Nieuwste foto's in Poperinge

Er zijn geen foto's gevonden.

Laatste updates in Poperinge

1. Robensyn Carla 's profielfoto
    Robensyn Carla heeft een recensie geschreven voor La Poupée

Heel lekker aan een democratische prijs!

2. Vanrapenbusch Marleen's profielfoto
    Vanrapenbusch Marleen heeft Den Grooten Onzen Here toegevoegd als favoriet restaurant
    • Belgisch
    Boescheepseweg 53 Poperinge
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  3. Frans de Bruijne's profielfoto
    Frans de Bruijne heeft een recensie geschreven voor Pegasus

Frans de Bruijne

In een woord fantastisch , verder geen commentaar.

4. johan hellings's profielfoto
    johan hellings heeft een recensie geschreven voor The Old Fiddler

Komen hier al vele jaren als wij de Vierdaagse van De IJzer lopen en aten hier 4 keer (dinsdag gesloten)en waren altijd zeer goed tevreden op de dag van Poperinge(donderdag) gingen ook een vriend mee voor de Mosselen omdat het zo goed was.

De eerste dag maandag vol goede moed naar de Old Fiddler het eerste wat opviel dat het zo rustig was en het personeel kende wij niet.

De menukaart herkende wij ook niet de brochette van lamsfile onder andere mijn favoriet stond er niet meer op dat was jammer als de rest maar goed is dachten wij en dat viel tegen, wij hebben gegeten en nog een kop koffie genomen hebben afgerekend en ook niet meer gereserveerd voor de rest van de week.

Reden; dit is niet meer de goede Old Fiddler die wij kende van voorgaande jaren de ambiance het personeel en zeker het eten is stukken slechte .

Wij nu naar de Markt 38,Paix en Amfora gaan eten de rest van de dagen.

5. Koenraad's profielfoto
    Koenraad heeft een recensie geschreven voor The Old Fiddler

Heerlijke pub (?) met goede drank, heerlijk eten. En bovenal: vooral niet duur.

6. De vereeuwiging's profielfoto
    De vereeuwiging heeft een recensie geschreven voor 't Blauwers Huys

De vereeuwiging

Zaterdagavond 19 september hebben wij gedineerd met een groep van 19 personen bij het Blauwershuys. Wat een culinaire verrassing! We hebben heerlijk gegeten, de coquilles, de dorade, de gevulde kwarteltjes, het was zo lekker! Ondanks de grote groep bleef de hoge kwaliteit van het diner gehandhaafd, iedereen werd gelijktijdig bediend, goede uitleg aan tafel en mooie gevulde glazen. Dankjewel Dirk en Etchel voor de vriendelijke ontvangst, het verfijnde menu, de mooie wijnen en de professionele bediening. We kwamen van ver maar het was zéér de moeite waard. Zeker tot ziens.