Activiteiten van Saskia

1. Saskia's profielfoto
    Saskia vindt de recensie door Brigitte voor De Zoete Kers leuk

Afgelopen vrijdag met een klein gezelschap van 10 personen bij de Zoete Kers gegeten. Wij hebben een erg leuke avond gehad met heel lekker eten, voor ieder wat wils op de menukaart, dit alles voor een schappelijke prijs en met een vriendelijke bediening!

2. Saskia's profielfoto
    Saskia vindt de recensie door Linda voor De Zoete Kers niet leuk

Het eten was op zich goed en het personeel vriendelijk, totdat je commentaar hebt. De ober zei direct dat het zo hoorde en begon met allemaal moeilijke termen te gooien zodat je denkt dat je verkeerd zit. Wij gaan best vaak uit eten en gelukkig heb ik een vriend die kok is, dus was ik niet snel onder de indruk. Beetje treurig dat je de klant niet gewoon gelijk geeft en er wat aan doet, in plaatst van jezelf en de kok verdedigen en ons de hele avond compleet negeren.

3. Saskia's profielfoto
    Saskia heeft een recensie geschreven voor De Zoete Kers

Wederom vanavond weer heerlijk gegeten, ruime porties en super van smaak. Er is meer dan voldoende keus op de kaart, vlees, vis, vegetarisch en wild. Bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. Je voelt je echt een gast. Je bent een avondje uit en staat niet binnen een uur weer buiten. Het was top! We komen binnenkort weer terug!