• Lid sinds 6 december 2012
Van restaurant:

Vierrijk heeft nog geen foto toegevoegd

1. Vierrijk's profielfoto
    Vierrijk heeft een bericht geschreven voor Danny
  2. Vierrijk's profielfoto
    Vierrijk is Danny gaan volgen.
  3. Vierrijk's profielfoto
    Van restaurant

ik herken uw opmerkingen totaal niet, ten eerste is het bedienend personeel zeker niet nors, arrogant of snauwerig dus volledig misplaatst.
    mensen die aan tafeltjes bij ons eten worden aan tafel bediend en kunnen gewoon bestellen ook ijsjes en afrekenen gebeurt pas als laatste dus dat bestellen van ijs met het eten is niet waar.
    ook zeg je dat zodra de bestelling klaar was je direct weg ging, je hebt toch bij ons aan tafel gezeten? nee dit verhaal klopt totaal niet, maar als je ergens niet mee eens bent dan mag je dat gewoon tegen ons zeggen ipv zo'n verhaal op te dissen.

4. Vierrijk's profielfoto
    Van restaurant

beste Angela, wat een raar verhaal. hoe kan n order niet "serieus" genomen worden? en friet hard gebakken? en veel te zout? wij strooien al jaren geen zout op de friet dat doen mensen zelf. en ijsjes van 3 euro hebben we niet eens.
    ik denk dat je dit verhaal gewoon lekker hebt verzonnen, nou veel plezier ermee !

5. Vierrijk's profielfoto
    Van restaurant

jammer dat je dit niet zelf durft te komen zeggen en weer lekker vanachter je buro op het web zet, maar als ik je stijl van recenties zie snap ik dat wel.
    veel plezier verder