Nieuwste foto's in Langeweg

Laatste updates in Langeweg

1. Ad en Regina's profielfoto
    Ad en Regina heeft een recensie geschreven voor De Droom

Zoals de eerste keer dat we in Langeweg een weekendje waren was het eten weer heerlijk.
    Vriendelijke bediening en gezellige sfeer.

2. M de Klerk's profielfoto
    M de Klerk heeft een recensie geschreven voor De Droom

M de Klerk

Nu in de Corona tijd verzorgd de droom catering menu’s welke ze thuis brengen. We hebben dit nu 2× gedaan. In 1 woord “PERFECT “ Gisteren hadden we het biefstuk menu, Nou de biefstuk was om te zuigen. Lang geleden dat we zulke lekkere biefstuk gegeten hebben. Service ook buiten gewoon. Keurig netjes op afgesproken tijd afgeleverd. Dus dikke pluim voor deze mensen.

3. Anita's profielfoto
    Anita heeft een recensie geschreven voor De Droom

Super gegeten. Was echt voor herhaling vatbaar. TOPPIE!

4. Anja's profielfoto
    Anja heeft een recensie geschreven voor De Droom

Vriendelijk geholpen, een relaxte sfeer en heerlijk gegeten.

5. Ingrid79's profielfoto
    Ingrid79 heeft een recensie geschreven voor De Droom

Heerlijk gegeten en gezeten! De bediening was vrolijk en vriendelijk en paste moeiteloos een recept aan naar onze wens. Zowel vis, vlees als vegetarische gerechten waren erg smakelijk bereid. We werden vlot geholpen en hebben genoten van de gezellige sfeer. Aanrader!

6. Elly Raaijmakers's profielfoto
    Elly Raaijmakers heeft een recensie geschreven voor De Droom

Elly Raaijmakers

Dit was de plat geslaan bief met pepersaus zo mals precies hoe ik het lekker vind en snitzel met champignonsaus, heerlijk als voorgerecht de capaccio is een aanrader en de bospaddestoelensoep maar was vergeten foto te maken tot het toetje toe, complimentje voor alles.

7. A.van Rijckevorsel's profielfoto
    A.van Rijckevorsel heeft een recensie geschreven voor De Droom

A.van Rijckevorsel

Prima gegeten. Vispannetje. Eigenaresse zeer goede gastvrouw en vakvrouw.

8. De Droom heeft een nieuwe foto
  13. De Droom heeft een nieuwe foto
  14. De Droom heeft een nieuwe foto
  15. Mj's profielfoto
    Mj heeft een recensie geschreven voor De Droom

Zag er op de website aantrekkelijk uit, maar viel in werkelijkheid tegen. Weinig keuze op de kaart. Simpel en de smaak en opmaak was gering.
    Personeel was aardig.

16. Rene en Claudia's profielfoto
    Rene en Claudia heeft een recensie geschreven voor De Droom

We hebben via social deal hier het hoofdgerecht gekocht en de rest moesten we indien we dit namen zelf afrekenen, dus voor en nagerecht zelf betalen.
    Aangezien wij weten dat via SD ook wel vaak kansloze menus aangeboden worden, vonden wij dit een leuke suggestie.

Ik/wij vonden de kwaliteit, hoeveelheid niet indrukwekkend, en eigenlijk ook nog te duur geprijsd voor wat we kregen. Wij kunnen niet zeggen dat t slecht was, maar een yessss-ervaring was t zeker niet en al helemaal geen droom.

Ik mis de flair van een goed gerecht, dat je bij elke hap weer zin hebt om weer een hap te nemen. Temperatuur was echt op z'n laagst acceptabel en portionering had iets beter mogen zijn. Kipfilet en schnitzel was niet heel erg groot, en de schnitzel was niet knapperig korstje.
    De salade er bij was prima, en lekkere dressing. Frietjes waren ook goed.
    Dat de soep erg koud opgediend werd, werd gelukkig na aangeven weer warm opgediend, ook weer niet heet maar eetbaar. En we kregen koffie/thee als goedmaker, erg aardig.

Je krijgt ook hier het idee dat alle restaurants vlees met patat en salade als een menu zien pffff.
    … Wel snel klaargemaakt natuurlijk. Tegen bijbetaling kon er wel verse groente besteld worden.

Het restaurant heeft zeker potentie, maar dan moet er aan de kwaliteit wat gedaan worden, en een kok die zin heeft om een lekker gerecht te maken zodat de gast lekker eet, en… nog een keer terugkomt en anderen raadt om er te eten.
    Liever dan paar euro's meer betalen voortaan, maar dat ik dan in elk geval lekkerder eet dan thuis.

4,5
  17. Chantal's profielfoto
    Chantal heeft een recensie geschreven voor De Droom

Chantal

Afgelopen weekend hier heerlijk gegeten met zijn 2e.
    Niks was te veel en het personeel was enorm vriendelijk! Echt een aanrader!
    Overal meer dan genoeg van, zelfs meer dan genoeg. Hier komen we zeker vaker!

18. Chantal's profielfoto
    Chantal heeft gereageerd op een recensie van De Droom

Nogmaals als je mijn verhaal goed leest... Het gaat hier helemaal niet om een gerecht wat niet te krijgen was. Maar jij hebt je oordeel al klaar. Ik verwacht ook niets speciaals alleen service,zelfs met sociaal deal zou dat moeten lukken toch. Maar ik ben wel klaar met reageren hierop en op jou.