La Cubanita in Amsterdam

1490198439 55
1502098914 56
1519949626 52
1579451999 72

1. Mijn vriend en ik kwamen op een maandagavond eten bij La Cubanita. Het was erg vol en we hadden niet gereserveerd, maar er kon nog een tafeltje voor ons worden klaargemaakt. Toen we eenmaal zaten, duurde het erg lang voordat iemand naar ons toe kwam om ons kaartje met de keuze van de tapas te pakken of om drankjes op te nemen. Toen eindelijk iemand kwam, bestelden wij twee Desperados. Wij kregen vervolgens twee Corona. De jongen die aan het werk was kwam erg ongeïnteresseerd en lui over. Hij is geen één keer langsgekomen om drinken op te nemen of om te vragen of alles naar wens was. Hij maakte geen oogcontact en keek niet om zich heen. Toen mijn vriend een biertje bestelde, zag ik dat hij gemaakt werd aan de bar. Het was een hele grote schuimlaag. Ik zag de jongen die het moest brengen, zeggen tegen de vrouw die het had gemaakt, dat er teveel schuim op zat. De vrouw zei tegen hem dat hij hem toch moest brengen. Toen wij het biertje terugstuurde kregen we een nieuwe, met een normala schuimlaag. Toen wij de rekening kregen, klopte deze niet. Er stonden twee flessen Chardonay op en twee cassis. Dit hadden wij allebei niet gehad. Wij wezen de jongen erop en hij ging terug naar de kassa om het aan te passen. Vervolgens kwam hij terug en klopte de bon nog niet. Toen hij het aan ging passen en hij terug kwam, klopte de bon en hebben we afgerekend. Wij hebben bij meerdere tafeltjes gezien dat de bon niet klopt en dat ze de bediening wezen op de fouten op de rekening. Het leek er sterk op dat ze bewust extra drankjes op de bon zetten, in de hoop dat mensen het niet zien en (in ons geval) 40 (!!) euro extra moeten betalen. Gelukkig zagen wij het, maar wij komen hier niet meer!

2. Laura/Loes

Samen gegeten, echt genieten, top bediening!!
    Eten & drinken 10 veel keus
    Service 10 super vriendelijk
    Sfeer 10
    Prijs/kwaliteit 10

3. Op 28 februari was mijn collega Tomi jarig. We hebben een tafel op die dag gereserveerd voor 5 personen. Toen we binnen kwamen in het restaurant, zagen we aan de achter kant twee lege tafels. (Nummer 32 en 33) eVEN GROOT. We wilden een tafel van de linkerkant zitten (tafel 33). Dat mag de leidinggevende van het restaurant niet. Ze zei : "jullie mogen alleen bij tafel 32 zitten of gingen jullie weg". Zo zonder enig respect omgaan met de klanten is ongekend. Dit is de eerst keer dat wij dit hebben meegemaakt. We hebben gelijk het restaurant verlaten. Leidinggevende van La Cubanita JAAGT KLANT WEG. Nóóit meer terug in La Cubanita Amsterdam.

Anoniem.

4. kelsey hunt

Top avond gehad. Lekker gegeten en supervriendelijk personeel.

5. Vandaag ben ik gaan eten bij la cubanita amsterdam. Ik ben erg tevreden. De gerechten kwam heel snel en waren lekker, de service van de bediening was prima. Een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

6. Lekker gegeten, lekker gedronken.
    Leuke bediening.

7. Heel gezellig.
    Wat een goed concept.
    Bediening vriendelijk en goede service.

8. Ben zeer tevreden over dit restaurant vriendelijk personeel en heel lekker eten voor weinig.

9. Vaste klant😁
    Heerlijk genieten van verschillende tapas.
    Gezellige sfeer.
    Zeker een aanrader!
    En met een extra bakje alioli helemaal tevreden 😁😍

10. Heerlijk gegeten voor een leuke prijs. Bediening was erg vriendelijk en mee denkend.

11. Wat SLECHT zeg!

Personeel doet haar best, maar tegen zulk beroerd eten valt niet op boksen.

12. Eten zeer slecht, biefstuk was kauwgum. Personeel arrogant en ongeïnteresseerd. Keuken zeer traag gemiddeld een kwartier tot half uur per ronde moeten wachten. Daardoor maar 3 rondes kunnen eten. Verplicht dus om 19 uur de laatste ronde moeten bestellen. We zijn met een niet voldaan gevoel naar huis gegaan. Zonde van het geld geweest.

13. Zeer slecht.
    Bediening arrogant en onbeleefd.
    Eten extreem slecht diepvries stukjes in m’n eten niet gaar gewoon walgelijk.
    We zijn opgestaan en hoefde uiteindelijk alleen de drankjes te betalen.
    Mij zie je nooit meer terug

14. Marjan de Bruijn

In tegenstelling tot een flink aantal recensies heb ik hier prima gegeten,
    de gerechtjes kwamen snel ondanks dat het best druk was.
    Enige puntje was dat de serveersters alleen hun eigen ding doen. Kaartjes ophalen bij tafel, bedienen, drankjes bar inschenken etc.
    Ze kijken geen van allen rond. Het duurde dan ook erg lang voor ik de rekening kon vragen en te lang om ook echt te kunnen betalen. Toen ben ik zelf maar naar ze toe gelopen.
    Dat kan eigenlijk niet…

15. Gegeten in Amsterdam, duurde lang dat we wat te eten kregen. Hier serveerster op aangesproken. Was wat verkeerd gegaan. Toen nog 15 min gewacht, waren al weer een uur verder. Toen in 1 keer veel gekregen. Serveersters waren wel aardig, maar vind het daar te chaotisch.

16. M. Fengler

Ik heb enkele weken geleden super lekker gegeten bij La Cubanita aan de Binnen Banthammer te Amsterdam!! Hopelijk word het morgen in Leiden net zo goed!?

17. Jammer dat de gerechten die je besteld niet tegelijkertijd komen, je per ronde +/- 50 minuten moet wachten & het eten lauw is.. was geen prettige ervaring.

18. Angelien

Bij heel veel verschillende filialen van La Cubanita in het land gegeten. Amsterdam viel erg tegen. Eten was lauw, porties zijn minder dan bij andere filialen en het duurde vreselijk lang voor we eten kregen. Op het laatst terug gestuurde koude gerecht hebben we niet meer gewacht. Afrekenen en snel vergeten. Jammer dat La Cubanita Amsterdam zich niet aan het concept van La Cubanita houdt.

19. Prima vers eten voor een zéér lage prijs.

20. Op zaterdagavond 7 januari dacht ik eens gezellig met mijn vriend te gaan uit eten bij La Cubanita in Amsterdam. Na vele vestigingen van La Cubanita die ik heb bezocht, ben ik nog nooit zo slecht benaderd als in deze vestiging in Amsterdam.

Graag leg ik bij deze uit wat er die avond gaande was:

Medewerkers die niet met elkaar communiceren waarvan de menukaart voor 30 euro p.p. inclusief cocktail, cheese cake en bioscoop kaartje erbij. De ene medewerker vertelt de cocktail mag een gast nemen wanneer degene dit wilt en de ander vertelt het kan alleen bij het dessert (je voelt je in de zeik genomen omdat het bij een andere vestiging wel kan).

Geen vrolijke gezichten; erg uit de hoogte, arrogant personeel.

Weglopende medewerkers bij nog communiceren met klant/ gast.

Leidinggevende van La Cubanita Amsterdam geen luisterend oor en lacht alles weg en ondertussen waar gasten bij zijn discussies voeren over hetgene in bijzijn van de gast.

21. Gister gegeten met 3 personen. Wat een aanfluiting, de bediening hing meer aan de bar te drinken dan dat ze wat doen... Voor ons nooit meer in Amsterdam

22. Eten is prima maar het personeel is vreselijk onvriendelijk. Het is hun heilige missie om je binnen twee uur weer naar buiten te werken.

23. We hebben daar gegeten met een groep van 13 mensen. Even een opsomming van de avond:
    - Arrangement was veel te weinig qua eten, dus daarna nog bij moeten bestellen. Wat echt idioot is als je een all-you-can-eat concept hebt.
    - Hete thee over de rug van 1 van ons.
    - Eten werd op de tafel gekwakt.
    - We bestelden 2 flessen water en moesten daarna tot 2x toe vragen om glazen.
    - En als klap op de vuurpijl konden we niet apart pinnen... Alles moest in 1x betaald worden. Wat natuurlijk nogal een bedrag is met zo'n grote groep. Belachelijk en zó niet van deze tijd.
    Wij gaan er dus nooit meer heen!

24. Leuke sfeer! Eten wat minder! Maar wel een top concept! Bediening helemaal goed!

25. La Cubanita in Amsterdam weigert leidingwater te schenken ipv flessenwater, ook nadat ik hier expliciet om heb gevraagd en heb aangeboden hiervoor service en servieskosten te willen betalen. Wij waren met veel mensen en hebben uiteindelijk voor 670,- geconsumeerd, waarvan 15,- voor het flessenwater. Gebruikelijk is 1 tot 2 euro per karaf leidingwater, dus in ons geval zou dat zo’n 10,- zijn geweest. Het schenken van leidingwater zou volgens de restauranthouder niet passen in het verdienmodel. Bewezen onzin dus. Maar veel erger: irritante klein-grutter-mentaliteit, weinig klantvriendelijk en zeker niet milieubewust.

26. Heb vandaag mijn verjaardag gevierd met vrouw en dochter. Ondanks we beneden zaten was het gezellig. De bediening was vlot en erg vriendelijk. Leuke tent, eten en prijs goed. Geslaagde verjaardag dus.

28. Samen met een vriendinnetje ben ik lekker bij La Cubanita wezen eten om te vieren dat zij weer terug was in Nederland na een lange buitenlandse stage. Het was dus wel belangrijk voor ons dat we in een sfeervolle, gezellige tent terecht kwamen. Nou dat is het zeker! Leuke aankleding.

Het eten was echt lekker en wat mij met name plezierde was de grote kaart, waar te veel op stond om op te noemen. Ik blijf toch wel echt fan van de gamba's! Al met al erg lekker. De bediening mag wel iets sneller en vrolijker te werk gaan, want ik kan begrijpen dat het voor gasten als irritant ervaren kan worden.

29. Gisteravond gereserveerd om 8 uur omdat onze vriendin 23 jaar werd die dag. Om kwart voor 8 kwamen we binnen en zagen zeker 4 lege tafeltjes dus wij dachten: mooi we kunnen al meteen terecht. Toch wel eerst even netjes melden bij de bar uiteraard. Daar werden we niet eens gedag gezegd en moesten we dus echt moeite doen de aandacht te trekken, terwijl ze met zn 4en achter de bar stonden! Goed, kan gebeuren.. Vervolgens melden we dat we gereserveerd hebben, krijgen we eerst een geirriteerde blik en toen de opmerking: ja om 8 uur toch pas? Dan kan je ook pas om 8 uur terecht! Zonder antwoord af te wachten gaat ze verder met haar bezigheden. We proberen nog te vragen of het goed is als we wel vast plaatsnemen aan 1 van de lege tafels zodat we in ieder geval even kunnen zitten terwijl we wachten. Een neerbuigende: sorry schat (Schat?) maar het is druk gewoon even wachten. Zodra wij aan de bar plaats willen nemen komt er een andere medewerker naar ons toe om ons ‘vriendelijk” te verzoeken om buiten te wachten.. WAT? Uit het teken van gastrvijheid vraag je je gasten om midden in de winter buiten te wachten op een tafel? Terwijl er dus meer dan genoeg ruimte binnen is om te wachten? Ongelooflijk!
    Wij melden netjes dat we dan maar ergens anders heen gaan. Met een arrogante blik wordt gevraagd: waarom, omdat je effe moet wachten?? … Nee “schat” door de manier waarop natuurlijk!

Na 6 jaar m’n benen onder m’n lijf gelopen te hebben in de horeca en de hotelvakschool afgerond te hebben vind ik het werkelijk ongelooflijk dat zoiets als dit nog kan! Ik weet alles van te drukke avonden, onderbezetting of gewoon een keer je dag niet hebben. Maar je gasten mogen hier NOOIT iets van merken, zeker niet bij binnenkomst!! Dames jullie werken in een ontzettend leuk sector, waar je over het algemeen alleen maar vrolijke gasten hebt die een leuk avondje uit voor de boeg te hebben. Jullie hebben de eer dat zij op een maandagavond bij jullie willen eten en het is echt niet acceptabel om ze zo te behandelen! Schaam je!

30. ilse

31. Heerlijk, gezellig en knus en zeker goed betaalbaar!!!

32. Wij hebben met een groep van ongeveer 11 personen gegeten bij La Cubanita in Amsterdam. Toen we binnen kwamen werden we naar een tafel toegewezen. Het meisje dat ons hielp was vrij chagerijnig en niet klantvriendelijk. Toen het eten kwam (wij hadden eeen arragement) werd het op tafel neer gezet zonder enige uitleg of dat er werd verteld voor hoeveel personen het was. En wanneer dat werd gevraagd kregen we een boze blik en een kort antwoord. Ook zagen wij dat de serveersters over onze tafel aan het 'roddelen' waren. Ik vond dat niet professioneel. Toen wij haar hier op aan spraken ging ze met ons in discussie en vond zij dat ze niks fout deed. Zij had blijkbaar niet gehoord van de klant is altijd koning.
    Na het eten hadden wij nog honger en hadden we gevraagd of wij wat extra's bij mochten bestellen. Maar dat mocht alleen als wij eerst ons (koude) eten op aten wat we hadden laten staan. Wat overigens niet lekker was. Toen wij hadden betaald liepen wij naar buiten zonder de deur te sluiten. Waarna een van de serveersters achter ons aan kwam rennen en riep 'heel kinderachtig hoor'.
    Ik vond het jammer om hieraan mijn geld uit te geven en dat er zo onprofessioneel gehandeld werd.

33. Anita Schampers

34. We konden er erg op het laatste moment terecht en er werd duidelijk aangegeven vanaf wanneer ons tafeltje was gereserveerd voor een ander. Na wederzijds goedvinden konden we plaatsnemen en werd er duidelijk gecommuniceerd wanneer de laatste ronde besteld kon worden i.v.m. de andere reservering. Verder was het eten erg lekker en gevarieerd. Wat we wel missen waren de nacho's op kaart. Verder leuk restaurant, leuke sfeer en goede prijs/kwaliteit! Overall een 8,5

35. Afgelopen maandag hier met zijn tweetjes gegeten.
    We werden vlug geholpen, en de bediening was zeer vriendelijk. Het eten stond binnen no-time op tafel.
    En was erg goed in verhouding met de prijs die je betaald!
    In het kort, zeker een aanrader!

36. Eten moeten ze afstemmen op hoeveelheid. De kaasstukken was als pizzapunten en maar 4 kleine stukjes kip in honing. De bediening was vreselijk, verscheidene malen moeten vrágen om drinken en eten. Het ging te rommelig.

37. Cornita

Eten was lekker, maar nog nooit zulke slechte bediening gehad.
    Na drie kwartier kregen we eindelijk de kaart, toen ging het tot 4x toe het mis met eten van een persoon. Gevolg: die kon gaan eten toen iedereen klaar was. En zelf twee keer naar de bar moeten lopen om te vragen of er nog drinken kon worden besteld! Verschrikkelijk.

38. Super lekkere tapas, heel veel keus en gezellige sfeer. Absoluut mijn lievelingsrestaurant!

39. B 21 punten

Zeer slechte ervaring met deze vestiging. In november 2012 heb ik een all-inclusive arrangement geboekt voor 10 personen voor maart 2013. Ik dacht lekker op tijd iets te hebben geregeld voor een vrijgezellenfeest. Tot ik 10 dagen voor de gereserveerde datum werd gebeld met de mededeling dat ze geen all-inclusive arrangement meer aanbieden. Wij hadden jullie gekozen voor een restaurant met een all-inclusive arrangement omdat dit erg gemakkelijk is met het betalen. Ik heb dit uitgelegd en het lijkt met dat als je iets afgesproken hebt op een moment dat je iets nog wel aanbied dat je dit niet 10 dagen van tevoren af kunt zeggen. Personeel was absoluut niet voor reden vatbaar. Ik heb dus 10 dagen van tevoren een ander tapas restaurant moeten zoeken. Achteraf ben ik blij, want de gastvrijheid was hier vele malen beter.

Ik zou niemand aanraden om hier te boeken met een grotere groep. Ze kunnen zomaar afbellen en dan moet je iets anders gaan zoeken.

40. Zijn hier wezen eten met een groep van 11 In principe geen bijzonder eten, maar het is dan ook redelijk goedkoop. Drink hier alleen nooit een Mojito, er zit geen/nauwelijks alcohol in, het leek wel limonade.

De service was zeer slecht. Ik ben nog nooit zo behandeld in een restaurant. Het drinken en het eten duurde super lang. De tafel werd niet uitgehaald en de bediening morste continu bier over mensen aan mijn tafel heen. Na dik twee uur hadden we nog niet de laatste gang gehad, terwijl we meerdere keren hebben aangegeven dat we om een bepaalde tijd weg moesten. Toen de derde gang kwam, was het incompleet. Op het moment dat het laatste gerechtje in de frituur zat moesten we echt weg. Dat laatste hebben we dus geeneens gehad. De bediening (leidinggevende) vond maar dat we konden wachten of het was pech. Volgens haar was het te druk, dus we moesten maar wachten. En ze noemde het argument dat er ook mensen zijn die ruim 3 uur tafelden, dus kortom: we moesten niet zeuren.

Ik heb altijd geleerd toen ik in de bediening werkte: de klant is koning. Kennelijk geldt dit niet hier! Heel jammer... Hier kom ik niet meer terug!

41. Chelsea

42. Heerlijk gegeten voor heel weinig geld. De glazen stonden wel iets te lang leeg, maar voor dat geld kon ik me er niet zo druk om maken..

43. L. van Dongen

44. Leuke sfeer, lekker eten, leuke tent,
    Kortom, doen...!

Aanwint voor Amsterdam...

Gr.visser

45. Heel lekker gegeten goede sfeer en vriendelijk personeel. Gaan hier zeker vaker eten. Jammer dat het zover van Friesland is. Aanraders zijn kipstukjes met honing, aubergine, ossehaaspuntjes en Cubaanse salade

46. Vorige week hebben we een verjaardag met 25 man gevierd. Het was een super avond! 6 tafels in de lengte, tafels/stoelen/zaal versierd, personeel erg leuk, behulpzaam, ze hebben meegewerkt met de verrassing (de gasten mochten in de kelder wachten totdat we aankwamen in het "lege" restaurant)!
    Nadat ons arrangement afgelopen was, zijn we nog 2 uur gebleven, zo gezellig vonden we het.
    Wij waren heel erg tevreden, ik zou any time terug gaan, en het kan dus ook met een best grote groep !!!

47. Onwijs lkkr gegeten. Leuke sfeer, ontspannen en gezellig.

Goed betaalbaar en personeel gezellig en vrolijk.

Zeker de moeite waard, wij komen absoluut nog eens terug, ook ik het filiaal Purmerend!

Gr. Marit.

48. Kirsten Berndsen

Vandaag lekker onbeperkt tapas gegeten.

We waren hier voor het eerst en we zijn blij verrast.

Eten was erg goed en de bediening attent en vriendelijk.

Wij komen zeker terug.

49. Juliana Patino

Vanavond voor het eerst daar gegeten. Was niet voor herhaling vatbaar. Het interieur enz. Was erg knus. Maar het eten was nikszeggend. We begrijpen dat je niet veel kan verwachten voor zo'n lage prijs. Jammer van die teleurstelling!

50. Vanavond gegeten bij La Cubanita in Amsterdam, ik woon vlak in de buurt en zag van de week dat er een nieuwe tapasbar was geopend.

Wat een supersfeer, leuke en vlotte bediening en echt lekkere tapas, leuk concept en ook nog goed betaalbaar.

Aanwinst voor onze leuke buurt.

Gr. Mirella.