Gratis eigen parkeerplaats met plaats voor 80 auto's

Bezorgrestaurants in de buurt van Amadeus

Online eten bestellen

1208101020 13
1320926702 66
1361954223 66
1608119349 77

1. Het eten was lauw ook worden de cocktails uit pak geserveerd waar je wel 9,75 per drankje voor betaald kortom niet voor herhaling vatbaar

2. De aangeprezen kerst cocktail:
    Lauw en fantasieloos in uitvoering.

De uiensoep:
    Lauw met een taaie boterham met uitgedroogde gegratineerde kaas erbij.

De spareribs:
    Bijzonder lauw

De tournedos van twee personen van onze tafel aan de verkeerde tafel bezorgd.
    Hierdoor met spoed twee nieuwe klaargemaakt, hierdoor te rauw en koud geserveerd.
    Dit gemeld, dezelfde biefstukken werden hierna aan de buitenkant verbrand en van binnen nog steeds lauw/koud opnieuw geserveerd. De stukken die er gesneden naast lagen, niet meer terug gezien.

Eerlijk is eerlijk de tournedos die wel gelijk bij ons waren geserveerd waren echt goed!

Dessert:
    Cheescake, nog nooit zo'n droge cheese cake geserveerd gekregen.
    Een plak ontbijtkoek had beter gesmaakt.

Kortom, niet zo heel erg lekker en gezellig gegeten deze eerste kerstdag.

Wat wel netjes was is dat de twee mislukte tournedos niet in rekening zijn gebracht.

Gaan wij hier nog een keer eten, nee dankjewel!

3. Ik zou mijn ervaring willen omschrijven als Verontrustend. Ik bestelde een Steak (Medium Rare).
    Echter toen ik mijn steak kreeg was het dat helaas niet. Het was rood en erg dik. Ook was het koud en kon ik sommige stukken erg moeilijk snijden en doorslikken. Helaas heb ik ook geen tegemoet komen kunnen ontvangen.
    Terug komend op het woord dat dit samenvat (verontrustend).

4. Chris

5. Zeer, zeer slecht.
    Dat de ambiance verouderd is, had een waarschuwing moeten zijn.
    Van de service tot aan het eten zelf, alles was slecht.
    Veel goedkope krachten die niet goed ingewerkt zijn en weinig van horeca weten, steeds verschillende gezichten aan tafel en weinig enthousiasme.
    De service was even afgeleefd als het interieur.

De rauwkost die geserveerd werd was zurig muf en oud, had niet meer uitgegeven mogen worden.
    De champignons waren smakeloos en zompig, de steak flauw en van slechte kwaliteit. De zalm was lauw ipv warm en wij gingen met honger weg.

Jammer, want het zou echt geweldig kunnen zijn met aanpassing van keuken en management.

Blijkbaar komt dit restaurant door de goede locatie weg met zeer ondermaatse horeca draaien tegen flinke prijzen, want het was er stervens druk.

6. Martijn

Compleet kansloos als steakhouse.

Voorafjes zoals chicken wings en spareribs worden gekookt en opgewarmd en smaken nergens naar. Zoet of Spicy; geen echt verschil merkbaar. Onion rings komen uit een grote zak uit de vriezer. Binnenkant meer pulp dan ui.

300Gr Dry Aged rib eye van zeer matige kwaliteit. Maar gevraagd om medium rare en krijg een compleet rauwe steak. Teruggestuurd naar de keuken. Komt de ober na een tijdje terug met hetzelfde bord, steak na opensnijden nog steeds rauw! Ober vraagt of ie hem "nog een tikkie moet geven" maar 3 keer een steak opwarmen is niet waar ik op zit te wachten. Eetlust verloren.

Steak uiteindelijk niet op de rekening, maar alsnog een veel te hoge rekening voor de zeer matige kwaliteit eten.

De kok die dit klaarmaakt houdt niet van zijn vak, heeft geen respect voor de producten waar ie mee werkt, en al helemaal geen respect voor de gasten. Stop ermee als je niet eens een steak of ribbetjes kunt grillen in een "Amerikaans" steakhouse.

Als je van vlees houdt, krijg je hier alleen maar een dikke plak teleurstelling op je bord.

2,9
  7. Gegeten bij Amadeus, de verwachtingen waren groter dan wat wij kregen.
    Ik ging voor de Impossible 1000gr, er werden 2 stukken op tafel gezet omdat ze eigenlijk de Impossible niet meer hadden.
    400 Gr en 600 gr stukken, het leek wel of er 2 verschillende kwaliteit stukken op het bord lagen.
    Ik had zin in een echt Argentijnse ervaring en nam dus de Verse Chimichurri erbij, nou laat dat verse maar weg. Er was een soort van groene brij over het vlees gesmeerd wat eigenlijk de hele ervaring afbrak.

8. Daar ga je dan… met het gezin uit eten… gereserveerd en wel en eigenlijk ben je niet welkom… je wordt heen en weer gestuurd omdat ze geen ‘normale’ tafel voor je hebben. Waarom begrijp ik niet. Wel die ene, niet schoongemaakte, bij de wc… of die hoge borreltafel waardoor je last krijgt van je rug… De zaak zit zeker niet vol maar een gewone plek vinden is ze teveel… dan maar de hoge met twee kids de lucht in… de manager is onbeschoft, uitgeblust en heeft er duidelijk geen zin in… Wij willen alleen maar een verjaardagsetentje voor een vader met vier personen vieren. De jongedame die onze tafel toegewezen heeft gekregen lijkt wat gespannen in het begin en aan haar ligt het ook helemaal niet… wij zijn geen zeurders. Toch knap dat dit restaurant jou dit gevoel kan geven. Na twee jaar voelen we het geld branden in onze portemonnee maar hier gaan we nooit, never meer heen… vergane, overprijste glorie en zo jammer want je maakt maar 1 keer een eerste indruk.

9. Pensioensetentje daar gevierd met 20 man. Sfeer en bediening supergoed. Eten was voortreffelijk, we hebben’shared dining’ gedaan, wat iedereen leuk vond. Een echte aanrader.

10. Bij binnenkomst snel een tafel toegewezen gekregen op het terras. De hond werd snel voorzien van een bak water. Wij (mijn vrouw en ik) kregen ook snel een warm broodje…
    Daarna ging het niet echt geweldig meer. Lang wachten op drinken, zelf om de kaart moeten vragen etc. Meer dan 5! verschillende gastheren en dames aan tafel gehad die van elkaar niet weten wat er speelt.
    Het vlees was totaal niet boterzacht (entrecote) en de spateribs waren droog. Garnituur in wegwerpbakjes en schaaltjes uit het jaar nul. Alles totaal niet in verhouding tot wat de kaart aanbied. De kaart staat te vol met keuzes, de helft er van af, wat maakt dat er hopelijk meer aandacht kan worden besteed aan de kwaliteit van het eten en de bediening ipv de kwantiteit…Ik zou zeggen laat Herman den Blijker en de Reimers maar eens langskomen….
    Eerder komen wij iig niet meer langs!

11. annemiek

Het zal echt wel lekker zijn geweest maar we stonden op de gereserveerde tijd voor een dichte deur.
    Het restaurant was gesloten.
    Geen mailtje, appje of telefoontje van het restaurant gehad.
    Rijden we helemaal vanuit Arnhem naar Ede voor niks.
    Op de site staan ze gewoon als geopend, maar als je belt krijg je te horen dat ze gesloten zijn.
    Maar je kunt wel gewoon via de site reserveren. Zeer slechte zaak.

12. AJ Koenen

Amadeus slaat valse toon aan

Maandagochtend 28 juni vlak voor 12.00 uur fietsen we langs restaurant Amadeus in Ede. Omdat we zin hebben in koffie lopen we het terras op. Ik ga vast zitten, mijn vrouw gaat even kijken of de zaak al open is. Ik zit nauwelijks of er verschijnt een nors vrouwspersoon dat mij bars toevoegt “Wat doet u hier”? Ik antwoord dat we graag een kopje koffie zouden willen. “We zijn nog niet open, pas om twaalf uur”, antwoordt het barse vrouwspersoon. “We gaan pas om 12.00 uur open en dan moeten we eerst opstarten en dan is er nog lang geen koffie.” “Mogen we hier dan die twee minuten nog even wachten?” “Nee”, klinkt het op barse toon, “u bevindt zich nu op privéterrein dat u zonder toestemming hebt betreden. Dat doen we bij u thuis toch ook niet?” De vrouw loopt met een wegwerpgebaar weg als ik antwoord: “Nee, maar ik heb ook geen restaurant met terras”. Wegwezen dus bij Amadeus, dat gastvrijheid blijkbaar een lage prioriteit geeft. Hier zou ik nog geen glas water meer willen drinken, laat staan een maaltijd bestellen.

13. Het was mijn verjaardagsdiner samen met m’n man. Ik had netjes gereserveerd, daags ervoor, maar bij binnenkomst werd al vermeld dat onze tafel dubbel geboekt was.
    Op mijn verzoek wenste ik dan een tafel op het terras. Deze werd onze toegewezen door een erg vriendelijke man. Daarna werd de drankbestelling opgenomen en vroeg men of wij er alvast een broodje bij wilden. Graag. Deze werd vrijwel direct bezorgd. En dat was het dan ook. Wij werden daarna niet meer opgemerkt. Divers personeel liep langs ons heen met eten naar andere gasten, maar onze bestelling voor het diner werd niet opgenomen. Dat kon ook niet, want we hadden de menukaart nog niet eens gekregen. Na anderhalf uur gewacht te hebben, zijn we opgestapt en hebben ons netjes afgemeld bij iemand van het personeel en vertelde waarom wij weg gingen. Deze man vond het heel erg en gaf aan nog snel iets voor ons te kunnen maken, maar wij waren er klaar mee. Niet boos, maar erg teleurgesteld. Ik wilde het drankje en broodje netjes afrekenen, maar dat hoefde niet, zei de man.
    Ik zei, we gaan een patatje ergens halen en deze thuis op eten met een drankje en zo dan maar mijn verjaardagsdiner houden. Ik had mijn kinderen, kleinkinderen en verdere familie gevraagd overdag te komen, omdat ik m’n man mee uit eten wilde nemen voor m’n verjaardag. We hebben samen een zware tijd achter de rug, omdat we allebei Corona overleefd hebben begin april en ik vond dat ik mijn verjaardag weer mocht en kon vieren wel een etentje buiten de deur waard!
    Ons telefoonnummer en naam zijn genoteerd voor terugkoppeling, maar helaas heb nog niets mogen vernemen.

14. Oldenkamp

Wij hebben vanavond bij Amadeus besteld, we zijn er vaker wezen uit eten dus we wisten wat er op het menu stond.

Nu in coronatijd maar het afhaalmenu testen!
    Na een kleine storing in het bestellen belde ze ons netjes op dat het iets vertraagd was.

Voor ons geen probleem en het was alsnog snel geleverd, ze hadden er zelf gratis toetjes bij gedaan!

We hebben echt super lekker gegeten! Zeer goede kwaliteit van eten, zelfs na bezorging (we wonen niet om de hoek)

We gaan zeker nog vaker bestellen!

15. Marchien Hooijer

Super lekker gegeten en meer dan genoeg! Bleek dat er een gerecht miste, gebeld en keurig opgelost: werd alsnog nageleverd (wij wonen buiten bezorggebied) met excuses en een extra toetje. Top!!! Aanrader!

16. Amadeus

17. Heerlijk gegeten in zeer prettige setting (ondanks corona). Biefstuk was weer top!

18. Erik Stuit

19. Rumpsteak van 400 gr besteld, maar ben tot 150 gr gekomen. Hoe ik ook ging snijden, je moest echt je best doen, met een scherp vleesmes, om er een stukje af te halen. Het opeten was net zo'n drama, leek wel rubber. Helaas 1e en tevens laatste keer. Ik denk dat ze een dagje bij de Argentijn moeten meedraaien. Daar krijg je een biefstuk waar je met een botermes nog doorheen komt. En dacht eerst dat ik gewoon pech had met mijn stuk vlees, maar stel naast ons, de man had hetzelfde besteld, keek me aan en zei, ja je hebt wel gelijk. Hij kwam er ook bijna niet doorheen.

2,4
  20. Tervhorst

Zoals altijd in een ongedwongen sfeer heerlijk gegeten, ruime hoeveelheden, lekker gegrild vlees, lekkere bijgerechten, meer dan voldoende.

21. Wendy Pot

Ondanks de rare situatie toch een heerlijk avondje uit gehad! Het personeel hield zich keurig aan de voorschriften en het eten was als vanouds uitstekend!

22. Altijd lekker altijd gezellig.

23. Rob en Nicole

Er is bij het opnemen van de bestelling niet goed geluisterd.
    - Bestelling dubbel hamburger doorbakken en trippel hamburger medium. Alle hamburgers waren medium en lauw.
    - Op het bord lag alleen de burger en verder niets. Zag er erg kaal uit.
    - Zoete spareribs waren normaal en lauw.
    - Pittige spareribs waren zoet en lauw.
    Op zich was de smaak wel aardig, niet echt wat we besteld hadden, maar de temperatuur van het eten liet op het laatste bakje friet na (deze was erg warm) de wensen na.

24. Majanka van der Lee

Super goed restaurant en gezellig personeel. Goed eten.

25. Eduard Muis

Leuk restaurant met een leuke sfeer en vriendelijk personeel. Bediening was vlot, het eten was prima.

26. Heel fijn restaurant! Je zit er altijd gezellig en het eten is altijd ontzettend lekker.
    Het personeel is vriendelijk en altijd in voor plezier.

27. Bediening zeer slecht! Dat mag beter.

1. Je krijgt de menukaart 5 min later wij hebben nog de menukaart open en zijn er in aan het kijken. Wat voor keus hebben jullie… nog geen idee wij zijn nog aan het kijken.

2. Bedienster neemt drinken op. Jullie krijgen een broodplankje voor af… misschien willen wij dat helemaal niet…

3. Wij krijgen het brood plankje met 1 klein bolletje voor 4 personen 😱 beetje weinig niet.

4. Het eten wordt opgenomen. Dat ging wel prima.
    5. Maar ondertussen staat dat broodplankje er nog en wordt niet mee genomen. Stond ontzettend in de weg.

6. Krijgen ons hoofdgerecht. De helft waren ze vergeten… grrr.
    7. Komen de borden halen en er worden zo dessert kaarten op tafel geflikkerd… wil ik wel een toetje misschien wel koffie.

Jammer maar dit keer vond ik de bediening heeeeel slecht. Het personeel liep er bij als of ze een zware kater hadden en toch moesten werken.

28. Joyce Pater

Wij komen hier vaker en zijn zeer tevreden. Super vriendelijk personeel, lekker eten en goede bediening. We zullen zeker nog vaker komen en amadeus aanbevelen bij andere. Alleen jammer dat de Desperados uit het assortiment gaat en er Grolsch wordt geschonken.

29. We hebben gezellig gegeten met z'n zessen. Al duurde het soms een beetje lang voordat de borden waren opgehaald, toch was de frietjes service zeer goed. Ook toen we iets hadden laten liggen, waren ze behulpzaam om de deur open te doen ook al waren we wat vroeg.

30. Weer lekker gegeten en vriendelijk personeel. Muziek ging later op de avond pas aan, mocht wel eerder aan voor wat extra sfeer.

31. Was lekker eten en gezellige sfeer. Gaan gauw nog eens.

32. Altijd lekker eten bij amadeus. En ze zijn bereid met je mee te denken.

33. Lekker gegeten maar de duivelse varkenshaas zat bijna geen pittige marinade op leek wel gewone varkens haas.

34. Lekker gegeten. Prima biefstuk.
    Snelle keuken.

Reserveren op vrijdag wel nodig.

35. Top avond gehad, goed eten en een gezellige sfeer!

36. Goede sfeer, hele goede snelle service.
    Toetje alleen viel tegen. Hadden cheesecake, het smaakte beetje naar een oude cake die al 2 dagen in koelkast staat. Beetje jammer. Voor de rest was het super eten. Vlees kon je zeker proeven dat het op houtskool is gegaard, ik vond het super lekker.

37. Super goed eten, en een hele prettige sfeer! Ietwat prijzig wel.

38. Het voorgerecht was heerlijk. Na een uur wachten aan een medewerker gevraagd waar ons hoofdgerecht blijf. Kregen we als antwoord zit er in komt zo. Na nog eens 5min. kwam onze vaste tafelbedienster (die avond) ons vertellen dat ze een fout gemaakt had. Ze had de gerechten nog niet uitgevraagd. (Hadden we dat geweten waren we gelijk op gestapt). Maar na 45 min kwam eindelijk ons smakeloze hoofdgerecht. Schnitzel niet knapperig. Spekjes taai. Varkenshaas veelste lang gebakken. Echt smerig.
    Bij had afrekenen kon niks als ons wel een hele 10% korting geven. Maar de manier waarop we de hehe avond voor de gek gehouden zijn praten hij goed.

Zeer slechte service.
    Wij komen er nooit meer!!!

1,4
  39. Otto en carla

Het eten was heel erg goed.
    Het stukje live muziek was erg mooi en gezellig. Niet storend en een goede zanger De service is daar top. Niets op aan te merken. Tot de volgende keer maar weer.

40. Al meerdere keren heerlijk gegeten bij Amadeus. Vooral de biefstukreepjes zijn hier favoriet! Bijgerechten ook smaakvol, al was de salade de laatste keer aan de bittere kant.
    Elke gang een goed gevuld bord, geserveerd door vriendelijk personeel.
    Vind de prijs naar verhouding tot wat je krijgt heel netjes.
    Zeker een aanrader!

41. We hebben heerlijk gegeten bij Amadeus in Ede. Heerlijk mals vlees, lekkere bijgerechtjes. Bediening was super, ook naar onze kleuter toe. Kinderen kun je trouwens prima meenemen, er is een grote speelhoek aanwezig. We wonen helaas niet in de buurt, anders zouden we hier zeker vaker komen eten. Een aanrader!

42. We hebben heerlijk gegeten service was super goed vriendelijk en snel.

43. Soep was lekker maar had wel warmer gemogen
    Vlees goed maar ook niet echt heel warm
    IJs prima
    Sfeervol restaurant

44. Heerlijk gegeten. Live muziek was erg gezellig. Vriendelijk personeel

45. Onlangs met een groep mensen met een verstandelijke beperking bij Amadeus geweest. Echt grote complimenten voor de manier waarop het personeel met ons omging en de wijze waarop zij inspeelden op het niveau en de beleving van deze mensen.
    Echt een onwijs toffe ervaring, en een fantastisch uitje voor deze groep.
    Voor herhaling vatbaar!

46. Heerlijk gegeten. Spareribs waren lekker gekruid meer dan genoeg. Mixed grill was ook goed gebakken vlees

47. van de Blaak

Heerlijk eten, gezellige sfeer en erg vriendelijke medewerkers. Echt een aanrader!

48. Vriendelijk personeel, behulpzaam.
    Bediening is goed.
    Helaas waren de spareribs een beetje aan de droge kant, dit keer.
    Zeker een aanrader voor iedereen.

49. Heerlijk gegeten gisteren. De Argentijnse steak was extreem mals, en had een heerlijke smaak. De service was erg goed. Ik weet niet wat haar naam was, maar wat een goede service en ze wist waar ze het over had.

50. Lekker en gezellig gegeten tbone was perfect, alleen botte messen

51. Fam. Hendrikse

Stukje kip was droog en kippenvleugels was zacht in plaats van knapperig. Spareribs waren heerlijk.

52. Gezellig gezeten, snelle bediening ondanks drukte. Vlees had iets korter gebakken mogen worden.

53. Tzal door de kerst drukte wezen maar 2 van de 4 gerechten waren erg droog, wel smakelijk. Jammer hoor, heb er wel eens beter gehad. Live muziek, maar als je zoals wij ernaast zitten is dit veels te hard, bediening erg vriendelijk.

5,5
  54. De bediening was snel eten ook goed mag iets meer groente bij nagerecht ook prima.

55. Top eten super bediening leuke sfeer ga er zeker vaker naar toe.

56. Prima en smakelijk gegeten. Top service. Ze denken mee naar mogelijkheden.

57. Sebas de Waard

Zelden zo slecht bediend, onbeschoft personeel wat enkel oog heeft voor grote groepen en de kleine tafel zoekt het maar uit. Zoontje had vlees op de grond laten vallen, er was geen tijd om iets te regelen... bediening nummer 1 geeft aan dat het vlees inderdaad re doorbakken is, bediening nummer twee geeft aan dat ik dus eigenlijk niet weet wat ik wil🤨

Wat een stelletje horeca prutsers......

58. Andries K.

Leker eten, leuke sfeer, goede service!

59. Eten hebben we al veel beter gehad. Personeel was super vriendelijk. Dit was niet wat wij gewend waren van Amadeus, jammer. Wij moesten ook erg lang wachten eer we konden afrekenen, dat is niet klantvriendelijk.

60. Goede sfeer, super gemotiveerd personeel en het belangrijkste erg lekker eten.

61. Heerlijk gegeten. Het duurde wel lang voor dat de gerechten die we op hadden werden uitgehaald. Maar het was ook erg druk, dus dat was begrijpelijk. Super vriendelijke bediening, het eten was lekker.

62. Marieke Willemsen

We hebben hier heerlijk gegeten en de bediening was zeker goed en ook leuk gezellig. Alleen vonden wij dat er tussen de gangen door te weinig tijd zat je had het één nog niet op of het andere kwam er al aan. Dit mogen ze wel veranderen laat er zeker een kwartier tussen zitten zodat het allemaal een beetje kan zakken voordat de volgende ronde begint.

63. Maurice Kaldenberg

Weer erg lekker gegeten bij Amadeus donderdag.
    Ondanks dat het niet heel druk was op een doordeweekse avond was het nog steeds sfeervol.

64. Miranda Van den Broek

Prima sfeertje. Aardige bediening.
    Alleen de drankjes kwamen wat traag aan tafel. Ook was het redelijk koud. (maar dat was het buiten ook)

65. Heerlijk gegeten. Bediening prima
    Kom zeker terug

66. Gezellig en lekker gegeten

67. van Leeuwen

Vlees was taai en de ene helft van de tafel had wel patat, rauwkost en de andere kreeg na 2 keer vragen na 10 minuten pas.
    Het was zeer lawaaierige waar door je niet met elkaar kon praten.
    Wij en de hele groep komen hier nooit meer.

68. Daphne van Dam

Helaas waren er toen wij er waren grote groepen. Waardoor wij wat langer op ons eten moesten wachten. Hebben uiteindelijk wel heerlijk en super goed gegeten.

69. Trudie van heerikhuize

We hebben met 6 personen gegeten, een familiegelegenheid, het was wel lekker alleen het stuk plastic in de sla bij het voorgerecht heeft ons voorzichtigheid geboden met de verdere gangen! Jammer!

70. Vorige week met m'n familie gegeten bij Amadeus.
    Eten was heerlijk! En de super leuke bediening (met name de 2 heren die er toen werkten) maakten de avond helemaal compleet!

71. Zeer lange wachttijden, niet te doen met een kind in het gezelschap. Personeel niet snel en alert, lange tijd voordat we konden bestellen, er wordt een broodje vooraf geadviseerd wat vervolgens niet wordt gebracht, lange tijd lege glazen op tafel. Live muziek wel grappig, maar niet als je tafel er pal naast staat... Eten prima, maar karig opgediend. Hadden er meer van verwacht. Wij komen niet snel terug.

3,6
  72. Familie van Schaik

Drukte van jewelste. Bediening vergat ons meerdere malen. Eten was koud. 15 Minuten later kwam het opgewarmd terug, terwijl de rest het eten al bijna op had. De biefstuk zat vol met pezen en was niet te eten. De duivelse spare ribs waren zoet. En… de bediening liet ons zitten, zodat er geen toetje besteld kon worden. Wel meerdere malen om bediening gevraagd, komt zo. Werd steeds gezegd. Zelfs bij het afrekenen, 5 minuten bij de kassa gestaan en gewacht tot er iemand kwam. Al met al geen leuke avond beleefd.

73. Prima gegeten voor een redelijke prijs.
    Alleen wat betreft de privacy vond ik de tafels te dicht op elkaar staan.

74. Eten was slecht, vlees uitgedroogd en hard gebakken, gebakken aardappeltjes dropen in het vet, een verdwaalde peperkorrel braak bijna mijn kies af. Eten werd op tafel geflanst, Er was een kleuterschool aan personeel aangenomen, de koks waren aan het blèren schreeuwen duidelijk hoor en verstaanbaar voor ons. We zaten op een platformpje was heel erg gezellig, totdat alle nieuw komende gasten daar ook neerzet later gepropt werden, de andere tafels waren voor 85% leeg!!! ivm voetbal was het volgens hun niet druk!???? Nou sorry ik denk dat er meer mensen hier nooit meer komen om te eten. Vroeger was het een perfect restaurant jammer jammer jammer

2,2
  75. Eten/drinken: aardig, niet zo heel bijzonder.
    Sfeer: groot restaurant en dus rumoerig, is kindvriendelijk maar rustig met vrienden een hapje eten en bijkletsen is moeilijk.
    Service: prima, vriendelijk en vlot personeel.
    Prijs/kwaliteit: prijzig voor wat je krijgt.

76. Annet van de Kraats

Mijn nicht en ik hebben gisterenavond heerlijk gegeten. De spareribs waren super lekker, heerlijke smaak en het was echt heel veel. De uiensoep ook verrukkelijk! Leuke sfeer en prima bediening!

77. Gezellige tent, goede bediening en service alleen het eten was wat minder!

78. Wij eten altijd wat bij Amadeus als we paard hebben gereden bij de buren, the Mill Ranch. Eten en drinken zijn prima, altijd vriendelijk personeel en alles smaakt heel goed! Prijs/kwaliteitsverhouding is goed!

79. We komen er meestal 1× per jaarr als we in Lunteren op vakantie zijn, net als nu weer. Het eten was weer lekker, bediening super! Ondanks alle drukte liep het gesmeerd.

80. We werden snel geholpen en de mensen zijn erg vriendelijk!
    Het eten smaakt goed en ziet er netjes uit.

81. Ron van Vliet

Vriendelijke bediening en goed gegeten.

82. Gonnie Knoet

Voor een groep mensen was dit een prima restaurant. Ik zou het niet meteen uitkiezen voor een romantisch etentje met 2 personen. De bediening was goed, het opnemen van de drankjes had iets sneller gemogen maar al met al hebben wij het erg goed gehad en heerlijk gegeten.
    Dankjewel voor de service.
    UWV Werkbedrijf Ede, Afdeling Intensieve Dienstverlening

83. Fam. Hofhuis

Met z'n 5-en heerlijk gegeten. Voor mensen met een gehoorapparaat is het wel wat gehorig. 2 Van ons hadden de dry-aged entrecote. Ik vind vlees kauwen over het algemeen nogal vermoeiend, maar deze entrecote ging zonder moeite naar binnen! De pepersaus was ook broertje-proof. (Mijn broertje is pepersaus-ervaringsdeskundige) ik neem hem gauw een keer mee!

84. Een prima restaurant voor basic voedsel. Er is weinig Amerikaans aan het menu, maar het is warm, smakelijk en redelijk in verhouding tot de prijs. De nepbloemen in de vensterbank waar de oase bovenuit steekt draagt bij aan de charme. Doe iets aan die oubollige en vooral slordige inrichting. Dat kan zo simpel, zoveel beter.

Het is een GROOT restaurant. Wij hadden veel last van de gillende koters om 21.00!

Ook kreeg ik (na lang wachten) voor 7,5 euro een halve (met wie moest ik die delen?) wafel, tien droge, warme kersen en twee kleine bolletjes ijs. Kom op kokkie, dat kan beter.

Wij waren niet overenthousiast en zullen waarschijnlijk niet terug komen, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die erg blij worden van de dry-aged beef, de spareribs en de lekkere gebakkken aardappelen, want dat was allemaal prima in orde. Niet voor ons, maar je kunt je er zeker geen buil aan vallen.

6,5
  85. Nicole van Harn

Zaterdag 14 september hebben wij heerlijk gegeten bij Amadeus het eten was goed warm en goed klaar gemaakt. Voor herhaling vatbaar.

86. Het was erg lekker, gezellig en goed geregeld.

87. Ronduit slecht, sfeer was goed. Eten was taai, doorbakken en zeer koud. Nooit meer!

2,8
  88. Anne van Beek

We komen wel vaker een hapje eten, maar dan 't liefst lekker op tijd, zodat we voor de drukte weg zijn.
    Op zaterdagavond rond 1800 is natuurlijk spits-diner-tijd en de zaak zat dan ook zo goed als vol. De bediening is vriendelijk en snel, eten was weer top en we hadden een goed gezelschap! Dus weer een geslaagde avond!

89. Jan Cozijnsen

Voldoende keus en prima kwaliteit. Vriendelijke vlotte bediening. Goede aandacht voor de gasten

90. We hebben wederom (4e of 5e keer) weer heerlijk gegeten bij restaurant Amadeus. Mijn man heeft zitten smullen van Ribs en Wings en ik heb een overheerlijke Baconburger verobbert. Het restaurant heeft een huiselijke sfeer met een 5 sterren service/bediening.
    We komen zeker weer terug!

91. Slecht eten, het vlees was koud en rauw. De rest was slecht eten voor toch een behoorlijke prijs. Geen volgende keer meer voor deze eetgelegenheid.

92. Johan Verdoes

Lekker gegeten. Prima bediening. Prijs/kwaliteit in balans.

93. Gezellig terras, prima eten voor een schappelijke prijs. Geen poespas maar wel lekker

94. Renske van Vliet

Lekker gegeten, vlotte bediening ondanks dat het vrij druk was. Top!

95. Bediening was top. Accuraat en vriendelijk. Eten was taai en niet warm. Kleine porties... 10 patatjes en niet gare worteltjes.

96. Mevrouw H.L.Hullegien-le Doux

Eten en drinken is altijd goed, en snelle service. De sfeer is gezellig, met leuke muziek op de achtergrond. Voor een redelijke prijs kun je er goed eten, en het is zeker genoeg.

97. Vogelenzang de Jong

Met het gezin heerlijke steak gegeten, als je van een goed stuk vlees houdt zit je hier goed. Klein minpuntje, de bediening was erg passief. De lege drank flesjes werden snel van tafel gehaald, vervolgens ook de lege glazen.. Maar de vraag of er nog wat gewenst was bleef uit. Vervolgens hadden we ons eten op en hebben we een flinke tijd naar ons lege bord zitten staren. We hadden vervolgens besloten om elders een dessert te halen, ga niet bedelen om de dessert kaart. Nogmaals eten is top, misschien iets meer focus op de opvolging. Hier wordt tenslotte toch de marge gedraaid..

98. Super gegeten. Met name de visgerechten waren TOP!!

99. Wisselvallig restaurant.
    Kwaliteit van het vlees is wel altijd super! Bediening van de dame aan onze tafel was super. De heer was een stuk minder servicegericht.

100. Goed eten, gezellig, super met (kleinere) kinderen, aanrader!

Volgende pagina