• Lid sinds 5 maart 2010

Symphorina & Guido heeft nog geen foto toegevoegd

1. Symphorina & Guido's profielfoto
    Symphorina & Guido heeft een recensie geschreven voor Meesters
    Nederlands Tilburg

Afgelopen vrijdag 29 augustus zijn we vanuit Valkenburg aan de Geul naar Tilburg gereden. Na een middagje winkelen zijn we rond 17:00 uur opzoek gegaan naar een leuk restaurantje. Tilburg is een studentenstad, dus veel aan restaurant. We wilden een beetje rustig zitten en zo kwamen we bij stadscafe Meesters. Het was redelijk weer, dus we hebben buiten gegeten. Als voorgerecht een gesneden broodje met kruideboter en soort tapas. Ons hoofdgerecht bestond uit steak van de grill met kruidenboter of tapenade, geserveerd met boerenfriet en groenten van het seizoen. Mals vlees en op de juiste manier gebakken, lekkere friet en groente was heerlijk. Als nagerecht had ik een heerlijke Chocolade mousse met aardbeien en pistacheroom en mijn vrouw een latte. Heerlijk toetje. Samengevat: vriendelijke bediening, lekker gegeten, mooie lokatie, een schoon toilet (ook belangrijk) en niet te duur. Aanrader!

2. Symphorina & Guido's profielfoto
    Symphorina & Guido heeft een recensie geschreven voor Herberg St. Brigida

Wij zijn op 8-9-2005 getrouwd en wij zijn samen met 42 gasten hier gaan eten. Het eten was heerlijk en de service was uitstekend. Sindsdien gaan we elk jaar op 8 september hier eten. Een perfecte en eerlijke keuken. Heerlijke vis, mooie vleesgerechten en heerlijke nagerechten.

In een huiskamersfeer voel je je echt thuis.

De bediening is heel vriendelijk en persoonlijk.

Een echte aanrader dus!