Amadeus in Ede

Vaak geïmiteerd, nooit geëvenaard

Gratis eigen parkeerplaats met plaats voor 80 auto's

Vaak geïmiteerd, nooit geëvenaard.
Dit is zeker van toepassing op Restaurant Steakhouse Amadeus. Vanaf het prille begin, zo’n 25 jaar geleden tot op de dag van vandaag is Amadeus een begrip door de unieke formule. Topkwaliteit vlees en vis. Een op de Amerikaanse leest geschoeide entourage met steeds weer nieuwe verrassende dingen. Vlot en deskundig keuken- en bedieningspersoneel. Gratis grote eigen parkeerplaats.

Op zaterdag en zondag avond live muziek.
Zeer uitgebreide menukaart en daarnaast maandelijks een wisselend 3 gangen menu voor €25,-

• Rookruimte

1376192501 66
1407320553 65
1419771774 63
1482027878 77

1. Was super lekker en het ontvangst was erg vriendelijk. We komen zeker weer terug!!!

2. We hebben heerlijk gegeten in een ontspannen ambiance. De bediening was vriendelijk, vlot en netjes.

3. Eten was perfect en de bediening was ook goed.
    Naar afloop nog 2 potjes pepernoten gekregen top.

4. Heerlijk gegeten en leuke bediening!

5. Marcel Willemsen

We hebben heerlijk gegeten met een goede sfeer.
    Het is geen luxe menu, maar gewoon heerlijk vlees eten!

6. ten Hoedt

Een heel gezellige ongedwongen sfeer, prettige muziek en een vlotte bediening.
    Erg lekker eten, aanbevolen!

7. Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant. Vriendelijke medewerkers. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Prima voor een gezellig avondje uit

8. Heerlijk gegeten! Mega gezellig. Wij komen hier nu al heel wat jaartjes en zijn een enorme fan van dit restaurant!

9. Toptent! Héérlijk eten, ruime keus en prima service. We hadden een jubileum te vieren en werden bij binnenkomst gelijk gefeliciteerd. Bij het toetje was er een leuke verrassing die het extra feestelijk maakte. Voor de mensen die nog nooit zijn geweest, zal ik niet verklappen wat.

10. Rob Jansen

Gezellig restaurant maar voor lekker eten hoef je er niet per se heen te gaan. Mijn vrouw had kipsate die uit de supermarkt lijkt te komen en mijn biefstuk was ook niet bijzonder (op de berg ui na). Wel enthousiaste medewerkers en het eten kwam mooi op tijd, maar helaas kom ik hier niet meer na ons etentje.

11. Stéphanie

Geweest op een rustige dinsdagavond. Het eten was prima maar mist net dat beetje extra. Het vlees was niet meer warm, aardappeltjes niet helemaal lekker gebakken en alles miste net een beetje smaak.

12. Heerlijk gegeten.
    Op de menukaart veel keus.
    Vriendelijke bediening.

13. Vroeger was dit een top restaurant. Nu vind ik alleen de bediening nog top. Eten kwam veel te snel. Afzuigsysteem was slecht. We stonken verschrikkelijk na thuiskomst. Inrichting oudbollig en geen sfeer. Eten leek voorgegaard. Nogmaals het personeel maakt veel goed.
    Helaas niet voor herhaling…

14. Ingrid van den Dolder

Goede sfeer met zeer vriendelijk personeel. Eten was uitmuntend lekker. De volgende keer als we in ede zijn komen wij zeker weer eten.

15. Prima eten. Topper: aged rib eye. Onion rings? Hmmmm. Echte onion rings zijn uienringen gedoopt in beslag, en daarna gefrituurd. Dit waren beslagringen met uiensmaak; niet echt Amerikaans. Jammer. Zeer vriendelijke bediening.

16. Leuke tent! Heel leuk personeel en een fantastische sfeer! Spare-ribs wel half aangebrand en taai, maar voor de rest veel gegeten en toch lekker!💪

17. Het eten was goed werd goed bediend en vriendelijk geholpen, mijn complimenten aan iedereen

18. Tanja en Jan

Heerlijk gegeten. Keurige en vlotte bediening.

19. Wij zijn met mijn ouders geweest (74 & 81 jaar) en zij vonden het ook heerlijk. De zanger op de achtergrond was ook prima. Vriendelijk personeel.

20. Heerlijk gegeten. Het was druk, er was weinig tijd voor de klant.

21. Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening ondanks de drukte.
    Kortom een aanrader!

22. B C Osnabrugge

Lekker gegeten. Vriendelijk personeel. Uitstraling van het restaurant wat minder.

23. Duurde heel lang voor de kaart kwam. Alle aanvragen (rauw biefstuk, geen saus en bij toetje een chocola en geen slagroom) werden niet uitgevoerd. Het enige waar ze snel in waren was al drinken opnemen terwijl het nog niet op was. Biefstuk veel te doorbakken, nieuwe gevraagd. En bij aanvraag verkaardag met muziek zijn ze ook vergeten. SLECHT!

24. Annet Sennema

Het was een familie etentje. We hebben heel lekker gegeten, keus was er genoeg, goede bediening, goed ingesteld op de kids die we bij ons hadden, groot en klein.
    Sfeer was goed in het restaurant, druk maar gezellig.

25. Andy laurens

Geweldig restaurant heerlijk gegeten uitstekende bediening vriendelijk personeel zeker voor herhaling vatbaar.

26. Geweldige biefstuk.
    En heel gezellige sfeer en dito bediening.

27. Soraya Huber

Ondanks het grote restaurant, was het toch knus en erg gezellig ingericht. Wij zaten op de verhoging bij de hekjes. Gekozen voor het herfst 3 gangenmenu, prima eten, maar erg afgepast. Geen aandacht besteed aan het presenteren van de gerechten op de borden, jammer. Bediening was vlot en vriendelijk.

28. Zondag avond, op de achtergrond live muziek. De sfeer is gezellig. De reuze menu kaarten staan heel veel heerlijke menu's erop. De bediening is netjes. De kok heeft zijn best goed gedaan. Wij genieten heerlijk ervan. En voor de prijs, is goed betaalbaar.

Een plek, waar wij graag weer terug komen.

29. Waanzinnig lekker gegeten en bediend door enthousiast en vrolijk personeel.

30. Lekkere vlees en vis gegeten. Prima smaak. Bediening is vriendelijk en vlotjes.
    Ik miste wel de warme groenten op mijn bord. Dat zat er helaas niet bij.

31. De sfeer is top. De service is erg goed. De ontvangst is erg gezellig. Het eten vond ik redelijk maar de biefstuk was erg voorzien van kleine peesjes en erg rood van binnen ook de spareribs waren taai achtig slecht van het bot los te krijgen. De sorbet was raar in een bierpul vol sap en stukjes drijvend fruit met een toefje slagroom. Of er ijs in zat? Ik vond het in iedergeval een rare sorbet. Ik verwacht van een steakhouse in iedergeval een goed stuk vlees. We zijn redelijk tevreden.

32. Prima gegeten en vriendelijke service. Af en toe ietsje rommelig maar over het algemeen goed. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

33. J.Breurman

Wij waren met zijn 11en en het was weer perfect geregeld zoals altijd. Het eten was geweldig en we kregen het allemaal tegelijk dat was prima. Drankjes duurden iets te lang voor ze werden geserveerd maar voor de rest 100%.

34. Weer heel lekker gegeten, snelle service, aardig personeel.

35. Zolang Amadeus bestaat, zolang kom ik met veel plezier daar eten.
    Zo ook weer afgelopen zondag, lekker eten, goede en leuke service.
    Echt een aanrader voor iedereen.

36. Elly lagerweij

Eten was heel erg goed. Waren met een grote groep en iedereen kreeg tegelijk zijn eten. Leuke surprise voor de kids. Wel duurde het een tijdje voordat de drankjes er waren. Waarschijnlijk iets te weinig personeel. Restaurant zat helemaal vol.

37. Heerlijk gegeten, steak wordt zelden zo goed gebakken!!

38. We hebben een hele leuke gezellige avond gehad met onze familie. Leuke sfeer alhoewel live music een beetje te luid was om elkaar goed te kunnen horen. Een karafje water op de tafel hoort er eigenlijk wel te zijn maar we moesten er een paar keer om vragen.

39. Super zoals altijd…
    Vrolijk personeel.
    Live muziek altijd gezellig.
    Eten superrrr lekker zoals altijd!
    Enige waar ik echt van baal als je nog aan brood met kruidenboter zit en drinken heb besteld dat ze al met hoofdgerecht komen maar dat is ook het enige minpuntje😉

40. Fred smalbil

Goede keuken, veel ruimte, ook voor rolstoel.
    Prima sfeer, leuk kinderhoekje, vriendelijk personeel.

41. Michelle van Ingen

Super ervaring! Bij binnenkomst meteen vriendelijk onthaald en de zitplek was ook erg gezellig. De service was super snel en kwamen vaak langs om te kijken of alles nog voldoende was. Daarnaast was het eten fantastisch, heerlijk gegeten!

42. Het was een heerlijk avondje uit met een goede maaltijd. De gangen waren goed verzorgd en het personeel uiterst vriendelijk. Ze kwamen regelmatig langs maar ook niet overdreven veel. Qua prijs/prestatie verhouding zit de balans aan de goede kant.

43. Heerlijk gegeten en veel van elk gerecht! Prima keuken! Waren met z'n zessen en voor iedereen gold het zelfde!

44. Heerlijk gegeten, vriendelijke vlotte bediening. Lekker hoor die 400 gram Amadeus steak.

45. Heerlijk gegeten. Prima service gezellige sfeeer. Alleen wel jammeer at voor de kinderen de poffertjes niet in verhouding staat met bijvoorbeeld een menu (ook voor kinderen) met bijvoorbeeld spare ribs.
    Kinder menu poffertjes voor een 7 jarige jongen echt te weing. Staat helaas ok niet bij de beschrijving om hoeveel het zou gaan… onze zoon was wel wat teleurgesteld…
    kom er graag weer eens terug. De steak is gewoon HEMELS!

46. Lekker eten en erg sfeervol restaurant! Het portie patat had wel iets groter gemogen van ons maar verder top!

47. Herman Klumpenaar

Veel en lang moeten wachten. Soep werd koud geserveerd. Peppersteak was niet goed. Veel te taai en te hard gebakken

48. Gezellig gegeten en vriendelijk personeel.

49. Zeer goed opgeleid personeel, zien alles, er word constant gevraagd of het naar wens is en daar word ook iets mee gedaan! De ambiance is gezellig! Enigste nadeel vond ik de hoeveelheid kleine kinderen die brulde of door de zaak speelde! Maar het geheel is een dikke 9!

50. Eten was goed. Helaas twee stukjes zeen in de steak. Je kreeg niet veel tijd tussen de gangen om het te laten zakken. We komen wel terug hoor😀

51. De ontvangst prima, het eten was ook goed.
    Alleen leek de service ons wel eens vergeten te hebben, gemeten aan wat bij naburige tafels gebeurde.

52. Fam Hofwegen

De ontvangst en het eten waren als vanouds. Ruime porties en een gezellig geheel.

53. We hebben een super avond gehad. Heerlijk gegeten. Je krijgt echt waar voor je geld. Wij komen hier zeker terug!

54. Joop Hendriks

Het was echt heel goed.
    Heerlijk eten en goede bediening.
    Gezellige omgeving.
    Dit was voor ons de eerste keer maar zeker niet de laatste

Joop en Mieke Hendri

55. Wederom een goede ervaring. Eten was erg goed alleen was dit keer de bediening minder.
    Aankleding is leuk en geënt op VS.

56. We hadden gereserveerd en dat was echt nodig ook. Het was flink druk. Het was zeker meer dan een jaar geleden dat we er waren, maar aan de kaart kon ik totaal geen verandering ontdekken. We kregen een warm broodje vooraf. Dat leek van binnen niet helemaal gaar. De bediening kon de drukte niet aan. Ze liepen hun benen uit het lijf. Duidelijk te weinig personeel. Na het hoofdgerecht wat redelijk goed smaakte, hoewel, de medium gevraagde biefstuk eigenlijk een doorbakken was geworden, wilden we nog de dessertkaart. Hier hebben we meer dan 20 minuten op moeten wachten. Het personeel rende steeds rond en vergat de kaart te brengen. We zijn uiteindelijk zonder dessert weg gegaan. De live muziek die er deze avond zat was een saaie zanger die werkelijk niets gezelligs van zijn optreden maakte. We twijfelen ook of hij wel echt zong. Alles bij elkaar viel het een beetje tegen. We zijn beter gewend van Amadeus.

57. Jolanda

Achteruit gegaan. Enkele jaren geleden hier heerlijk gegeten, vlotte bediening, rustige sfeer. Hier is weinig van over. Kwaliteit van het eten minder, bediening die onderbezet was, 20 min gewacht op de kaart voor het toetje, dus laat maar. Ook erg rumoerig, muziek bracht geen sfeer, mensen gingen harder praten. Geen 3e keer meer voor ons.

58. Eten en drinken wel oke qau kwaliteit maar leek snel opgewarmd. Te duur voor een snelle hap. We hadden het brood nog maar net en toen werden de hoofdgerechten al onder ons neus gezet. Service wel oke maar leek erg gehaast. Binnen 45min al weer op weg naar huis. Geen gezellige sfeer in het restaurant. Decoratie bij elkaar geraapt. Erg jammer allemaal… Absoluut geen aanrader.

59. Duidelijk vakantietijd. Normaal gaat het best vlot, maar gisteren duurde alles wel heel lang. Hopelijk volgende keer beter.

60. Echt super! Fantastische sfeer, goede bediening en heerlijk eten.

61. Goede sfeer, ruime keuze, het eten was super en bediening klasse. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
    Zal er zeker vaker komen echt goed voor een gezellige avond.

62. Het eten was heerlijk. We zaten buiten. Er lag veel rommel van bomen op de tafel. Daar werd niet naar gekeken. Bij het voor- en nagerecht was bij het bereiden geknoeid op de servet. Staat niet zo netjes.

63. Weer super lekker gegeten bij Amadeus. Bediening was vlot en erg vriendelijk. Wij zijn daar bijna stamgasten. Zanger Dave zorgde voor een gezellige sfeer met veel interactie met de klanten.

64. Van beek.

Goed eten, goed personeel.

65. Catootje

Het is niet mijn restaurant.
    Eten niet fantastisch. Vlees beetje aan de droge kant en slappe frietjes.

Bediending was vriendelijk. Ze waren met kers te weinig denk ik dus vergaten ze het gevraagde extra sausje en later de dessert kaart te brengen.

Niet voor herhaling vatbaar.

66. Aart. Brons

Heerlijk gegeten. Vooraf een visplate, een echte aanrader en als hoofdgerecht een t-bone en als nagerecht een ravage verse vruchten met ijs en slagroom en dat allemaal buiten op het terras met een vlotte en vriendelijke bediening.

67. Heerlijk gegeten, fantastische service en een leuke sfeer.

68. Prima gegeten, goede service, vriendelijke bediening

69. Het eten was heerlijk en vlotte bediening.

70. Het was heerlijk en gezellig! Echt genoten!

71. Arie en Connie

het eten was perfect we hebben genoten van al het lekkere en de goede en vlotte bediening

72. Uitstekend gegeten, absolute aanrader!

73. Kooijman

Super gezellig ingericht restaurant, bediening erg beleefd en vlot. Eten was erg lekker. Gelukkig hadden we gereserveerd want toen wij weggingen stonden de mensen te wachten op een lege tafel.

74. Johan van Markesteijn

We komen al jaren bij Amadeus en elke keer is het weer een feest! Snelle en goede bediening. Zeer goed en smakelijk eten voor een goede prijs. Bijzondere menukaarten w.b. het formaat. Big American.

75. Afgelopen vrijdag zijn mijn vriend en ik voor de derde keer bij Amadeus wezen eten, wij hebben weer lekker gegeten. Net zoals de andere keren dat wij er geweest zijn. Wij hebben vrijdag de gamba's, carpaccio, tong, varkenshaas, de cheesecake en het chocoladepalet gegeten. . De bediening was weer vriendelijk.

76. Kom al jaren bij jullie eten, en elke keer is het weer super lekker !!

77. Gezellig restaurant, de bediening is super, en het eten is heerlijk. Een echte aanrader.

78. Heerlijk gegeten, goeie bediening!
    Voor herhaling vatbaar.

79. We hebben heel lekker gegeten.

80. Liesbeth Pels

Het was onze eerste keer. Het eten was prima, smaken verschillen. De kaart achterlijk groot van formaat. Heel erg lawaaierig de muziek hoorde je alleen als hij bij het tafeltje bleef staan en dan nog. De bediening was heel goed, vriendelijk, oplettend en adequaat. De frietsaus zat in wegwerp bakjes, het zal wel goedkoper zijn dan afwassen.

81. Ondanks dat we 45 minuten moeten rijden, zijn we zondag weer naar Amadeus gereden. We hebben heerlijk
    gegeten in een prima sfeer met live muziek op de achtergrond. Ik kan Amadeus aanraden voor een avondje
    in Amerikaanse sfeer.

82. Alleen de live muziek was geen succes!

83. Kampstra

Het was de 2e keer dat we er waren.
    Heerlijk en goed eten voor een betaalbare prijs
    Vriendelijke bediening

84. Zeer lekker gegeten!
    Met een vriendelijke service.
    Proberen er deze week nog eens langs te gaan😉

85. Bianca Oskam

We waren met 7 zussen en het heeft ons heerlijk gesmaakt.

86. Wij komen er al jaren, zo ook gisteren.
    De steaks waren echt lekker en zo ook de Spareribs.
    Daarentegen de pepersaus die er bij zat was een echte pepersaus, deze zat vol met pepers en dat was gewoon niet prettig en lekker, er was gewoon bijna geen saus.
    Erg​ jammer vind ik dat de rode wijn saus er niet meer is !
    De kids hadden hotdogs met friet, nou... jammer dat het van die kant en klare hotdogs waren die je in de supermarkt kan kopen voor de magnetron. Na een aantal minuten waren de broodje hard.
    Zelfs onze kinderen aten ze niet, dat kan echt wel beter !
    Helaas zijn de toetjes in de loop der jaren flink gekrompen, daar niets meer big Amerikaans meer aan, behalve de prijs. 😢

87. Van Leeuwen

Je kunt er lekker betaalbaar eten.
    Vriendelijk personeel.
    Snelle bediening.

88. Jolanda

Restaurant heeft absoluut niet aan de verwachting voldaan. Broodje werd geserveerd met kruidenboter en knoflooksaus in wegwerpbakjes en weggooi lepeltjes. Smaak was goed maar het ziet er niet uit (cafetaria/camping uitstraling). Steak Amadeus was deels taai, niet goed gekruid en uien waren veel te licht, amper gebakken. De mayonaise die standaard geserveerd wordt zat ook in een wegwerpbakje. Na afloop van ons bezoek rook onze kleding naar frituur baklucht.

89. Van der pol

Zeer goed eten vriendelijke bediening en zeer gezellige sfeer. Wij komen daar erg graag.

90. Heerlijk gegeten. Is toch wel een echt familierestaurant. Dus voor een gezellig diner voor 2 moet je de sfeer met kinderen voor lief nemen.
    Als je van vlees houdt moet je zeker de dried angus beef proberen. Kost wat maar ooo wat heerlijk.

91. E. Bekker

De muziek was te hard als je met je vrienden lekker bij wilt kletsen. Verder alles prima en lekker eten.

92. Hele goede kwaliteit vlees en aardig personeel!

93. Prima sfeer, goede ontvangst na tip van familie in de buurt daar gaan eten, zeker voor herhaling vatbaar indien we weer in de buurt zijn.
    Veel keus op het menu daardoor voor ieder wat wils. Top

94. To Goedemans

Wij kregen een enkel blad waar je uit kon kiezen. Nog gevraagd waar de steaks op stonden, maar er werd verwezen naar de hamburgers. Onze verbazing was groot toen aan de tafel naast ons een kaart met 4 kanten werd uitgereikt, maar toen was het voor ons te laat. Hebben daardoor niet het gene kunnen eten waar wij voor kwamen.

95. Gezellig, goed eten en leuke bediening!

96. theo lodewikus

Het eten was goed, de bediening was snel en de muziek gezellig... 't was er gezellig druk...
    Dat allemaal zorgde ervoor dat we met z'n 3en een paar heelijke uurtjes bij Amadeus zijn geweest en er met een voldaan gevoel de zondagavond hebben "afgesloten".

97. Els van Roekel

Het was een gezellige sfeer, vriendelijk personeel en ruim voldoende eten. Heerlijk lentekeuze menu.

98. Het eten kwam zo snel, we hebben in een uur voor-, hoofd- en nagerecht gehad. Jammer. Voor ons niet snel weer. Voorgerecht was heerlijk, hoofdgerecht viel tegen.

99. Adriana de Jong

Wat een vreselijke harde, slechte en ouderwetse muziek. We hebben niet rustig kunnen eten. De bediening leek haast te hebben. Het duurde erg lang voordat het voorgerecht, brood met saus, kwam. We hadden 1 stukje brood op toen het hoofdgerecht kwam. Het eten was wel goed.
    Niet voor herhaling vatbaar. Duur voor een snelle hap. Voor rust en genieten van het eten moet je er niet zijn.

100. Hoewel we redelijk in de buurt wonen, hier nog nooit gegeten, maar wel vaak gedacht daar moet ik echt een keer heen!
    De sfeer was heel goed, het restaurant zat helemaal vol en er was best aardige live muziek. De menu kaarten vind ik erg onhandig zo groot..
    De bediening is aardig en snel en de gerechten kregen we ook snel! Mag wel iets minder snel zelfs.. Het eten was erg goed van smaak, goede porties en fijn dat je er ook bijgerechten bij krijgt, die ook goed smaken. Wij hebben een fijne avond gehad!

Volgende pagina