• Lid sinds 26 februari 2012

De Opschepper

Steenwijk

McDonald's

Heerenveen

Marleen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Marleen's profielfoto
    Marleen heeft een recensie geschreven voor Subway

Het eten is hier lekker vind ik... Minpunt vind ik wel dat het beleg erg schaars is. Ik moet altijd vragen om meer kaas, aan 2 van die driehoekjes heb ik weinig, mn broodje is dan niet eens volledig belegd. Verder prima in orde.

2. Marleen's profielfoto
    Marleen heeft een recensie geschreven voor La Fontaine
    Internationaal Heerenveen

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het vroeger leuker vond hier dan tegenwoordig met de nieuwe formule. Het eten is nu duurder en luxer. Niet wat iedereen zoekt. Maar de kwaliteit is goed.

3. Marleen's profielfoto
    Marleen heeft een recensie geschreven voor McDonald's

Ik haal hier regelmatig groenteburgers en die zijn altijd vers gemaakt, heet en superlekker. Bij de mcdrive moet je inderdaad weleens even wachten maar ach. Dan heb je het lekker vers gemaakt.

4. Marleen's profielfoto
    Marleen heeft een recensie geschreven voor De Opschepper

Hier meermalen gegeten, niet omdat ik zelf perse er nogmaals wilde eten maar vanwege familiefeestjes.

De kwaliteit van het eten vind ik slecht, het is niet lekker, lauw of bikkelhard met een verbrande smaak. Er is eigenlijk totaal geen keus voor vegetariers. Ja, te lang gebakken bruine mini kaassoufflés. Maar als ik die wil eten dan maak ik ze zelf wel thuis. Persoonlijk vind ik dat erg jammer.
    Ik zit te twijfelen of, mocht er weer een familiefeest daar plaatsvinden, ik thuis zal blijven of demonstratief mijn eigen witte bolletje met kaas mee zal nemen. Ik ben geen kieskeurige eter maar ik vind dit op alle punten ondermaats.

De ambiance is donker en sterk verouderd, daardoor heeft het restaurant een wat smoezelig voorkomen.

3,2