• Lid sinds 31 augustus 2009

Bella Torino

Zoetermeer

marie-louise smits heeft nog geen foto toegevoegd

1. marie-louise smits's profielfoto
    marie-louise smits heeft een recensie geschreven voor Bella Torino

La Bella Torino is voor ons het restaurant om op onze verjaardag en dat van de kinderen te gaan eten.
    Vandaag was echter de laatste keer.
    We hadden om half 7 gereserveerd. Om tien voor zeven een serveerster gevraagd of we wat te drinken konden bestellen. Dat kon gelukkig en om 7 uur hadden we eindelijk wat te drinken en konden we toasten op de verjaardag van onze jongste dochter.
    Omdat het begon te regenen en we een tafel buiten hadden konden we met heel veel moeite toch binnen zitten.
    Om tien voor 8 kregen drie van ons een pizza en om 8 uur kregen de andere drie mensen van ons gezin hun pizza.
    Wij hebben gemeld aan de serveerster dat wij dit niet echt leuk vonden. Zij kon er niets aan doen en wenste ons smakelijk eten.
    Even later kwam de eigenaar? En vroeg of alles naar wens was. Wij weer gemeld dat we het vreemd vonden dat de ene helft van de tafel 10 minuten eerder hun pizza kregen dan de andere helft. Volgens de eigenaar kwam dit omdat we van buiten naar binnen waren gegaan en de bonnetjes daardoor niet meer klopten.
    Een heel vreemd verhaal, want of je nu aan tafel 20 of aan tafel 28 zes pizza's moet leveren lijkt ons niet zo heel veel verschil.
    In ieder geval de manier waarop deze man de schuld op ons probeerde te schuiven vonden we niet in de haak. Plus het feit dat we anderhalf uur op ons eten moesten wachten, is dit voor ons echt de laatste maal dat we hier gegeten hebben.
    Jammer maar helaas!

5,5