• Lid sinds 29 juli 2015

Isola Bella

De Koog
  2. L'Avenir

De Koog

Marijolijn Buter heeft nog geen foto toegevoegd

1. Marijolijn Buter's profielfoto
    Marijolijn Buter vindt de recensie door gerrit langeweg voor Isola Bella niet leuk

gerrit langeweg

Netjes gereserveerd voor 6 personen, worden ergens buiten neergezet, wij zien dat er nergens plek is voor 6 personen, maar na 15 minuten kunnen we aan tafel, drinken besteld en daarna nog even wachten tot men het eten komt opnemen. We wilden op ons gemak eten dus eerst voorgerecht besteld, na ca 1,5 uur wachten (drinken was verdampt) nog geen voorgerecht.
    Na diverse malen aan dringen kwam het koude voorgerecht op tafel ca 20 minuten later (20.45 uur) kwam de spaghetti, na diverse malen te hebben aangeboden dat we de spaghetti wel bij de jumbo gingen halen (hadden voor 19.00 uur gereserveerd), eigenaar komt met allerlei excuses maar uiteindelijk is de enige genoegdoening een glaasje limoncello.
    Jammer want het eten is er best wel goed, maar de service is bedroevend.
    Deze meneer ziet ons daar nooit meer en deze avond heb ik meerdere gasten het pand zien verlaten zonder te eten terwijl ze toch al wel minstens half uur hadden zitten wachten, hoop dat ze dit ook aan de rest van vakantie vierend Nederland kenbaar maken want een dergelijke behandeling verdienen we niet.

6,3
  2. Marijolijn Buter's profielfoto
    Marijolijn Buter heeft een recensie geschreven voor Isola Bella

Bij binnenkomst gezellig en leuk ontvangen sfeer was gezellig. Bediening is vriendelijk. Eten is echt top kortom echt voor herhaling vatbaar en een aanrader voor iedereen