Activiteiten van Paschalis Toutziarakis

1. Paschalis Toutziarakis's profielfoto
    Paschalis Toutziarakis heeft gereageerd op een recensie van Zorba De Griek

Beste Henk, bedankt voor je bericht.
    Jammer dat jullie lang moesten wachten.
    We zijn bezig om de logistiek te verbeteren. Dat betekent een betere spreiding van de reserveringen, helaas kunnen we dan niet altijd aan het gewenste tijdstip van onze gasten voldoen. Ook zijn we bezig met versterking in de keuken en bediening.
    Op dit moment is het erg lastig om aan (geschikte) werknemers te komen. Ons streven is om iedereen met een tevreden gevoel naar huis te laten gaan.

2. Paschalis Toutziarakis's profielfoto
    Paschalis Toutziarakis heeft gereageerd op een recensie van Zorba De Griek

Beste Thijs, bedankt voor je reactie. Fijn dat het eten gesmaakt heeft. We (h)erkennen het probleem in de bediening. We zijn blij dat we weer een aantal mensen hebben gevonden, het klopt dat ze nog onervaren zijn. We moeten roeien met de riemen die we hebben.

3. Paschalis Toutziarakis's profielfoto
    Paschalis Toutziarakis heeft gereageerd op een recensie van Zorba De Griek

lieve gasten, bedankt voor de mooie beoordelingen

4. Paschalis Toutziarakis's profielfoto
    Paschalis Toutziarakis heeft gereageerd op een recensie van Zorba De Griek

Beste Cin Dys, bedankt voor je reactie. Wij vragen onze gasten altijd of alles naar wens is. Helaas hebben jullie niet aangegeven dat je niet tevreden was. De verwarming hadden we met liefde hoger gezet. Onze nieuwe medewerkers doen ontzettend hun best maar moeten nog veel leren. Drinken zonder prik kan niet, echter de meeste frisdrank schenken wij uit kleine flesjes. Wat betreft de prijs voor onze gerechten; onze marge is lager dan het gemiddelde, jouw opmerking begrijpen we daarom niet zo goed.

5. Paschalis Toutziarakis's profielfoto
    Paschalis Toutziarakis heeft gereageerd op een recensie van Zorba De Griek

Beste Alex, jammer dat jullie avond bij ons restaurant tegenviel. Wij willen iedereen natuurlijk tevreden stellen. Het personeelstekort is een probleem wat hopelijk binnenkort verholpen is. Zoals jullie hebben kunnen zien waren we enorm aan het rennen met weinig mensen, vandaar een langere wachttijd. Wat het eten betreft, u had de gyros-schotel besteld. Dit gerecht wordt over het algemeen zeer gewaardeerd maar is niet representatief voor de Griekse keuken en andere gerechten die wij op de kaart hebben staan. Neemt niet weg dat wij uw mening respecteren. Wellicht geeft u ons nog een een kans in de toekomst.

6. Paschalis Toutziarakis's profielfoto
    Paschalis Toutziarakis heeft gereageerd op een recensie van Zorba De Griek

Hartelijke bedankt. Jullie waren een geweldig gezelschap!

7. Paschalis Toutziarakis's profielfoto
    Paschalis Toutziarakis heeft gereageerd op een recensie van Zorba De Griek

Hartelijk bedankt voor deze mooie recentie!

8. Paschalis Toutziarakis's profielfoto
    Paschalis Toutziarakis heeft gereageerd op een recensie van Zorba De Griek

Bedankt! De lat ligt hoog :-)

9. Paschalis Toutziarakis's profielfoto
    Paschalis Toutziarakis heeft gereageerd op een recensie van Zorba De Griek

Bedankt voor uw reactie. Het was voor ons weer even inkomen, de eerste dag na een jaar 'gesloten' te zijn geweest. We doen altijd ons best een goede service te leveren. We nemen uw opmerking ter harte.

10. Paschalis Toutziarakis's profielfoto
    Paschalis Toutziarakis heeft gereageerd op een recensie van Zorba De Griek

Jammer dat u niet geheel tevreden bent, met name over de service. We herkennen ons niet helemaal in uw opmerking maar blijven werken aan een goede service. U vond het eten heerlijk maar te duur? De marge op onze gerechten is bijzonder laag. Hopelijk kunnen we u een volgende keer wel blij maken, daar streven we naar.

11. Paschalis Toutziarakis's profielfoto
    Paschalis Toutziarakis heeft gereageerd op een recensie van Zorba De Griek

Beste Corry, wat jammer dat de service de afgelopen keer, in tegenstelling tot de vorige keer, te wensen overliet. We hebben niet exact kunnen achterhalen waar het misging. We kunnen alleen beloven alerter te zijn en ons best te blijven doen om onze gasten een fijne avond te bezorgen. Daar doen we het uiteindelijk voor!

12. Paschalis Toutziarakis's profielfoto

Beste meneer Dijkhuis,
    Het was een avond waarop (onverwacht) veel mensen op hetzelfde moment ons restaurant bezochten. Dat betekende een langere wachttijd. Bij mijn weten hebben we de gasten die langer moesten wachten dan normaal een stokbroodje of drankje aangeboden. We vinden het jammer dat het zo is gelopen. We blijven mensen en zullen altijd ons uiterste best doen om kwaliteit te leveren.

13. Paschalis Toutziarakis's profielfoto
    Paschalis Toutziarakis vindt de recensie door Maartje voor Zorba De Griek leuk

Super vriendelijk bediening en voortreffelijk gegeten met een grote groep.

14. Paschalis Toutziarakis's profielfoto
    Paschalis Toutziarakis heeft gereageerd op een recensie van Zorba De Griek

Bedankt voor uw recensie. Mocht u nog tips hebben om de sfeer te verbeteren, dan horen wij dat graag!

Hartelijke groet,
    Team Zorba