• Lid sinds 29 april 2015

Het Broertje

Wijchen

Het Wapen van Wijchen

Wijchen

Bart heeft nog geen foto toegevoegd

1. Bart's profielfoto
    Bart heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Wijchen

We hebben twee keer op het terras gezeten en hebben twee keer erg lang moeten wachten tot er bediening bij kwam. Terwijl het terras niet vol was. De eerste keer hebben we 's middags een broodje gegeten. Dit was goed, na lang wachten. Afgelopen vrijdag zijn we 's avonds wezen eten op het terras. Hier had ik asperges en zalm besteld en mijn vriendin Kipsate van de gril met pittige pindasaus. De kipsate was niet gaar en smaakte raar, mijn vriendin is zwanger en vond dit niet kunnen. Bij mijn gerecht waren de asperge's niet helemaal gaar. Eerst is bij mijn vriendin de kipsate nog een keer opgewarmd, toen bleek dat het nog niet goed was. Daarna kreeg ze een schnitzel. Deze was gefrituurd, taai en smaakte ook vreemd. We waren er helemaal klaar mee. We hebben het nog opgegeten maar niet van harte. Daarna hebben we maar ergens anders een ijsje gegeten. Kortom de kok laat wat steken vallen en de bediening mag wat attenter zijn wanneer er mensen op het terras gaan zitten. We hebben van meer mensen gehoord dat de bediening erg lang op zich laat wachten.

3,2
  2. Bart's profielfoto
    Bart heeft een recensie geschreven voor Het Broertje

We hebben hier twee keer lekker gegeten. Je krijgt waar voor je geld. Je moet hier alleen wel ruim van te voren reserveren.