Amadeus in Ede

Vaak geïmiteerd, nooit geëvenaard

Gratis eigen parkeerplaats met plaats voor 80 auto's

Vaak geïmiteerd, nooit geëvenaard.
Dit is zeker van toepassing op Restaurant Steakhouse Amadeus. Vanaf het prille begin, zo’n 25 jaar geleden tot op de dag van vandaag is Amadeus een begrip door de unieke formule. Topkwaliteit vlees en vis. Een op de Amerikaanse leest geschoeide entourage met steeds weer nieuwe verrassende dingen. Vlot en deskundig keuken- en bedieningspersoneel. Gratis grote eigen parkeerplaats.

Op zaterdag en zondag avond live muziek.
Zeer uitgebreide menukaart en daarnaast maandelijks een wisselend 3 gangen menu voor €25,-

• Rookruimte
  5. Betalen Visa Master Card pin American Express

1208101020 13
1241992015 60
1513119977 79
1519898176 79

1. Fam van Leusden

Lekker gegeten met vier volwassenen en een kleuter. Welkom gevoel, prettige tafel bij de kinderhoek. Vriendelijke bediening en vlotte hulp bij omgevallen glas bier. Kortom een aanrader en wij gaan snel weer terug.

2. We komen al jaren bij Amadeus, altijd heerlijk gegeten. Ook al een paar keer met een groep geweest, prima verzorgd.

3. Heerlijk gegeten, goed verzorgd en goede service. Erg vriendelijk, gezellige sfeer binnen. Vind alleen de buitenkant er niet uitnodigend uit zien.

4. H. Mulder

We hebben heerlijk gegeten. Vriendelijke en gezellige bediening. Zeker een aanrader!!

5. Heerlijk gegeten, en gedronken. Zeer vriendellijk personeel.

6. We waren er zondagavond voor de zoveelste keer met 9 personen en ik moet eerlijk zeggen het is altijd prima verzorgd. Uitstekende en vriendelijke bediening en natuurlijk tot de volgende keer.
    Met vr. Groeten Jan.

7. Heerlijk eten goed klaar gemaakt en vriendelijk personeel.
    Probeer de kabeljauw eens echte aanrader.

8. Marcel de Jong

Super lekker gegeten in een warme sfeer.

9. Frans de Groot

Verjaardag gevierd van mijn zoon Erwin. Dat was een feestje. Heerlijk maal met een goed stuk vlees. Alles voortreffelijk. Vlotte bediening.

10. Snelle en vriendelijke service. Men hield z'n woord. Lekker eten en gezellig.

Wat het eten nog beter zou maken is iets meer aandacht aan bijgerechten; aardappel, patat en salade. Deze zijn van zeer matige kwaliteit en dat is jammer want de rest met voorgerecht en dessert incluis waren super.

11. Alfred van Ekeris

Zaterdagmiddag om 5 uur wezen eten bij dit sfeervolle restaurant. Leuke, gezellige Amerikaanse aankleding.
    Zeer leuke en vlotte bediening. Goede uitleg over de gerechten en ook tijd voor een leuk praatje.
    De spareribs en triple Baconburger die we hadden waren voortreffelijk en ruim voldoende.
    Wij komen hier zeker nog eens terug.

12. Jaap Pluijgers

Prima eten, fijn tap biertje voor een faire prijs. Vooral het dry aged vlees is een feestje!

13. Heerlijk gegeten! Prima sfeer!

14. Fantastisch, heerlijk gegeten, gezellig personeel, gewoon top!

15. Steak zou medium gebakken moeten zijn maar was meer rare dan medium. De groente was bijna koud geserveerd maar werd na 10 minuten opgewarmd terug gebracht toen we bijna klaar waren met het eten.

16. Zoals altijd weer lekker gegeten! Voorgerecht, hoofdgerecht en toetje heerlijk, leuk restaurant met leuke 'grote' kaart, snelle service, hondvriendelijk

17. Wat hebben we lekker gegeten bij Amadeus. Het was een drukke avond met veel grote groepen. We hebben iets langer moeten wachten maar doordat er live muziek was vloog de tijd voorbij. Topteam hebben ze 🖒.

18. Thea de haan

Heerlijk gegeten, bediening helemaal perfect en de live muziek was ook helemaal top, heerlijke avond gehad.

19. Service is prima, de live musicant hoeft van mij absoluut niet. Mijn man had slakken als voorgerecht. Als hij ze uit de schelp kan krijgen dan waren ze erg lekker, maar zaten dus te ver in de schelp. Werden nieuwe gebracht maar waren hetzelfde. Biefstuk was lekker maar zeker niet de beste, vrij taai bij ons alle drie. Dus nee deze wordt zeker wel overtroffen door een aantal andere steakhouse's.

20. Daar waar vroeger Amadeus een zeer leuk restaurant was begint het nu steeds meer op een camping kantine te lijken. Dit kan je ook wel zien aan het publiek dat er komt (veel korte broeken en zo). Erg jammer want met een paar kleine aanpassingen zou de intieme sfeer die het vroeger had terug gebracht kunnen worden, Het eten is eigenlijk best ok.

21. Voortreffelijk gegeten in een leuke, vriendelijke sfeer. Erg aardig personeel. Willen we nog wel eens naar toe.

22. Sfeervol restaurant met vriendelijk personeel. Het eten vond ik niet uitzonderlijk goed, maar was wel prima!

23. Gezellig, leuk ingericht restaurant.
    Eten redelijk, had gevraagd om de tournedos medium+ te bakken, maar deze was nog erg bloedering. Na terugsturen naar de keuken, kwam deze nog behoorlijk rood terug. Smaak was verder goed.
    Nette service.

24. Het is een aanrader om te gaan eten. Mooie locatie, je word erg leuk ontvangen en door het personeel super goed geholpen. Eten super goed en smaakvol. We gaan er zeker weer terug.

25. De ontvangst was een beetje rommelig, de reservering die wij hadden geplaatst stond niet in het boek, nadat we een tafel kregen toegewezen viel het mij al meteen op hoeveel stofwebben er in de hoek zaten, dit was niet van 2 weken dat zag je zo, verbaasde ik mij al snel over het feit er iemand met een hond binnenkwam en naast ons ging zitten, hoort dit echt thuis in een restaurant? Wij vinden van niet, maar toe maar, op naar de gerechten, een mixed grill, 2 doubleburger, cheese en Bacon goed doorbakken hadden wij gemeld, bij het aansnijden van de burger zag je meteen al het rauwe vlees zitten dus die was medium rare, wat wij niet lekker vinden, toch maar door gegeten en de rauwe gehakt aan de kant gelegd, was toch bijna een hele burger de prullen bak in, de groente op de burgers waren verlept door de grote hoeveelheid saus op de burger, jammer, dat nam de smaak helemaal over, de mixed grill was op zich goed te doen, was het niet dat bij de buffalowing het vlees met moeite van het bot kwam wat nergens naar smaakte en bij de spareribs er nauwelijks vlees aanwezig was, het toetje was echt lekker, 3 verschillende nagerechten met dezelfde opmaak maar ander hoofdgerecht, dus eind conclusie, dit was voor ons eenmalig…

26. Yvonne Nijhof

We hebben lekker gegeten. Het personeel was erg vriendelijk 😀

27. Lekker eten en de ober die ons hielp was erg vriendelijk.

28. Wij hadden een rundsteak 400 gram maar vond de brandsmaak overheersend.
    En de chamionsaus weinig smaak aan zitten. Voorgerechten en nagerechten waren lekker! En de sfeer en service waren wel super!

29. Rineke van Harn-Groeneveld

Wij hadden een fijne avond met een heerlijk diner en erg vriendelijke mensen in de bediening.

30. William van Asselt

Het was heerlijk om te eten.
    Goed en snel personeel.

31. Goed eten.
    Vriendelijk personeel.
    Helaas zijn de aanbiedingen op de website niet up to date.
    En de menu's werden bij ons niet compleet geserveerd.

32. Was prima voor elkaar. Eten werd snel geserveerd en was lekker. Bediening was vriendelijk.

33. Na een aantal jaren de Amadeus deze zomer weer herontdekt. Twee keer lekker buiten gezeten en heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Alles tegen een redelijke prijs. Niet alleen pure vleesgerechten op de menukaart, dus voor elk wat wils. We komen terug.

34. S.H. van der Wal

Heerlijk gegeten in een gezellige ongedwongen sfeer.
    Vriendelijke correcte bediening. Een echte aanrader.

35. Het was een hele gezellige sfeer en het eten was erg lekker, volgende keer weer.

36. Erg lekker eten van goede kwaliteit. Zeer vriendelijke en gastvrije bediening. Goede adviezen en niet snel is iets teveel.
    Het was erg druk en daardoor helaas lastig met iemand die minder goed hoort.
    Het eten is heel goed maar wel wat aan de stevige kant voor ons

37. Lekker gegeten, vriendelijk personeel, eten was voldoende en sla en frites extra was bij de prijs inbegrepen evenals het glaasje water.

38. Lekker gegeten.
    Goede service namelijk door meerdere medewerkers geholpen en snel!

39. Wij komen al jaren bij Amadeus en is altijd goed.
    Alleen de snelheid van uit serveren van de gangen ligt erg hoog.
    Wij doen gang voor gang bestellen en bepalen zo zelf het tempo, want wij willen rustig eten.

40. Wilma Alleman

Het eten was super lekker en goede service.
    En ook een goede sfeer.

41. amadeus ede

42. Heerlijk buiten gezeten op het terras. Eten stond bijzonder snel op tafel en was lekker en royaal.

43. Goede en snelle bediening ondanks dat het erg druk was.
    Eten erg lekker.

44. Voorgaande jaren vaak bij amadeus geweest, heerlijk gegeten, maar sinds een jaar (verandering van eigenaar misschien?) niet meer zo heel erg enthousiast.
    Te lang gebakken droog vlees, wat niet gewenst is voor een tent die bekend staat om z’n vlees. Verder naar mijn idee meer kant-en-klaar producten en de opmaak liet ook te wensen over.
    Sommige bediening was zeer vriendelijk, maar anderen hadden er klaarblijkelijk geen kaas van gegeten.
    Hier ga ik niet meer zo snel heen.

45. Ed Hoogland

We hebben heerlijk gegeten en de bediening was perfect.

46. Wingelaar

Heerlijk gegeten, goede service en een uistekende sfeer!

47. A van lieshout

Leuke zaak, goede bediening.

48. Leuke sfeer lekker eten mooie tent.

49. Sjaak van Miltenburg

Onze ervaring,
    Het was een bedrijfsuitje, ook namens Dranken industrie RIEDEL en SIG combibloc linnich, willen wij u erg bedanken voor de goede service en het eten! Wij komen zeker terug!
    Vriendelijke groet.

50. Frans Mittemeijer

Mooi restaurant, goede service en vlotte bediening.
    Lekker gegeten.

51. van de Pol

Heerlijk gegeten, bediening was geweldig en spontaan.
    Hele leuke avond gehad!

52. Erg lekker gegeten en leuke bediening.
    Voor de menukaart heb je trouwens geen bril nodig.

53. Netty Kaminki

In een woord geweldig.
    Heerlijk eten, vriendelijk personeel, vlotte bediening, in een woord fantastisch.

54. Family from Down Under

We hebben een zeer verzorgde gezellige avond beleeft met alom gewaardeerde gerechten.
    Met een tafel van 12 personen werd alles toch vlot verzorgd.
    1 Punt van aandacht is het te warme bord (wrs uit de vaatwasser) voor de carpaccio, dit behoort eigenlijk op een gekoeld bord te worden uitgeserveerd.
    Familie uit Australië waren zeer enthousiast en hebben ervan genoten.

55. Reinier

Heerlijk gegeten op de vroege vrijdagavond. De jumbo rumpsteak was zeer goed en vooral zeer mals. Laatste tijd heb ik niet zo'n goede steak gehad. TOP!

56. Op een mooie zomerdag een dag van tevoren gereserveerd. Bij aankomst zat het hele terras vol en mochten we ondanks onze reservering zelf ‘een plaatsje zoeken’. Van twee overgebleven tafeltjes kozen we de minst ongezellige uit, maar het was wel vies en werd de rest van avond ook niet meer schoongemaakt. Een andere reservering was netjes opgedekt, waarom wij niet?!
    Personeel was duidelijk onderbezet en niet al te vriendelijk en spontaan. Brood besteld, niet gekregen, wel bijna voor moeten betalen. Andere gasten klaagden ook al over bijv niet gekregen friet. Drankjes werden niet om gevraagd terwijl de glazen leeg waren. Snelheid van eten op tafel was prima. Eten was eenvoudig maar ook oké. Wel duur voor wat je uiteindelijk op je bord hebt (een kale biefstuk. Zelfs garnering is wegbezuinigd). Toetje in verhouding dan weer veel te veel.

Jammer... na onze ervaring helaas meerdere slechte ervaringen in onze omgeving gehoord. Dit was dus na enige tijd niet geweest te zijn ‘eens maar nooit weer’.

57. Hans en Anneke

Prima, ontspannen en eenvoudig uit eten…

58. M v Soest

We vonden het eten heerlijk, alleen het vispannetje was een kleine hoeveelheid.
    De sfeer was ook erg leuk, het was druk en er was live muziek.
    Het enige aansachtspunt is dat het erg lawaaierig is en dat lag niet aan de muziek, misschien de lage plafonds?

59. Eten en drinken is top! Echter service niet super goed. 2 keer moeten vragen om drinken etc.

60. Lekker gegeten, kleinigheidje met één van de gerechtjes dat werd netjes en snel opgelost. Vriendelijk personeel en snelheid van doorkomen eten was goed (erg prettig als je met kinderen bent).

61. Prima, goed eten.

62. Heerlijke avond, gezellige live muziek, lekker gegeten, perfecte kwaliteit, fijne bediening.

63. Job Beijer

Heerlijk gegeten, grote keus, wat je vraagt is mogelijk. Vriendelijk personeel, goede prijs/kwaliteitverhouding.

64. Heerlijk op terras gegeten. De hond kon lekker bij de tafel liggen en er werd meteen water voor hem geregeld.
    Bediening was attent en aardig. Het vlees subliem.

65. Tijdens het eten nogal last van een viertal vliegen, erg vervelend.
    Kreeg mijn vieux-cola in een klein limonadeglas i.p.v. een longdrinkglas, niet echt lekker die eerste slokjes.
    Bestelde een gerecht met o.a. champignons. De kok was deze vergeten en na een opmerking hierover kreeg ik na enkele minuten een flinke bak gebakken champignons.
    Deze stond vervolgens als extra vermeld op de rekening maar werd wel na een opmerking hierover gecorrigeerd.
    De sparerips van mijn zoon waren prima!

Bediening was niet meer dan gemiddeld.

Kortom, niet echt een heel positieve eerste ervaring bij dit Steakhouse.

66. Marja & Rene Starke

Heerlijk op terras gezeten met 8 personen.
    Veel variatie in de menu's.
    Personeel erg vlot en gezellig.
    Geen lange wachttijden.
    En live optreden.
    Al met al een goede sfeer en een leuke ervaring.
    Komen zeer zeker vaker 🖒.

67. Gerbert

Het eten en drinken was zeker erg lekker

Alleen was het allemaal te snel achter elkaar

68. Mooie gezellig avond gehad waarbij het personeel uitstekend heeft ingespeeld op de situatie. Ze waren scherp. Eten was goed. Kortom een aanrader voor een gezellig avondje.

69. Anita Klunder

Een fikse voedselvergiftiging opgelopen van wat ik vermoed de garnalenspies die bij de steak zat.
    Zaterdagavond, -nacht en zondag compleet naar de knoppen.

Telefonisch contact gezocht met Amadeus.
    Ik was natuurlijk de enige. Ik zou vast wel een schaaldierallergie hebben! Ahum...
    Bij een volgend bezoek krijg ik een gratis drankje ter compensatie.
    Dat volgende bezoek gaat er dus niet komen.

70. Anoniem

Het eten was heerlijk en gezellig ze zijn toppers 👍👍👍

71. Weer heerlijk gegeten! Ondanks de drukte snelle bediening.

72. Jos Wiegman

Het eten werd lauw geserveerd i.p.v. warm. De steak was niet rare maar medium. Het menuutje werd niet als een menuutje afgerekend maar als lossen gerechten. Kortom €7, = te veel betaald.
    De bedinging was vriendelijk maar elke keer een ander jongedame. De prijs was gunstig. Een aanrader? Ik weet het niet. Veel verbeterpunten.

73. Rick van Schijndel

Wij zijn nu voor de 4e keer wezen eten bij amadeus. Vorige keren was het al super, deze keer had ik doorgegeven dat we net getrouwd waren hier was keurig rekening mee gehouden en we kregen een rustig plekje. Het eten was geweldig, flinke porties heerlijke groenten en frietjes. Tegenwoordig is uit eten een luxe uitje prijs kwaliteit en hoeveelheid is goed. Je betaald wel wat maar dat is het zeer zeker waard. Op naar de volgende keer.

74. Dubbeldam

Een echte aanrader. We waren door omstandigheden wat later dan de bedoeling was, maar dat was geen enkel probleem. De medewerkers waren allervriendelijkst en het eten en drinken was lekker.

75. Prima en snelle bediening, gezellige sfeer. Het eten is niet erg culinair, maar wel lekker.

76. Christel

Het eten is hier heerlijk! Leuke gezellige sfeer door life muziek en de uitstraling van het restaurant. Er word zelfs gezongen voor jarige!!!

77. g jonkers

Het is een leuke gezellige tent, en zeker de moeite waard om nog eens naar terug te gaan.
    Het personeel is zeer vriendelijk en je kan zien dat het een goed en gezellig team mensen is.

78. Ellen van Dijk

Heerlijk gegeten! Super bediening!
    “Ons”restaurant met een hoop waardevolle herinneringen!
    Hier komen we nog heel vaak een hapje eten!

79. Heerlijk gegeten, ruim voldoende. Vriendelijke en vlotte bediening. Alleen de menukaarten zijn niet handig.

80. Alex van Baak

Eten was top.
    Bediening mag wat vlotter.
    Moet overal zelf om vragen of bestellen.

81. Prima gegeten voor een redelijke prijs.

82. Speelziek

Ondanks de drukte werd je netjes en correct geholpen en het eten was goed.

83. Theo van Brakel

Was erg lekker. Vis en vlees zeer vers, toetje was zijn goed gemaakt en smaakte heerlijk.
    Alle bijgerechten waren voldoende, hoefden niet bijbesteld te worden en waren zijn goed.

84. Heerlijk gegeten vriendelijk personeel vond het wel lang duren tot het voorgerecht er was.

85. Wim van den top

Mijn zoon en ik hebben genoten van het eten en van elkaar.

86. Weer prima. Reserveren verliep heel goed. Eten, service en locatie eveneens prima.

87. Lekker gegeten; prima sfeer; het personeel is erg attent en zeer vriendelijk; goede prijs kwaliteit verhouding.

88. Paul de Jongh

Altijd gezellig, vriendelijke bediening en goed eten voor een passende prijs!

89. Eten was goed. Alleen was iemand van 8 jr terwijl je optie spareribs heb voor kinderen hebt kreeg ze voor een volwassen iemand dus ook betaalde je de prijs daarvoor met tomatensoep het zelfde. Terwijl dat veel te veel was voor haar.

90. Danielle

Lekker gegeten. Meer dan genoeg. Snelle en vriendelijke service. Kinderen hebben zich prima vermaakt in de speelhoek. Top avond!

91. Moes twee uur op eten wachten bediening waardeloos borden vol vinger vlekken bestek ook dus nooit meer.

92. Leuk restaurant, mooie plek, lekker eten en goed gezelschap!

93. Goede service, goed eten, leuke zaak!

94. Lekker gegeten, fijne service en niet opdringerig.
    Alleen jammer dat het altijd zo rumoerig is.

95. Heerlijk gegeten. Was erg druk maar het eten kwam snel en het personeel bleef vriendelijk.

96. Het was een mindere ervaring dan we eerder hebben meegemaakt. Ze hadden een erg grote groep, waardoor de rest toch minder aandacht kreeg.. Hierdoor mindr drank-rondjes dan verwacht, een koude soep gereserveerd (foutje?) en werd een saus niet gesrveerd... Laten we hopen dat dit een uitzondering was, want dit zijn we normaal eigenlijk niet gewend...

97. Erg gastvrij, goede bediening, komen regelmatig aan tafel vragen of alles naar wens is. Gezellige sfeer, eten was top, zeker voor herhaling vatbaar. En de prijs viel ons ook reuze mee.

98. Rien du Pre

Altijd lekker en snelle goede service.

99. Super lekker! Gezellige bediening en ambiance.

100. Bediening is goed en een leuke sfeer, eten vonden wij wat minder!

Volgende pagina