Nieuwste foto's in Albergen

Laatste updates in Albergen

1. Mariëlla's profielfoto
    Mariëlla heeft een recensie geschreven voor Eetrijk
    Huiskamerrestaurant Albergen

Mariëlla

Hele bijzondere ervaring! Ruime porties, veel variatie. Zeer bijzondere manieren van bereiden van groentes naast een lekker stukje vlees. Prijs kwaliteit kan niet beter! Lokatie is lastig te vinden, dat is het enige minpuntje.

2. Lohuis's profielfoto
    Lohuis heeft een recensie geschreven voor Fraans Marie

Toch 'n beetje opstart problemen betreft stoelreservering, buiten of binnen. Eten prima, alleen het vlees mocht wat warmer.

3. Henny Groote's profielfoto
    Henny Groote heeft een recensie geschreven voor Landhotel 't Elshuys

Henny Groote

Betwijfel of ze "iets" biologisch hebben...niets van gemerkt als het wel zo is echt reclame maken want het eendeboutje van het Petit menu was overheerlijk.

4. Huub Vleerbos's profielfoto
    Huub Vleerbos heeft een recensie geschreven voor 't Coophuys

Huub Vleerbos

Bijzonder gastvrij bij binnenkomst. Voor mijn moeder werd gelijk een stoel met armleuningen geregeld en de gastvrouw heeft tijd voor een praatje. Bediening was zeer vriendelijk. De gehaktbal en de schnitzel waren lekker en met veel garnituur. De huiswijn was goed. Mandje brood met kruidenboter en een lekker likeurtje waren gratis. Uitstekende kwaliteit/prijsverhouding.

5. Yvet's profielfoto
    Yvet heeft een recensie geschreven voor 't Coophuys

Eten was niet goed gaar en vreemde smaak aan de saus.

3,2
  6. Lilya's profielfoto
    Lilya heeft een recensie geschreven voor MIETS
    Eetcafé Albergen

Heerlijke frites specialiteiten, snelle bediening! Heerlijk dat er nog old school cafetaria's zijn. Tegenwoordig die ketens met al die nep hamburgers. Miets = toppie.

7. J. van 't Holt's profielfoto
    J. van 't Holt heeft een recensie geschreven voor Fraans Marie

J. van 't Holt

Vanavond (11-08-2015) heerlijk gegeten op het gezellige en drukke terras bij Fraans Marie. Een echte aanrader.

8. Marja's profielfoto
    Marja heeft een recensie geschreven voor 't Coophuys

Vandaag (2e pinksterdag) hier gegeten. Het was in één woord verschrikkelijk! Van mijn leven heb ik nog niet zulke taaie kip gegeten. De aardappeltjes waren vet en veels te veel spek. En de rauwkost... tja, een beetje sla met komkommer en tomaat. Terwijl wij er zaten klaagde iemand anders over de biefstuk die (nog) wel erg rauw was van binnen. Antwoord: als wij het weer in de pan doen (?) wordt 'ie er niet lekkerder op! Toen wij zeiden dat de kip niet te eten was werd ons nog wel een nieuwe aangeboden (?!) (het eten was dus al op!!). Vervolgens werd ons de reden meegedeeld: de kok was ziek en ze moesten het dus zelf maar 'proberen'. Ik zou zeggen: hoe vervelend ook, maar doe de tent dan dicht. Nu heeft het tot gevolg dat wij hier nooit meer gaan eten.

1,5
  9. gert's profielfoto
    gert heeft een recensie geschreven voor Fraans Marie

gert

Altijd het gevoel dat je welkom bent. Correcte bediening, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Het beschuitje met verse aardbeien en slagroom is een toppertje dat maar weinig zaken op de kaart hebben staan.

10. Joop's profielfoto
    Joop heeft een recensie geschreven voor Fraans Marie

Joop

Voor 26e trouwdag heerlijk gegeten met ons vieren. Bediening als altijd prima verzorgd.

11. Dirk's profielfoto
  16. Fraans Marie heeft een nieuwe foto
  17. Fraans Marie heeft een nieuwe foto
  18. Ed's profielfoto
    Ed heeft een recensie geschreven voor 't Coophuys

Wij hebben hier gegeten met 2 kindjes van 2 en 5. Je kon een kindermenu bestellen voor 7,95. Ik vond dat te duur omdat het geen grote eters zijn. Dus gevraagd of ik 1 patat kon bestellen en een extra bordje om de patat te delen met ieder een frikandel. Dat kon dus besteld. Later de rekening gekregen werd er 2x 7,95 gerekend dus 15,90. Daar hebben ze 2,00 euro afgetrokken. Dus 1 patat met 2 frikandellen 13,90. Dus U bent gewaarschuwd. Heb mail gestuurd maar niks meer van gehoord. Wij kwamen er om 18.30 uur waren de enigste gasten. Om 19.45 vertrokken en nog steeds de enige gasten. De enige gasten waren gasten die in het cafe zaten. Nooit weer. Niet voor herhaling vatbaar. Zijn er veel betere restaurants in de omgeving.

19. Louis van Rasten's profielfoto
    Louis van Rasten heeft een recensie geschreven voor Landhotel 't Elshuys

Louis van Rasten

Het eten smaakte goed, de service liet een beetje te wensen over: wij moesten lang wachten eer wij weer wat konden nabestellen. Verder is het hotel/restaurant zeer rustig gelegen, misschien ietwat te afgelegen.