Op dit adres zit nu: De Tyd

Het Wapen van Wijchen in Wijchen

Gratis parkeren in de directe omgeving

• OV

Trein en busstations in de directe omgeving

• Suikervrij

1420709901 59
1472519108 57
1545051997 67

1. M.J.Heller

Ben net terug van lunch bij Wapen van Wijchen.
    Bijna 10 minuten moeten wachten voordat er eindelijk iemand kwam. Na 1 koffie en 1 thee besteld te hebben kwam het eindelijk weer plm 10 minuten moeten wachten.
    Op het schoteltje van de koffie was een groot voetbad. Ik heb het tegen de dame verteld en die wou gewoon weglopen. Ik heb haar teruggeroepen en gezegd dat ik een nieuwe koffie wou. Die heb ik uiteindelijk gekregen. Maar nu zat er weer geen melk bij
    Zij wist ook niet dat je met eeen pasje van Wijchenis kunt betalen
    Al met al een hele slechte ervaring die niet voor herhaling vatbaar is.
    Met vriendelijke groet
    M.J. Heller

3,4
  2. H Bruggers

Zeer slecht een uur wachten op het voorgerecht.
    Na een uur en drie kwartier het hoofdgerecht.
    Van mij een 5 van mijn vrouw een 3 voor het gerecht.

3. Vanavond genoten van een overheerlijk afhaalmenu, salade met zalm en garnalen, heilbotfilet met diverse groenten en gebakken aardappeltjes.
    Top, Phivos en Manon!

4. Recentelijk op het terras bij het wapen van Wijchen genuttigd 2 glazen rode wijn en een kaasplank. De wijn was goed, maar de kaasplank was van een dermate belabberde krebserigheid, dat het nauwelijks het predicaat kaasplank verdiende. Het uiterst lullige kaasplankje, geserveerd op een klein leiplaatje bestond uit 4 flinterdunne plakjes kaas, opgesierd met enkele flintertjes appel, 4 walnoten en 2 kloddertjes jam, om de lading te dekken. Het totaalgewicht van de kaas zal waarschijnlijk niet meer geweest zijn dan 20 gram. Er werd ons wel euro 12,50 afgepakt voor deze narigheid!
    Doorgegeven aan de serveerster, maar geen reactie van de directie.
    Wij komen er nooit meer.

2,8
  5. V Hellemondt

Het is altijd gezellig en iedereen is gastvrij. 😀🍨🍺🥂🍰👍❤️

6. Gisteren gegeten op het terras het was zo onvoorstelbaar slecht dat wij niet begrepen dat er nog mensen niet weggelopen zijn, ander half uur tot twee uur wachten op eten. Zoveel fouten drank bestellen half uur wachten op je drankje sorry ik ga best veel uit eten maar dit heb ik nog nooit meegemaakt, ik zelfs mijn bord niet leeg gegeten omdat het kortom niet lekker was. Sorry voor mijn niet meer jammer voor zo’n mooie zaak.

7. Fam. Smit

Meerdere keren geweest, vaak op feestdagen. Altijd top eten, goede wijnen, gezellige inrichting. Prima bediening, vriendelijk en vlot. Het kan wel eens lang duren tussen de gangen, tijd genoeg om samen te kletsen of de gang van zaken aan andere tafels te bekijken. We komen graag weer!

8. Vandaag met mijn partner gegeten. Maar mijn man kreeg eerst n halve liter bier en ik n cola. Daarna wilde we weer t zelfde bestellen qua drinken. Kreeg man alleen drinken en geen cola. En t eten was ook zeer slecht. Sate was flauw gekruid. En stukken kippevlees waren te groot. En friet was te flauw, en niet warm. Kortom geen goede recencie voor jullie!

2,8
  9. Bediening zeer matig. Verkeerde drankjes brengen. En behoorlijk traag.
    Eten niet gekruid en droog. Zelfs geen peper en zout op tafel.
    En klacht wordt niet serieus genomen.

2,9
  10. dimitri kladis

11. Koffie altijd goed. Was teleurgesteld over het gebak. Vraag mokka krijg ik schuimgebak. Denk je ik krijg een punt is het echter maar een heel heel klein puntje. Een koekje is groter. Echt jammer

6,3
  12. Het was druk, amuse lekker, maar daarna hebben we een uur en een kwartier gewacht op ons hoofdgerecht. Dat was redelijk lang :-) De surf en turf was uitstekend, het varkenshaasje iets aan de droge kant helaas. De aardappeltjes en frites met salade met kokosdressing weer heerlijk.

13. Mitchel Wagner

14. Heerlijk gegeten: een zalmbonbon amuse, vervolgens een zeer malse, smaakvolle ribeye van de weekschotel en ter afsluiting koffie met caramellikeur en zoetigheden. Prijs-kwaliteit is heel goed. Het was smullen!

15. Heerlijk gegeten,
    Super bediening!
    Héél gezellig aanrader.

16. Vanavond heerlijk gegeten bij Het Wapen. Heerlijk zoals ze hier de verse groente echt perfect beetgaar koken. Echt knap. Geen saaie friet maar lekkere krokant gebakken aardappeltjes. Het vlees heerlijk mals. En fijne bediening.

17. Romige aspergesoep 5 euro staat op het bord binnen.
    Wat je krijgt is een zuinige kop aspergesoep met inderdaad wat room en wat stukjes asperges erin, geen stukje ham of ei te bekennen echter.
    Een minuscuul klein broodje en geen boter erbij.
    Dit is echt te mager en zeker geen 5 euro waard!

18. Francina

Heerlijk gegeten.
    Prettige bediening.
    Wel jammer dat we bij de keuken moesten zitten terwijl driekwart vh restaurant leeg was. Vorige keer was voorin bij de ramen veel knusser. Maar eten was erg goed.
    Ook erg leuk dat de kok even persoonlijk komt vragen hoe het was.
    Wordt erg gewaardeerd!

19. Lekker gegeten!
    Goede kwaliteit prijsverhouding.
    Vriendelijk personeel. Aanrader!

20. bm.kuling@kpnmail.nl

Na lange tijd weer een keer een bezoek gebracht aan restaurant het Wapen van Wijchen in Wijchen.
    En dan weet je het weer: een gewoon goed, eerlijk geprijsd en compleet bordje kippenlevertjes met daarbij een heerlijke rode huiswijn; depressie voorbij. Keurige lunch- en dinerkaart en bijhorende uitstekende wijnkaart. Tot slot een geweldige bediening en de juiste sfeer. Voor herhaling vatbaar!
    Bep Kuling/ Lent.

21. Vandaag met mijn vriendin gegeten bij het Wapen van Wijchen. We waren al eerder hier geweest en altijd lekker, maar vandaag viel het zo tegen. Mijn vriendin had tomatensoep en een clubsandwich dit was gewoon goed. Ik had de kipsate met frites, die kipsate was niet te eten het leek wel afvalvlees. Ik heb een klein stukje gegeten en de rest laten staan, ik heb wel gemeld dat het echt niet lekker was, maar hier werd op gereageerd met vervelend maar daar kunnen we verder niets mee. Voorlopig de laatste keer dat we hier zijn geweest. We moesten ook best wel lang wachten voordat eten geserveerd werd.

2,6
  22. Met 5 man wezen eten bij Wapen. Na eerst heel lang gewacht te hebben op het stokbrood kwam 2 minuten daarna 4 van de 5 hoofdgerechten. Zonder iets te zeggen liepen de twee serveersters weg. Denk je nou dat 5e gerecht komt eraan, nee hoor. Na 5 minuten aandacht kunnen krijgen, zou met voorrang mijn gerecht krijgen, nou dat duurde 15 min en verkeerde hoofdgerecht. Weer 5 minuten wachten. Nu hoofdgerecht, maar geen warme frites en groente. Ook daar nog eens 5 minuten op moeten wachten. Mijn vrienden waren al uitgegeten Toen ik kon beginnen. Eigenaresse zei dat ze niet meer kon doen, dan mij een kop koffie aanbieden. Ze zei dat ik toch had gekregen wat ik besteld had, ze begreep niet dat de sfeer van gezamenlijk uit eten gaan helemaal weg was.
    Ik begrijp dat er fouten gemaakt worden, het ergste was nog dat het personeel daarover loog, de ene keer kwam het doordat er een grote groep in het restaurant zat, de andere keer werd mij verteld, dat mijn gerecht naar de verkeerde tafel was gebracht. Van goed gastheerschap hebben ze hier in ieder geval niet gehoord of ze zijn aan het inkakken

4,9
  23. Lekker gegeten en leuk/aardig personeel!

24. Dit restaurant blijkt ambivalent in zijn kookkunst. De ene keer smaakt het, de andere keer is het eten bij uitstek slecht te noemen. Saai, smaakloos en/of teveel zoutsmaakstoffen, taai vlees, een gyros wat geen gyros (= reepjesvlees) mag heten, geen dressing of teveel dressing, een kok die even gaat kijken welke gast kritiek heeft. Kortom, over het algemeen dit keer absoluut niet goed! Jammer!

4,9
  25. Sinds lang weer eens eerste kerstdag uit gaan eten bij het Wapen van Wijchen. Wát een ervaring!! Zeldzaam lekker gegeten. We hadden een viergangen kerstmenu besteld. Ik had de visvariant, mijn vrouw koos voor de wildgerechten. Allebei met bijpassend wijnarrangement. Werkelijk fantastisch gegeten. De vis erg goed gebakken, het wild botermals en de wijnen perfect passend bij de gerechten. Daarbij een uitermatig prettige, vriendelijke en ongedwongen bediening. Kortom: Topavond!! Wij komen wel vaker hier en ik moet zeggen, het valt ons eigenlijk nooit tegen. Het beste restaurant in Wijchen en wellicht ook in de omgeving!

26. Alyssa.-@live.nl

Gereserveerd voor 4 personen, 20 min zitten wachten. We moesten zelf een serveerster vragen om een drankje. Ze gaf aan dat het eten wat langer kon gaan duren omdat er een storing was in de keuken. Er liepen al vele mensen weg met klachten over de wachttijd. Prima, maar dat je dan 3 uur later pas aan het hoofdgerecht zit, hadden we totaal niet verwacht. Het leek wel op de wachtkamer van Wijchen. Zelf moesten we aan geven dat het zo niet kon en een drankje van de zaak kregen. Het is niet erg als je lang moet wachten en het eten dan lekker is, maar dat viel ook tegen. Geen smaak. We moesten op het tweede gerecht wachten de wachttijd was normaal. Maar omdat je al zo gefrustreerd zit te wachten lijkt ineens alles lang te duren. Nooit meer weer, geen aanrader!! En dan nog iets, het personeel praat graag over klanten achter de bar. Teamverband is ver te zoeken!!

1,8
  27. 'Jammer...'

Gisteren een hapje gegeten bij het wapen van Wijchen. Netjes gereserveerd en bij aankomst (17:00u) aangegeven graag 2 uur later klaar te willen zijn met eten i.v.m. afspraak. Dit was geen probleem maar om dan 18:45u pas het hoofdgerecht krijgen van het 3-gangen diner is teleurstellend.

Kwaliteit eten weinig over te zeggen, dit is snel opgegeten.

Na feedback over service was het personeel niet meedenkend in een oplossing en star.

Nee, wij zullen het Wapen van Wijchen de volgende keer overslaan.

1,7
  28. Vandaag alleen gekomen voor een kopje koffie/thee. Zoals gebruikelijk erg lang moeten wachten tot er iemand kwam vragen of we iets wilde drinken. Thee water was lauw. En kopjes mogen ook wel iets voller! Volgende keer toch maar weer ergens anders naar toe. Uitstraling binnen is overigens prima. Je zit wat dicht op elkaar maar dat vond ik niet storend.

29. Woensdag avond 19 augustus 2015 voor de zesde keer in een halfjaar tijd bij Het Wapen van Wijchen wederom heel goed gegeten. De ambiance, bediening, klantvriendelijkheid en kwaliteit, allemaal "perfect".

30. Okke 5 punten

Prima gegeten, fijne bediening. Kaart een beetje traditioneel, maar prima. Terras ook prima, lekker ruim. Gaan zeker nog een terug.

31. Marlies

Zowel lunch als diner, kopje koffie of borrel .... Prima prijs kwaliteit verhouding, vriendelijk personeel, bescheiden en gezellig. Prettige ambiance! Smaakvolle inrichting. Echt een aanrader, zeker ook voor zakelijke afspraken!

32. christa

Geweldig prijs kwaliteit en fantastische wijnkaart.

33. Mooie locatie, goede sfeer, prima gegeten! Een kleine smet op de avond door de dienstdoende bedrijfsleider ( naar eigen zeggen) die regelmatig hinderlijk en nerveus naar mijn vriendin zat te staren en het nodig vond om aan het eind van de avond tot twee keer toe een arm om mijn vriendin heen te slaan. Voorlopig maar een ander restaurant zoeken. Erg jammer!!

34. Heerlijk gegeten. Goed prijs-kwaliteit verhouding. Personeel attent en speelt goed in op het feit dat wij kinderen bij ons hadden. Komen hier zeker nog een keer terug. Een aanrader.

35. We hebben twee keer op het terras gezeten en hebben twee keer erg lang moeten wachten tot er bediening bij kwam. Terwijl het terras niet vol was. De eerste keer hebben we 's middags een broodje gegeten. Dit was goed, na lang wachten. Afgelopen vrijdag zijn we 's avonds wezen eten op het terras. Hier had ik asperges en zalm besteld en mijn vriendin Kipsate van de gril met pittige pindasaus. De kipsate was niet gaar en smaakte raar, mijn vriendin is zwanger en vond dit niet kunnen. Bij mijn gerecht waren de asperge's niet helemaal gaar. Eerst is bij mijn vriendin de kipsate nog een keer opgewarmd, toen bleek dat het nog niet goed was. Daarna kreeg ze een schnitzel. Deze was gefrituurd, taai en smaakte ook vreemd. We waren er helemaal klaar mee. We hebben het nog opgegeten maar niet van harte. Daarna hebben we maar ergens anders een ijsje gegeten. Kortom de kok laat wat steken vallen en de bediening mag wat attenter zijn wanneer er mensen op het terras gaan zitten. We hebben van meer mensen gehoord dat de bediening erg lang op zich laat wachten.

3,2
  36. Jan Peter

37. Koen

38. Joris 53 punten

Ik ga hier niet meer eten na 2 negatieve ervaringen.

Vorige week met 9 personen wezen eten. Drie schnitzels die taai, smakeloos en op sommige plaatsen aan de buitenkant nog wit bijna wit waren. De friet leek wel meerdere malen opgewarmd te zijn, want deze was taai en verschrompeld. Hoe moeilijk kan het zijn om een fatsoenlijke schnitzel en friet te serveren... De varkenshaassaté was nog zo rood als biefstuk van binnen en de salade met noodles en beef erin was vrij smakeloos.

Je krijgt hier pre-mix/spuit frisdrank waar totaal geen prik meer op zit en de wachttijden zijn hier erg lang ten opzichte van andere restaurants.

Positieve punten: De vissalade en de soep waren lekker en het personeel was vriendelijk.

Conclusie: Vervang de kok door een ervaren kok met passie voor zijn werk!

39. Een mooi etenservaring in het wapen van Wijchen. Aanrader surf en turf met een droge witte wijn uit Portugal !

40. jame 49 punten

Met een groep van 9 personen hebben we op 28 mei j.l. bij het Wapen van Wijchen gegeten.
    We waren helaas niet tevreden. De kipfilet van de sate en de schnitzel hadden een vreemde smaak, het vlees/de kip van de souvlaki was niet gegrild, overcooked en taai. De mosselen waren melig. De voorgerechten (soep) waren wel ok. Net zoals de bediening. Maar dit weegt niet op tegen de slechte kwaliteit van het eten. Eens maar nooit meer.

2,7
  41. Op 25/4 jl. bestelde ik een souvlaki. Wàt een teleurstelling. Totaal smakeloos, geen Griekse kruiden bij aan te pas gekomen, wat je zou verwachten bij een souvlaki, noem het anders 'vleesspies'. Daarbij... proeft een Grieks Cyprioot zijn gerechten niet? Enfin, peper en zout ontbrak ook. De kip was net aan wat betreft de gaarheid, het varkens en rundvlees taai en droog. De sla stelde ook niets voor. Al met al een fiasco.

42. Afgelopen zaterdag zijn we met 4 personen erg verrast. Na lange tijd was het eten weer meer dan verrukkelijk bij het wapen. Erg gastvrij. Er zijn nog kleine aandachtspuntjes maar ja je zit ook niet in een sterren restaurant.
    Houd dit vol.

43. Marie-José van Drunen

Leuke warme sfeer en ambiance. Eten was goed, niets bijzonders wel warm en goed op smaak. Wel kregen we weinig frietjes voor twee personen maar achteraf was het genoeg. Helaas liet de bediening erg te wensen over. Ze had vooral aandacht voor haar collega en kwam op ons onvriendelijk en 'gemaakt' over. We hebben meerdere malen moeten vragen om aandacht en ze snauwde ons een beetje af toen we vroeg of we iets mochten bestellen. Een teleurstelling! Erg jammer want de locatie, het eten en de wijn waren prima!

6,7
  44. Service was goed vandaag maar kwaliteit eten liet te wensen over. Tafels staan echt veel te dicht bij elkaar.

45. Er word niet naar je omgekeken als je zit. We hebben echt moeten vragen of we iets te drinken mochten bestellen. Daarna ook moeten vragen of we de bestelling door mochten geven. Ze kijken gewoon echt niet naar je om.
    Het eten is erg lekker, althans het voorgerecht want het hoofdgerecht was er nadat het voorgerecht was uitgehaald na 40 minuten nog niet. Vooraf al aangegeven dat we haast hadden en dus maar weggegaan nog voordat we het hoofdgerecht hadden. Dit is al 2x gebeurd hier.

46. Wat kan het in dit restaurant vaak verschillen wanneer je daar eet. Van prima (lang geleden trouwens) tot uitermate onverzorgd, slecht van kwaliteit, friet bovenop de sla gesmakt (zo ziet het eruit), droog vlees, soms niet gaar! Een restaurant moet juist altijd goed zijn en een stabiele uitstraling tonen. Bij dit restaurant krijg je echt een dubbel gevoel wanneer je al binnen komt. Daarnaast is te vaak op de gezichten te lezen bij de bediening of ze er zin in hebben of liever vrij hadden gehad. Neen, wij komen er niet meer.

47. M de Graaf

Heerlijk vis gegeten, lekkere huiswijn, aardig personeel en gezellige sfeer.

48. Kristel

De kwaliteit van het eten bij het Wapen van Wijchen kan sterk varieren, maar afgelopen avond was het slecht. We bestelden beiden de souvlaki, maar bij één van ons was de kip nog rauw! De serveerster (een blonde jongedame die overigens wel heel vriendelijk was) nam het mee terug naar de keuken en er werden meteen twee nieuwe souvlaki's gemaakt, zo werd ons verteld. De tweede ronde was de kip maar net aan gaar, maar de rest van het vlees was zo taai en droog dat het leek alsof het gewoon nog eens opgewarmd is geweest. Het vlees was verder totaal niet op smaak gebracht. Om de stukjes ui zat nog schil met draden.

De eerste ronde souvlaki werd overigens geserveerd door een andere serveerster die de borden nog net niet op tafel kwakte. De salade was ze daarnaast vergeten te serveren. Toen die alsnog kwam hebben we er eerst maar de bedorven, bruine blaadjes uitgehaald. Dat waren in beide schaaltjes nogal wat. De komkommer was ook heel droog.
    (Het voorgerecht, de wijn, de frietjes en het brood bij het hoofdgerecht waren trouwens wel lekker.)

Na wat wikken en wegen besloten we toch maar vriendelijk te zeggen dat we niet zo tevreden waren, in tegenstelling tot andere keren dat we daar hebben gegeten. De serveerster vroeg nog wel of we genoeg gegeten hadden. We gaven aan dat dat wel zo was en dat we verder niets meer hoefden. De serveerster ging in de keuken overleggen (de kok en een andere jongeman gingen ons daarbij van een afstand uitgebreid staan bekijken, wat we niet echt netjes vonden). Ze kwam terug met de mededeling dat ze ons wel koffie kon aanbieden, maar dat hoefden we niet meer.
    Al met al zijn we best wel teleurgesteld door de prijs/kwaliteitverhouding en de afhandeling van onze klacht.

1,8
  49. Vorige week genoten van het heerlijke wintermenu. Prima actie! Je krijgt veel waar voor je geld. Mooi opgemaakte borden en goed van smaak!

Snelle, spontane bediening gehad door een vriendelijke lange jonge man (lijkt me een aardige klus bedienen in de kleine ruimtes) met kennis van zaken. Zaten lekker warm bij de verwarming in de serre met gezellig uitzicht op de markt.

Wij komen hier snel weer terug!

50. Eerste kerstdag wezen eten samen met mijn vriendin bij ''t Wapen'', ik kom hier geregeld en is altijd goed, zowel de bediening en keuken!!
    Ook deze avond was het weer tot in de puntjes voor elkaar! De zaak was met heel veel zorg prachtig aangekleed en sfeervol, het 4-gangen kerstmenu was uitmuntend en over de gastvrouw waren we helemaal vol lof! Wederom heeft dit team ons weer een zalige avond bezorgd om lang naar terug te kijken en volgend jaar zijn we er weer! Super!

Mvg Tristan

51. Heerlijk gegeten gister! Zaten in de serre met een leuk uitzicht. Bediend door een erg vrolijke dame die ons geweldig heeft geholpen en heel de avond straalde. Bediening is dus niets mis mee. Wel erg rustig deze avond. Eten was niets bijzonders, wel hebben wij gekozen van de 'plateservice' waardoor dat waarschijnlijk meer aan ons lag als aan de keuken.

52. Vandaag weer 't weekmenu op, net als altijd heerlijk gegeten. Gezellig in de serre, waar je over 't marktplein uitkijkt. Vriendelijk personeel. Super!

53. Ik heb heerlijk gegeten samen met mijn gezin. Eten was goed maar bediening was niet zo snel, maar ik vermaakte me goed in de wachttijd door de goede sfeer! Kom er zeker vaker!

54. Marianne

Vriendelijke bediening. Wel wat chaotisch. Elke keer een andere ober(es) aan je tafel. Bestek leek smerig, komt door de afwasmachine, volgens mij, maar met zoveel bediening moet het geen probleem zijn om even na te poetsen.

Super klein kommetje met frietjes voor 4 personen.. Toen we wat friet bijbestelden, duurde dit lang en moesten we voor de extra frietjes bijbetalen! Met hoofdgerechten van 21 euro, mag je toch wat meer verwachten. Niet slim van Het Wapen en zeker niet klantvriendelijk.

6,7
  55. Laatst weer poging gewaagd bij het wapen.

Bediening is vriendelijk. Kaart is niets vernieuwend, een beetje standaard. Je zal dus niet verrast worden.

Dit keer alleen een hoofdgerecht genomen. Varkenshaas saté; slappe friet (hoe ze dat voor elkaar krijgen), het vlees was niet gaar genoeg. Aan de salade hebben ze niets verprutst.

De prijs was redelijk, ongeveer €15. Maar zelfs dat vond ik teveel voor deze maaltijd.

Kortom ik ben weer genezen.

56. K. Visscher

Vorige week ben ik heerlijk wezen eten bij Het Wapen van Wijchen. Niks te klagen; goed ontvangen, eten was heerlijk, bediening was netjes en vriendelijk en vervolgens werden onze jassen netjes aangegeven. Dan ga je met een tevreden, voldaan gevoel naar huis!

57. Genieten! Op een warme lente avond heerlijk gegeten in de serre met uitzicht op het grote terras. Service was prima en het eten was prima! Heb me zeker vermaakt samen met mijn vrouw!

58. jettie

59. f.hormes

Bon gekregen om daar te gaan eten.

Bediening was vriendelijk.

Besteld 2×aspergesoep deze was smakelijk maar asperges niet gezien.

Ik bestelde biefstuk 250gr, dit was een homp van 8×8×8cm vanbuiten bijna zwart van binnen net op temperatuur dus rauw.

Mijn vrouw had ossehaas met asperges, het vlees was niet te snijden laat staan te kouwen, zo taai!

We kregen hier +- 15 gebakken krieltjes bij zo zout.

En 15 gekookte krieltjes 1 lepel spinazie en een kommetje met wat sla moet heten.

Na een klacht over het vlees te geven kon mijn vrouw een nieuw stuk vlees krijgen, wij hebben hiervoor bedankt en zijn vertrokken.

Hier komen wij nooit meer zonde van het geld!

Wij hebben in ons hele leven nog nooit zo slecht gegeten!

60. Thijs Leuverink

Als het wat drukker is dan is de bediening erg slecht.

61. Dit is de 2de keer dat we met een groep kwamen eten.

Eerste keer was goed. Nu, deze keer, aspergessoep waar waren de asperges? Al is de soep gebonden, die nietige stukjes proefde je niet.

Dan de saté zo droog als wat, mijn vriendin heeft een nieuwe gevraagd toen we bijna klaar waren kreeg ze het geserveerd. Hij kwam vragen of het smaakte, heb ik ook kenbaar gemaakt dat het niet te eten was, ik heb meer als de helft laten staan, ik kon ook een nieuwe saté krijgen maar mosterd na de maaltijd... Had ik niets aan, iedereen had het eten bijna op.

De bediening vind ik erg stug, misschien door het klagen over het eten.

Jammer, dit wordt geen derde keer meer.

T. Vodegel.

62. Manuela

Wij komen geregeld bij het Wapen Van Wijchen. En altijd prima gegeten tot vanavond. We waren met een clubje van zes en we bestelden ons voor-en hoofdgerecht. Toen het hoofdgerecht werd neergezet merkte de bediende op dat mijn biefstuk van de haas er niet bij zat en vertelde dat hij er zo aan kwam. Dus niet. Na een kwartier had de rest van het gezelschap zijn eten op en heb toen maar gezegd dat ik mijn gerecht niet meer hoefde te hebben. Wij kregen als gezelschap allemaal wat te drinken van het huis, Netjes vond ik. En daarna kwam een meisje van de bediening een waardebon brengen. Dus dat was een pleister op de wond. Maar ja de avond was wel verpest.

Dus jammer. Achteraf denk je "er kan altijd wel wat fout gaan"maar een hongergevoel overhouden is ook niet geweldig.

Toch bedankt voor de waardebon!

63. Marco en Sanne

Wij komen al jaren bij "het wapen" en ik moet zeggen dat de zaken er in de laatste jaren aanzienlijk op vooruit gegaan zijn! Hier spreek ik dan wel meer over de bediening als de keuken. Personeel is zeer vriendelijk/klantgericht/gastvrij. Hierbij spreek ik dan ook over (ik noem geen namen) de blonde dame met een bril en die lange jongen met krullen (volgens mijn vriendin wel een appetijtelijk hapje!)

Verder laat de keuken vaak te wensen over. Onconstante kwaliteit is vaak het geval. Dan weer veel, dan weer weinig. De ene keer bereid met hele andere ingredienten dan de vorige keer. Verder over het algemeen genomen een aangename zaak!

64. Een geweldig restaurant.

Met de Kerst gegeten.

Eindelijk een restaurant waar je naast het Kerstmenu ook a la carte kunt eten, fijn omdat wij niet alles lusten en voor de kinderen konden wij gewoon een kinder menu bestellen.

Werden vriendelijk ontvangen door de eigenaresse en het overige personeel.

Echt een geslaagde avond, voor herhaling vatbaar.

En er was ook een kadootje voor de kinderen zodat ze tijdens het eten zich er mee konden vermaken.

65. We hebben er enkele maanden geleden gegeten en waren onder de indruk van de eigentijdse trendy ambiance, de prijs/kwaliteits verhouding van het door ons bestelde 4 gangen verrassingsmenu en de vriendelijke bediening.
    We waren toen zeer te spreken over deze zaak.

66. Zeer slecht, koud en erg onvriendelijk en onervaren personeel. Kom hier nooit meer!

2,3
  67. Vandaag een bezoek gebracht. We kwamen binnen. Helaas werd er niet gegroet. Op dat moment staan er 5 medewerkers achter de bar die meer aandacht voor elkaar hadden. Na 5 minuten eindelijk aandacht om de bestelling op te nemen. Tafels om ons heen waren smerig en stonden zeker een kwartier onafgeruimd te kijken. 1 medewerker schopte een lege doos door de zaak heen. Lunch smaakte goed. Geen controlevraag of alles naar wens was. Geen upselling, we hadden anders nog wel een drankje genomen. We wilden om de rekening vragen maar kregen moeilijk contact. Het wapen van Wijchen: erg mooi bedrijf, veel potentie. Nog veel werk aan de winkel als het om gastgerichtheid en service gaat. Er valt nog zo veel uit te halen.

68. Op een doorsnee zaterdagavond om 19:15 binnen, duurt het 10 min. voordat er iemand komt vragen wat je wilt drinken en een vol uur voordat het voorgerecht wordt geserveerd, zonder zelfs een afgezaagd mandje brood met kruidenboter om de honger te stillen voorgeschoteld te krijgen. Om 20:50 komt het hoofgerecht en om 21:30 het nagerecht en is er geen tijd meer voor koffie omdat om 21:45 de film die bij het bioscooparangement hoort begint. Op de rekening is Euro 22,50 voor 3 bioscoopkaartjes in rekening gebracht naast de 37.50 p.p. voor het arrangement "omdat we geen bon hebben (?)". Na het afrekenen toch het gevoel belazerd te zijn en weer teruggelopen om verhaal te halen. Toen wel direct de Euro 22,50 teruggekregen. Al met al een teleurstellende ervaring.

69. Vandaag lekkere lunch gehad, wat me wel opvalt is dat de kwaliteit nogal wisselend kan zijn, ik heb het er namelijk ook wel eens slechter getroffen en dat zou eigenlijk niet moeten kunnen. Misschien meerdere koks met verschillende kwaliteiten? Is wel jammer.

70. Onvriendelijke, onpersoonlijke bediening, bestelde tosti kwam maar niet.

Bij navraag bleek de tosti er al te zijn maar was niet gebracht.

Gevolg, koude taaie tosti. Ze kunnen de drukte niet aan.

71. Gister bij Het wapen gegeten met vrienden en het was weer top. 4-gangen verrassingsmenu, was allemaal heerlijk. Ook onze vrienden waren erg enthousiast over het eten, de sfeer en de bediening. Fantastische wijnkaart ook.

72. Wapen van Wijchen wil van twee walletjes eten. Café en dagrestaurant en restaurant voor 5 gangen. Je verwacht dan voor de prijs een tafel gedekt met prachtige kleden en goede servetten. Maar de tafels zijn niet gedekt of gedeeltelijk en je krijgt je bestek in een servet gewikkeld. Bovendien zit je vlak naast de buren. Erg weinig privacy. Verder zaten wij met het gezicht naar de kinder-tv. Ook zo prettig...
    Kortom maak een keuze. Of je bent een gemiddeld restaurant en maak je prijzen er dan ook naar. Zoals met de daghap. Maar kies je voor restaurant, dan denk ik nog graag terug aan een paar jaar geleden hoe gezellig je achter in de zaak kon zitten. Ook een tegelvloer geeft een koud gevoel. Ik mis warme houten vloeren.

Bij ontvangst geen enkel mandje brood. Voor extra frites moet je betalen en tijdens de bediening 5 verschillende gezichten gezien. Voor een lekker avondje uit ga dan niet naar Wapen van Wijchen, wil je met je familie met kinderen snel eten dan prima.

Het eten was verder lekker en de wijn heel goed. Maar de rekening is te duur voor prijs/kwaliteitverhouding.

73. Zondag 27 december, een heel slechte ervaring met het Wapen van Wijchen.

Het restaurantgedeelte zat bomvol en daarom hadden ze het café-gedeelte ook maar ingericht om te eten. We werden in de serre van het café gezet, helemaal in een hoek, volgens mij met enkel glas want al na een paar minuten trok het koud op. We moesten wachten op de kaart want alle kaarten waren bezet. Na 15 minuten kwam de kaart, en een mandje brood met boter (gelukkig: we hadden honger!). Tot onze stomme verbazing was er geen enkel vegetarisch gerecht op de kaart. Omdat we wel af en toe vis eten, hebben we dan maar visgerechten besteld. Daarbij maakte ik nog wel een opmerking over het ontbreken van vegetarische gerechten. Bediening verontschuldigde zich dat deze kaart enkel voor de feestdagen was. (Mag je in de feestdagen niet vegetarisch zijn?)

De bediening vroeg nog of ze met de keuken zouden gaan overleggen over vegetarisch, maar we waren bang dat dat nog veel meer vertraging zou geven -er was ons gewaarschuwd dat het lang kon duren- dus het was zo goed.

Na weer 10 minuten kwamen ze vragen of we nog wat wilden drinken. We waren nu 3 kwartier binnen en hadden enkel nog het mandje brood en 1 drankje op. We bestelden nog wat drinken. Mijn oudste dochter kreeg het verkeerde drankje, en ik kreeg bedorven (!) sinaasappelsap. De kinderhoek waarmee geadverteerd werd, werd net toen we onze kinderen erheen wilden sturen vanwege de lange wachttijd uitgeruimd om alsnog als zitplek voor een groep te dienen.

Na een uur binnen te zijn, kwamen dan toch de maaltijden. Bij mijn man wel een ruime 5 minuten later als bij mij en de kinderen, eigenlijk vind ik dat je dat ook niet kan maken. Bij mijn dochters zat om hun vismoten een stevige plak spek gewikkeld, ondanks onze discussie dat wij vegetarisch willen eten. Dat geloof je toch niet!

Mijn vis was goed gebakken, maar al aardig koud. Tja, misschien door de wachttijd? De puree erbij was wel lekker. De garnituren kwamen pas later, want die moesten ze ook nog maken. De daarop bijgeleverde gebakken aardappeltjes waren echter ontzettend zout en vet (kreeg de indruk dat ze wellicht in oud, zout frituurvet gebakken waren) en de bijgeleverde gekookte groentes waren nog hard.

Hoewel de bediening echt nog wel probeerde zijn best te doen, en een lange wachttijd op zo'n dag onvermijdelijk is, was het peil van het eten en drinken zó slecht dat wij niet meer terugkomen.

2,9
  74. Was erg druk en het eten duurde daarom wat langer, maar het smaakte heerlijk en was het wachten waard. Ook het personeel was erg vriendelijk, een aanrader!

75. Lekker eten, goede sfeer, altijd druk.

76. Al een paar maal gegeten. Is steeds goed geweest en druk bezocht. Het eten goed en aardig personeel.

77. Enige tijd geleden hier asperges gegeten. Heerlijk! Prima prijs/kwaliteit verhouding en de service was ook super. Wij komen zeker nog eens terug.

78. Erg achteruit aan het gaan.

2,5
  79. Waar de recentie uit de Gelderlander vandaan komt begrijp ik niet! Vast en zeer kennissen.
    Geborreld met een stel vriendinnen, cappuccino lauw en melk ingezakt, daarna aan de borrel, rode wijn veel te warm, pinda's waren helaas op...... dus dan maar een ijsje, was lekker, jammer niet met de echte slagroom.. misschien toch wat meer aan de kwaliteit doen, voorlopig gaan we ergens anders borrelen!

2,3
  80. Helaas worden bijv. de lunchgerechten nooit op dezelfde manier bereid, wat laast nog erg lekker was kan vandaag tegenvallen. Bediening soms wat traag en onoplettend. Locatie wel erg leuk.

5,7
  81. Ik en mijn vriend zijn hier laatst wezen eten en daarna een bioscoopje en dat is ons heel goed bevallen!! erg lekker 3 gangen diner en erg vriendelijk personeel.

82. op terras duurt het erg lang voordat je iets te drinken krijgt, cappuciono was lauw en ingezakte melk,oud koekje op scholteltje, slecht slecht slecht!!

2,4
  83. helaas moet ik zeggen dat het wapen achteruit aan het gaan is. Voor 2 jaar terug was het en top tent altijd veel en vers, nu hebben we al 2 keer meegemaakt dat het weinig was en niet lekker. Ook valt het ons tegen dat de tafels zo dicht bij elkaar staan, Ik hoef niet te weten waarover de andere mensen in het restaurant het hebben, of wat zij te eten hebben, nee helaas heeft het wapen niet meer de charmes van toen.

84. Slecht gegeten. Had giros besteld maar waren kleine blokjes harde opgewarmde giros. Gelukkig kwam de ober en die heb ik een stukje laten proeven en die erkende het in ieder geval. Moest wel betalen maar kon drankje krijgen..