Isola Bella in De Koog

1. Hans Benedick

Heerlijk gegeten! De sfeer in het restaurant was prima, evenals de bediening. Hier gaan we zeker vaker eten. Een aanrader!

2. Mooie zaak, vlotte en vriendelijke bediening, uitstekende gerechten en prijs verhouding. Aanrader!

3. Studieverenigingen VU

Top restaurant. Heerlijk gegeten met een groep van 12 en konden allemaal apart betalen. Bediening was top en snelle goede service! Zeker aan te raden!

4. Vanavond in deze pizzeria gegeten. Heerlijk pizza's, vooral de Calzone was erg mooi gemaakt. Ook de zalm was perfect. Een goed adres voor een geslaagd diner. Dus als we weer eens in De Koog verblijven......

5. Personeel is zeer vriendelijk. Helaas is het eten teleurstellend. De soep die we als vooraf hadden besteld was zo zout dat je het met moeite op krijgt. De pizza was lekker, maar de risotto was wederom teleurstellend. Het leek eerder op gewone rijst die te lang heeft gekookt en het was smaakloos. Gelukkig zat er genoeg peterselie op.

6. Heerlijk gegeten tijdens ons verblijf in de koog. Zelfs voor de hond werd er waterbak gehaald. Vriendelijke bediening. Als We weer naar texel komen gaan We hier zeker eten.

7. Heerlijke pizza's en verrassend lekkere gevarieerde salade.

8. Jans Woering

Zijn zeer gastvrij ontvangen en bediend. De sfeer was prima een beetje Italiaans. de Pizza smaakte heerlijk . Kortom een plek om naar terug te keren wat wij dan ook zeker doen

9. Jeffrey Suur

Echt super!! Beste pizzeria van het eiland!!👌🏻

10. Willem Hemelraad

Een zeer vriendelijke bediening met een echte italiaanse sfeer. De keukenbrigade kookt met liefde en passie Italiaanse gerechten.

11. Een beetje beducht door de niet al te blije recente ervaringen hieronder, maar bij een gebrek aan een alternatief op loopafstand en met zin in pizza, stappen we gewoon vol goede moed op een vrijdagavond Isola Bella binnen.
    Het restaurant is adequaat, maar niet overdreven sfeervol ingericht. De jongeman die ons opvangt en een tafel uit laat kiezen is in ieder geval enthousiast en blijft dat ook de hele avond. Aan hem zal het niet liggen.
    Het door andere bezoekers vermelde stokbrood met kruidenboter wordt ons niet aangeboden. Dat is jammer. Een beetje lachwekkend zelfs is het antwoord op de vraag welke wijnen geserveerd worden. ''Rood en Wit''. Kom op zeg, je bent toch een Italiaans restaurant. Enfin, we begrijpen dat die vriendelijke jongeman hier ook weinig aan kan doen en houden het bij uiteindelijk 2 glazen ondefinieerbaar rood.
    We bestellen 3 pizza's, en voor de jongste van 5 een extra bord zodat hij stukjes mee kan eten. Met dat bord krijgen we ook een handige pizzasnijder. Klasse. De pizza's, waaronder 1 met speciale wensen, zijn ronduit lekker. Ik ben mijn Frutti Di Mare met grotere stukken vis gewend, maar deze smaakt prima, net als mijn Skuumkoppe, Texels nationale bier. De jongste krijgt nog een Bambino ijsje, en van de rekening schrikken we allesbehalve. We zijn blij dat we Isola Bella een kans hebben gegeven.

12. We gingen af op de goede recensies, maar het is ons zwaar tegen gevallen. Wij snappen niet dat dit restaurant zulke goede recensies heeft. Ten eerste geprobeerd telefonisch te reserveren. In gesprek toon.. Diverse malen geprobeerd. Daarna maar langs het restaurant gegaan om persoonlijk te reserveren. De telefoon zou doorgeschakeld zijn naar een mobiele telefoon, en die zou ergens in de zaak liggen maar de jongeman wist niet waar. Vreemd. Toch gegeten diezelfde avond.

Ik had een carpaccio vooraf, hetgeen ijskoud geserveerd werd. Letterlijk en figuurlijk, het ijs zat er nog op. De plakken waren hagelrond, rechtstreeks uit een pakje. Niets was vers. Melding gemaakt van het ijs(water) op mijn carpaccio waarna deze zonder pardon werd meegenomen. Ik kreeg een nieuwe, die iets verder ontdooid was. Nog steeds zeer koud en zo uit de vriezer. Niet verwonderlijk ook, in de keuken overheerst het 'gepling' telkens van de magnetron. De salade vooraf zat ook geen smaak aan. Ook hier was weer niets vers. Zelfs met de peper en zout op tafel was het niet op smaak te krijgen. De lasagne van mijn vriendin was zeer heet. Daar werd voor gewaarschuwd bij het serveren, top. Denkende dat het vers bereid was. Ook hier bleek de magnetron of oven zijn werk goed gedaan te hebben. Totaal geen smaak aan de lasagne. De pakken lasagne van de Aldi smaken nog beter. Mijn pizza viel ook zwaar tegen. Volgens mij heeft het restaurant een overeenkomst met Domino's voor het bezorgen van de bodems. Twee druppels water, niet iets wat je van een Italiaanse pizzeria mag verwachten. Dominos oké, maar daar betaal je dan ook €4 of €5 voor.

Conclusie: zware tegenvaller. Geen smaak, niets vers en alles uit de vriezer. Wees gewaarschuwd. Ik hoop dat men dit zelf ook leest zodat ze hieraan kunnen werken en er wat mee kunnen doen, zodat ze in de toekomst betere gerechten serveren. Qua opmaak ziet het er nog leuk uit, qua smaak helaas alles behalve dat.

13. Een lekkere pasta en risotto gegeten. De Margarita erbij was mooi gebakken en lekker van smaak. De pasta had wat mij persoonlijk betreft wel iets meer verse peper mogen hebben maar er was gelukkig nog een pepermolen in de zaak. Bediening is prima, al zouden ze wel iets alerter mogen zijn. De zaak oogt aan de voorkant kleiner dan je verwacht.

14. Walter vd Zee

Prima gegeten hier. Alle gerechten goed op smaak. Vooraf (gratis) stokbrood met kruidenboter. Kleine aanpassing van de ingrediënten voor de pizza was geen probleem. Nette bediening, normale wachttijden (was wel redelijk rustig). Alles netjes opgemaakt, zo ook de koffie speciaal, mooi op een klein dienblaadje met wat extra's.
    Tip: borden voorverwarmen, dan blijven de pizza's langer warm.

15. Met een grote groep (met kinderen) lekker gegeten, het eten smaakte goed. Echter.. binnen 5 minuten na het afrekenen werden wij op zeer onvriendelijke wijze verzocht te vertrekken. De stoelen werden nog net niet onder ons vandaan getrokken. Letterlijk werd er gezegd: u heeft gegeten, bent klaar, ga weg "alstublieft". Twee jonge kinderen aan tafel hadden enkele speelkaarten in de hand, de eigenaar liep op hen af en zei: jullie gaan dit spel hier niet afmaken! Echt niet te geloven.. zo onbeschoft. Ik kan het zelf nog nauwelijks geloven dat dit ons echt is overkomen. Zeer teleurgesteld!

16. Familie Mandemakers

Heerlijk gegeten bij Isola Bella. Bediening is vriendelijk en het eten was zeer lekker. Grote borden pasta en grote, goed belegde pizza's voor een zeer schappelijke prijs. Een mooie prijs/kwaliteit verhouding dus, maar de desserts zijn wat te duur voor de hoeveelheid: €5 voor een klein stuk (wel lekkere) Tiramisu is redelijk duur vinden wij.

Wij komen hier binnenkort weer terug en wij bevelen ze zeker aan!

17. Afgelopen week hier gegeten. Door een man (waarschijnlijk de eigenaar) erg onbeschoft geholpen. We moesten met 4 personen aan een tafel van max 3 personen plaats nemen vanwege de ruimte want er moesten natuurlijk nog meer mensen plaats kunnen nemen op het terras. Daarna bijna de stoel onder een van ons vandaan getrokken toen naar zijn weten niet snel genoeg opgestaan werd om andere mensen door te laten. Pizza werd al meegenomen toen een van ons nog niet klaar was met eten. Zodra je binnen was, moest je zo snel mogelijk haasten om andere mensen te laten eten. Absoluut geen fijne ervaring. Overig personeel was wel aardig. Eten was oke. Maar kom hier zeker niet meer terug!

18. Wij kwamen met zijn achten binnen, waarvan 4 kinderen. We werden prima ontvangen en werden snel geholpen door vriendelijke bediening. Heerlijk Italiaans brood met kruidenboter, verder alle voorafjes variërend van salade caprese, gevulde gebakken champignons, lasagne tot aan gebakken spinazie met knoflook waren super. Lekker Italiaans bier en lambrusco. Zo ook alle hoofdgerechten van pizza, spaghetti roomsaus met spinazie en alle nagerechten waren erg lekker, ze hebben de echte Italiaanse smaak, complimenten aan de kok!!
    Bedankt voor de lekkere (gratis) likeur.
    Wij komen hier zeker nog een keer terug!

19. Gastvrijheid zoals het bedoeld is: adequate, attente bediening met oog voor onze kinderen. Inrichting is wat gedateerd, maar dat werd ruimschoots gecompenseerd door het eten. Goede pizza's, lekkere lasagne en het kinderijsje werd vergezeld door een aardigheidje. Tot slot de rekening: viel enorm mee.

Buonissima!!

20. Heerlijke pizza!!
    Lief voor de kindjes, ze kregen meteen lekkere limonade en nadat we snel moesten vertrekken (zoontje voelde zich niet lekker) werd onze pizza netjes ingepakt en kreeg ons dochtertje nog een lekker ijsje voor onderweg!
    Een aanrader voor mensen met kinderen

21. Tijdens onze vakantie heerlijk pizza gegeten voor weinig geld. De bediening was vriendelijk en zeer snel! We kregen zelfs een broodmandje met kruidenboter zonder dat we erom gevraagd hadden. Goede aanrader als je goedkoop, snel en lekker wilt eten!

22. Afgelopen vakantie wezen eten, restaurant een beetje uit de tijd. Pizza's waren niet erg bijzonder, en kinderen kregen zeer waterige limonade en een racketje als ijs verassing. Viel ons erg tegen, aangezien recensies erg positief waren, smaak verschilt denk ik.

Bediening wel attent.

23. familie W uit Harderwijk

Super! Het zag er niet alleen lekker uit, het was ook nog eens heerlijk! Zeker een aanrader.

24. Prijs/ kwaliteit top! Bediening top! Eten top!

25. Esther van den Bosch

2x heerlijk gegeten voor een fijne prijs. Leuke en charmante bediening. Snel en vriendelijk. Kok komt ook aan de tafel en checkt of eten naar wens is. Zelfs nog een speciaal tussengerecht dat niet op de kaart staat gemaakt, dat ongelooflijk lekker was. Wij komen zeker nog een keer terug.

26. Emanuel&Desiree

Bediening is bijzonder: Vragen of je nog een consumptie wil terwijl je glas nog halfvol is. Bediening is niet erg snel.
    Maar het eten is het wachten wel waard. Heerlijke pizza's.

27. Jeetje, wat een kaart! Misschien is er zelfs teveel keuze aan pizza's, calzones en pasta's! We gaan vaak naar Texel en we halen hier altijd onze pizza's. Het eten is simpel, maar lekker. De service is een beetje langzaam, maar dat stoort me in dit restaurant helemaal niet. Prima Italiaan!

28. Huub Schous

Hier hebben we nu twee maal gegeten. De pizza's zijn gewoon goed. De keuze is overdonderend: 7 (jawel, zeven) verschillende soorten calzones! Prijs-kwaliteit-verhouding is in orde. Bediening was nieuw maar dat zei hij netjes en verder deed hij het goed. We waren wel tevreden.