Activiteiten van Oosterheerd

1. Oosterheerd's profielfoto
    Oosterheerd heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Zijn hier wezen eten met een groep van 11 In principe geen bijzonder eten, maar het is dan ook redelijk goedkoop. Drink hier alleen nooit een Mojito, er zit geen/nauwelijks alcohol in, het leek wel limonade.

De service was zeer slecht. Ik ben nog nooit zo behandeld in een restaurant. Het drinken en het eten duurde super lang. De tafel werd niet uitgehaald en de bediening morste continu bier over mensen aan mijn tafel heen. Na dik twee uur hadden we nog niet de laatste gang gehad, terwijl we meerdere keren hebben aangegeven dat we om een bepaalde tijd weg moesten. Toen de derde gang kwam, was het incompleet. Op het moment dat het laatste gerechtje in de frituur zat moesten we echt weg. Dat laatste hebben we dus geeneens gehad. De bediening (leidinggevende) vond maar dat we konden wachten of het was pech. Volgens haar was het te druk, dus we moesten maar wachten. En ze noemde het argument dat er ook mensen zijn die ruim 3 uur tafelden, dus kortom: we moesten niet zeuren.

Ik heb altijd geleerd toen ik in de bediening werkte: de klant is koning. Kennelijk geldt dit niet hier! Heel jammer... Hier kom ik niet meer terug!