Pompei laten bezorgen?

Toegankelijkheid

Informatie van restaurant
Informatie van Ongehinderd.nl

Mobiele pin terminal Rolstoelvriendelijke tafels Rolstoelvriendelijk toilet Geleidehond welkom

Toon alle voorzieningen

1586691959 83
1620215639 83
1662120240 86
1678882080 86

1. Hele gezellige tent, goed eten, personeel super. Zeer de moeite waard.

2. Appelman

Heb hier vanavond mijn verjaardag gevierd. Fantastische bediening, heerlijk eten, goede wijn en top sfeer! Voor herhaling vatbaar.

3. R.Kandemir

4. Erg lekker gegeten. Ik heb sinds tijden niet zo'n lekkere glutenvrije pizza gehad! Door mijn coeliakie moet ik glutenvrij eten. Dus mocht je een lekkere pizza willen eten is dit een aanrader

5. Dit restaurant staat op een gezellige plaats in de mooie historische binnenstad van Amersfoort. We werden er vlot bediend met het drinken en de pizza's kwamen ook vrij snel. Zagen er heel smaakvol uit en zo smaakten ze ook. Degene met wie ik was had gelijk door te zeggen dat het een goede tent was en ik kan deze ook iedereen aanraden.

6. We werden snel bediend, hebben heerlijke pizza gegeten en zijn voldaan en tevreden over het restaurant en de sfeer huiswaarts gegaan.

7. Schiebaan

Geen goede bediening het duurde heel lang voordat het eten kwam, en voordat er iemand langs kwam dat er drinken besteld kon worden

8. Verschrikkelijk, met 7 mensen, 3 kinderen daar gegeten. Binnen om 20.05, half tien kregen wij de pizza, geen glutenvrije pasta en macaroni, die was op (??) zeer teleurstellend. Moest hij alsnog was anders bestellen tegen zijn zin in. Wel groot bord aan de buitenkant met glutenvrij.
    Kinderen vielen bijna om van de honger, wij moesten begrip hebben voor de lange wachttijd, ons werd verteld dat iemand anders al 2 uur moest wachten. Hier komen wij dus nooit meer, dat mag duidelijk zijn.

9. Nathalie

Gegeten met 4 volwassenen op zaterdag 3 juni 2017.

Alles duurde ontzettend lang.. paar keer moeten vragen waar ons eten bleef en daarin waren wij niet de enige tafel. Bovendien bij het brengen van hoofdgerecht meteen drinken besteld, maar kregen we pas nadat we het eten op hadden. Sowieso in 2,5 uur tijd maar 1 drankje gehad, omdat er ook niet meer werd gevraagd of serveerster niet in de buurt waren.

Verderop zat er een gezin met kinderen die bijna wilden weggaan omdat het gewoon niet opschoot.. kinderen begonnen al te jengelen vanwege moe en geen eten, terwijl het al half 9 was.

Bij het afrekenen werd aangegeven dat het druk was en dat we dat zelf ook wel konden zien. Nog nooit zo'n slechte reactie gehad, maar wat verwacht je van meiden van 16 jaar zonder een manager in de buurt?! Aangegeven dat dat hun werk is en dat ze het moeten aangeven bij binnenkomst dat het langer kan duren dan normaal. Dat zagen zij niet zo, dus verder maar niet de discussie aangegaan.. had geen zin. Ze konden toch alleen verdedigend reageren zonder inhoud.

Eten smaakte oke, maar wij komen hier zeker niet weer terug!

10. Heerlijk gegeten. Zeker een aanrader!

11. We zaten met zijn zessen boven (als enige) we hadden een soort reünie en vrij luidruchtig, maar niemand had er last van en het was echt heel gezellig met vriendelijk personeel. Zo ook was het eten heerlijk en lekker aan de peroni's uit de fles! Zeker voor herhaling vatbaar!!

12. Zonder reservering mochten we aan de bar even wachten, jammer dat ons niet gevraagd werd of we iets wilde drinken tijdens het wachten, Ook alle vuile glazen die op de bar stonden waren niet echt uitnodigend. maar gelukkig was er snel een 2persoons tafel vrij. het voorgerecht was goed en mijn bestelde vegetarische pasta schotel (met pittige olijfolie bereid) was inderdaad pittig. ik had meer verwacht van het gerecht hete pasta met Hollandse groente en wat olijven is voor een Italiaans restaurant niet echt een creatieve uitdaging. Omdat ik een grote dierenvriend ben en dit misschien bijzaak is vind ik het jammer dat op de hoek van de balie een te kleine vissenkom staat waar 2 goudvissen amper in kunnen bewegen, Ik hoop dat ze een beter leven krijgen in de toekomst.

13. Heel erg teleurstellend. Eten was niet warm, waarschijnlijk te lang gestaan voor het werd opgediend. Aangegeven aan de bediening. Een van de drie gerechten werd vervangen want dat was echt koud, maar met de andere twee gerechten was volgens het personeel niets mis mee. Moest alleen wat 'omgeroerd' worden.
    Schandalig. We konden een gratis kop koffie krijgen, die ook niet werd aangeboden. 65€ betaald.
    Dus niet voor herhaling vatbaar.

14. 27-09-2016 daar met een gezelschap gegeten, ik had zuiglamskoteletten besteld en ik moet toegeven dat dit de lekerste, smaakvolste en meest malse lamskoteletten waren die ik ooit heb gegeten.

15. Wij aten een heerlijke lasagne en biefstuk. Eigenlijk was hier gegrilde ossenhaas besteld maar terugsturen zonde van eten en sfeer om samen te eten. Onze keus. Biefstuk was ook lekker. Het tweede bestelde wijntje bleef lang op de bar staan en moesten we naar vragen. Maar...kleine aanmerkingen bij lekkere maaltijd in gezellige ambiance.

16. Koen 7 punten

Voor het eerst hier gegeten, de recensies hebben niets gelogen. Leuke sfeer, met zijn tweeën gegeten en goede service. De gratis stukjes stokbrood met kruidenboter waren heerlijk. Kortom wij komen nog eens terug!

17. Hans Klomp

Prima pizzeria, vlotte bediening. Lekkere pizza's en pasta. Ook nog eens gunstig geprijst.

18. c.wernsen

We konden alleen pizza's bestellen (10 personen), terwijl mensen die na ons kwamen wel andere gerechten konden kiezen. Het was dus waarschijnlijk te lastig om tijdens de drukte voor 10 personen te gelijk te serveren. Ook was er vooraf geen stokbrood met kruidenboter te krijgen, waarvoor ook geen alternatief werd aangeboden. Na 45 min kregen we een schaaltje olijven. Vervolgens hebben we minimaal een uur op de pizza's zitten wachten. Kortom erg slecht allemaal.

19. Lou 7 punten

De bediening was super, we werden gelijk geholpen aan een tafel. Het ziet eruit zoals een pizzeria eruit hoort te zien. We kregen een voorafje van de chef aangeboden en die smaakte super!! En ook onze pizza's waren heerlijk, die stonden binnen no time op tafel. ( : Zeker een aanrader.

20. Prima eten en snel bedient! Vooraf een stokbroodje van het huis.. Top! Alleen de jonge ober had er niet veel zin meer in. Dat was zeker een minpunt!!

21. K. van Hamersveld

Ontzettend lekker eten, zowel de vis als het vlees. Wij nemen altijd het 3 gangenmenu. Mooi opgemaakte borden en je proeft dat het vers is bereidt. Echt een aanrader! Probeer het gewoon en je blijft terug komen.

22. Leo 1744 punten

Gezien de positieve recensies op deze site was het geen verrassing dat ons verblijf bij Ristorante Pompei een heel aangenaam avondje werd. Dank dus aan allen die hun enthousiasme hier met ons deelden.

Wat een prettig restaurant! Een gezellig –maar niet “would be knusjes”- interieur, sfeervolle muziek op een aangenaam achtergrondniveau. De bediening is vriendelijk, attent maar niet opdringerig: precies goed!

En over het eten zijn we ook positief. Geen superlatieven hoor, maar gewoon goed. Goede koffie, een beetje brood met kruidenboter van het huis. Aan de pizza’s hebben we nog wel wat peper toegevoegd – maar die staat tenslotte ook niet voor niks op tafel. Ze zagen er mooi uit, ze zijn mooi van maat en – voor ongeduldige mensen als wij ook heel prettig: ze stonden verbazingwekkend snel op tafel! En dat op een drukke tweede kerstdag! Een prima coupe ijs voltooide onze kerstmaaltijd.

Geen spijt van onze keuze, en bij gelegenheid komen we graag terug!

23. Gisteravond heerlijk gegeten! We werden vriendelijk ontvangen. Heel lekkere stokbrood met kruidenboter (gratis). Heerlijke Spaghetti carbonara! Ik ben er zeer tevreden over. Ben zeer tevreden over de bediening. Ze waren zeer vriendelijk. Echt een aanrader!

24. Vooraf gratis brood en kruidenboter! Heerlijke pizza's. Ook erg aardige bediening. Zeker een aanrader!

25. Laura 181 punten

Wij zijn blij dat we dit restaurant ontdekt hebben! Hier krijg je een gratis broodmandje met echte, goede kruidenboter.
    Heerlijk grote en vooral goed belegde pizza's en pasta's voor een goede prijs. Gezellige inrichting. Bediening vriendelijk en snel. Wij gaan hier zeker vaker komen!

26. Bij binnenkomst werden we al niet hartelijk ontvangen (we hadden ook niet gereserveerd, maar alsnog). Daarna werden we aan een tafel gezet die nog schoon gemaakt moest worden. Het drinken kwam in een vies glas. Hoofdgerecht was heerlijk en daar hoor je mij ook niet over klagen. Voor de rest moesten we zelf aangeven of we nog wat te drinken wilde en nadat ons hoofdgerecht was uitgehaald moesten we zelf (na een kwartier) om de nagerechtenkaart vragen! Ik ben echt zelden zo hufterig behandeld in een restaurant. Bediening was ook niet aardig. Ik kom hier nooit meer terug.

27. Erg lekker eten voor weinig geld. Goede bediening en nog altijd een gratis broodmandje. Hadden na het eten koffie besteld, dit was niet goed doorgekomen en kregen we gelijk van 't huis. De inrichting is op z'n 'Italiaans', maar dat maakt 't ook wel gezellig.

28. Heerlijk gegeten. Filetto gorgonzola..zo mals en smaakvol...alles heerlijk, goed vriendelijk personeel..voor herhaling vatbaar !!

29. kwielsma

Wij zijn van ver gekomen (regio Den Haag), maar het gezegde "wat je van ver
    haalt is lekker" gaat hier zeker op. Het eten was voortreffelijk. Onze ossenhaas smolt letterlijk op je tong. Een echte aanrader! Geeft ons een reden om die grote afstand nog eens te overbruggen. Wel van te voren reserveren dan, want het liep daar storm (op zaterdagavond).

30. Ik zeg wederom echt fantastisch lekker gegeten. En wat een service. Heerlijk!!!

31. Heerlijk gegeten en super vriendelijk personeel!

32. We komen hier, als bedrijf, zeer regelmatig voor de koopavond.
    Het eten is er altijd uitstekend en de gratis stokbrood met kruidenboter is een uitstekende service.
    Het personeel weet wat gastvrij betekent.
    Zeker een aanrader!

33. Nog nergens zulke goede pizza's gegeten, brood met kruidenboter vooraf zonder te betalen dat is nog eens service kunnen andere nog een voorbeeld aan nemen.
    vriendelijke bediening en vraagt op juiste tijdstip of alles naarwens is.
    gerard.

34. Vriendelijke, snelle bediening en gezellig restaurant om te eten. De pizza was ontzettend lekker, vooral de tomantensaus die erop zat smaakte erg goed. De mensen naast ons hadden pasta besteld, kregen een heel bord vol en ook dat zag er erg lekker uit. Een aanrader!

35. We hebben heerlijk gegeten bij Pompei. Aardige bediening die voor je klaar staat. Ook heerlijk stokbrood met kruidenboter vooraf (gratis). Het eten was ook heerlijk. Zeker een aanrader :)

36. We hebben er lekker gegeten en werden prima bediend.
    Een aanrader

37. Na een geslaagde middag de verjaardag van onze zoon afgesloten met een diner bij Pompei. De reviewers hebben idd niets te veel gezegd, we hebben een geslaagde afsluiting gehad.

Een prima, gastvrij adres voor als men een goed, betaalbaar Italiaans adres zoekt in Amersfoort.

38. Ik ben er een keer wezen eten en vond het heel erg lekker!

39. Het is echt een super restaurant!

We hebben er een keer pizza gegeten en we hebben er nog een keer gegeten. We gaan er sowieso vaker eten!

Het stokbrood met kruidenboter, is ook lekker! (Gratis)

Een super aanrader!

40. Wij gaan hier regelmatig een pizza eten. Echt superlekker met verse ingrediënten. Het is niet duur, ook de wijn is zeer betaalbaar en lekker, en de bediening erg vriendelijk en attent.

Heerlijk stokbrood met kruidenboter vooraf (gratis).

Een aanrader!

41. Willemijn

De allerlekkerste pizza's van Amersfoort, vooral de Dolce Sospiro....mmmmm. En heel vriendelijke bediening.

42. Wij eten hier regelmatig een pizza en wij vinden het de beste pizzeria van Amersfoort. Goede krokante bodem, rijkelijk belegd. Vriendelijke bediening (beetje onervaren alleen) en de prijs is ook goed. Interieur mag wel vernieuwd worden, niet erg Italiaans, glazen tafels met roze kleden.

43. Heerlijk gegeten met 4 personen. Pizza's en zeebaars, voorgerechten en nagerechten, het was voortreffelijk!

Vriendelijk personeel en ook de prijs-kwaliteit verhouding is heel gunstig.

Kortom, wij komen hier zeker nog terug.

44. Heerlijk gegeten. Alleen carpaccio was nog redelijk bevroren. Voor de rest heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening.