2. Ambiance

1447420376 81
1566120005 78
1584862051 88

1. Yvonne 109 punten

Als je lekker pizza of ander Italiaans eten wil afhalen in Corona tijd dan hier zeker naar toe gaan! (Anders ook trouwens).
    Het afhaal menu is te vinden op Facebook, op de site staat dat ze gesloten zijn maar dat is dus niet zo.
    4 Heerlijke pizza’s gehaald en nog een heerlijk fles wijn cadeau!
    Hopelijk kan de zaak gauw weer open want dan komen we zeker in de zomer terug.

2. Robert-Jan

Zeer gastvrij restaurant, zeer attente bediening door de voornamelijk Italiaanse crew en gewoon nog kwalitatief perfecte Italiaanse pizza's zoals het hoort! Heerlijk en als je in Texel bent en een pizza wilt eten, moet je hier zijn!!

3. Hans Rodenburg

Wil je een echt Italiaanse pizza ??? DAN MIET JE HIER NAAR TOE GAAN.Als je vriendelijk word ontvangen met een Italiaanse tongval en als je in de keuken ook alleen maar Italiaans gesproken word dan weet je dat je goed zit. We hebben hier heerlijk gegeten en vinden het helemaal top. Een regelrechte aanrader 👍🏻

4. Prima gegeten en de bediening was vlot (soms iets te vlot 😊. Onze zoon zat nog te eten toen zijn bord werd weg gehaald). De porties vonden wij aan de grote kant, maar dat zal voor anderen wellicht een pre zijn.

5. Heerlijk gegeten, gezellige tent.

6. Lekker eten! Aardige bediening.

7. Leuke sfeer, leuke en vriendelijke bediening. We hebben een heerlijke avond gehad.

8. Jos Dijkstra

Zoals gewoonlijk weer helemaal perfect en gezellig. In April komen we zeker weer!!!

9. Wederom super lekker gegeten!
    De bediening altijd super alert, alsof je in een michelin restaurant eet :)
    de inrichting is gedateerd, maar dat heeft dan ook wel weer wat;)

Eén vorige recensie
  10. Het was weer heerlijk in een leuke sfeer. Vega pizza zoals je die nergens zo krijgt, verse gemende salade en lekkere wijn & lokaal biertje. En dit alles tegen zeer schappelijke prijzen dus dan ga je nog eens extra. Volgende keer op Texel (beetje minder storm svp.) gaan we natuurlijk weer.

11. Zeer sfeervol restaurant Veel persoonlijke aandacht door correcte bediening. Alles in een heel ontspannen sfeer. Eten perfect bereid. Je proeft de Ialiaanse zon.

12. Ontzettend lekker gegeten, broodje bruschetta vooraf, Pizza tonno als hoofdgerecht. Aardig personeel en honden zijn welkom!

13. Grasskamp
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Herzlichen Dank für Ihre Bewirtung. Sehr gut gegessen. Immer wieder gerne.

14. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Es war die beste Pizza, die ich gegessen habe. Das Lokal ist sehr gemütlich und das Personal sehr freundlich. Kann man nur empfehlen!

15. Het duurde vrij lang voordat ik een bevestiging kreeg nadat ik via eet.nu gereserveerd had. Maar de reservering is gewoon goed gegaan. Ik had de vraag gesteld of een hond mee mocht bij ons bezoek aan het restaurant, en wat bleek: er stond zelfs een drinkbak klaar bij de tafel! Het eten ziet er prachtig uit, en smaakt zeker ook zo goed! De bediening is vriendelijk en attent. En tot slot: de prijs… die is zeker in verhouding met wat er geserveerd wordt. Dit restaurant is zeker een bezoek waard!

16. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Die Reservierung hat reibungslos funktioniert. Der Empfang war freundlich und herzlich.
    Unsere Getränke waren sehr schnell am Tisch, das hat auch den ganzen Abend lang perfekt funktioniert.
    Bestellt haben wir Ossenhaas und Lammkotletts. Das Essen kam zügig, alles war heiss.
    Ein Highlight sind immer wieder die angerichteten Teller! Optisch absolut Top, da sieht man, dass derjenige richtig Spaß an seinem Job hat!
    Das Essen samt Beilagen war sehr lecker, das Fleisch auf den Punkt zubereitet.
    Allerdings, und daher auch nicht die volle Punktzahl, beim Lamm gab es diverse Sehnen. Das sollte eigentlich nicht passieren.
    Aber das ist Meckern auf hohem Niveau :-).
    Alles in Allem ein sehr schöner Abend mit leckerem Essen zu fairen Preisen, und einem tollen und aufmerksamen Service!
    Vielen Dank, wir kommen sehr gerne wieder!

17. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Es war wie immer sehr lecker. Der nächste Besuch ist schon notiert.

18. Hebben hier heerlijk een calzone pizza gegeten. Was geen enkele moeite om een ingrediënt weg te laten. In lange tijd niet zo'n heerlijke pizza gegeten.

19. Carina Jasmijn van Dam

Erg goed en lekker gegeten met 12 man, zeer gepassioneerder en gezellige Italiaanse bediening en vakkundige Italiaanse koks.

20. Myrthe en Kars

Ontzettend lekker gegeten voor een top prijs. Personeel is erg vriendelijk!

21. Heerlijke pizza’s. Zeer vriendelijke attente bediening. De look van het restaurant is behoorlijk gedateerd & mag wel wat aandacht.

22. Heerlijk gegeten in een fijne omgeving. Persoonlijk vindt ik iets van blaffende honden in een restaurant maar dat doet niets aan de kwaliteit van het eten af. Vriendelijke bediening die er voor zorgen dat de gast het naar de zin heeft. Tot de volgende keer.

23. Vlotte vriendelijke bediening. Grote portie voorgerecht. Het menu voor elk wat wils.

24. Heerlijk gegeten. Leuk restaurant met aardig Italiaans personeel. Gelukkig hadden we gereserveerd want het zat helemaal vol! Het was een goede start van een weekend Texel.

25. Het was bellisimo bij Isola Bella in de Koog!
    Het is was top, lekker en een (te) grote portie. Het vriendelijke personeel was vriendelijk en accuraat bezig.
    Wij waren met ons achten en hebben genoten.
    Omdat een paar van ons de (grote) pizza niet opkregen, kregen we, wat erover was, mee in een box.

26. Overheerlijk gegeten!

27. Wat jammer nou. Zag er gezellig uit en leek van buiten leuke steer te hebben. Zodra je binnen bent getreden in het hol van de leeuw wordt je snel duidelijk dat dit een fabriek is waar ze je het liefste in 15 min weer buiten willen hebben. Pizza en pasta werden snel geserveerd na bestellen en waren van redelijke kwaliteit. Vond persoonlijk dat de service ook beter kon daar je niet erg persoonlijk wordt bediend. Prijs / kwaliteit is ok als je komt voor een snelle hap. Zou dit restaurant niet aanbevelen voor diegene die graag op hun gemak een avondje gezellig willen tafelen.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  28. Wat een aanfluiting. Pizza die koud wordt opgediend en zo zout is als de Noordzee. Maar wat water drinken dan… oh, een karafje (kraan)water rekenen we u 1 Euro voor! Je zou verwachten dat naast betaalde consumpties de eigenaar met plezier een kosteloos glas kraanwater aanbied voor BOB? Nee dus. Maar eens vragen wat het beleid is. De eigenaar was zeer gepiekeerd en begon uiterst onvriendelijk (tot agressief) te reageren. Geloof niet dat die reaktie nodig was, echter de eigenaar was van mening dat de gedupeerde hem beledigde. Tja. Gelukkig is er voldoende keuze in Texel qua restaurants…

1,3
    0 positieve stemmen1 negatieve stem
  29. Lilian Kramer

We hebben WEER heerlijk gegeten!!!

30. Mike Eickes
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Wir waren zweimal im Isola Bella essen, beides mal war der Service und das Essen perfekt! Es ist nicht ganz billig, aber für gutes Essen und guten Service bezahlt man auch gerne mal einen Euro mehr. Wir kommen gerne nochmals wieder.

31. Polletje 70

Heerlijk gegeten. Goede sfeer en vriendelijk personeel. Echt een aanrader!

32. Wederom lekker gegeten. De pizza's hebben een heerlijk knapperige bodem. De prijzen zijn op zich oké, alleen vonden wij 7e voor een glas witte wijn wel wat aan de hoge kant.

33. Goede aandacht en goede kwaliteit en voldoende eten dat met zorg bereid was je glas was ook nooit leeg werd goed geadviseerd welke wijn bij welk gerecht gedronken moest worden.
    Zeer attent personeel.

34. Afgelopen zaterdag heerlijk en gezellig daar gegeten. Pizza was perfect en de wijn ook heel goed. Echt een aanrader!!

35. Brolsma

Eten was prima maar bediening 0.
    Er werd brusschetta voorgesteld door de ober en wij zeiden ok, nooit geen bruschetta gezien. 8 maaltijden werden er geserveerd, de 2 laatsten waren vergeten. De ober bood wel heel zachtjes zijn excuses aan maar toen de vergeten gasten vroegen om een commerciële geste (een drankje of zo) viel hij behoorlijk uit. Goed eten dus maar we komen zeker niet terug. Een artikeltje op tripadvisor zal nodig zijn. Jammer.

36. Andre Ouwerling

Het was erg gezellig, is een echt Italiaanse restaurant met hardwerkende mensen die nog echt hun best doen.

37. Rutger

Afgelopen meivakantie gegeten bij Isola Bella. Vorig jaar daar ook gegeten en de pizza was toen prima. Afgelopen keer zaten ze stampvol en was er geen plaats meer. Dus afgesproken om later die avond een tafel te reserveren. Er is een klein terras en een grote ruimte binnen welke redelijk ongezellig oogt. Er hangt wel wat aan de muur maar dat is het dan ook wel. Maar goed daar komen we niet voor. We komen voor het lekkere eten. 1 personeelslid spreekt wat Nederlands en vraagt of we een Bruschetta vooraf willen. Het wordt na enkele minuten al gebracht (stond waarschijnlijk al klaar) en smaakt prima. Dan wordt het wachten. Na 20 minuten komt de beste man onze bestelling opnemen voor de hoofdgang. Ondertussen rent een medewerker als een malle met bier en eten door het restaurant. Nergens voor nodig. Mijn dochter wil de vegetarische lasagne maar dan wel zonder kaas. De beste man knikt alleen met zijn hoofd en kijk stoïcijns voor zich uit. Hier is schijnbaar geen compromis mogelijk. Bij een ander restaurant 2 dagen daarvoor ging de ober naar de kok om een aanpassing te bespreken en dat pakte uitstekend uit. Het kan dus wel. Beduusd besluit ze toch dit gerecht te nemen omdat de vegetarische keuzes beperkt zijn. Dan volgt het tweede wachten. Het restaurant is ondertussen voor de helft gevuld maar het duurt bijna 40 minuten voor 2 pizza's en 2x een lasagne. Mijn dochter's lasagne heeft een extra lading geraspte kaas bovenop de lasagne. Werkelijk?? De pizza's hebben beide een slappe bodem. De pizza Bolognese heeft vrijwel geen gehakt. De andere pizza wordt maar voor de helft opgegeten. Mijn lasagne smaakte overigens prima. Tijdens het eten wordt er nog door het personeel in het Italiaans naar elkaar geschreeuwd. Het zal wel bij de cultuur horen maar echt netjes vind ik het niet. Dan volgt het afrekenen. De rekening gevraagd maar die komt niet. Dus dan maar naar de kassa om af te rekenen. De beste man staat met zijn gezicht naar de andere kant te praten met het personeel maar zelfs zodra hij door heeft dat er afgerekend moet worden negeert hij ons. Gelukkig komt er iemand anders ons wel helpen. De aangename verrassing van vorig jaar wordt dit keer een teleurstelling. Wij kijken de volgende keer elders.

38. Het eten was dik in orde, helaas kwamen de gerechten wel verspreid over een tijdsbestek van 10/15 minuten. De 1e persoon had het eten dus al bijna op.

Personeel rent door de zaak heen en spreekt geen Nederlands.

39. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Auch in diesem Jahr waren wir wieder bei "UNSEREM" Italiener Isola Bella in de Koog (15.04.2019, 18:30 Uhr, 6 Erwachsene, 2 Kinder).
    Schon bei der Reservierung ging alles problemlos ab.
    Der Empfang ist immer sehr freundlich und wir fühlten uns sofort wieder heimisch.
    Schnelle Bestellannahme, schneller Service und eine vielseitige und gute Auswahl von Speisen und Getränken sprechen für sich.
    Menge, Geschmack und die Qualität der Gerichte war in unserem Falle hervorragend.
    Der nächste Besuch auf Texel schliesst garantiert wieder einen Pflichtbesuch bei Isola Bella, De Koog, mit ein.
    Wir freuen uns schon.
    Alles Gute und weiter so!!!!

40. Dit restaurant is zeer druk bezocht (reserveren is zeker aan te raden) en dat is ook niet zonder reden: Het is een zeer aangenaam en klantvriendelijk restaurant. Het personeel, dat continu in de weer is om de klanten zo snel mogelijk te bedienen is zeer vriendelijk en behulpzaam.
    Het eten was er heerlijk !!!

41. Roeland

Wij zijn doorgewinterde Italië- gangers en ik overdrijf niet als ik zeg dat we in Nederland nog nooit zó goed Italiaans hebben gegeten als bij Isola Bella. En wat heerlijk dat alle personeel ook echt Italiaans is. Niemand die ging proberen Duits tegen ons te praten! Echt een absolute aanrader, dit restaurant. Als je dit niet weet te waarderen, snap je niets van Italië en/of de Italiaanse keuken.

42. Jacob en Rina Koster

Hemels lekker eten. Een aanrader als je van italiaans eten houdt.

43. We werden dn goed en redelijk snel geholpen. Sommige van de bediening waren Italiaans en konden een beetje Engels maar de rest kon gewoon Nederlands. Het eten was heel erg goed en ze waren erg vriendelijk. Uiteindelijk deden ze ook niet moeilijk over apart betalen.

44. Heerlijk gegeten tegen een goede prijs. Dit restaurant is veel meer dan een pizzeria: echt een goed Italiaans restaurant. Met vriendelijke bediening.

45. Karin Holscher

Heerlijke antipasti, er werd meegedacht en een goede suggestie gedaan; de pasta werd bijzonder mooi opgediend, geweldig goede pizzabodem. Vriendelijk en - hoe Italiaans! - gastvrij personeel: ook de hond was welkom.

46. Danny & cynthia

Gezellig rustig restaurant met lekker eten. Restaurant valt niet echt op door de patatzaak ernaast.

47. Wat een heerlijke authentieke Italiaanse pizza's. Het restaurant wordt gerund door een complete vriendelijke Italiaanse familia, die heel erg klantgericht is. Bellissima! We komen de volgende keer zeker weer terug.

48. Lucie Burgman

Als Koger haal ik met grote regelmaat pizza’s of pasta af. De kwaliteit van het eten is echt fantastisch! Nog nooit eerder had ik ook echt in het restaurant gegeten tot gisteravond, oud en nieuw avond. Het restaurant was erg gezellig versierd voor oud en nieuw en samen met 4 cliënten (mensen met een verstandelijke beperking) van mijn werk + mijn man en kind hebben we heerlijk getafeld. Een grote domper op de avond was toen ik de rekening vroeg, meneer (de eigenaar) kwam de rekening brengen, toen ik bij de kassa kwam om de rekening met pin te betalen zei hij dat dit niet kon hij had de rekening contact afgeslagen, gevolg. Ik kon niet met pin betalen, en hoe ik het op ging lossen was mijn probleem, er viel niet over te praten!!

49. Fam Besseling

Wij hebben op zondagavond 23 december gegeten bij jullie met 6 volwassenen. Het was heerlijk!! De voorgerechten waren heerlijk en mooi opgemaakte borden. We hadden verschillende hoofdgerechten van pizza's tot vleesgerechten en ook die waren allemaal voortreffelijk. De service was top, iemand dacht een pizza salami te hebben besteld maar bleek met champignons te zijn. Er werd direct een verse nieuwe pizza gemaakt met salami. Dit was echt service ten top!
    Op kerstavond hebben wij toetjes afgehaald en die waren heeeeeerlijk!
    Wij komen zeker terug.

50. Hans Benedick

Voor de 2e keer hier gegeten. Eten, bediening en sfeer allemaal prima.
    Komen volgend jaar zeker weer terug.

Eén vorige recensie
  51. Heel lekker, maar erg snel, het voorgerecht nog niet op of het hoofdgerecht komt er al aan, heel jammer.

52. Met 8 personen hier gegeten. De pizza en spaghetti die besteld waren zonder kaas werden gebracht met kaas. Vervolgens opnieuw moeten wachten op het eten dat we hadden besteld.
    In plaats van kaas op de pizza ham besteld. Dit was geen probleem. Echter bij het afrekenen moest hier maar liefst 2,50 extra voor worden betaald, terwijl dit i.p.v. de kaas was. Nog niet eerder meegemaakt bij een pizzeria. Toen we aangaven dat het niet netjes was om hier zoveel voor te rekenen werd er (zacht uitgedrukt) onvriendelijk gereageerd met een ongepaste opmerking.
    Ook qua sfeer niet echt gezellig om te zitten, andere restaurantjes waar we langs kwamen in De Koog zagen er gezelliger uit.
    Wanneer we nog een keer op Texel komen zullen wij hier niet weer naartoe gaan.

53. G.v.d.Watering

Afgelopen week twee maal geweest. Op maandag perfect warm eten, snelle vlotte bediening perfect. Donderdagavond had men duidelijk last van de drukte en onderbezetting in de bediening. Mijn partner kreeg voor en hoofgerecht op hetzelfde moment. Mijn gamba's waren niet al te warm meer. Ook de drankjes lieten lang op zich wachten. Maar het blijft een perfecte locatie om te dineren. Tot volgende keer.

De nieuwste recensie
  54. Eigenaar beweert dat de pizza’s pas 5 minuten geleden uit de oven zijn gekomen, terwijl wij al een half uur zitten te wachten met het zicht op de open keuken. De pizza’s moeten al klaar hebben gestaan toen wij binnen kwamen en de pizza’s betaald hebben. Een vergissing kan gebeuren, maar dan beweren dat ze net klaar zijn is geen reclame voor de pizzaria! De eigenaar was erg onvriendelijk en wou geen nieuwe pizza’s voor ons bakken. De pizza’s waren bijna koud!

55. Mariette Timmer

Lekker gegeten, vriendelijk personeel, We komen hier zeker weer terug.

56. Lekker gegeten. Vlotte en nette bediening. Goede kwaliteit. Voor herhaling vatbaar.
    En zullen we zeker bij ons volgende bezoek aan Texel doen.

57. Achim Küschall

Sehr gutes Essen.
    Leckere Pasta Saucen, und besonders die kunstvoll geformte Calzone de la Casa ist der Knüller.

58. Van der graaff

Gister tijdens onze vakantie op Texel gegeten bij Isola Bella. Helaas is ons dit in ieder geval niet goed bevallen. De service was zeker niet wat we hadden gehoopt. Hadden gereserveerd, maar bij aankomst bleek geen plek gereserveerd. Vervolgens 15 minuten gewacht tot we überhaupt denken konden bestellen. Aangezien dit allemaal al tegen viel een gerecht gekozen wat vrij standaard en dus makkelijk is. Helaas viel het eten erg tegen. Na afloop vroegen we de rekening en hebben we de beste man niet meer terug gezien met de rekening. Hier zijn wij zelf maar achteraan gegaan. Kortom helaas niet wat wij verwachten van een restaurant, ookal is het druk.

59. De reservering via eet.nu was niet doorgekomen bij het restaurant. Gelukkig belde ik van te voren en was er nog plek.
    Lekker gegeten met 9 personen en vriendelijke bediening.

60. J&G Stam

Pizza's zijn heerlijk. Geen kant en klare bodems!

61. Het eten is goed, prijs ook… 1 ergenis ze doen alsof je bruchettes krijgt… ze roepen tegen iedereen heeft u al bruchettes gehad… eeeehhhhh… nee? Supersnel gaat dat… Hop je hebt ze… 5 euro op de rekening… ik hou daar niet van…

62. Jacqueline

Slechte ervaring, 2 dezelfde voorgerechten bestelt en krijgen er maar 1. Slechte bediening, niet heel aardig. Kwaliteit eten ging. Wij gaan hier niet meer eten.

63. De sfeer was wel oké. Het eten was erg weinig en erg zoutloos. Veelte duur voor wat we hebben gekregen. Geen goede kwaliteit en te weinig eten.

64. Echte Italiaanse sfeer en kwaliteit. Zeker aan te bevelen en voor herhaling vatbaar.

65. Mooie zaak, vlotte en vriendelijke bediening, uitstekende gerechten en prijs verhouding. Aanrader!

66. Studieverenigingen VU

Top restaurant. Heerlijk gegeten met een groep van 12 en konden allemaal apart betalen. Bediening was top en snelle goede service! Zeker aan te raden!

67. Vanavond in deze pizzeria gegeten. Heerlijk pizza's, vooral de Calzone was erg mooi gemaakt. Ook de zalm was perfect. Een goed adres voor een geslaagd diner. Dus als we weer eens in De Koog verblijven......

68. Personeel is zeer vriendelijk. Helaas is het eten teleurstellend. De soep die we als vooraf hadden besteld was zo zout dat je het met moeite op krijgt. De pizza was lekker, maar de risotto was wederom teleurstellend. Het leek eerder op gewone rijst die te lang heeft gekookt en het was smaakloos. Gelukkig zat er genoeg peterselie op.

69. Heerlijk gegeten tijdens ons verblijf in de koog. Zelfs voor de hond werd er waterbak gehaald. Vriendelijke bediening. Als We weer naar texel komen gaan We hier zeker eten.

70. Heerlijke pizza's en verrassend lekkere gevarieerde salade.

71. Jans Woering

Zijn zeer gastvrij ontvangen en bediend. De sfeer was prima een beetje Italiaans. de Pizza smaakte heerlijk . Kortom een plek om naar terug te keren wat wij dan ook zeker doen

72. Jeffrey Suur

Echt super!! Beste pizzeria van het eiland!!👌🏻

73. Willem Hemelraad

Een zeer vriendelijke bediening met een echte italiaanse sfeer. De keukenbrigade kookt met liefde en passie Italiaanse gerechten.

74. Een beetje beducht door de niet al te blije recente ervaringen hieronder, maar bij een gebrek aan een alternatief op loopafstand en met zin in pizza, stappen we gewoon vol goede moed op een vrijdagavond Isola Bella binnen.
    Het restaurant is adequaat, maar niet overdreven sfeervol ingericht. De jongeman die ons opvangt en een tafel uit laat kiezen is in ieder geval enthousiast en blijft dat ook de hele avond. Aan hem zal het niet liggen.
    Het door andere bezoekers vermelde stokbrood met kruidenboter wordt ons niet aangeboden. Dat is jammer. Een beetje lachwekkend zelfs is het antwoord op de vraag welke wijnen geserveerd worden. ''Rood en Wit''. Kom op zeg, je bent toch een Italiaans restaurant. Enfin, we begrijpen dat die vriendelijke jongeman hier ook weinig aan kan doen en houden het bij uiteindelijk 2 glazen ondefinieerbaar rood.
    We bestellen 3 pizza's, en voor de jongste van 5 een extra bord zodat hij stukjes mee kan eten. Met dat bord krijgen we ook een handige pizzasnijder. Klasse. De pizza's, waaronder 1 met speciale wensen, zijn ronduit lekker. Ik ben mijn Frutti Di Mare met grotere stukken vis gewend, maar deze smaakt prima, net als mijn Skuumkoppe, Texels nationale bier. De jongste krijgt nog een Bambino ijsje, en van de rekening schrikken we allesbehalve. We zijn blij dat we Isola Bella een kans hebben gegeven.

75. We gingen af op de goede recensies, maar het is ons zwaar tegen gevallen. Wij snappen niet dat dit restaurant zulke goede recensies heeft. Ten eerste geprobeerd telefonisch te reserveren. In gesprek toon.. Diverse malen geprobeerd. Daarna maar langs het restaurant gegaan om persoonlijk te reserveren. De telefoon zou doorgeschakeld zijn naar een mobiele telefoon, en die zou ergens in de zaak liggen maar de jongeman wist niet waar. Vreemd. Toch gegeten diezelfde avond.

Ik had een carpaccio vooraf, hetgeen ijskoud geserveerd werd. Letterlijk en figuurlijk, het ijs zat er nog op. De plakken waren hagelrond, rechtstreeks uit een pakje. Niets was vers. Melding gemaakt van het ijs(water) op mijn carpaccio waarna deze zonder pardon werd meegenomen. Ik kreeg een nieuwe, die iets verder ontdooid was. Nog steeds zeer koud en zo uit de vriezer. Niet verwonderlijk ook, in de keuken overheerst het 'gepling' telkens van de magnetron. De salade vooraf zat ook geen smaak aan. Ook hier was weer niets vers. Zelfs met de peper en zout op tafel was het niet op smaak te krijgen. De lasagne van mijn vriendin was zeer heet. Daar werd voor gewaarschuwd bij het serveren, top. Denkende dat het vers bereid was. Ook hier bleek de magnetron of oven zijn werk goed gedaan te hebben. Totaal geen smaak aan de lasagne. De pakken lasagne van de Aldi smaken nog beter. Mijn pizza viel ook zwaar tegen. Volgens mij heeft het restaurant een overeenkomst met Domino's voor het bezorgen van de bodems. Twee druppels water, niet iets wat je van een Italiaanse pizzeria mag verwachten. Dominos oké, maar daar betaal je dan ook €4 of €5 voor.

Conclusie: zware tegenvaller. Geen smaak, niets vers en alles uit de vriezer. Wees gewaarschuwd. Ik hoop dat men dit zelf ook leest zodat ze hieraan kunnen werken en er wat mee kunnen doen, zodat ze in de toekomst betere gerechten serveren. Qua opmaak ziet het er nog leuk uit, qua smaak helaas alles behalve dat.

76. Een lekkere pasta en risotto gegeten. De Margarita erbij was mooi gebakken en lekker van smaak. De pasta had wat mij persoonlijk betreft wel iets meer verse peper mogen hebben maar er was gelukkig nog een pepermolen in de zaak. Bediening is prima, al zouden ze wel iets alerter mogen zijn. De zaak oogt aan de voorkant kleiner dan je verwacht.

77. Walter vd Zee

Prima gegeten hier. Alle gerechten goed op smaak. Vooraf (gratis) stokbrood met kruidenboter. Kleine aanpassing van de ingrediënten voor de pizza was geen probleem. Nette bediening, normale wachttijden (was wel redelijk rustig). Alles netjes opgemaakt, zo ook de koffie speciaal, mooi op een klein dienblaadje met wat extra's.
    Tip: borden voorverwarmen, dan blijven de pizza's langer warm.

78. Met een grote groep (met kinderen) lekker gegeten, het eten smaakte goed. Echter.. binnen 5 minuten na het afrekenen werden wij op zeer onvriendelijke wijze verzocht te vertrekken. De stoelen werden nog net niet onder ons vandaan getrokken. Letterlijk werd er gezegd: u heeft gegeten, bent klaar, ga weg "alstublieft". Twee jonge kinderen aan tafel hadden enkele speelkaarten in de hand, de eigenaar liep op hen af en zei: jullie gaan dit spel hier niet afmaken! Echt niet te geloven.. zo onbeschoft. Ik kan het zelf nog nauwelijks geloven dat dit ons echt is overkomen. Zeer teleurgesteld!

79. Familie Mandemakers

Heerlijk gegeten bij Isola Bella. Bediening is vriendelijk en het eten was zeer lekker. Grote borden pasta en grote, goed belegde pizza's voor een zeer schappelijke prijs. Een mooie prijs/kwaliteit verhouding dus, maar de desserts zijn wat te duur voor de hoeveelheid: €5 voor een klein stuk (wel lekkere) Tiramisu is redelijk duur vinden wij.

Wij komen hier binnenkort weer terug en wij bevelen ze zeker aan!

80. Afgelopen week hier gegeten. Door een man (waarschijnlijk de eigenaar) erg onbeschoft geholpen. We moesten met 4 personen aan een tafel van max 3 personen plaats nemen vanwege de ruimte want er moesten natuurlijk nog meer mensen plaats kunnen nemen op het terras. Daarna bijna de stoel onder een van ons vandaan getrokken toen naar zijn weten niet snel genoeg opgestaan werd om andere mensen door te laten. Pizza werd al meegenomen toen een van ons nog niet klaar was met eten. Zodra je binnen was, moest je zo snel mogelijk haasten om andere mensen te laten eten. Absoluut geen fijne ervaring. Overig personeel was wel aardig. Eten was oke. Maar kom hier zeker niet meer terug!

81. Wij kwamen met zijn achten binnen, waarvan 4 kinderen. We werden prima ontvangen en werden snel geholpen door vriendelijke bediening. Heerlijk Italiaans brood met kruidenboter, verder alle voorafjes variërend van salade caprese, gevulde gebakken champignons, lasagne tot aan gebakken spinazie met knoflook waren super. Lekker Italiaans bier en lambrusco. Zo ook alle hoofdgerechten van pizza, spaghetti roomsaus met spinazie en alle nagerechten waren erg lekker, ze hebben de echte Italiaanse smaak, complimenten aan de kok!!
    Bedankt voor de lekkere (gratis) likeur.
    Wij komen hier zeker nog een keer terug!

82. Gastvrijheid zoals het bedoeld is: adequate, attente bediening met oog voor onze kinderen. Inrichting is wat gedateerd, maar dat werd ruimschoots gecompenseerd door het eten. Goede pizza's, lekkere lasagne en het kinderijsje werd vergezeld door een aardigheidje. Tot slot de rekening: viel enorm mee.

Buonissima!!

83. Heerlijke pizza!!
    Lief voor de kindjes, ze kregen meteen lekkere limonade en nadat we snel moesten vertrekken (zoontje voelde zich niet lekker) werd onze pizza netjes ingepakt en kreeg ons dochtertje nog een lekker ijsje voor onderweg!
    Een aanrader voor mensen met kinderen

84. Tijdens onze vakantie heerlijk pizza gegeten voor weinig geld. De bediening was vriendelijk en zeer snel! We kregen zelfs een broodmandje met kruidenboter zonder dat we erom gevraagd hadden. Goede aanrader als je goedkoop, snel en lekker wilt eten!

85. Afgelopen vakantie wezen eten, restaurant een beetje uit de tijd. Pizza's waren niet erg bijzonder, en kinderen kregen zeer waterige limonade en een racketje als ijs verassing. Viel ons erg tegen, aangezien recensies erg positief waren, smaak verschilt denk ik.

Bediening wel attent.

86. familie W uit Harderwijk

Super! Het zag er niet alleen lekker uit, het was ook nog eens heerlijk! Zeker een aanrader.

87. Prijs/ kwaliteit top! Bediening top! Eten top!

88. Esther van den Bosch

2x heerlijk gegeten voor een fijne prijs. Leuke en charmante bediening. Snel en vriendelijk. Kok komt ook aan de tafel en checkt of eten naar wens is. Zelfs nog een speciaal tussengerecht dat niet op de kaart staat gemaakt, dat ongelooflijk lekker was. Wij komen zeker nog een keer terug.

89. Emanuel&Desiree

Bediening is bijzonder: Vragen of je nog een consumptie wil terwijl je glas nog halfvol is. Bediening is niet erg snel.
    Maar het eten is het wachten wel waard. Heerlijke pizza's.

90. Jeetje, wat een kaart! Misschien is er zelfs teveel keuze aan pizza's, calzones en pasta's! We gaan vaak naar Texel en we halen hier altijd onze pizza's. Het eten is simpel, maar lekker. De service is een beetje langzaam, maar dat stoort me in dit restaurant helemaal niet. Prima Italiaan!

91. Huub Schous

Hier hebben we nu twee maal gegeten. De pizza's zijn gewoon goed. De keuze is overdonderend: 7 (jawel, zeven) verschillende soorten calzones! Prijs-kwaliteit-verhouding is in orde. Bediening was nieuw maar dat zei hij netjes en verder deed hij het goed. We waren wel tevreden.