• Lid sinds 29 september 2010

Chaam

Rob en Anneke Adolfs heeft nog geen foto toegevoegd

1. Rob en Anneke Adolfs's profielfoto
    Rob en Anneke Adolfs heeft een recensie geschreven voor Runderij Ten Bosch

Gisteravond op doortocht van Antwerpen naar Friesland (waar wij wonen) rond etenstijd van de drukke snelweg afgegaan en terechtgekomen in De Runderij te Chaam. Bij binnenkomst ervaarden wij een leuke authentieke sfeer. Er kwamen wat geluiden uit de keuken, verder zagen wij niemand. Na een tijdje kwam een erg vriendelijke mevrouw ons welkom heten, waarna ook haar man een praatje kwam maken. Een verrukkelijke rode wijn werd geschonken. En het werd ons onmiddellijk duidelijk: dit restaurant is gespecialiseerd in eerste klas Frans rundvlees. De kwaliteit en de smaak van de maaltijd waren buitengewoon goed. Als u de kwalitieit van eten boven alles stelt, is dit restaurant zeker de moeite waard en voor ons een terugkerende stop voor als wij weer in zuidelijk Nederland zijn. Als u houdt van een chique uitstraling, personeel dat als een knipmes voor u buigt, kortom meer voor de uitstraling gaat dan voor de smaak van lekker eten, moet u misschien verder rijden. Hier heerst een vriendelijke ongedwongen sfeer. Op de inrichting is best iets aan te merken, maar als er een engeltje over je tong piest, moet je de ogen sluiten en genieten. De kwaliteit van de door ons genuttigde gerechten was duidelijk uitstekend te noemen. Kortom: een geweldig adres.