Amadeus in Ede

Vaak geïmiteerd, nooit geëvenaard

Gratis eigen parkeerplaats met plaats voor 80 auto's

Vaak geïmiteerd, nooit geëvenaard.
Dit is zeker van toepassing op Restaurant Steakhouse Amadeus. Vanaf het prille begin, zo’n 25 jaar geleden tot op de dag van vandaag is Amadeus een begrip door de unieke formule. Topkwaliteit vlees en vis. Een op de Amerikaanse leest geschoeide entourage met steeds weer nieuwe verrassende dingen. Vlot en deskundig keuken- en bedieningspersoneel. Gratis grote eigen parkeerplaats.

Op zaterdag en zondag avond live muziek.
Zeer uitgebreide menukaart en daarnaast maandelijks een wisselend 3 gangen menu voor €25,-

• Rookruimte
  5. Betalen Visa Master Card pin American Express

1208101020 13
1221984416 49
1319168189 64
1416351962 64
1520477433 79
1527419131 81

1. Super gezellig restaurant, lekker eten, en veel dessert opties! Servering van het eten was niet super snel, maar dit vind ik persoonlijk altijd wel een ontspannen sfeer geven. Ik had wel graag wat meer cocktail opties gezien.

2. Goede locatie, gezellig en uitstekend eten en drinken.
    Muziek mag wat zachter.

3. H.Rietman

Het eten had iets warmer gemogen voor ons en de gebakken aardappels waren erg hard gebakken. Na dit gemeld te hebben, werd een van de twee schaaltjes aardappels niet in rekening gebracht. Verder alles prima.

4. Top restaurant. Gezellig en goed zitten met leuke live muziek. Bediening alert en snel ondanks drukte. Lekker eten en drinken. Wij komen zeker terug.

5. Lekker eten en super service.
    We gaan er vaker heen.

6. Leuk en gezellige omgeving. Attent en vriendelijk personeel.
    En de steak was SUPER!!!
    Iets minder was het feestje achter onze tafel. Elkaar verstaan was wat lastig

7. Koopman Ch

Toelichting op de * cijfers.
    Eten/drinken. Ondanks dat wij de enige bezette tafel in het hele restaurant waren presteerde de keuken het toch om de ribeye van mijn vrouw volledig doorgebakken op tafel te zetten, terwijl medium-rare besteld was. Keuken heeft zich wel gerevancheerd met een nieuwe goede medium rare ribeye maar het gevolg was wel dat wij min of meer apart hebben gegeten want toen de 2de ribeye kwam was mijn T bone al bijna op.

Sfeer. Gegeven het feit dat wij met ons tweeen het enige bezette tafeltje waren, was het niet erg sfeervol.

Service. Ober probeerde er nog iets van te maken maar gegeven bovenstaande zaken lukt het niet echt helemaal alhoewel hij wel zijn best deed.

8. Gea van Hunen

Leuk en gezellig restaurant. Waar je heerlijk kan eten. Voor ieder wat wils. Voor de kinderen een leuke aparte plek om te spelen

9. Martin Wiertz

Heerlijk met mijn zoon spareribs gegeten. Gerecht 1 Spareribs+Wings en gerecht 2 Duivelse spareribs. Erg lekker! Ook de rauwkost en patat. De groente vonden we minder als bijgerecht.
    Bediening ging lekker vlot. Topavond al met al.

10. De bediening was matig.
    Hing niet echt een sfeertje.
    Duurde lang voordat je werd geholpen maar was wel lekker.

11. Leuke inrichting en servicegerichte bediening. Echt een aanrader!

12. Eten was goed, zoals altijd.
    Ik vond de bediening niet helemaal goed.
    Duurde lang(terwijl het niet echt druk was).
    Maar al met al al een leuke avond met m'n date.
    Ook jammer dat die hele grote menukaarten er niet meer zijn.

13. De kok van dit restaurant heeft een bijscholing nodig voor het goed bakken van zijn biefstukken. Ik kreeg van mijn tournedos een klein klompje zwart houtskool, niet te eten dus. Kom ook niet op zaterdagavond met gasten want de radio staat loei hard, normaal gesprek voeren is dan onmogelijk. Jammer van zo'n ambiance die wel gezelligheid uit straalt.

14. Mark V Beek

Probeer er minimaal 1 x per week te gaan eten en het eten is eigenlijk altijd lekker dus meer kan ik er niet van maken.

15. Weer heerlijk gegeten zoals altijd de sfeer was goed een gezellige live muziek, had ouders bij mij die er tegen opzagen maar die zo genoten hebben en de muziek maar ook het eten goed vonden dat zei nu zelfs in april voor 75e verjaardag daar willen eten met familie.

16. Wat een slechte service gister op 1e kerstdag! We komen hier regelmatig, en dit was onze 3e kerstdiner met de familie bij Amadeus. Maar gister ging alles fout! Drankjes kwamen niet, voorgerecht vergeten, hoofd gerechten ging fout, en als je er wat van zij, geen excuses of een drankje vh huis om de fouten zo ver het kan wat te verzachten. De jongen in de bediening had ook beter een ander vak kunnen kiezen, vond zichzelf een hele lolbroek! We zagen bij de tafel achter ons ook frustraties en eten terug gestuurd worden. Voor ons geen Amadeus meer! Tip: zorg dat je je keuken op orde hebt, en je personeel met zulke drukke dagen. Wij hebben 4 uur gedaan over 3 gangen, het duurde belachelijk lang! En ja met kerst heb je de tijd, maar als er kleine kinderen bij zijn, is dit toch wel bizar lang!

17. Heerlijk gegeten, niks tekort gekomen ook qua drankjes en tussendoortjes. Alleen jammer toen we klaar waren met eten, moesten we behoorlijk lang wachten op de rekening. Maar voor de rest helemaal top.

18. Prima locatie goede sfeer snelle bediening alles goed verzorgd goede prijs kwaliteit verhouding.
    Voor herhaling vatbaar.

19. Zaterdag een supergezellige avond gehad.
    Onze vriendin heeft een voedselallergie en hier hield de bediening prima rekening mee.
    Bij het opdienen ontdekken ze zelf dat er toch een foutje is gemaakt en gingen ze dat herstellen.
    Helaas werd het vlees opnieuw warm gemaakt waardoor de varkenshaas droog was geworden. Bediening hebben we aangesproken en dit werd super vriendelijk opgepakt met wat humor. Fout werd ruiterlijk erkend en de oplossing was zeer klantvriendelijk.
    Kortom een fijne ervaring.

20. N.kooijmans

Prima restaurant, bediening vriendelijk!

21. Patrick van der Staaij

Was super lekker en goed verzorgd.

22. Uitstekend heerlijk gegeten.

23. Heerlijk eten, vlotte en vriendelijke bediening, goede prijs-kwaliteitverhouding!
    Alleen de muziek mag van ons veel zachter en vonden we minder prettig!

24. Friso van den Berg

Eten van goede kwaliteit, bediening super goed alleen jammer dat een paar onvoldoende Engels spraken (was een Engels gezelschap). Bediening snel en flexibel. Wel een beetje rumoerig waardoor verstaanbaarheid soms wat minder was. Voor herhaling vatbaar!

25. Shannen Welsing

Wat een gezellige sfeer heerst er bij amedeus. Weekend voor sinterklaas en aantal bediening verkleed als piet, super leuk! ĖėN man bespeelde een muziekinstrument, hij liep door het hele restaurant en speelde niet te hard. Serveerster viel op dat wij al even geen eten hadden (was ons niet eens opgevallen), bonnetje was niet binnengekomen in de keuken. Serveerster dit met ons gedeeld en we kregen een rondje van de zaak. Erg netjes, ze had ook niks kunnen zegge.

Top service!

Eten was ook erg lekker!

26. Amadeus is een gezellig, ongedwongen restaurant. Eten is OK, maar wel eenvoudig en zeker niet onderscheidend. Je zit wel vol na 3 gangen. Het restaurant is erg rumoerig, soms is onderling praten daardoor lastig. Bediening is soms een beetje laks.
    Al met al best OK om af en toe een keer te eten, maar zeker geen topper.
    Redelijk prijsniveau, in lijn met de geboden kwaliteit. Tot slot nog een opsteker: De Malbec Lunaris is een echte aanrader en met 20,50 Euro alleszins redelijk geprijsd.

27. We hebben weer heerlijk gegeten. Als altijd voor herhaling vatbaar!

28. Van der weijden

Heerlijk gegeten, leuke ambiance, gezellig personeel.

29. Super goed eten en een hele gezellige sfeer. Bediening is altijd vrolijk en altijd in de buurt. Ook al lijkt het heel druk, je hoeft niet lang op het eten te wachten. Op zaterdag avond was er ook live muziek, erg gezellig! Wij komen hier regelmatig terug, zeker ons favoriete restaurant!!

30. Hans Boshoven

Was gezellig, goede sfeer lekker druk, goede service en lekker verrassend eten.

31. Richard van Lunteren

Leuke entourage, en lekker gegeten, heerlijk kwaliteit vlees, heerlijk mals en goed gebakken. Kleine minpuntjes, vlees was besprenkeld met grof zeezout (niet overdadig maar toch), dat mag wel achterwegen blijven. Dame blanche komt met een bakje chocolade saus die meteen stolt op het ijs. (en dat is jammer). Verder prima, kom zeker nog eens terug. De spareribs en de mega hamburgers zagen er ook goed uit!

32. H. van den Berg

Heel gezellig restaurant met leuke en vriendelijke bediening, heerlijk eten en een leuke speelhoek voor de kinderen.

33. D. ter Stege

Goede en snelle bediening. Zeer goed gegeten.

34. Eten was voldoende, ons gezelschap ook. Maar het is gewoon niet mijn favoriete restaurant. Was op verzoek van ons gezelschap dat we kwamen eten.
    Ik vindt het restaurant te groot, live muziek te luid, krijg een vreetschuur gevoel.

35. De salade met biefstuk vond ik erg lekker.

36. Anita oetersen

Heerlijk gegeten en de sfeer was super goed 👍

37. Kees kelderman

Heerlijke avond gehad.
    Lekker gegeten en gedronken.
    Geweldig leuk en behulpzaam personeel.
    Leuke muziek.
    Een echte aanrader.

38. Erwin Velders

Het eten was erg goed en de bediening erg gastvrij en gezellig... oftewel voor herhaling vatbaar!

39. Leuk ontvangst, goede en vriendelijke bediening, een zangeres die voor extra sfeer zorgde, dus al met al een geslaagde avond.

40. Guus v Woudenberg

De ontvangst was perfect en gastvrij. Het eten vonden wij gewoon perfect kan nergens anders zo lekker eten.

41. Heerlijk eten vriendelijke bediening. En een goede sfeer. Het was erg druk maar we werden snel geholpen. We komen beslist weer terug.

42. Maurice K.

Leuke sfeer en personeel wat rondkijkt en ook daadwerkelijk direct naar je toe komt als ze denken te zien dat je iets wil.
    Daarnaast fantastische dry-aged sirloin gegeten.

43. Evert Jan

Lekker gegeten en leuke en vlotte bediening!

44. Op weg naar ons weekendadres via Google maps dit steakhouse gevonden! Bijzonder grote menuekaarten, erg leuk. Lekker gegeten en vlotte, vriendelijke service. Een aanrader.

45. Vrijdagavond heerlijk gegeten en gedronken bij Amadeuas in Ede. Vlees was weer van uitzondelijke kwaliteit en dat voor die prijs! 1 Geweldig.

46. Je kunt er heerlijk eten. Vriendelijke bediening.

47. Roel Janszen

- Live muziek
    - Uitleg over het menu
    - Brede keuze met een goede prijs
    - Vriendelijk personeel
    - Vlotte servering

Niks anders toe te voegen dan een geweldige avond eten, een dikke vette aanrader

48. Van der Straten

Heerlijk gegeten. Goede service met humor. Leuke inrichting.

49. Heerlijk gegeten in een bijna leeg restaurant. Wellicht omdat het een doordeweekse dag was? Bediening vrolijk en aardig. De steak smolt op je tong.. echt geweldig lekker. Een menukaart die goed gevuld is met genoeg verschillende keuzemogelijkheden. Nagerecht kiezen gaf me hoofdbrekens.. welke te kiezen? Zag er allemaal heerlijk uit. Mijn eerste ervaring met Amadeus en dat zal zeker niet de laatste keer zijn geweest.

50. Snel geholpen. Eten kwam vlot en was lekker. Vriendelijke en netjes personeel.

Jammer van de erg vieze geur vanuit de mannentoilet, die je ruikt bij binnenkomst. Gelukkig zaten we aan de andere kant van het restaurant, anders was ik niet gebleven.

51. Aardig personeel,
    We waren met 12 personen, drinken en eten was er heel snel.
    Goed restaurant, wel druk, je kunt elkaar niet verstaan door het lawaai van de vele gasten.

52. udo van der Wal

Toppie eten en toppie service.

53. Lekker gegeten voor een redelijke prijs. De inrichting en de sfeer vond ik niet geweldig, maar dat is natuurlijk iets subjectief.

54. Julie Bruijn

We hadden geen idee,...echt geen idee.
    Wat een ontzettend gezellige tent is dit! Leuk personeel, country achtige sfeer, enorme menukaart en dan heb ik het echt over de afmeting. Maar de gerechten zijn prima en je hoeft niet lang te wachten.

55. We zijn er nu 3 keer geweest en alle keren was het eten heerlijk en de bediening vriendelijk en gastvrij.
    Echt een aanrader

56. Voorgerecht was rijk belegd en smaakte goed. Hoofdgerecht viel tegen, vlees was droog en weinig smaak.

57. A.M. Phielix

Zeer smaakvol en goede kwaliteit - prijsverhouding. Sfeervol restaurant.

58. Leuk gezellig restaurant met lekker eten en goed personeel.

59. Prima eten en goede sfeer.
    De vleesgerechten zijn lekker.

60. Eten en bediening was in 1 woord geweldig.
    Zat alleen erg dicht op elkaar.

61. Berlinda Steghuis

Eten is echt goed hoor.
    En vriendelijk mensen.

62. Fam van Leusden

Lekker gegeten met vier volwassenen en een kleuter. Welkom gevoel, prettige tafel bij de kinderhoek. Vriendelijke bediening en vlotte hulp bij omgevallen glas bier. Kortom een aanrader en wij gaan snel weer terug.

63. We komen al jaren bij Amadeus, altijd heerlijk gegeten. Ook al een paar keer met een groep geweest, prima verzorgd.

64. Heerlijk gegeten, goed verzorgd en goede service. Erg vriendelijk, gezellige sfeer binnen. Vind alleen de buitenkant er niet uitnodigend uit zien.

65. H. Mulder

We hebben heerlijk gegeten. Vriendelijke en gezellige bediening. Zeker een aanrader!!

66. Heerlijk gegeten, en gedronken. Zeer vriendellijk personeel.

67. We waren er zondagavond voor de zoveelste keer met 9 personen en ik moet eerlijk zeggen het is altijd prima verzorgd. Uitstekende en vriendelijke bediening en natuurlijk tot de volgende keer.
    Met vr. Groeten Jan.

68. Marcel de Jong

Super lekker gegeten in een warme sfeer.

69. Frans de Groot

Verjaardag gevierd van mijn zoon Erwin. Dat was een feestje. Heerlijk maal met een goed stuk vlees. Alles voortreffelijk. Vlotte bediening.

70. Snelle en vriendelijke service. Men hield z'n woord. Lekker eten en gezellig.

Wat het eten nog beter zou maken is iets meer aandacht aan bijgerechten; aardappel, patat en salade. Deze zijn van zeer matige kwaliteit en dat is jammer want de rest met voorgerecht en dessert incluis waren super.

71. Alfred van Ekeris

Zaterdagmiddag om 5 uur wezen eten bij dit sfeervolle restaurant. Leuke, gezellige Amerikaanse aankleding.
    Zeer leuke en vlotte bediening. Goede uitleg over de gerechten en ook tijd voor een leuk praatje.
    De spareribs en triple Baconburger die we hadden waren voortreffelijk en ruim voldoende.
    Wij komen hier zeker nog eens terug.

72. Jaap Pluijgers

Prima eten, fijn tap biertje voor een faire prijs. Vooral het dry aged vlees is een feestje!

73. Heerlijk gegeten! Prima sfeer!

74. Fantastisch, heerlijk gegeten, gezellig personeel, gewoon top!

75. Steak zou medium gebakken moeten zijn maar was meer rare dan medium. De groente was bijna koud geserveerd maar werd na 10 minuten opgewarmd terug gebracht toen we bijna klaar waren met het eten.

76. Zoals altijd weer lekker gegeten! Voorgerecht, hoofdgerecht en toetje heerlijk, leuk restaurant met leuke 'grote' kaart, snelle service, hondvriendelijk

77. Wat hebben we lekker gegeten bij Amadeus. Het was een drukke avond met veel grote groepen. We hebben iets langer moeten wachten maar doordat er live muziek was vloog de tijd voorbij. Topteam hebben ze 🖒.

78. Thea de haan

Heerlijk gegeten, bediening helemaal perfect en de live muziek was ook helemaal top, heerlijke avond gehad.

79. Service is prima, de live musicant hoeft van mij absoluut niet. Mijn man had slakken als voorgerecht. Als hij ze uit de schelp kan krijgen dan waren ze erg lekker, maar zaten dus te ver in de schelp. Werden nieuwe gebracht maar waren hetzelfde. Biefstuk was lekker maar zeker niet de beste, vrij taai bij ons alle drie. Dus nee deze wordt zeker wel overtroffen door een aantal andere steakhouse's.

80. Daar waar vroeger Amadeus een zeer leuk restaurant was begint het nu steeds meer op een camping kantine te lijken. Dit kan je ook wel zien aan het publiek dat er komt (veel korte broeken en zo). Erg jammer want met een paar kleine aanpassingen zou de intieme sfeer die het vroeger had terug gebracht kunnen worden, Het eten is eigenlijk best ok.

81. Voortreffelijk gegeten in een leuke, vriendelijke sfeer. Erg aardig personeel. Willen we nog wel eens naar toe.

82. Sfeervol restaurant met vriendelijk personeel. Het eten vond ik niet uitzonderlijk goed, maar was wel prima!

83. Gezellig, leuk ingericht restaurant.
    Eten redelijk, had gevraagd om de tournedos medium+ te bakken, maar deze was nog erg bloedering. Na terugsturen naar de keuken, kwam deze nog behoorlijk rood terug. Smaak was verder goed.
    Nette service.

84. Het is een aanrader om te gaan eten. Mooie locatie, je word erg leuk ontvangen en door het personeel super goed geholpen. Eten super goed en smaakvol. We gaan er zeker weer terug.

85. De ontvangst was een beetje rommelig, de reservering die wij hadden geplaatst stond niet in het boek, nadat we een tafel kregen toegewezen viel het mij al meteen op hoeveel stofwebben er in de hoek zaten, dit was niet van 2 weken dat zag je zo, verbaasde ik mij al snel over het feit er iemand met een hond binnenkwam en naast ons ging zitten, hoort dit echt thuis in een restaurant? Wij vinden van niet, maar toe maar, op naar de gerechten, een mixed grill, 2 doubleburger, cheese en Bacon goed doorbakken hadden wij gemeld, bij het aansnijden van de burger zag je meteen al het rauwe vlees zitten dus die was medium rare, wat wij niet lekker vinden, toch maar door gegeten en de rauwe gehakt aan de kant gelegd, was toch bijna een hele burger de prullen bak in, de groente op de burgers waren verlept door de grote hoeveelheid saus op de burger, jammer, dat nam de smaak helemaal over, de mixed grill was op zich goed te doen, was het niet dat bij de buffalowing het vlees met moeite van het bot kwam wat nergens naar smaakte en bij de spareribs er nauwelijks vlees aanwezig was, het toetje was echt lekker, 3 verschillende nagerechten met dezelfde opmaak maar ander hoofdgerecht, dus eind conclusie, dit was voor ons eenmalig…

86. Yvonne Nijhof

We hebben lekker gegeten. Het personeel was erg vriendelijk 😀

87. Lekker eten en de ober die ons hielp was erg vriendelijk.

88. Wij hadden een rundsteak 400 gram maar vond de brandsmaak overheersend.
    En de chamionsaus weinig smaak aan zitten. Voorgerechten en nagerechten waren lekker! En de sfeer en service waren wel super!

89. Rineke van Harn-Groeneveld

Wij hadden een fijne avond met een heerlijk diner en erg vriendelijke mensen in de bediening.

90. William van Asselt

Het was heerlijk om te eten.
    Goed en snel personeel.

91. Goed eten.
    Vriendelijk personeel.
    Helaas zijn de aanbiedingen op de website niet up to date.
    En de menu's werden bij ons niet compleet geserveerd.

92. Was prima voor elkaar. Eten werd snel geserveerd en was lekker. Bediening was vriendelijk.

93. Na een aantal jaren de Amadeus deze zomer weer herontdekt. Twee keer lekker buiten gezeten en heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Alles tegen een redelijke prijs. Niet alleen pure vleesgerechten op de menukaart, dus voor elk wat wils. We komen terug.

94. S.H. van der Wal

Heerlijk gegeten in een gezellige ongedwongen sfeer.
    Vriendelijke correcte bediening. Een echte aanrader.

95. Het was een hele gezellige sfeer en het eten was erg lekker, volgende keer weer.

96. Erg lekker eten van goede kwaliteit. Zeer vriendelijke en gastvrije bediening. Goede adviezen en niet snel is iets teveel.
    Het was erg druk en daardoor helaas lastig met iemand die minder goed hoort.
    Het eten is heel goed maar wel wat aan de stevige kant voor ons

97. Lekker gegeten, vriendelijk personeel, eten was voldoende en sla en frites extra was bij de prijs inbegrepen evenals het glaasje water.

98. Lekker gegeten.
    Goede service namelijk door meerdere medewerkers geholpen en snel!

99. Wij komen al jaren bij Amadeus en is altijd goed.
    Alleen de snelheid van uit serveren van de gangen ligt erg hoog.
    Wij doen gang voor gang bestellen en bepalen zo zelf het tempo, want wij willen rustig eten.

100. Wilma Alleman

Het eten was super lekker en goede service.
    En ook een goede sfeer.

Volgende pagina