• Lid sinds 3 juli 2011

Pompei

Amersfoort

De Hakhorst

Leusden

Miriam heeft nog geen foto toegevoegd

1. Miriam's profielfoto
    Miriam heeft een recensie geschreven voor De Hakhorst
    Pannenkoekenhuis Leusden

Heerlijke pannenkoeken en heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

2. Miriam's profielfoto
    Miriam heeft een recensie geschreven voor Pompei

Vriendelijke, snelle bediening en gezellig restaurant om te eten. De pizza was ontzettend lekker, vooral de tomantensaus die erop zat smaakte erg goed. De mensen naast ons hadden pasta besteld, kregen een heel bord vol en ook dat zag er erg lekker uit. Een aanrader!

3. Miriam's profielfoto
    Miriam heeft een recensie geschreven voor Wok Het Oosten
    Chinees-Indisch Amersfoort

Het eten was lekker en de sfeer was goed. De oosterse tapas vind ik een leuk concept, alleen werd onze kaart de tweede ronde niet meegenomen en moesten we de bediening hierop attenderen. Daardoor was ons wokgerecht al een tijdje op, voordat we de tapas kregen. Het duurde sowieso best lang voordat we onze hapjes kregen, maar dat kwam waarschijnlijk omdat het vrij druk was. Wel erg lekker gegeten!

4. Miriam's profielfoto
    Miriam heeft een recensie geschreven voor Woodstone

Samen met mijn vriend hier uit eten geweest, wat nogal tegenviel.

Als voorgerecht bestelden we tomaten-pestobrood, maar in plaats daarvan kregen we mozzarella-knoflookbrood en de serveerster die het aan ons gaf zei erbij: "alstublieft, tomaten-pestobrood". Er was nergens tomaat of pesto te bekennen, maar goed. Mijn vriend bestelde een pizza waar bij vermeld stond dat die minder calorieën bevat dan een normale pizza, maar wat er niet bij staat: het midden van de pizza is eruit gesneden en daar is een hoopje sla in gelegd. Ja logisch dat die pizza minder calorieën bevat. Vullen doet ie niet. Onze beiden pizza's misten jalapeñopepers en toen ik daar wat van zei, ging de serveerster het navragen in de keuken en kreeg ik een bakje tabasco. Kennelijk vindt de kok dat hetzelfde smaken als echte pepers. Zet dan tabasco op de menukaart en geen pepers. Toen we de rekening vroegen, stonden er consumpties op die helemaal niet van ons waren, we kregen een nieuwe rekening die wel klopte en zijn er snel vandoor gegaan. Eens maar nooit meer.