1. Angela Holt

Afgelopen dinsdag was ik bij de VIERRIJK. Ik vond het bijna een nare ervaring. Ik voelde me als een kind van 4 zoals ik behandeld werd. Mijn order werd niet serieus genomen en ik moest er lang op wachten. Het was daarbij niet lekker: de friet was veel te lang gebakken en veel te zout. Daarna wou ik een ijsje, maar ik vind 3.00 euro voor een klein ijsje best veel, maar ik had niet het gevoel dat ik daar iets over kon zeggen. Ik ben snel weggegaan en wil er nooit naar terug.

1,8

1. Vierrijk
    Van restaurant

beste Angela, wat een raar verhaal. hoe kan n order niet "serieus" genomen worden? en friet hard gebakken? en veel te zout? wij strooien al jaren geen zout op de friet dat doen mensen zelf. en ijsjes van 3 euro hebben we niet eens.
    ik denk dat je dit verhaal gewoon lekker hebt verzonnen, nou veel plezier ermee !