Hollands Venetië in Giethoorn

Wij hebben een ruime parkeerplaats waar uw auto gratis mag staan.

• OV

Er is een bushalte op 30 meter afstand, lijn 70.

ma 10:00 - 18:00

1371961667 94
1519484320 87
1554195532 78

1. M. vd Meulen

Met 12 collega's een heerlijke dag gehad. Vriendelijk personeel en heerlijk gegeten.

2. Heerlijk gegeten en hele fijne bediening!

3. Wij hebben er eerste kerstdag heerlijk gegeten.
    Ontvangst was hartelijk.
    De tafels waren mooi gedekt met linnen.
    Wat je tegenwoordig ook bijna niet meer ziet.
    Bediening was vriendelijk en correct.
    Wij voelden ons zeer welkom (ongedwongen sfeer).
    Wij komen hier zeker nog eens eten.

4. Meeuwissen

De service is klantgericht en vriendelijk.
    We hebben heerlijk gegeten voor een goede prijs.
    De hoofd- en bijgerechten zijn prima en voldoende.
    De entourage is gezellig.

5. Heerlijk gegeten. Ruime keuze. Goede bediening. Zeer de moeite waard om hier nog eens uit eten te gaan.

6. Heerlijk gegeten, goede sfeer en een attente bediening.

7. Maar liefst tien man personeel, vier tafels bezet en dan nog heel lang moeten wachten.
    Een dame (vermoedelijk eigenaresse) ruimde twee bordjes op van de tafel naast ons en de rest liet ze staan, daar kijk je dan op uit.
    Prijzige soep uit een pakje, dik stuk brood met één plakje carpaccio en broodje gezond was vacuüm kaas en ham met wat flinters tomaat.
    Nooit meer!

8. Claire Sandiford-Wolter

Een heel slechte ervaring! Vooral omdat het onze eerste keer was in Giethoorn en ik veel leuke dingen had gehoord van de plaats. Samen met mijn moeder en tweeling hebben wij die restaurant bezocht. Toen we aankwamen werden wij niet eens gegroet door het personeel. Ik ging naar binnen om te vragen of ik plaats kan nemen en toen werd er heel nonchalant gezegd dat ik overal mag zitten. Heb ik gedaan, bij een vieze tafel dichtbij de entree die praktisch gezien voor mijn kids de beste optie was. Na 5 minuten zitten wachten, heb ik een vrouwelijke bediener die rond liep gevraagd om de tafel op te ruimen terwijl een mannelijke bediener die op en neer liep en andere tafels wel opruimde. Waarom hij andere tafels opruimde en die van ons niet, snapte ik niet. Die zelfde mannelijke bediener kreeg de opdracht van de vrouwelijke bediener om onze tafel op te ruimen. Had hij heel smerig gedaan.

Verder waren alle bedieners attent voor andere klanten en wij die letterlijk voor de entree zaten werden wij geen enkel moment gevraagd of alles naar wens was. Een andere klant die achter ons kwam zitten (buiten tegen de raam van de restaurant) en net aankwam werd wel gevraagd.

Toen wij klaar waren met eten hadden wij 20 minuten gewacht voor het opruimen van onze tafel en voor het vragen van de rekening. Ik had expres niet gevraagd want ik zag dezelfde mannelijke bediener die toen wij aankwamen onze tafel niet wilde opruimen hoe hij weer andere tafels opruimde maar die van ons niet. Ook andere bedieners deden dat. Ik was op het punt om weg te lopen om te kijken of wij dan wel de aandacht krijgen. Zo'n persoon ben ik niet en ben daarom naar binnen gaan en een vrouwelijke manager gevraagd of onze tafel opgeruimd kon worden. Toen werd ineens ieder bediener attent en zelfs de vrouwelijke bediener die ons in eerste instantie had geholpen. Ik kreeg veel excuses en niks 'on the house'.

Gelukkig hebben jullie onze dag en Giethoorn ervaring niet verpest!

3,4
  9. Cornelis Conijn

We snappen niet dat mensen dit restaurant zo'n hoge waardering geven. Een gerecht bevatte nog ijs aan de binnenkant. Een ander gerecht werd vergeten. Een derde gerecht werd koud opgediend. Tenslotte bestelden we een ijscoupe met vers fruit. De vruchtjes kwamen allemaal uit blik. Niet erg. Maar dan moet je geen verwachtingen scheppen met "zomerse ijscoupe" Hier komen we niet meer.

2,8
  10. Marijke van Dijk

Zeer slecht. De serveerster kon het woord goedenavond niet uitspreken. Vroeg om een glas sauvignon blanc en zij vroeg of chardonnay ook goed was… 3 vliegen die gelijk op je eten doken zodra het op tafel kwam… voorgerecht portobello niet te eten. Een glas wijn kost 6,90 euro… als je over de vliegen klaagt zeggen zij dat ze er ook niets aan kunnen doen… wat een drama… amateurs zijn het voor veels te veel geld. Na een leuke dag in Giethoorn een absoluut dieptepunt!

11. Fantastische locatie. Buitengewoon attent en vriendelijk personeel.
    Ruime keus in apparte menu's..
    Ongekende service.
    We komen uit Groningen en komen zeker nog eens terug.

12. We hebben er heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad. Zeker voor herhaling vatbaar wanneer we in de buurt van Giethoorn zijn.
    Ook de complimenten aan het personeel. Wat een fijne mensen werken er bij Hollands Venetië.
    Warm onthaal, in voor een grapje, niets is teveel. Je kan je wensen kenbaar maken. Uiteraard ook de complimenten aan de chefkok van dit restaurant.
    Mooie opmaak, gemaakt uit liefde voor zijn vak.

13. Janny de Vries

Heerlijk 3 gangendiner tijdens demonstratie. De scholfilet was heerlijk!!

14. Voortreffelijk gegeten, leuke sfeer. Mooie achtergrondmuziek.

15. Cathrien Jordens

Samen met familie heel lekker gegeten en ook de bediening was top!!!! Echt voor herhaling vatbaar .

16. Bruidspaar Berendsen

07-10-2016 onze bruiloft hier in handen gelegd! We zaten in de mooiste zaal van Hollands Venetië! Volledig glas rondom. Aankomst begonnen we met koffie en heerlijk gebak. Alles geregeld door dit prachtige restaurant. Na de koffie en een lekker snackje tussendoor zijn we op de boot gegaan. Even de middag breken doormiddel van een rondvaart. Bij terugkomst hebben we een gezellige tijd beleefd tot aan het eten aan toe.

De bediening in 1 woord geweldig, wat hebben we gelachen hier en wat zijn we verwend. En eten ook onze complimenten aan de chefkok, zelden zo voortreffelijk gegeten. En ons grand dessert was een totale verrassing en ook prachtig en super lekker.

Bruidspaar en feestgangers bedanken jullie restaurant met bediening en iedereen die mee heeft gewerkt aan onze speciale dag. Onze dag was zeer geslaagd!

17. Het was heerlijk eten. En gezellig.

18. Leuke ervaring tijdens onze vakantie! Leuk personeel en je kunt er heerlijk buiten zitten!! Zeker een aanrader als je in Giethoorn bent! Onze hond kreeg hier zelfs een bakje water!!

19. Aangekomen op de Camperplaats aan de overzijde van het kanaal, komt iemand ons persoonlijk uitnodigen om in hun restaurant te komen dineren, om daarna een rondvaart door Giethoorn in de avond door hen aangeboden te krijgen. Het arriveren in het restaurant werd ook door hen verzorgd, omdat ze de mensen ophalen met de boot.
    Eenmaal in het restaurant wacht ons een warm ontvangst in een restaurant dat nog echt een restaurant is en niet een toeristen-ding.
    Het eten is van een zeer goede kwaliteit (eigenlijk boven verwachting) de ontvangst is allerhartelijkst met een heerlijk glaasje bubbels.
    Na rustig van het eten te hebben genoten, gaan wij naar de boot, waar wij verschillende keren het Giethoorns kruidenbittetrje aangereikt krijgen. Na een zeer geslaagde avond worden wij weer met de boot voor de ingang van de camperplaats afgezet.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

20. Y . Timmerman - v. d.Sleen

Gisteren met gebo Tour naar Texel geweest, ter afsluiting een fantastisch 3 gangen diner bij jullie!! Wat was het lekker, super bediening, complimenten voor de kok! Ik heb alle lof voor ze allemaal, zo snel, voor zo'n grote groep eters, en bijna allemaal gelijk aan het eten! Vind dat maar eens elders!! Zeker voor herhaling vatbaar! Dank Yda

21. tiny de jonge

Via een busreis hier heel lekker gegeten. Uitstekend. Complimenten aan de kok, het was voortreffelijk. Een aanrader.

22. lammie germs

We waren vandaag met Gebo tours naar Texel en daarna gegeten bij jullie.
    Was super eten, complimenten aan de kok, heerlijk. Ook fijne bediening.
    We komen vast een keer weer, we wonen in Pesse, dus maar een eindje.
    Groetjes, Lammie

23. Janny Dekkers

Lekker eten, vriendelijk personeel en snelle service. Alles keurig netjes schoon en niet duur. Met een busreis met de Gebo geweest.

24. Met een reisje van Gebo hier gegeten. De bromsnor in de bediening was alles teveel.
    Snitzel had kartonnen bodem eten slecht. Kipfilet was best groot maar echt een massa lading en behoorlijk droog

25. Froukje Popma

Super lekker gegeten, heerlijk toetje (noten kraker). Vriendelijke bediening. Keurige toiletten.

Dus we komen vast nog eens terug!

26. Heerlijk gegeten, keurig sanitair en prima bediening.

27. Wij lagen vorig jaar met boot in Giethoorn en zijn op gehaald. Was heerlijk eten, gastvrij, bediening top. En daarna rondvaart door grachten.

Helaas was nu geopereerd, maar 3 juli zijn er met onze zoon geweest om te eten. We werden heel leuk ontvangen, het eten en uitleg er over, top!! Ook weer goeie bediening met vrolijkheid. Je voel daar op je gemak! ...borden warm. Ja wij hadden leuke avond. Eten weer top.

Tot binnenkort. Groetjes.

28. Heerlijk gegeten, maar de bediening was een drama, zelden zo slecht meegemaakt. Nogmaals, het eten was super.

29. Tijdens weekend weg hier op zaterdag gegeten met 2 gezinnen (4 kinderen). De voorgerechten met knoflook champignons en carpaccio waren heerlijk. Ook de spareribs en biefstuk in mooi pannetje waren helemaal goed! Een paar van onze kinderen wilden een volwassen menu, maar omdat dat iets te veel zou zijn werd er door het restaurant mooi kinderporties van gemaakt tegen kindermenu prijzen. Een van de kinderen was jarig en ze hadden aangegeven wel een leuk ijsje te kunnen maken. Als toetje kwamen ze een grote schaal vol met ijs, slagroom, klein taartjes, bakkerssoesjes en helemaal vol met heerlijk snoep brengen en ook het vuurwerk op de taart was aanwezig. Heerlijk gegeten en een fantastisch feest voor de jarige en ons.

30. De moor Sandra

Een overheerlijke rib-eye gegeten gisteren. Na ons diner nog een rondvaart gedaan met een borreltje erbij. Het was heel gezellig, echt een aanrader!

31. Willem Boersma

Prima locatie, vriendelijke bediening en het eten is prima. Goede kwaliteit en ruime porties. Een aanrader!

32. Perry Wils

Zondagavond 23 augustus prima gegeten. Lekkere gerechten met veel en goede bijlagen en vriendelijke bediening. Prijs / kwaliteit prima op orde.

33. Matig restaurant. Het was niet druk voor de zaterdag. Toch lang moeten wachtten op het eten. Lijkt een gewoonte. Ook de andere gasten kregen pas na een half uur het bestek en dan duurde het nog zeker 15 minuten voor het eerste eten kwam.

Wij hadden zeetong. Vanaf het moment van bestellen tot serveren 50 minuten. En we hebben hem op andere plekken veel beter gegeten, goudbruin i.p.v. krokant aan de buitenkant. Ik denk dat de boter echt verbrand was. Het was wel een goed formaat. Groente was gewoontjes. De rabarber mierzoet. Verbetering zeer aanbevolen.

34. Wilma Huizinga

Lekker gegeten met 9 personen, allemaal tegelijk uitgeserveerd. Dat hebben we wel eens anders meegemaakt.

35. Janneke

Wij hebben heerlijk gegeten. Verse groente, goede kwaliteit vlees. Top! Voor herhaling vatbaar.

36. Heerlijk gegeten en een goede bediening. Je krijgt echt het prins en prinses gevoel.

38. Geweldige ervaring bij dit restaurant. Al diverse keren geweest, zowel in de zomer (mooi buitenterras) als in de winter. Bediening oké, niet opdringerig en gastvrij.

Aanrader!

39. Fam Schumacher

Aanleiding 25 jarig, huwelijk samen met gezin gevierd. Van te voren gereserveerd en aangegeven dat er een persoon een tarwevrij dieet had. Prima ontvangst, mooie plek, gezellige sfeer. Prima bediening (dames eerst!) en er werd erg goed rekening gehouden met de dieetwensen. En dan het eten was formidabel, zowel de presentatie als de kwaliteit. Het hele gezelschap was buitengewoon tevreden.

40. Mantz

41. Erg leuk restaurant met n goede bediening en service. Eten is van goede kwaliteit. Een aanrader en als we in de buurt zijn komen we zeker nog eens langs!

42. Wim vd Bosch

Gezien alle andere recensies, waren onze verwachtingen hoog gespannen. Maar helaas onze ervaring was niet erg positief. Wij hadden met 5 personen om 17.30 uur gereserveerd, maar het leek erop dat men er nog niet klaar voor was. De ontvangst was vriendelijk, maar vervolgens duurde het erg lang voordat de bestelling werd opgenomen. Het brood was ok, maar de tapenade was gewoon mayonaise zonder smaak. Een uur na aankomst kregen wij ons eten, terwijl wij op dat moment de enige gasten waren. De zeetong was goed, maar het vispannetje bestond uit stukken droge vis in een dikke saus zonder enige smaak, kortom erg teleurstellend. De aardappeltjes en de verschillende groentes waren prima. Minder belangrijk maar het viel toch op is dat basis enquête regels niet weren gevolgd zoals dames eerst laten bestellen en als eerste serveren, en ook geen bordjes voor het brood, zodat de hele tafel onder de kruimels zat. Bij een tafel verderop liet de ober een flesje cassis vallen dat over onze tafel spatte, en op mijn kleren terechtkwam. Excuses werden er niet gemaakt, wel werd er gevraagd of of ik een natte doek wilde hebben. Al met al geen restaurant waar wij terugkomen.

43. Op een prachtige zomerdag eind juli maakten we een mooie fietstocht door de weerribben. 50 km, goed te doen voor twee 65 plussers! Maar zijn te laat voor het pontje in Jonen!! 15 km extra te trappen... De maag begint te knorren, maar bij het eerste restaurant zijn we niet welkom, ze sluiten al.
    Dan zien we een gezellig terras, goed bezet. Worden gastvrij ontvangen en al spoedig zitten we heerlijk te dineren! Verschillende groenten, vis en vlees, knapperige aardappeltjes en rabarber zoals we nog nooit geproefd hebben. Door Hollands-Venetie was van tegenslag geen sprake meer. Vol energie en fluitend bereiken we later onze auto in Blokzijl.

44. Wij waren dit afgelopen weekend met de camper in Giethoorn en daar kwam hij s'middags overal langs om te vragen of we kwamen eten en heel veel mensen gaven daar gehoor aan. Hij kwam ons ophalen per boot, er waren circa 50 mensen aan boord en we kregen bij aankomst in het restaurant een welkomstdrankje. Daarna hebben we heerlijk gegeten. Het eten was perfect en we hebben de kok ook een compliment gegeven en de bediening was heel gastvrij en vriendelijk, werkelijk perfect. En ook de prijs viel heel erg mee, het was niet duur en is voor eenieder betaalbaar.
    Daarna hebben we met z'n allen nog een rondvaart door Giethoorn gekregen en daarbij werd een heerlijke kruidenbitter uit Giethoorn geschonken. Al met al een heerlijke avond die we zeer beslist aanraden en wat een werk om al die boot en camperaars af te gaan of ze komen eten, fantastisch.

45. Afgelopen zondag wezen eten in Restaurant Venetie, voor de 2e keer. Het was weer voortreffelijk. Prima en lekker eten. Vlotte en zeer vriendelijke bediening. Zeker een aanrader.

46. John Tijssens

We hebben er heerlijk gegeten, de bediening was uitstekend en personeel was heel vriendelijk. Het enige minpuntje; we waren praktisch de enige gast.

47. Zo'n zaak moet je op elke hoek hebben! Gastvrije bediening en heerlijk eten!
    Zeer geslaagde avond gehad!

48. Wij zijn er voor de eerste keer wezen eten. Het is er netjes en het eten is lekker en voldoende. De bediening [Ricardo] is vriendelijk en netjes. We zullen er zeker terug komen. Komt u ook, u zal er geen spijt van krijgen.

49. H Salomons

We komen vaak bij jullie eten en het is iedere keer weer geweldig. Het restaurant is gezellig en altijd netjes en het eten is er altijd heel erg goed. De bediening is er prima en mevr. Feenstra is een hele lieve gastvrouw.

50. Arjan tuitert

Zeer gezellige sfeer, vriendelijke bediening en heerlijk eten. Met andere woorden, een aanrader.

51. Riena de Boer

Heerlijk gegeten. Een relaxte avond met de familie op tweede kerstdag. Een mooie speelhoek voor de kinderen. Ze hebben zich moment verveeld. Hierdoor konden wij gezellig praten en relaxen. Top geregeld!! Echt een aanrader!!

52. Enorm verrassende, sfeer volle en smakelijke ervaring. Fantastische uitleg en informatie van de ober. Goede prijs en kwaliteits verhouding. Een aanrader waar we zeker terug komen.

53. Ricardo Veenstra

54. Ter onderbreking van een toertocht (auto) even bij Hollands Venetië gestopt, omdat ik niet veel zin had in even een snel patatje. Ondanks dat de touriingcars af en aan reden, was de bediening zeer vlot en vriendelijk. M'n bijrijder en ik werden direct geholpen en het brengen van zowel het drinken als de lunch, ging zeer vlot! Niets opdringerigs, maar wel alles goed in de gaten houden! Heel mooi!

Ik nam het 'Twaalfuurtje', met soep, uitsmijter ham/kaas en 2 kroketten en dat smaakte prima en kostte maar €8,50! Uitzicht vanaf het terras was iets minder (doorgaande weg), maar als auto-liefhebbers valt er dan toch ook wel wat te genieten.

Kortom: vriendelijk personeel, lekker eten en dat voor niet veel geld!

55. Voordat we met een fluisterboot door Giethoorn zijn gevaren hebben we lekker geluncht bij restaurant Hollands Venetie, vooral het broodje weerribben is een aanbeveling. Leuke locatie en vriendelijke bediening.

56. Pim van Dillen

Mijn ervaring is geweldig. Niets is teveel gevraagd en alles is even lekker. Een minpuntje kan ik bedenken maar daar kunnen zij niets aan veranderen. Het weer....
    Wij komen zeker van de winter weer als we kunnen schaatsen.

57. Afgelopen zondag bij dit restaurant heerlijk gegeten. Leuke kaart met lekker eten. Verse groenten en een mals stukje vlees; wat wil je nog meer? Leuke bediening en mooie omgeving. Echt ons favoriete restaurant in Giethoorn! We komen zeker weer!
    Trouwens: onze koffie was heerlijk (ook op zondag zelfde tijd!) :)

58. bert vrielink

De koffie was zondagmiddag 7.7.2013 om half zes niet te pruimen.
    Ik denk dat het opgewarmd was van de vorige dag.
    Het eten was wel in orde. We hadden heek en saté van de haas.

59. Frank 118 punten

Onlangs met z'n tweeën hier gegeten voor ons 5-jarig jubileum, we zaten lekker rustig want er waren maar 2 tafels bezet. Het eten was echt top, de bediening erg vriendelijk -onze jassen werden aangenomen bij binnenkomst en weer opgehaald bij weggaan- en de inrichting zeer sfeervol. Ik kan dit absoluut aan iedereen aanraden, wij hebben het erg naar ons zin gehad.

60. Barneveld

Wij hebben uitstekend gegeten vooral kalfslever met spek en uien was prima dit nodigt wel uitvoor een herhaling.

61. Wij hebben gister eerst een Ottersloep gehuurd bij Hollands Venetië en nadien heerlijk gedineerd. Wat een prachtig restaurant en wat een ontzettend keurige en aardige bediening. Het eten was voortreffelijk. Wat ons opviel was dat wij bij ons hoofdgerecht meerdere verse groenten geserveerd kregen. Dit zie je niet overal. Ik kom nog regelmatig tegen dat het hoofdgerecht in orde is, maar dat je vervolgens afgescheept wordt met een laf blaadje sla en geen verse groenten. Als nagerecht hadden wij de huisgemaakte parfait. Wat een smaaksensatie en absoluut een aanrader. Ook de rekening was zeker geen anti-climax. Je krijgt heel veel voor een zeer mooie prijs. Wij gaan dan ook zeker vaker hier eten. Ook het varen met de Ottersloep was super. Dank jullie wel Hollands Venetië en tot de volgende keer!

62. Prima restaurant in een pracht omgeving. En als je dan na een indrukwekkende dag ook nog lekker kan eten is het feest compleet!
    Martien en Marlie Smit

63. Heerlijk gegeten, fijne wijn en altijd plezierig om hier gast te zijn!

64. Erg goed gegeten. Meer dan voldoende voor een goede prijs en uitstekende bediening met persoonlijke aandacht

65. Mannenkoor de Flagellanten

Zaterdagavond 19 Januari hebben we een diner dansant gehad in jullie restaurant, het was echt super verzorgd, goede bediening lekkere wijn en heerlijk gegeten. En ook het dessert op iedere tafel was geweldig Voor herhaling vatbaar een dikke pluim voor de kok. Fam Veenstra en medewerkers bedankt voor de super geslaagde avond

66. Tweemaal per jaar proberen we ons tochtje van en naar de winterberging van onze boot zo uit te kienen dat we bij Hollands Venetië af kunnen meren. Dat kan vlak voor de deur. De gerechten zijn hier al diverse jaren van uitzonderlijk goede en constante kwaliteit. De vijf soorten groenten, de goede sfeer en de gastvrije bediening maken het tot een feestje om hier te eten. Daarnaast zijn de prijzen vriendelijk. 't Is maar goed dat we op anderhalf uur rijden van Giethoorn wonen. We moeten tenslotte "onze kilo's" ook in de gaten houden.

67. Vanavond gegeten bij Hollands Venetie. We hebben genoten. De bediening was erg vriendelijk (bedankt voor de mismas!)
    en het eten was heerlijk! Het is een prachtig restaurant, jammer dat er weinig andere gasten waren.
    Zeker de moeite waard om naartoe te gaan, wij gaan zeker nog een keer heen!
    Groetjes Remco en Nynke

68. Gisteravond hebben we weer heerlijk gegeten bij de Fam.Veensra !!
    Ondanks dat we hier vaak komen blijft het eten van constante goede kwaliteit, de bediening is ook heel attent !!
    Zo kan ik nog wel een poosje doorgaan, maar heb maar 1 tip : gewoon gaan en ervaar het zelf !!!

Fam. Veenstra, tot de volgende keer !!

Fam. Dorgelo

69. Wij hebben er nu een aantal keren voortreffelijk gegeten, met ons tweeën, met z'n vieren en met onze familie. Ik kan niet anders zeggen dat, Klaas een geweldige kok is en het gastheer/vrouw in 1woord fantastisch is, hier word je blij van om hier te gaan eten. Nog even dit, gebakken kalfslever met spek en uien een aanrader van de bovenste plank, en de spare-ribs die heb ik zooooo lekker nog noooooit gehad. Bedankt voor de goede verzorging en we komen zeker terug. Gr. Willy

70. Alie van 't Ende

Heerlijk gegeten, alles was heel smaakvol.
    Bij het hoofdgerecht werden veel bijgerechten geserveerd.
    De bediening was erg vriendelijk en liet na afloop met veel enthousiasme de overige ruimtes zien in het pand waar diverse activiteiten kunnen plaatsvinden.
    Het restaurant is sfeervol ingericht en het was er behaaglijk wat temperatuur betreft.
    Kortom, we hebben erg genoten van alles!!!

71. Jan en Ineke van der Veen

Heerlijk gegeten, wel 5 heerlijke verschillende groentes zoals de gele biet en sla. Patat en opgebakken aardappels.
    Een goed gebakken tournedos.

Bediening voortreffelijk, we kregen ongevraagd ook nog een stukje kreeft!

Ondanks dat het niet druk was een prima atmosfeer, het was gezellig.

72. Douane Nederland

Afgelopen donderdag een teamuitje gehad. We zijn gestart met een 12 uurtje bij Restaurant Hollands Venetie in Giethoorn, hebben daarna pepunterd en gemidgetgolfd. Rond vijf uur weer richting het restaurant waar we in een hele gezellige ruimte plaats mochten nemen. Ontzettend lekker gegeten en er werd flink "geschonken".
    Het vlees, de salades, de bediening, de muziek, alles, maar dan ook alles was oppie, toppie. Ondanks het feit dat we niet van te voren hadden doorgegeven dat er speciale wensen waren m.b.t. tot het eten ,diëten, heeft het personeel daar direct, heel goed op ingespeeld). We hebben echt een leuke dag gehad, waar we nog lang over na zullen praten. Ook het ijsdessert wat we na de BBQ kregen was helemaal super, compleet met feestelijk vuurwerk. Het is een echte aanrader, zeker voor een bedrijfsuitjes! Wij willen iedereen van Hollands Venetië bedanken voor deze gezellige dag en complimenten aan al het personeel!!

73. Gezellig en lekker gegeten, goede service en fijne sfeer. We hadden 3 gangen a la carte. Voorgerecht was naast erg lekker ook heel mooi opgediend (gefrituurde champions en de geitenkaaskroketjes). Het hoofdgerecht was voorzien van allerlei bijgerechten. De hele tafel stond vol met schaaltjes, erg gezellig! Vispannetje was heerlijk, goede vis en saus. De geitenkaas was erg machtig, een royale hoeveelheid van dit lekkers. Toch ook een toetje genomen en die waren ook royaal (3 bollen ijs bij de een met aarbeien en bij de ander met boerenjongens) en lekker. Tot slot nog een kopje thee. Een echt avondje uit!

74. Heerlijk gegeten! Bediening vlot en correct! Had niet verwacht dat zo goed was.. Heerlijke rode wijn trouwens..

75. Dennis de Beer

Afgelopen zaterdag top gegeten! We waren met 8 personen, eerst een grote sloep bij hun gehuurd, en daarna super gegeten. We hadden kalfsbraadstuk en werd zo aan tafel gesneden helemaal super & hele gezellige en aardige bediening . Ook lekker alle bijgerechtjes, verse appelmoes, oma's gebakken aardapels en diverse groentes.

76. Fam. Pijlman

Zojuist uit eten geweest bij Restaurant Hollands Venetie in Giethoorn. Zoals gewoonlijk was het weer super. De inrichting is sfeervol en ziet er geweldig mooi uit. De aankleding van het nieuwe terras aan de voorkant is echt een aanwinst voor het bedrijf. De bediening is zeer vriendelijk en bieden net dat beetje extra wat je wilt hebben als je gezellig met je familie een avond ontspannen wilt genieten van elkaar en van het lekkere eten. Het dessert wat we kregen aan het einde was helemaal super.. helemaal compleet inc. feestelijk vuurwerk erbij (sterretjes etc. ). Tijdens het eten wordt er netjes gevraagd of alles naar wens is en bijvullingen van het eten worden kostenloos gedaan (dit is tegenwoordig bij veel restaurants wel anders). Het is een echte aanrader en wij komen zeker snel weer terug. Wij willen iedereen van Hollands Venetië bedanken voor deze gezellige avond en complimenten aan de kok!!

Groeten Fam. Pijlman uit Steenwijk

77. Heerlijk gegeten, goede service, vlotte bediening, in voor een praatje, kortom een aanrader.

78. Johnny Soetens

Geweldig gegeten, de bediening was super. Zeker een aanrader voor iedereen.

79. Mevr. Doosje en fam. Booij

Vanavond weer heerlijk gegeten. Onze complimenten aan de chef en natuurlijk aan de uitstekende bediening. Het is altijd super gezellig. En ze nemen echt de tijd voor je. Hier en daar een grapje, erg leuk. We komen nu alweer een aantal jaren hier. En zullen dat ook zeker blijven doen. Ga vooral zo door !!!!! Tot de volgende keer.

80. Prima eten, alles vers gemaakt en leuke behulpzame bediening.
    Wij komen terug!

81. Borggreve

Wij zijn dit weekend er geweest
    Dit is echt een aanrader, zeer goede en vriendelijke bediening en een extra compliment voor de dames van de bediening super lief en doen er alles aan het je naar je zin te maken
    Compliment voor de kok het eten was door een ringetje te halen super lekker en alles kan bij gevuld worden
    De zoon van de baas vriendelijk en weet de zaak van de ouders in een goed dag licht te zetten
    All met al super en we komen zeker weer ps wel een sorbet op de kaart zetten hihihihi

Gr. Fam. Borggreve enschede

82. André en Nathalie

Wij zijn vanavond heerlijk in de watten gelegd door Jouke. Omdat wij die avond de enige gasten waren, nam hij alle tijd voor ons. We hebben geweldig gegeten. Wij hadden gekozen voor het 4-gangen menu van de Restaurantweek. Hij heeft ons na werktijd nog een korte rondleiding gegeven door het nachtelijke Giethoorn met al zijn mooie grachtjes en bruggetjes. Daarna heeft hij ons bij ons hotel afgezet, De Dames van de Jonge. Ook hun service was top want hun hebben ons bij Hollands Venetië afgezet. Kortom wij komen hier zeker nog eens terug.

83. Mariska

Tijdens restaurant week hier heerlijk gegeten. Service was top, je bent hier echt te gast. Goede sfeer en echt fantastisch eten. Echt een aanrader.

84. Anja en Marye

Het is een sfeervolle inrichting met super vriendelijk personeel en heerlijk gegeten (complimentje voor de chef) dus hier gaan we zeker vaker een hapje eten!

85. Linda Dijkstra

86. Henk en Els

Heerlijk eten , bediening super, gezellige sfeer , ziet er ook erg mooi uit allemaal. Vooral nu op de nieuwe kaart van deze winter het kalfsbraadstuk, een aanrader.
    ( eigenlijk is alles erg lekker)

87. Gisteravond samen met mij vrouw wezen eten.
    Echt een restaurant waar je te gast bent.
    Het was gewoon zeer goed.
    Hier komen we zeker nog een keer weer.

88. Wij hebben met de familie, 1 e Paasdag, de verjaardag van mijn moeder bij C.R. Hollands Venetië gevierd en ondanks dat het erg druk was hebben we heerlijk genoten van koffie en gebak en daarna een heerlijk buffet wat super lekker was voor jong en oud. We zijn geholpen door een zeer vriendelijke ober, die ook heel erg vriendelijk tegen de kindertjes was en dat vinden wij erg belangrijk. Wij waren allemaal zeer tevreden en zullen het doorgeven.
    Wij komen vast en zeker terug.

89. Peter Kamans

Mijn ouders hebben hun 60 jarig huwelijksfeest gehouden in dit restaurant. Eerst koffie en (goed) gebak, daarna een rondvaart en daarna borrelen, koud en warm buffet. Echt uit de kunst. Heerlijk gegeten. De zaak is deze winter gemoderniseerd en alles is goed! Echt heerlijk gegeten en ons gezelschap van 60 personen was meer dan tevreden! Henriette en Anne en de rest van de biediening, enorm bedankt! Wij komen zeker weer terug!

90. Zeer gezellige en vlotte bediening.

Goed eten en niet duur, een aanrader. Ga er snel weer eens heen.