbus 10, uitstappen halte Energiehuisplein. Ook de buslijnen 3, 14 en 15 stoppen in de buurt van het Energiehuis.

• Halal

6. Betalen American Express Master Card Visa pin

1482013432 64
1502201918 57
1529119900 56

1. Onze keuze was gevallen op het menu en werden geplaatst in het restaurant. Alles was er op gericht om de tafel zo snel mogelijk vol te zetten en daarna niemand meer te zien. Voor gerecht gekozen als een oosterse tartaar maar leek meer op een stuk volvette leverworst gepresenteerd in een nog klefferige saus. Hoofdgerecht was een droog stukje kabeljauw gegarneerd met nog smakelozer gort risotto of wat het moest wezen. Klapstuk was het dessert, crème brulee, dit had werkelijk niets te maken met crème brulee en de chef die dit durft uit te serveren heeft zijn eigen gerechten zeker nooit geproefd. Het is een hippe formule met de kwaliteit die een cafetaria niet eens kan benaderen. De keuringsdienst van waren moet hier zeker een keer langs.

1,4
  2. Prachtige locatie waar je heel erg lekker kunt eten en geweldig aardige en professionele medewerkers. Ik lees behoorlijk negatieve beoordelingen. Ik snap het niet. Deze zomer twee keer bij Khotinsky gegeten en twee keer subliem.

3. 13 februari genoten van een heerlijke lunch samen met een vriendin. Bediening was erg attent en gastvrij. Wij komen zeker snel terug. Heerlijke plek 👌🏻

4. Bediening was ver onder de maat. Wij waren er vanaf 19:00 uur, erg druk was het niet.

Eten werd geserveerd zonder dat er bestek aanwezig was, lege glazen bleven op tafel staan. Om bestek moest zelfs nog gevraagd worden.
    Verschillende vrienden hadden het gerecht "Big Taste". Hierbij worden meerdere kleine gerechten geserveerd. Dit werd zonder enige toelichting op tafel gezet, wederom zonder bestek.
    Kortom, de bediening is van een bedroevend laag niveau en de keuken lijkt enige drukte ook niet aan te kunnen.

De tafel en stoelen waar wij zaten waren verre van comfortabel.

Kleine tip, zoek nog even verder naar een restaurant waar de bediening het mogelijk wel snapt en het eten beter smaakt.

2,7
  5. Kerst diner bij Khotinsky Dordrecht.

We zijn met een groep van 27 volwassenen en 9 kinderen op 1e Kerstdag 2017 gaan eten in Khotinsky Dordrecht.
    We hadden vooraf via mail alle menu's doorgegeven. De voorgerechten waren over het algemeen goed.
    De verschillende hoofdgerechten waren bijna allemaal aan de kleine kant. Ook waren er onderling per hoofdgerecht qua hoeveelheid behoorlijke verschillen.

De keuze voor dit restaurant werd genomen, omdat diverse familieleden, die in de buurt wonen, eerder al een hadden gegeten en qua smaak en hoeveelheid tevreden waren.
    Meerdere familieleden, dachten toen ze het eten kregen, dat ze het verkeerde menu kregen, maar dat werd ontkend.
    Het eten was al behoorlijk koud, wat niet vreemd is, als men warm vlees op koude zurige snijbonen legt.
    Het werd verder aangevuld met 3 bolletjes Pommes Dauphine en een beetje saus.
    Omdat het voor volwassenen wat te weinig eten was, hebben we Pommes Frites besteld a Eur 2,50 per zakje.
    Dit werd geleverd in een klein friteszakje in een bekertje. Ca. 4 Patatjes en wat harde stukjes.
    Alle 4 zakjes samen zouden in een friteszaak 1 zak frites vormen. En dat voor 27 personen.
    Om ons heen kijkend, zag ik bij dat elke tafel 3 of 4 zakjes frites werden neergezet.
    We hebben hierover bij de bediening geklaagd. Toen werden de Pommes Frites van de rekening gehaald.
    Bij het afrekenen van de menu's, werd ca Eur 46 MEER in rekening gebracht, dan wij op basis van de menukaart hadden berekend.
    Nadat we naar huis zijn gegaan, hebben diverse mensen thuis nog brood gegeten, omdat het Kerstmaal niet voldoende was.
    Ons zien ze daar niet meer terug. Het was een aanfluiting.
    Dit Kerstdiner was het slechtste van de afgelopen 10 jaar, toen de groep te groot werd om het thuis te vieren.
    Nu ik op jullie site diverse reviews lees, herken ik dit ook bij diverse door andere geschreven reviews.
    Jammer, hadden we dit eerder gelezen, hadden we een hoop ergenis bespaard gebleven.

Groeten.
    Koos van der Sluijs.

2,6
  6. Lunchen, het was nog niet druk. We waren ook te vroeg. Gaan pas om 12 uur open en dat wisten we niet. Achter de gesloten hekken was wat personeel bezig met hun werkzaamheden. Op de vraag hoe laat open werd er medegedeeld `12 uur` Ook goedemorgen dus. Even wat rond gelopen door het prachtige gebouw. Om 10 seconden voor 12 ging de zaak open en toen ik goedemiddag zij werd er geantwoord met `goedemorgen` want het is nog net geen 12 uur`. Nou vooruit dan maar. De lunch smaakte redelijk goed maar aan een kroket, spiegeleitje, broodje en een kopje soep kan ook niet veel mis gaan. Ik kan me de ervaringen wat betreft de service van de vorige recensies wel voorstellen.

7. Net een gezellige avond gehad bij kothinsky. Maar jeetje wat een slechte service. Zou bijna een reden zijn om hier niet meer te komen. Jammer dat het personeel niet tot nauwelijks kan reageren wanneer wij ons ongenoegen uiten.

8. Begin vd avond bediening top, zat goed op de drankjes. Ook vriendelijk en vrolijk!
    Met het hoofdgerecht zag je niemand meer. Toen er eindelijk iemand kwam was het de moeite niet meer te vertellen. Alles was bijna op.
    Dessert bestellen was bij de blonde dame die tafels aan het opdekken was, een grote opoffering. Met pijn en moeite wilde ze het opnemen. Ook nog verkeerd, was ze was er 2 vergeten door te geven. En toen bleek ook nog een appeltaart half bevroren te zijn.
    Hoe gaaf de locatie ook, zou hier niet meer naar toe gaan.

9. Ziet er allemaal netjes uit op je bord, vond het alleen erg smaakloos. Wel jammer.

4,3
  10. Mooie plek! Oogt wel chaotisch door snel lopende bediening, moesten continue om aandacht vragen. Veel fouten gemaakt bij onze bestelling. Uiteindelijk werd er 1 glas drinken van de rekening gehaald. Geitenkaas van de voorgerechten heel lekker, maar zo weinig voor die prijs.

6,1
  11. Bediening komt weinig langs, geen borrelkaart aanwezig, bediening kan vriendelijker. Locatie is geweldig, sfeervol! Jammer dat overige zaken niet optimaal zijn!

12. Bediening niet gastvrij, geen kaart voor de borrelhapjes.

6,7
  13. Met 6 personen uit eten maar helaas een slechte ervaring; lange wachttijd tussen de gangen en een slecht hoofdmenu. Niet smaakvol. Erg prijzig voor wat je krijgt. De bediening kon ook beter en vrolijker.

3,2
  14. Marjoleine

Erg lekker gegeten en prima bediening! Ga zo door.

15. De locatie, daar is al genoeg over gezegd! Die is uniek. Toch vraag je je dan af hoe we in Nederland het toch weer voor elkaar krijgen om zo'n unieke kans te verknallen? Ik ben er van overtuigd dat een Duits team hier twee maal zoveel omzet genereert - en dan kun je de tafeltjes ook nog wat verder uit elkaar zetten.

Wat dan? Het eerste half uur hebben we door moeten brengen met één drankje. Geen mandje brood of een andersoortige appetizer. En dan die wijnkeuze, die geen keuze is. Wilt u een Merlot, een Cabernet Sauvignon of een Tempranillo? Buiten de generieke druivensoort zegt zoiets me niet veel. Zou ik dus mee stoppen.

Vervolgens bleek (om zes uur!!) het dagmenu niet meer verkrijgbaar, er werd geen alternatief geboden, de mededeling moest volstaan en wij konden zelf het alternatief gaan verzinnen. De tomatensoep was helaas nietszeggend - ik had gehoopt dat het een soep was waar je een keer aan terugdenkt.

Na anderhalf uur kregen we ons eten, eindelijk. Maar de entrecote was niet medium zoals ik gevraagd had en bleek ook nog lauw. Omdat we nog een afspraak hadden bleek er geen tijd voor een dessert. Jammer, jammer, jammer. De rekening vond ik gezien de geleverde prestaties véél te hoog.

5,3
  16. René Bleijs

Vandaag hebben we Khotinsky voor de eerste maal bezocht. De eerste indruk is positief. De lunch was naar behoren, de prijzen zijn voor de lunchgerechten wel wat aan de hoge kant. De ruimte is ingericht naar de hedendaagse trend. Het betreft een pand dat een industriële functie heeft gehad en als zodanig nog herkenbaar is. Over smaak valt te twisten. Naar ons idee is de vormgeving geslaagd. De jongedame die ons bediende verdiende een pluim. Attent en gastvrij. De concurrentie met de 'buren' zal een probleem worden, want daar kun je kosteloos parkeren. Het gebak van Khotinsky is die kleine investering echter meer dan waard.

17. Afgelopen vrijdag hier met 4 personen gegeten. Lekker eten en een erg leuke locatie. Wij gaan hier zeker vaker eten. Een aanwinst voor Dordrecht.