1. Wij eten hier regelmatig een pizza en wij vinden het de beste pizzeria van Amersfoort. Goede krokante bodem, rijkelijk belegd. Vriendelijke bediening (beetje onervaren alleen) en de prijs is ook goed. Interieur mag wel vernieuwd worden, niet erg Italiaans, glazen tafels met roze kleden.

2. Gisteren bij Le Baron gegeten, voor de 3e keer.

Er ging elke keer wel wat fout, maar gisteren was het wel heel erg storend.

Mijn vriend wilde de salade lauwwarme kip met oesterzwammen. Oesterzwammen waren op, alternatief? Salade met alleen lauwwarme kip. Jammer.

Ik had als hoofdgerecht kipsaté, waren ze de satésaus vergeten, niet erg slim.

De patat was koud en de mixed grill was een beetje smaakloos.

Mijn vriend bestelde als nagerecht de chocolademousse, maar kreeg de dame blanche (het duurde gelukkig niet lang voor de dame blanche was omgeruild voor de mousse). Ik had de crème brulée, die was ijskoud en smaakte naar koelkast.

De bediening is zonder te overdrijven slecht, onvriendelijk en gehaast. Toch vinden wij de sfeer altijd wel gezellig bij Le Baron, het is altijd druk, mooie aankleding, top locatie.

17,50 voor een 3 gangen menu is natuurlijk ook absoluut niet duur, je proeft het alleen wel terug in de gerechten, het smaakt allemaal kant en klaar.

3. Na een aantal keer lekker te hebben gegeten bij PH zijn wij gisteren enorm teleurgesteld.

Wij kwamen aan om 19.00 en ongeveer 1/4 van de tafels op het terras waren bezet. Wij zochten een tafeltje uit, maar konden helaas niet blijven, ze zaten vol... zo verbaasd waren wij ook. Volgens mij hadden ze te weinig personeel in de bediening, maar hoe veel werk kan een paar tapas op tafel zetten zijn? De vorige keren was de bediening ook al niet top, jammer.