Het Broertje in Wijchen

1520701742 51
1523119582 47
1535208783 41

1. Verschrikkelijk!
    Fout op fout (dieet niet duidelijk, bestellingen fout of kwijt)
    Tergend traag (3 rondjes in 2,75 uur)
    Steeds dingen moeten aangeven door naar personeel achter bar te lopen omdat er geen personeel naar onze tafel kwam of iets in de gaten had.
    Eten was ook niet best
    Nooit meer!

2. Life is too short to drink bad wine.
    En om slecht te eten.
    Het Broertje is een soort van all you can eat tapas tent. Toen ik hier achter kwam temperde ik mijn verwachtingen al. Immers veel all you can eat restaurants staan niet bekend om hun hoge kwaliteit maar meer om de kwantiteit met een gunstige prijs kwaliteit.
    Om 19:00 was er een tafel gereserveerd door ons. Buiten zitten bleek na enige moeite mogelijk te zijn al moesten we 15 min hierop wachten. Geen punt lijkt me. Iets te drinken kregen we niet aangeboden. Nadat we om 19:15 aan tafel konden mochten we nog eens 15 min wachten op de kaart.
    Het principe: kruis wat gerechten aan op een bon en dan worden deze gebracht. Max 2 per persoon. Ok duidelijk toch…
    Mijn god wat een tergend traag tempo… Na 30 min mochten we de eerste Tapas zien. Hier zat 1 verkeerd gerechtje tussen wat ik ip niet erg vond. Wel kreeg ik er een grote mond bij van de serveerster. Deze serveerster voelde zich uitermate goed thuis hier. Sterker ze deed alsof ze thuis was door, naast haar povere service, hier en daar nog eens brutale opmerkingen te plaatsen.
    Toen we na 1 1/2 uur nog steeds niet aan ronde 2 toe waren gekomen kwam het geduld toch wel aan zijn einde.

Zorg dat je hier het geld in de beurs houdt en zoek een mooi restaurant uit. Zoals gezegd: life is too short…

Als je met een voetbal elftal dronken ergens een hapje wil eten: this is the place to be.

3. Wat een ongelooflijk waardeloze tent is dit. Reserveren heeft totaal geen zin omdat dat stelletje druiloren of niet kunnen schrijven of niet communiceren. Een week geleden gereserveerd. Niks bekend dit is al de zoveelste keer. Vraag met reserveren of ook op het terras kan, ja hoor. Kom je daar, we reserveren niet voor het terras.

4. Gereserveerd voor broertje wijchen. 2 X herhaald wijchen, op vaderdag zondag. Speciaal gereserveerd voor een speciale gelegenheid. Wat blijkt… Reservering is niet goed gegaan. Ze zitten vol! Onbegrijpelijk!
    Broertje in Wijchen, nooit weer dus. Erg jammer, diep teleurstellend.

5. Gisterenavond gegeten met mijn collega's, we hebben het super gezellig gehad, alleen erg jammer van: Je dicht op elkaar zit met de buren, waardoor wij al snel commentaar kregen of het wat zachter mocht. De wc's waren zo vies dat we het maar opgehouden hebben, aangegeven dat ze vies waren en kregen als antwoord: ''Ja, de wc's zijn GISTEREN nog gepoetst''! De bediening was zeer slecht, weinig tot geen kennis van de kaart, amper een dienblad kunnen vasthouden en wat betreft de gasten te woord staan erg ongeïnteresseerd en arrogant. Het oerbrood en de desserts waren ok maar van de rest van de kaart niet te spreken. Koud, taai en het duurt erg lang voordat je je volgende gang krijgt (+30min). De loempia's werden vergeten en daar hadden we achteraan gevraagd en kregen als antwoord toen ze gebracht werden: ''Sorry, ze stonden nog onder de lampen om warm te blijven''. Verder staat er op de site dat er een aparte kaart is voor zwangeren en die was er niet. Geen probleem maar als we vragen wat je mag worden er 4 dingen opgenoemd van de ruim 13 die je niet mocht en krijg je als antwoord als je hamburger niet doorbakken is...dat hoort zo! Voor ons absoluut geen 2e keer bij T' Broertje, erg jammer!

6. Lieke Wagenvoort

7. Wat ik het minste vond waren de tafeltjes die heel erg dicht op elkaar gezet zijn.
    Je zit zo ongeveer op schoot bij je buurman!
    Een goed gesprek voeren met je tafelpartner kan, maar degene naast je volgt het gesprek dan wel compleet mee. Heel groot minpunt vind ook dit.
    Het eten vind ik erg tegenvallen. Keuze is groot maar de kwaliteit van het eten matig.
    Voor ons geen tweede keer helaas…

8. Gisteren voor de eerste keer hier gegeten, met een groepje van vijf personen. We hebben echt een topavond gehad. De bediening was zeer prettig en goed. De tapas zagen er fraai uit en smaakten echt heerlijk. Er was voor elk van ons geruime keuze, ook voor degene met een allergie. We hadden een jarige in ons gezelschap, die ook nog eens extra in het zonnetje werd gezet. :) hier komen we zeker een keer terug!

9. Heb je een ALLERGIE dan moet je hier NIET gaan eten.
    Wij hadden vanwege onze trouwdag gereserveerd en aan de telefoon aangegeven dat ik glutenvrij moet eten. Dit was geen enkel probleem, ze hadden een aparte menukaart voor mij en ze zouden het noteren bij de reservering.

We vonden het er allereerst erg druk en rumoerig, Je zit dicht op andere klanten en het tafeltje voor 2 personen is wel erg klein. Het duurde erg lang voordat je de gerechtjes kreeg en persoonlijk vonden wij de meesten gerechten ook niet lekker.

Er was geen aparte glutenvrije menukaart voor mij en daarom kreeg ik een bestelkaartje met daarin recepten en onderdelen van de recepten doorgestreept. Alles wat niet was doorgestreept was glutenvrij. Als ik bij elke bestelling een G achter mijn bestelling zou zetten zou de kok er extra rekening mee houden en zou het wel goed komen. Helaas… het kwam niet goed. Op mijn bestelkaartje waren ze een aantal gerechten vergeten door te strepen waar wel gluten in zat. En uiteindelijk heb ik een gerecht gegeten die niet was aangepast. De saus die bij het gerecht zat, welke ik had gegeten, bleek gluten te bevatten.

Het commentaar dat ik kreeg van de verantwoordelijke was: "gelukkig zit er maar een kleine beetje tarwe / gluten in het gerecht" en "tja, dat kan gebeuren! ".

Na 2 gangen hield het etentje helaas voor mij meteen al op en kun je alleen nog maar met veel warm vocht (kop thee) proberen het probleem te beperken. En onze plezier was uiteraard ook meteen weg. Wij zijn dus op dat moment ook maar gegaan. Wel moest ik nog even de rekening betalen: 60 euro (voor 2 personen) voor een paar hapjes en 4 frisdrankjes, maar ik kreeg vanwege de situatie wel 10 euro korting en het kopje thee gratis. Oftewel ik moest nog steeds (voor dat kleine beetje "gluten" wat ik had gegeten) wel betalen.

Eigenlijk te schandalig voor woorden hoe dit is afgehandeld en hoe luchtig er over zo'n situatie wordt gedacht. Gelukkig krijg ik geen hele ernstige problemen, maar het risico om dit nog eens op te lopen ga ik niet meer nemen. Ons zie je nooit meer terug in Het Broertje.

10. De wachttijd tussen de gangen is veel te lang. Het personeel is duidelijk niet berekend op een vol restaurant. De bediening vergeet bestellingen maar is wel gefocust op het verkopen van drankjes door elke 15 minuten te vragen of we nog iets willen drinken, zeer irritant. De zalm is ontzettend zout. Het gehakt is zeer droog en het ijs werd gesmolten uitgeserveerd. Kortom een zeer slechte ervaring.

11. Vandaag voor het eerst tapas gegeten wat een leuk concept!
    Gezellige sfeer en leuk personeel.
    Wij komen zeker terug...Alleen al voor de heerlijke toetjes.

12. Helemaal waardeloos, dik 40 minuten gereden en wat blijkt hebben ze onze naam er niet opgezet, terwijl we donderdag netjes hadden gereserveerd. We hadden een optie: of een tafeltje laten pakken en in het gangpad zitten of we moesten maar ergens anders heen gaan.. En natuurlijk gaan we niet in het gangpad zitten, wat een service zeg. Alsof uberhaupt iemand in een gangpad wil zitten!!! 40 minuten gereden en waarvoor, voor slechte service!!! Hiermee word je dus bedankt..

13. Bianca Beukema

Heeerlijk gegeten vandaag! Super vriendelijke bediening! En een fijne sfeer!!
    Alles was goed!
    Wij komen zeker vaker terug.

14. Met Valentijn wezen eten (restaurant 90% vol). Eerste indruk leuk tentje met vriendelijk personeel. Helaas erg lang moeten wachten tussen de verschillende rondes door. Soms wel 20 tot 30 min. Eten was koud en soms slecht bereid. Smaken en opzet prima. Na 3 rondes koud eten en er wat gezegd van te hebben zijn we overgaan op het dessert, laatste 2 rondes. Helaas deed het personeel er niks mee behalve de verontschuldigingen en dat ze het zouden doorgeven. Al met al hebben we gezeten van 18:30 tot 22:00 in die tijd maar 5 rondes kunnen doen p.p. Zelfs toen het rustiger werd moesten we net zolang wachten op het eten. Ons is wel 13 keer aangeboden of we nog wat wilde drinken erg storend aangezien we zo lang zonder eten zitten. Met deze ervaring komen wij niet meer terug, mits het verbeterd. Jammer!

15. Vrijdagmiddag (27 januari) om 12:30 telefonisch een reservering gedaan om die zelfde avond om 18:00 gezellig samen te gaan eten omdat wij iets te vieren hadden, de dame aan de telefoon bevestigd onze reservering. Helaas is het gezellig samen eten er niet van gekomen. Om 18:00 aangekomen bij "Het Broertje" stonden wij tot onze verbazing niet op de reserveringslijst!!! En werd ons medegedeeld dat ze vol zaten... Ze konden nog een tafeltje ergens tussen proppen, maar dan zouden we wel erg krap zitten en dicht bij de voordeur, iets anders konden ze niet voor ons doen. Sorry maar daar zijn we niet mee akkoord gegaan omdat we ruim 5 uur van te voren een reservering gedaan hadden... Erg slecht dat de administratie voor reserveringen zo slecht op orde is!!! Voor ons geen Broertje meer!! Helemaal niet omdat in de nabije omgeving genoeg vergelijkbare restaurants te vinden zijn. Erg jammer broertje, dat jullie zo met klanten omgaan!!!

16. Het was oké. Bediening was aardig, maar niet heel ervaren. Over het eten waren er in ons gezelschap wat meningsverschillen. De een vond het allemaal lekker, de ander niet. Zelf vond ik het niet geweldig lekker. Ook niet vies, maar niet iets waarvoor ik naar een restaurant zou gaan.

17. m.rentrop

Eerste maal dit mee gemaakt, zeer goed bevallen. Op tijd alles op tafel. Het hele team doet zijn best om iedereen naar zijn zin te maken.
    Een pluim voor de serveersters.

Groeten BEN

18. Nou dat was dan de laatste keer bij 't Broertje. Voor 0,3 l bier (kleine pul) telde ze de prijs van 2 pilsjes (0,2 l) en dat vertelde ze achteraf bij de rekening. Toen we er iets van zeiden was dit nou eenmaal de prijs...

De serveerster gaf toe dat dit vooraf had moeten gebeuren maar aan de prijs veranderde ze niks meer, vreemd toch?

19. Lon Coolen

Wij waren afgelopen donderdag met een groep van 9 mensen. Fijne bediening, sfeer prima, eten uitstekend.

20. piet kleijnen

Lekker gegeten op donderdag 25/2 en een leuke vlotte bediening. Het ontbrak ons aan niets.

21. Heerlijk en vooral gezellig gegeten, op 'n woensdagavond en het restaurant zat helemaal vol, dus dat zegt wel wat. De bediening was prima, kregen goede uitleg etc. van Elise die de hele avond zorgde dat we niets te kort kwamen. Super!

22. Lekker gegeten, vriendelijke bediening. Wij gaan vaker.

23. Anne-Fleur en Henri

Gister op Valentijnsdag er gegeten en we hebben een heerlijke avond gehad. Lekker gegeten en de bediening was erg vriendelijk. Vanuit onze kant een aanrader om naartoe te gaan en wij gaan er zeker vaker eten.

24. Nu voor de 2e keer in Groesbeek gegeten. Het restaurant gaat duidelijk vooruit. Hier en daar zijn er nog wel wat puntjes die verbeterd kunnen worden maar wij komen zeker terug. Prijs kwaliteit duidelijk in orde! En wat een hoop biertjes, kan bijna niet kiezen.

25. Ervaringen waren laatste keer erg slecht. Eten had geen smaak. Vlees was rauw. Tent is erg achteruit gegaan. Hier kom ik niet meer.

26. Dion School

Het eten was goed, goede prijs, goede service & een schone wc. Zeker om aan te raden!! 😀

27. Weinig keuze bij glutevrij gebonden dieet. Op zaterdagavond om 19.30 was glutevrije brood zelfs al op, terwijl we dit bij reserving gemeld hadden. Bestel om 20.00 uur mijn 2de Radler pilsje, jammer maar zij waren al door de voorraad heen. En dit voor zaterdagavond, eigenlijk geen wooden voor. Jonge bediening met zeer weinig ervaring.

28. Weer 1 leuke avond met z'n zessen, op 6 augustus 2015, bij het Broertje,
    het was gezellig en druk en het eten was weer uitstekend voor 1 Tapasrestaurant, en het drinken waar je bijna niet uit kunt kiezen bij het Broertje, zoveel soorten, dat hebben de meeste "Kwaliteit restaurants" nog niet in huis.
    Het personeel tot en met het einde blijven ze vriendelijk en doen "Lekker" mee met de gasten om het gezellig te maken. Tot de volgende "Ronde" zou ik zeggen bij het Broertje.
    Ps. kan het iedereen tot nu toe aanbevelen.

29. Gisteravond mijn verjaardag gevierd; super lekker gegeten van de nieuwe gerechtjes. Een pluim voor de bediening die in de drukte toch maar alles in goede banen leidt.

30. L. Jansen

De visgerechten hebben weinig smaak of zijn te koud geserveerd. Wachten op volgende gang duurt erg lang (ruim 30 minuten). Bediening is aardig maar kan nog geen dienblad rechthouden.

31. De schaepmeester

Heel gezellig en goed gegeten. Vriendelijk personeel. Onze kleindochter was jarig kreeg een grote ijscoupe met vuurwerk en iedereen ging zingen. Komen zeker nog een keer terug, een dikke 10.

32. We hebben hier twee keer lekker gegeten. Je krijgt waar voor je geld. Je moet hier alleen wel ruim van te voren reserveren.

33. An van der Wal

Onze eerste keer tapas eten in deze vorm. Fantastisch vonden wij het. Een super concept!! De bediening was super, gewoon gezellig en lekker los, het eten was top, helemaal voor de prijs die je betaald.

En waar menig zaak nog van kan leren, de toiletten zijn super netjes, iets dat wij vrouwen toch wel heel belangrijk vinden.

Wat ons verbaasde was dat op woensdagavond alle tafeltjes bezet waren, dus de verwachtingen waren hoog, maar zijn ook dubbel en dwars waargemaakt!

Wij komen zeker terug!

34. Wij hebben hier heerlijk gegeten. Lekkere tapas die niet al te groot zijn. De bediening was vriendelijk en er werd ook vlot geserveerd.