1. Restaurant bezocht op zaterdag 13 oktober met 4 personen (2 volwassenen+ 2 kinderen uit Brabant). Bijzonder lekker gegeten in een ongedwongen sfeer. En wat doet dit restaurant dit goed die keuze uit een klein of groot gerecht. De 'kleine' gerechten zijn in meerdere opzichten 'groot' te noemen. Smakelijke en ruime porties, van uitstekende kwaliteit en dit alles zeer betaalbaar. Tevens wil ik nog de aandacht vestigen op de zeer prettige bediening. In het bijzonder complimenten voor Wen, want deze man heeft het echt begrepen. Een dikke 10.

2. Restaurant bezocht zaterdag 17 december 2011 met onze kinderen en ouders.

Wij kozen het 4-gangen verwenmenu en het was wederom genieten. We gaan er nu maandelijks terug en nemen geregeld onze 2 kinderen mee. Voor de kinderen is het ook echt smullen en ze mogen zelf zeggen wat ze lekker vinden.

Wij mochten plaatsnemen op prachtige en comfortabele nieuwe stoelen.
    Het verwenmenu was echt subliem. Prachtige gerechten, mooie combinaties en heerlijk van smaak.

De bediening van Astrid en Ruud is bijzonder gastvrij en professioneel. Ook onze complimenten voor de Topkok Richard. Allemaal een dikverdiende 10.

3. Bezocht vrijdag 17 juli 2009

Ik ben al vaker in dit restaurant geweest, met partner, met vrienden, met collega's en met mijn werkgever.
    Ik heb besloten om een recensie te schrijven omdat de mensen die dit restaurant runnen dit verdienen.
    Zij verstaan tenmiste hun vak; supervriendelijke bediening, verstand van zaken, maar vooral passie.

De gerechten zijn stuk voor stuk van uitzonderlijke kwaliteit en betaalbaar.
    Het valt aan te bevelen te kiezen voor een bijbehorend wijnarrangement. Ook dit is betaalbaar en bovendien erg lekker.

Kortom; een aanrader.
    Ik neem altijd het 4 of 5 gangen verwenmenu.