De Opschepper in Steenwijk

• 2e Kerstdag – 26 dec

Gesloten

• Oudejaarsdag – 31 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

Restaurant Steenwijk - Iedere vrijdag, zaterdag en zondag - Ons vertrouwde all-inn BBQ-Buffet inclusief drankjes - onbeperkt voor- hoofd- en nagerechten,BBQ’en + onbeperkt drinken voor € 29,99 p.p.

• Buffet: € 29,99

• 2e Kerstdag – 26 dec

Gesloten

• Oudejaarsdag – 31 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1319751094 83
1362089993 82
1392332064 81
1440719378 88
1501203519 79
1507251933 79

1. Goed ontvangst en vriendelijk personeel! Met mijn dieet (gluten en lactose intolerant) werd goed mee omgegaan. Speciaal apart gebakken vlees en vis met een eigen gemaakt sausje. En sorbetijs toe.
    Ze denken goed mee en doen moeite om iets lekkers te maken icm mijn dieet!
    Ook mijn vriend heeft heerlijk gegeten.

2. Slecht, slecht eten en sfeer.
    Ontvangst gewoon, eten koud en sauzen vellerig.
    Werd niet of nauwelijks bij gevuld.
    Veel troep op de grond.
    Wij zijn er in Februari van dit jaar geweest en de kapotte kerstballen lagen nog in een hoek geveegd.

We hebben hier eerder gegeten en toen was het er goed maar nu ronduit slecht.
    Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

3. herman en thea

na een leuk ontvangst met een drankje hebben wij, na een goede uitleg van het buffet, heerlijk gegeten en een lekker drankje erbij.
    Dit is echt de moeite waard om weer te terug te komen.

4. Lekker eten en een gezellige sfeer! Zeker een aanrader!

5. Helemaal top. Kom er vaak met plezier, voor deze prijs is het heel erg waard.
    Groet, Gerry

6. Afgelopen zondag hier gegeten super lekker en alles was vers. Van alles was er genoeg! Zowel de koude als de warme gerechten zagen er uitnodigend uit. Ook voor kinderen erg leuk om heen te gaan ze kunnen zelf uitzoeken wat ze willen eten en drinken. Spare ribs echt een aanrader! Wij komen zeker terug!

7. janetenmarcel

1 punt
  8. Patrick Jongschaap

Wij eten hier meerdere keren per maand, vaak met vrienden. De Opschepper is een zeer sfeervol restaurant met een prachtige spiegelmuur waarover water stroomt. Er zijn gezellige kaarsjes aan de muur en door de vele intieme zithoekjes waardoor je niet merkt dat je in een buffetrestaurant zit.
    Het eten is gewéldig; vers en zeer divers, ook voor vegetariërs. Vanaf 1 maart gaan ze ook doordeweeks open, dan serveren ze á la carte menu's, ook voor een vaste prijs. Ik heb de nieuwe à la carte menukaart al bekeken... dát wordt smikkelen en genieten!
    De gastheer heeft voor iedereen een vriendelijk woordje en ook de rest van het personeel werkt met een glimlach, dit geeft een zeer goede sfeer.
    Ik raad iedereen aan om zelf eens een gezellige avond hier te beleven, dan weet je preciés wat ik bedoel!

9. Continu was het eten niet aangevuld. Bediening was heel slecht. Absoluut geen aanrader en veel te duur voor wat je krijgt.

10. Afgelopen zaterdag hier gegeten met een groot gezelschap, hebben ons prima vermaakt en eten was de moeite waard.

11. Gister gegeten en een teleurstelling! Alles ligt lang in de bakken! De BBQ is helemaal droog en zwart, waardoor het simpele vlees ook niet smaakt! Groente nauwelijks keuze of witlof van 3 dagen oud. De sauzen zijn bedekt met een dikke laag. Worden niet ververst. Ik zou zeggen ga eens elders kijken hoe het beter kan. Voor ons nooit weer!

1,7
  12. Hier tijdens onze vakantie gegeten door het bbq concept. Ben nogal van het bbq'en, maar deze zomer was het zo warm dat het er niet van kwam aangezien ik zwanger ben en niet lang in de zon kon zitten. Prima optie dan om hier te zitten want thank god, er was AIRCO!! Dit concept kennen we in Eindhoven niet, dus was een leuke ervaring. Gastheer was heel aardig en de kok maakte zonder moeite een bordje met eten voor mijn nichtje die nogal kieskeurig was en alleen maar patat en frikadellen wilde eten.

Heb niet alles kunnen proeven, maar wat ik gehad heb was zeker een aanrader!!

13. Mooi aangekleed, sfeervol en gezellig. Heerlijk gegeten! Lekker mals vlees. Mijn man heeft lactoseintolerantie en daar werd goed rekening mee gehouden en alternatieven geboden. Zelfs met 2 kleine kids, 3 en 8 maand, prima te doen. Er is een waterwand waar de kinderen een beetje afleiding door hadden. De speelkamer was door verbouwing tijdelijk gesloten. Maar normaal ook handig met kids.

14. Met een grote groep gegeten wat een leuk concept. Goed eten Hertog op de tap komen graag een keer weer!

15. Vanavond hebben wij gegeten in restaurant de Opschepper. Wij werden hartelijk ontvangen bij binnenkomst. Er was een nieuwe kaart waar genoeg keuze op was. De porties waren heerlijk groot en alles smaakte ook verrukkelijk. We hebben een gezellige belevenis gehad en komen hier zeker nog een keer want het is kwaliteit voor die prijs.

16. Voor het eerst drie gangen menu gehad bij de opschepper. Fantastisch, heerlijk mals vlees, lekkere verse bijgerechten! Geen kinderachtige porties, en het nagerecht van monchou is echt een aanrader. Ik kom zeker terug.

17. Tessa Holleboom

Super gezellige muziek en sfeer. Het 3 gangen menu ziet er ook top uit op facebook!

18. Gezellig wezen uit eten met het gezin, eten zag er goed uit (smaakte natuurlijk net zo lekker als het eruit zag). Personeel vriendelijk en beleeft. Onze avond was top.

19. Geerdien

20. Al meerdere keren gegeten in dit restaurant. De gerechten op het buffet zijn afwisselend en voor ieder wat wils. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, de sfeer is fijn en lekker ongehaast. Wij blijven hier zeker komen!

21. Hebben hier al erg vaak gegeten en gezeten. Het is altijd gezellig en beter nog alles is tot in de puntjes verzorgt. Het is geen 5 sterren restaurant maar wat er op je bord komt is vers en van goede kwaliteit. Ambiance is super. Alles is bespreekbaar en mocht er toch iets zijn dan wordt dit zonder meer per direkt opgelost. Kom zeker nog wel eens voorbij. Ik zeg gewoon zo door gaan!! Top!

22. Het was al even geleden dat ik bij de Opschepper was geweest, maar het was weer erg lekker en gezellig! Helaas kom ik nooit aan grilllen toe, omdat ik altijd te veel van de voorgerechten eet... Toch maar weer eens vaker naar Steenwijk.

23. Er is de afgelopen tijd veel veranderd bij dit restaurant. Het restaurant heeft een kleine verbouwing ondergaan en ziet er netter uit.

Echter het eten is een stuk soberder dan voorheen. Zowel het aanbod als de smaak zijn achteruit gegaan. De warme sauzen stonden ongeroerd in de warmhoudbak waardoor er een dikke droge laag op de sauzen lag.

Jammer, voorheen was het er prima.

JCWW

25. Had er geen hoge verwachting van. Was dus zeer aangenaam verrast. Het eten is lekker en de bediening heel correct. En natuurlijk helemaal niet duur. Ik ga vaker!

26. We zijn in de vakantie geweest met vrienden, het was super. Het eten, de sfeer, de bediening, alles was top. We komen uit rijssen, arnold weet dan wel genoeg. Bedankt, we komen zeker weer terug.

27. Arnold en zijn vriendin en overig personeel zijn ware gast-heren(vrouwen)
    Je valt als het ware in een warm bad: leuke ontvangst, heerlijke gerechten, zalige koffie en ja, een rookplek in de preekstoel! Heel gezellige ambiance! Goed oog voor hygiene (kruisbesmetting), alles tot in de puntjes verzorgd! Zeer goed!
    Komen graag en zeker terug!

28. Ik heb de afgelopen jaren een twintig keer gegeten bij de opschepper en het is altijd goed

29. Wat een leuke locatie en wat een goede formule! Nu eens niet alleen het buffet all in maar ook nog eens onbeperkt drankjes tappen. Via www.etentjeveilen.nl kwamen we hier terecht. Normaal al goedkoop maar nu bijna voor niks.
    Alles wordt goed uitgelegd en er hangt een lekker relaxed sfeertje. Ben je met kids? Geen probleem er is een speelzolder met spelcomputer, DVD'tjes en andere leuke spellen en zelfs nog een oppas.
    Heerlijk eten, en veel keus. Je kan ook nog zelf vis of vlees BBQ- en.
    Wij en onze kids hebben ons goed vermaakt.
    Normaal betaal je per centimeter voor de kinderen. Omdat we een kleintje bij ons hadden (die flink had gegeten) en een kleuter van 5 met weinig eetlust hoefden we voor hen niks te betalen.
    Wat een service en natuurlijk een goede klantenbinding! En terecht, want wij komen hier terug!

30. Cynthia van den Berg-Ekkeveld

Wat een toptent! Het eten is heerlijk, veel keuze en alles vers bereid. Het bakken en bbq-en kun je zelf doen of laten doen. De sfeer is ook erg goed, door de donkere uitstraling met de zachte verlichting zeer sfeervol. Gastheer zeer vriendelijk en het concept wordt prima uitgelegd. Zelfs bij grote drukte geen lange wachtrij bij het buffet. De aanwezige rookruimte is erg prettig voor de rokers zodat zij niet naar buiten hoeven. Ben je in de buurt van Steenwijk ga daar dan lekker eten, voor een vaste prijs all-inn dus geen verrassing achteraf. Parkeertip: ruimte zat bij de Supercoop om de hoek.

31. Het eten was heerlijk. Je kon overal genoeg van opscheppen. Alleen ons tafeltje zat in de looproute en dat was wat minder. Op zich een geslaagde avond.

32. Afgelopen week hier weer heerlijk gegeten met een paar vrienden. Komen hier regelmatig vanwege de juiste prijs en ook omdat het eten heerlijk smaakt! Het restaurant heeft net een verbouwing gehad waardoor het buffet er nog mooier uit komt, ook de presentatie van de gerechten is hierdoor enorm verbeterd. Je hebt nu zelfs de mogelijkheid om een stukje vlees of vis te laten bakken door een personeelslid wat vervolgens bij je wordt langs gebracht! erg leuk! vind het zeker een aanradertje!!!

33. Mauzer 2334 punten

reeds 2 ervaringen bij dit buffetrestaurant.

het eten staat in kleine hoeveelheden op het buffet, wat prettig is omdat het bij grote regelmaat wordt aangevuld of vervangen. het merendeel van het eten is dus gewoon vers, zoals het hoort!

bediening is (voor zover daar sprake van is bij een buffet) vriendelijk, bereid iets voor je te doen. ook tot het halen van een drankje (die je gewoon zelf dient te pakken) is men bereid. zo hoort het!

het eten dat je zelf op de BBQ/pan bereid wordt ook in kleine bakjes koel gehouden en aangevuld, prima dus. voor zover ik dat kan beoordelen is het gewoon slagersvlees, geen opgespoten vlees wat tot de helft krimpt in de pan.

alles is hier gewoon voor een all-in prijs, dus weer niks geen verrassingen. ik hou wel van dit concept.

moderniseren van het restaurant zelf kan geen kwaad.

34. Augusta van Eerten

Gezellige avond gehad, vriendelijk personeel en het eten was heel divers, vers en lekker. Met name voor kinderen het einde. Lekker eten, spelen en natuurlijk zelf ijsjes maken.

35. Door een ander buffet restaurant werd ons dit restaurant aanbevolen. We hebben ons ontzettend goed vermaakt, voor een buffet restaurant erg gezellig, veel keuze en lekker eten. Absoluut een aanrader!

36. Hier meermalen gegeten, niet omdat ik zelf perse er nogmaals wilde eten maar vanwege familiefeestjes.

De kwaliteit van het eten vind ik slecht, het is niet lekker, lauw of bikkelhard met een verbrande smaak. Er is eigenlijk totaal geen keus voor vegetariers. Ja, te lang gebakken bruine mini kaassoufflés. Maar als ik die wil eten dan maak ik ze zelf wel thuis. Persoonlijk vind ik dat erg jammer.
    Ik zit te twijfelen of, mocht er weer een familiefeest daar plaatsvinden, ik thuis zal blijven of demonstratief mijn eigen witte bolletje met kaas mee zal nemen. Ik ben geen kieskeurige eter maar ik vind dit op alle punten ondermaats.

De ambiance is donker en sterk verouderd, daardoor heeft het restaurant een wat smoezelig voorkomen.

37. marijn de groot

Een paar weken geleden samen met mijn vrouw gegeten bij de Opschepper. Was in eerste instantie niet enthousiast omdat het een buffetrestaurant is en mijn vrouw en ik graag a la carte eten. Maar na een beetje heen en weer gepraat met de gastvrouw hebben wij ons toch over laten halen hier te dineren..

Het eten was geweldig! Veel keus en goed van smaak. Als we weer in Steenwijk zijn komen we hier zeker weer eten en dan houden we een plekje over voor de kangoeroe biefstuk!

38. Roxanne van Amelsvoort

Afgelopen zaterdag heb ik samen met drie vriendinnen bij De Opschepper gegeten. Het was er gezellig druk, veel keus, en alles vers bereid. Dankzij een nieuwe airco was het er heel erg aangenaam! Wij komen zeker weer!

39. Op een zondagavond met een groep van 18 personen gegeten.

Concept is leuk maar de uitvoering amateuristisch. Helft van het aanbod van vis was op, de andere helft bevroren in de bakken.

De grote schaal waarin de vis gebakken wordt is niet heet genoeg waardoor de vis / vlees uitdroogt voor deze gaar is.

De gerechten die al klaar zijn waren lauw in de bakken.

Zal hier niet weer gaan eten.

40. Vorige week lekker gegeten, het was wel erg druk maar desondanks heel erg gezellig en goed.

Ben zelf een enorme vis liefhebber en was dus blij met de uitgebreide keus.

41. Super! Erg gezellige sfeer en voor alle leeftijden! Echt super!

42. Een tijdje geleden hier gegeten met het hele gezin.

Het was erg druk maar ondanks dat was het goed voor elkaar.

Gezellige sfeer en leuke bediening.

Ook waren we 20 jaar getrouwd, hier werd aandacht aan besteed. Ineens alle lampen uit, muziek en een ijsje met sterretjes, hartstikke leuk!

Echt een aanrader.

43. 2 januari hebben we hier heerlijk gegeten. Het is er erg gezellig, en het thema van het buffet was deze maand "Spanje". Veel Spaanse gerechten waren te proeven, maar ook kangoeroebiefstuk en haaiebuik. Het meeste was al kant en klaar, maar je kon ook zelf stukken vlees op de grill klaarmaken. Gezellige drukte en leuke bediening.

44. Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij de Opschepper.
    Ondanks de drukte vond ik dat de service goed voor elkaar was.

Het nieuwe idee van het thema sloeg ook goed aan, zo was er nu nog meer keus voor hetzelfde geld.
    Dus kortom, het was een hele gezellige avond, leuke sfeer en goed eten. Ik kom hier zeker nog een keer weer.

45. Heerlijk!

Goede bediening en leuke sfeer. Kom zeker terug!

46. Heb hier met de kerst gegeten. Geweldig. Het eten wat al klaar was smaakte prima en wat je zelf kon bbq had veel variatie.Fijn dat er met deze dagen een opvang voor de kinderen was. Complimenten!!!!Prettig dat je vante voren je kosten weet.Kom hier zeker weer.

47. snap de negatieve reactie niet, ben zelf kok en eet regelmatig bij de opschepper, ik vind het heel erg goed, alles vers bereid!
    kunnen veel restaurants iets van leren

48. Een gezellig buffetrestaurant.
    Het leukste is dat je voor weinig gels zoveel kunt eten en drinken als je wilt.
    Prijs/kwaliteit zijn goed en het is er ook nog gezellig! Wat wil een mens nog meer!