• Lid sinds 21 augustus 2016

A. van de Kamp-van Dijk heeft nog geen foto toegevoegd

1. A. van de Kamp-van Dijk's profielfoto
    A. van de Kamp-van Dijk heeft een recensie geschreven voor Amadeus
    Steakhouse Ede

Goed gegeten, zeer vriendelijk en correct personeel. Live muziek zorgde voor een goede sfeer. Jammer dat het pand accoustisch zwak is waardoor het nogal rumoerig is.

2. A. van de Kamp-van Dijk's profielfoto
    A. van de Kamp-van Dijk heeft een recensie geschreven voor Hollands Venetië

Aangekomen op de Camperplaats aan de overzijde van het kanaal, komt iemand ons persoonlijk uitnodigen om in hun restaurant te komen dineren, om daarna een rondvaart door Giethoorn in de avond door hen aangeboden te krijgen. Het arriveren in het restaurant werd ook door hen verzorgd, omdat ze de mensen ophalen met de boot.
    Eenmaal in het restaurant wacht ons een warm ontvangst in een restaurant dat nog echt een restaurant is en niet een toeristen-ding.
    Het eten is van een zeer goede kwaliteit (eigenlijk boven verwachting) de ontvangst is allerhartelijkst met een heerlijk glaasje bubbels.
    Na rustig van het eten te hebben genoten, gaan wij naar de boot, waar wij verschillende keren het Giethoorns kruidenbittetrje aangereikt krijgen. Na een zeer geslaagde avond worden wij weer met de boot voor de ingang van de camperplaats afgezet.
    Zeker voor herhaling vatbaar.