1. Afgelopen vrijdag 29 augustus zijn we vanuit Valkenburg aan de Geul naar Tilburg gereden. Na een middagje winkelen zijn we rond 17:00 uur opzoek gegaan naar een leuk restaurantje. Tilburg is een studentenstad, dus veel aan restaurant. We wilden een beetje rustig zitten en zo kwamen we bij stadscafe Meesters. Het was redelijk weer, dus we hebben buiten gegeten. Als voorgerecht een gesneden broodje met kruideboter en soort tapas. Ons hoofdgerecht bestond uit steak van de grill met kruidenboter of tapenade, geserveerd met boerenfriet en groenten van het seizoen. Mals vlees en op de juiste manier gebakken, lekkere friet en groente was heerlijk. Als nagerecht had ik een heerlijke Chocolade mousse met aardbeien en pistacheroom en mijn vrouw een latte. Heerlijk toetje. Samengevat: vriendelijke bediening, lekker gegeten, mooie lokatie, een schoon toilet (ook belangrijk) en niet te duur. Aanrader!