Bezorgrestaurants in de buurt van Bella Torino

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1196439991 88
1203547332 87
1217762016 84
1231976700 84
1246191383 67
1274620750 63
1445196953 67
1502055688 76

1. Wij hebben vanavond super gegeten bij bella torino, De pizza's waren heerlijk en de bediening was ook zeer oplettend en gezellige.
    En het roosje aan het eind was echt de punt op de I.
    Wij komen zeker weer terug.
    Bedankt.

2. Ondanks de vele nieuwe restaurants in Zoetermeer blijft Bella Torino mijn favoriet: altijd vriendelijk personeel, goeie service, lekker eten en de beste pizza's

3. Met vrienden hier op zaterdag 28 oktober weer eens geweest, normaal gaan wij hier met onze kids eten.
    Er was live muziek en de Halloween werd gevierd. Het zag er allemaal erg leuk en sfeervol uit.
    Het was druk, maar super gezellig.
    Eten was voortreffelijk zoals altijd, leuk personeel, we hebben hier tot laat gezeten in de oude kamer.
    Bella, we hebben erg genoten van alles en komen sowieso snel weer de kids eten.

4. Hille Bergma

Vaste klanten bij bella torino.
    Pizza's zijn niet hetzelfde als voorheen smaakt naar ongebakken deeg flauw van smaak service goed altijd tevreden geweest alleen valt dit toch even tegen.
    Mooi ingerichte zaak.

5. Van de week langs geweest bij Bella Torino. Ondanks de drukte kregen we toch een tafeltje, werden al snel goed geholpen! Wij hebben heerlijk gegeten, wij komen zeker snel weer terug.
    Groetjes

6. 04-04-2017 weer heerlijk gegeten bij bella torino. Vlees specialiteit voor 2 personen en een tiramisu als dessert. Was weer helemaal top. Tot ziens weer.

7. Gisteren zijn we binnengelopen bij dit restaurant met mijn vriendin. We dachten, het is maandag en reserveren zal niet nodig zijn. Het was best vol, maar er was nog plek. De vriendelijke en zeer bekwame bediening was vlot en zeer behulpzaam. We kregen bij binnenkomst een bruscetta en stokbrood met kruidenboter en olijven van het huis. Daarna had mijn vriendin ravioli met pesto en walnoot, wat ze erg lekker vond. Zelf had ik een entrecote met truffelboter; zeer smaakvol en goed van structuur. De kok die begrijpt het hier! Bij het vragen van de rekening kregen we nog een limoncello om te proeven. Die maken ze hier zelf en kan je meenemen voor thuis. Mijn vriendin nog een roos bij het het verlaten van het restaurant. Is en blijft gewoon top hier!

8. Heerlijk gegeten voor de tweede keer in korte tijd. Vriendelijk personeel op de dame van de ontvangst na, wat een verschrikking, volstrekt ongeschikt voor contact met klanten.

9. Op 5 november vierden we het gouden (50 jaartjes samen) jubileum van oma en opa bij Bella Torino.
    We komen hier al 20 jaar, onze favoriete tent in Zoetermeer. Dit soort gelegenheden vieren we daarom graag hier.
    Met 30 personen werden we goed ontvangen en naar de tafels gebracht.
    Op de tafels troffen wij bruschetta, brood, olijven en boter aan (gratis). Voor opa en oma werd een mooi bos bloemen neergezet. Wat een service.
    Het afgesproken menu met vooraf anti pasti (met verschillende gerechtjes), als hoofdgerecht de mixgrill en erna een grand dessert met koffie was voortreffelijk. Als verrassing voor opa en oma een feestelijke toren van fruit en ijs. Om het af te maken kregen we ook nog huisgemaakte limoncello.
    Het was een super gezellige avond. Voor de dames allemaal nog een mooie roos.
    Wat ons betreft een geslaagde avond...

10. Ons voorlaatste bezoek aan deze "Italiaan" was ons al fors tegengevallen. Maar dit laatste (en het is ook echt ons allerlaatste) bezoek sloeg werkelijk alles. Wanneer ik zeg een ballentent is dat nog een understatement.

De binnenkomst was al niets. Een humeurig jong ding probeert je aan een (slecht) tafeltje te krijgen, omdat de andere bezet (zouden) zijn. Later blijkt dit niet het geval te zijn, alleen zijn die met iets meer "klanten". Na een drankje besteld te hebben, moesten we daar toch nog zeker zo'n zes a zeven minuten op wachten, terwijl er op dat moment slechts drie (!) klanten aanwezig waren, verdeeld over twee tafeltjes. Gouden regel in de horeca: De bestelde drankjes zo snel mogelijk serveren (maar dit ter zijde). We kregen dit keer wel iets brood met kruidenboter en wat olie. De keer daarvoor kregen we zelfs dit niet, omdat we waarschijnlijk vroeg waren (4.45PM). Latere gasten kregen dit toen wel. Deze laatste (!) keer waren we iets later (5.10 PM) en kregen we dit dus wel. De zaak gaat echter officieel wel om 4.30PM open. dan moet ook alles werkelijk KLAAR zijn.

Na enige tijd hebben wij besteld, en ik zal de gerechten separaat waarderen en van enig commentaar voorzien.

Mijn echtgenote:

- Gebakken champignons. Waarschijnlijk was dit nog het beste van alles ondanks het feit, dat er geur, kleur nog smaak aanzat.
    - Spaghetti Vongole. Slecht gekookte spaghetti bedolven in de één of andere vage smakeloze saus en met zekerheid (al zeer) oude schelpdiertjes (helemaal bruin en taai). Dit heeft niets meer met Spaghetti Vongole van doen. Wij komen al vele jaren in het voorjaar een weekje of iets langer in de Toscane, en kunnen de Italiaanse keuken redelijk inschatten. Waarschijnlijk was de "echte" kok die dag afwezig, want wanneer dit voor hem de Italiaanse keuken is moet hij toch nog wat jaartjes in de leer gaan (bij een echte Italiaan). Het lijkt eerder het gepruts van de keuken-afwashulp, die op woensdag de keuken een keer kan doen.

Ikzelf:

- Vitello Tonnato. Het vlees was prima, maar door de rest volledig "verpest". De tonijn-mayonaise vrijwel zeker uit een potje, en dan een hele vracht halve tomaatjes en van die gedroogde tomaatjes erop. Dit hoort zeker niet. En dan de gebruikte sla: deze was zeker van de dag ervoor. Bruine randen op alle uiteindjes van de gesneden salade. Vers gesneden salade is wit op de rand. Aan het vlees (dan ook waarschijnlijk kant en klaar ingekocht) kan je weinig fout doen, maar de rest was echt bagger!
    - Cannelloni. Werkelijk gortdroog in de rolletjes. Maar hier is de fout echt de saus. Opnieuw kan dit eigenlijk alleen maar uit een pak komen, maar is zeker niet vers zelf bereid. En dan nog een slecht en goedkoop merk waarschijnlijk, maar Heinz is beter. Dit gerecht is en regelrechte teleurstelling. Het enige positieve is, dat het vult, maar dat doet droog brood ook. En daarvoor ga je dus niet "uit eten".

Wat verder bijzonder storend was, was de binnenkomst van een jong stel met een dochtertje van zo'n vier of vijf jaar oud en een zeer jonge baby. Allereerst werd dit stel een tafel toegewezen, die ons eerder was onthouden, terwijl zij met zekerheid geen reservering hadden. Dit stel trouwens claimden zo'n beetje hun deel van het restaurant (het van der Valk-gedrag) middels hun gedrag. Maar soi, je hebt nu eenmaal van die typen. Het echte probleem echter was dat na enige tijd de baby echt begon te janken en krijsen. En duidelijk werd dit niet alleen door ons maar ook door inmiddels nieuw binnengekomen gasten niet erg gewaardeerd. Uiteindelijk (maar zeker pas na een klein kwartier) ging er een man (een wat arrogante kwast, waarschijnlijk de manager/chef/eigenaar ?) naar dit tafeltje toe, en sprak de mensen aan. Wij zaten net iets te ver om te horen wat er werd gezegd, maar de moeder verdween al vrij snel met de baby, en de maaltijden ingepakt, terwijl de man met de dochter nog bleef, en zijn glas wijn aan de bar leeg dronk. Heel slecht eten, en dan nog als kers op de taart een jankende baby, die je werkelijk alle lol laat vergaan!

Het is me een raadsel hoe er mensen zijn die dit optrekje waarderen met bijna uitstekend. Of zij zijn nooit verder gekomen dan de Mac Donald's (en zelfs die is beter dan wat wij voorgeschoteld hebben gekregen) of hebben geen idee van een goede Italiaanse maaltijd. Zelf heb ik in mijn werkzame leven wereldwijd heel veel (sterren-)restaurants mogen bezoeken en ben mij er van bewust, dat ik die maatstaven niet mag aanleggen voor de beoordeling van een Italiaans optrekje in de Zoetermeerse Dorpsstraat. Maar ik beoordeel wel op smaak, kwaliteit en authenticiteit. En die zijn in Bella Torino ver... heel ver te zoeken. Mij zullen ze daar nooit meer zien, al kreeg ik het voor niets!

11. youssra

Verjaardagsetentje van mijn vader hier gehouden. We hadden het niet beter kunnen uitkiezen, het is een super gezellige plek. Complimenten aan de kok, de pizza viel goed in de smaak en het personeel was heel vriendelijk. De sfeer was relaxed en aangenaam. Kortom: zeker voor herhaling vatbaar.

12. Dit weekend met 4 personen gegeten bij Bella Torino. Vriendelijke ontvangst door het personeel. Het weekmenu werd op enthousiaste wijze gepresenteerd aan tafel. Wijzigingen in het menu is geen probleem. De sfeer en ambiance zijn prima. Het personeel is zeer oplettend of alles aan tafel in orde is. Wij hebben heerljk gegeten en komen hier graag terug. Bella Torino krijgt van ons een Dikke 10.

13. Gisteravond met man en twee kinderen lekker gegeten bij Torino. Ondanks de maandagavond was het heel druk. Mandje met brood en olijfjes stond al klaar. We hadden allemaal pizza met heerlijk verse ingrediënten erop. Dit hebben we in het verleden bij Torino helaas anders meegemaakt.

Bij het bestellen van het toetje zei mijn dochter tegen mij dat ze hoopte dat ze een varkentjesbeker zou krijgen bij het kinderijsje (want die had ze eerder langs zien komen). De ober (die niet heel vriendelijk over kwam) had dit opgepikt en ze werd verrast met een varkentjesbeker, die ze ook nog mee naar huis mocht nemen! Zeer attent van de ober!

Kortom, een geslaagde avond.

14. Gisteren hier voor het eerst op aanraden van een goede kennis met mijn gezinnetje geweest. We hebben een menu geprobeerd met malse ossenhaas in rode wijn, tijm en honing. Was echt voortreffelijk, wat hebben we genoten. De kids hebben pizza's gegeten en dat was ook smullen. Als nagerecht een heerlijke cappuccino en limoncello tiramisu met koffie. Voor de kids leuke bekers met ijs. Deze mochten ze meenemen. We hebben echt een leuke avond gehad, zeker voor herhaling. De roos was ik nog niet ergens tegen gekomen. Echt leuk!!!

15. Zaterdagavond bij Bella Torino gegeten met zes mensen, prijskwaliteit is in orde. Dit was de derde keer dat wij daar gegeten hebben en een groot erger punt is dat bij afrekening zogenaamd de pin het niet doet dit gebeurd derde keer op rij. Ongeveer 40 meter verder buiten hangt een ING pin apparaat en je wordt geacht daar je geld op te halen om de rekening te kunnen betalen. Lijkt me een belastingtruc en zeer ongewenst. We hebben de eigenaar hier op gewezen dat dit niet dus echt niet kan, maar hopen dat dit soort praktijken stoppen. Incidenteel kan het natuurlijk gebeuren dat de pin het niet doet maar dit was de derde keer. Hier komen wij dus niet meer terug. En controleer ook je rekening, bij checken bleek €25 teveel gerekend.

16. gerry toetenel

Afgelopen zaterdag daar gegeten met 7 dames. Wij hebben overal heel lang op moeten wachten. We werden steeds vergeten. Totaal over de avond twee drankjes kunnen bestellen. De bediening keek nog niet eens naar ons. Vermeld dat we hier niet tevreden over waren. Helaas werd het niet beter. De pizza die ik kreeg was niet goed belegd. Extra kaas die ik had besteld zat er zelfs niet op. De rekening klopte nie. Kortom een weggegooide avond. Mij zien ze daar niet meer.

17. Rosita van den Boogert

Vanavond ons 17-jarige huwelijk gevierd bij Bello Torino en we hebben genoten! We kwamen net in top drukte: We werden snel geholpen; drankjes op tijd en heerlijk genoten van het brood en de olijven! Was heerlijk vers.

Mijn man had een pizza Brescola en ik had zelf een filet Di Sambuco. Beide super lekker, een smaak explosie. Complimenten! Extra gebakken champignons gevraagd, was ook geen probleem.

Even nagenieten met een espresso en een limoncello!

Complimenten voor de jongedame van de bediening en de koks!

18. Waardeloos restaurant. Wat een aanfluiting. Mijn vriendin is zwanger, duidelijk aangegeven dat de zalm op de pizza goed doorbakken moet zijn. Nee hoor meneer, geen probleem, maakt u zich maar geen zorgen. U raad het al. Koude en rauwe zalm.. Daarnaast was het eten gewoon echt smerig. Heb nooit eerder zo slecht eten gekregen in een restaurant.

Wij hebben het eten laten staan. Al zou ik geld toekrijgen zou ik hier niet gaan zitten!

19. Na een hele goede ervaring een lange tijd geleden hadden we besloten hier weer te gaan eten. Na direct een drankje te hebben besteld en ontvangen, was het lang wachten op de menukaart. Na bestelling van de gerechten bleken alle andere gasten wel gratis brood met kruidenboter en olijven te hebben gekregen voordat zij eten bestelden. Diverse malen keek de bediening of iedereen was voorzien, maar blijkbaar werd alleen op drankjes gelet. Want we moesten zelf om het gratis brood, kruidenboter en olijven vragen. Na lange tijd kregen we dit, terwijl een ogenblik later het hoofdgerecht al werd geserveerd. De bediening riep onze gerechten hardop om te achterhalen voor wie het bestemd was, omdat dit niet bekend zou zijn.
    De Penne con Verdure Grillo zou volgens de menukaart bevatten: gegrilde groenten, paddestoelen, cherry tomaat, rucola, parmezaan gegarneerd met koude artisjokharten. De paddestoelen ontbraken, het gerecht was (mede) daardoor nogal smakeloos.
    Bij het afrekenen te lang moeten wachten; daarom zelf maar met het geld naar de balie gegaan. Erg jammer van deze slechte ervaring; dit had ik vanwege de vorige goede ervaring zeker niet verwacht.

20. Komen er al jaren maar na de laatste ervaringen houdt t op. Carpachio was saai en met taai vlees, hoofdgerecht was smakeloos op de tomatensaus na. Aardige bediening, maar de bijbestelde frites waren niet klaar voordat ons bord leeg was. Eén van onze gasten heeft één arm dus gevraagd of het vlees gesneden kon worden. Vervolgend kreeg hij alsnog enorme bonken van 3 x 5 cm op zijn bord. Avondje eten met 4 man kostte toch 170 euro en dan verwacht je beter. Zal er niet meer terug gaan.

21. Afgelopen dinsdag wezen eten bij Bella Torino; wederom een waar genoegen.
    Eten was heerlijk, fantastische ambiance, grotendeels mogelijk gemaakt door de uitmuntende bediening. Ze zijn lekker vlot en niet stijf en afstandelijk, maar doen leuk mee met de gasten, waardoor je je hier erg op je gemak voelt.
    Prijs-kwaliteit van de vele verse producten is goed op elkaar ingestemd. Een zaak waar Zoetermeer trots op kan zijn!

22. Vorige week ben ik met mijn vriendinnen bij Bella Torino wezen eten. En weer met succes, ik ben hier wel vaker geweest en het is elke keer weer een belevenis.

We werden ditmaal ontvangen door Asli (bleek later de dochter van de eigenaar... wist ik nog niet) een heel lief en net meisje. Het eten werd snel (en met een lach!!) geserveerd.

We hadden allemaal wat anders en het was stuk voor stuk verrukkelijk! Wat ik erg fijn vind bij Bella torino is dat het niet uitmaakt of je 1 pizza neemt of een menu en 3 flessen wijn... je bent allemaal het zelfde en je word het zelfde behandeld. Dit kan je niet meer van alle restaurants zeggen.

Kortom, heerlijk eten en geweldige service! Dank jullie wel en tot snel.

23. Omdat mijn dochter gisteren jarig was zijn we met ons gezin uit eten geweest bij Bella Torino! We hadden van te voren aangegeven dat ze jarig was en dat we een leuk tafeltje bij het raam wilde. Het was er erg druk en we waren blij dat we een tafeltje gereserveerd hadden. We begonnen met een voorgerecht allemaal hadden we de pompoensoep, omdat het halloween geweest was hadden ze nog een speciaal menu hiervan. De verse huisgemaakte pompoensoep klonk zo heerlijk dat we deze apart besteld hadden want we kwamen eigenlijk voor de pizza. De soep werd snel opgediend. Tussentijds werd ons vriendelijk gevraagd of alles naar wens was door het personeel. Onze pizza's en pasta kwamen ook snel. Het personeel kwam tussendoor vragen of we wat wilde drinken en of alles naar wens was. Ondanks de drukte werd dit niet vergeten, wat je vaak ziet bij andere restaurants. Hier gaat dat gelukkig anders. Tijd voor het dessert we bestelden allemaal wat anders en onze jarige ook. Wat een verassing van het personeel onze dochter wist niet waar ze kijken moest. Het dessert kwam met een vuurspuiter en de muziek ging aan. Hier hadden we niet om gevraagd, maar had het personeel uit zichzelf gedaan. Medewerkers van Bella Torino ga zo door, dit is dan toch een dessert om niet te vergeten voor iemand die jarig is. Wat een fijn en enthousiast personeel werkt hier in de bediening wij komen snel terug en niet alleen als er iemand jarig is.
    Vriendelijke groeten en nogmaals dank voor de verrassing familie Wageman.

24. Marie-Anne

De meeste horeca gelegenheden willen graag direct horen van de gast wanneer er iets niet naar wens was, dit geldt echter niet voor Bella Torino, zij lezen dit liever terug in een recensie. Het dessert, de cassata sicilicana, deed volledig afbreuk aan de beschrijving die erbij gegeven werd. Het zou een ijstaartje met diverse vruchten moeten zijn, en de eerste mevrouw beweerde dat deze vruchten in het ijstaartje zaten, dit waren enkele stukjes (flinterjes) van een millimeter bij een millimeter en waren niet herkenbaar als vruchten.
    De tweede jonge man stond met glashard te beweren dat de aardbei en het dunne plakje sinaasappel deze diverse vruchten waren die ik kon verwachten, terwijl deze bij ieder dessert als garnering ernaast lagen. De onprofessionele houding van deze jonge man sloeg echt alles, het doet dit restaurant zeker geen goed en was wellicht nog erger dan het feit dat het dessert niet voldeed aan de verwachtingen die het deed oproepen.
    Eerlijk is eerlijk, mijn hoofdgerecht, de ravioli, was voortreffelijk. Helaas heeft deze onbeleefde onprofessionele houding van deze jonge man er voor doen zorgen dat de herinnering niet al te best is. Erg jammer, gezien de kwaliteit van de hoofdgerechten en de voorgerechten wel om een positieve herinnering aan dit restaurant vragen.

25. Vanavond met een vriendin bij Bella Torino gegeten. Het eten was erg lekker, maar de bediening liet te wensen over. Er ging van alles mis. Brood kwam tegelijk met het hoofdgerecht, terwijl dit als voorgerecht bedoeld was. Tweede rondje drinken kwam pas terwijl het eten inmiddels op was. Ter compensatie zouden we koffie krijgen van de zaak. Dit liet ook op zich wachten. Het personeel vertelde ons dat ze het erg druk hadden en dat ze met te weinig mensen waren. Toen we uiteindelijk de rekening kregen werden de afbestelde drankjes ook nog in rekening gebracht. We hebben bijna drie uur binnen gezeten.

Uiteraard hebben we begrip voor het feit dat er te weinig personeel in dienst was, maar hier ging wel heel veel fout!

26. Je kunt hier heerlijk pizza en pasta eten in verschillende soorten. De service is goed en de bediening is heel erg aardig. Het eten is lekker en het is de goede prijsklasse. Wij hebben hier maandag met 'opa en oma' gegeten en het was lekker en er was een goede sfeer. Een echte aanrader!!!

27. Net als je denkt nou dit is niet te toppen, jawel hoor! Explosie van smaken perfect op elkaar afgestemd. Goddelijk gegeten samen. Deze keer in de serre van de oude kamer. Gezellig en een fijne sfeer. Guy, bedankt weer voor de gastvrijheid. En aan de kok : grazie mile!

28. Wij wonen sinds kort in Zoetermeer voor mijn man zijn werk. Tijdens het klussen hebben we hier een paar keer afgehaald en inmiddels nu ook een paar keer gegeten. Het is er altijd gezellig druk en de bediening zeer vlot en je word er vriendelijk ontvangen en leuk geholpen. Wij hebben inmiddels de pizza's geproefd en ook het vlees is zeer goed hier! Kortom een heel leuk restaurant met een leuke ambiance en ook niet onbelangrijk, een goede prijs-kwaliteit verhouding. Wij zijn blij dat we dit restaurant ontdekt hebben!

29. Afgelopen week ben ik weer eens bij Bella Torino gaan eten. Zoals wij altijd gewend zijn van Torino was het eten weer heerlijk en vers. De bediening is ook uitstekend, ze zijn alert en vriendelijk. De zaak is ondertussen flink verbouwd en zeer mooi geworden. Vooral op het terras is het er goed te vertoeven, erg sfeervol! De zaak is na de verbouwing er zeker op vooruit gegaan. Ik raad iedereen aan om er een keer te gaan eten. Daar zul je geen spijt van krijgen!

30. Gustaaf, Audry en Beau

Soms zit het wel eens mee. Zondag, 19.00 uur. Bijna terug van vakantie met de auto met vrouw en kind in Toscane. Ter hoogte van Zoetermeer besloten we om hier maar iets te eten voor het laatste stukje naar Hoofddorp aan te gaan. Min of meer bij toeval brengt de tomtom ons naar Bella Torino. We moesten immers Italiaans afsluiten! We konden na enig wachten in de tuin zitten. En daar waren we ineens weer terug in Italië! Italiaanse geuren, kleuren, stemmen, alles! Heerlijk echt Italiaans eten, lieve mensen, alles oké. Thuiskomen van vakantie is nooit leuk, maar zo wil ik het elk jaar wel meemaken! Bedankt!

31. Nils&Bas

Zelden zo'n liefdeloze keuken meegemaakt. Bediening geforceerd popi en doorzichtig ongeïnteresseerd. Pizza aan buur-tafel zag er armetierig uit. Pasta met spinazie/pestosaus was wit... Na klacht bij ober, kwam bord lichtgroen terug. Carpacio zeer klein, met 3 (!!!) pijnboompitten en geen vinaigrette. Waarom zo gierig alles? Prijs/kwaliteit verhouding: schandalig! Nooit weer!

32. Bij Bella Torino zijn wij al vele malen geweest en de service en het eten is altijd geweldig. Sinds de verbouwing is de service erg achteruit gegaan. Wij kwamen zonder te reserveren langs op een drukke woensdagavond met onze twee kinderen (woensdag en donderdag eten kinderen gratis). We zagen dat het druk was en er werd even gekeken of er een tafeltje voor ons was, achter ons kwamen ook mensen binnen. Er waren een aantal tafels vrij en er stonden geen gereserveerd bordjes op tafel. De gastheer stoof langs en ving op dat er een tafel voor ons werd gezocht, hij riep meteen dat er geen plek was en wees ons op het pannekoekenhuis naast Bella Torino. Het was duidelijk dat hij ons niet wilde en liever 4 volwassenen aan een tafeltje wilde plaatsen.
    Wij dropen af en belde 2 minuten later het restaurant weer op om te vragen of ze een plek hadden voor 4 personen. Wat wij al verwachte gebeurde; hij had plek voor ons, wat een blunder! Onze avond was verpest en bij Bella Torino zien ze ons niet meer, want zo ga je niet om met je klanten.

33. Hill 144 punten

Wat een leuk restaurant!! Voorgerecht heerlijk, pizza top, nagerecht zalig. Personeel dat, ondanks dat het vol was, de tijd voor je neemt.

34. Zoals de vorige keren ook gisteren weer heerlijk gegeten. Ze serveren hier de beste pasta's die ik ooit heb mogen proeven en de sfeer is altijd gezellig. De werknemers zijn allemaal deskundig en vriendelijk en maken graag een babbeltje met je.

Ik zou dit restaurant graag aanbevelen aan een ieder die houd van echt lekker Italiaans eten, en gezellige mensen.
    Ook de traditie met de roos achteraf blijft me verwonderen, dat dit soort dingen in deze economische tijden nog steeds gedaan wordt is een dubbel pluspunt voor Bella Torino!

35. Wij komen al jaren en niet zonder reden regelmatig bij Bella Torino.
    Prima restaurant, vriendelijke bediening die aandacht heeft voor zijn gasten. Ziet er allemaal verzorgt uit, fijne ambiance!
    Misverstanden worden gastvrij opgelost.
    Verrassend goede prijs / kwaliteit verhouding.
    Kunnen veel andere restaurants een voorbeeld aan nemen!

Complimenten voor de keuken brigade.

36. j bouwens

Op nieuwjaarsdag daar s'avonds met vier personen gegeten, wij werden in een uithoek gezet, het duurde een uur en een kwartier voordat dat wij eindelijk het voorgerecht kregen, niemand bekommerde zich om ons, er werd geen brood of iets dergelijks aangeboden helemaal niets,
    wij gaan er nooit meer heen.

37. Gisteren heerlijk gegeten in een mooi vernieuwd Bella Torino.
    Mijn vriendin ging voor de Ravioli uit de oven: heerlijk! Ikzelf had de pizza 4 formaggi: Superlekker!
    Niks mis mee en komen zeker terug.

38. Je zou van een Italiaans restaurant moeten verwachten dat basis gerechten zoals een pizza margarita en een pasta op zijn minst eetbaar zou zijn. Pizza zonder mozzerella maar namaak kaas en pasta zonder ook maar enige smaak is een schande voor een restaurant. Onbegrijpelijk dat het hier nog loopt.

39. Altijd gezellig, altijd iets anders als dagmenu. Deze keer hebben ik en mijn vriendin de pizza carpaccio geproefd en het was zo lekker, we hebben zelfs eentje meegenomen om thuis te eten. We komen hier zeker terug.

40. Charlotte

Ik, mijn vriend en nog een ander stel hebben hier afgelopen vrijdag gegeten. Wij waren hier nog nooit geweest maar na aanraden van mijn schoonouders zijn wij hier afgelopen vrijdag geweest. Mijn schoonouders hebben niet overdreven. Erg vriendelijke en vlotte bediening en mijn vriend en ik hadden beide pizza besteld. Heerlijk gegeten! Het andere stel had pasta en die hebben ook heerlijk gegeten. Mijn vriend en ik komen snel weer terug. En ik beveel het andere zeker aan!

41. Voor de 2e keer bij Bella Torino geweest na een uitstekende 1e keer 3 weken geleden.
    Een grote afknapper was het.
    Standaard zijn alle pizza's belegd met tomatensaus, kaas en oregano. Een pizza bolognese besteld.
    Helaas kreeg ik ( na een uur wachten !) dus die standaard belegde pizza met een lullig klein schaaltje gehakt, dat je zelf moest toevoegen aan je pizza.
    Het was amper genoeg voor een kwart van die pizza, dus hij was wel uitermate dun belegd. Je kunt haast stellen dat er geen beleg op zat.
    Als compensatie nog wel een koffie en thee gehad op kosten van de zaak, nadat ik mijn beklag had gedaan.
    Overigens was het ons bedienende meisje erg aardig en zij kon er natuurlijk ook niets aan doen dat ze in de keuken volledig hebben gefaald.
    Ik vrees dat we er dus voor de laatste keer zijn geweest.

42. Mijn vriend en ik waren gisteren 10 jaar samen, dit hebben we heerlijk gevierd in Bella Torino. Echt een leuke plek voor Bijzondere gelegenheden. We hebben de chefkok(eigenaar) van te voren gevraagd of hij iets wilde samenstellen met vis, dit was geen probleem.
    Van te voren brood met kruidenboter etc. van het huis, daarna een bord gevuld met allerlei vissoorten (gestoomd) en de Gamba waar we gek op zijn gegrild. als toetje een heerlijk bord met stukjes fruit en ijs. En natuurlijk niet te vergeten, de capuccino van het huis. Ook werden we toegezongen door een van de obers. Echt vriendelijke mensen daar.
    Wat hebben we toch heerlijk genoten, Bella bedankt voor de perfecte avond. Ook bedankt voor de mooie roos, echt Super!!!.

43. Ik heb hier gister gegeten met een vriendin. Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen en netjes naar de tafel gebracht. Mijn vriendin nam een uiensoep als vooraf en ik de carpaccio. Beide gerechten waren erg smakelijk en de carpaccio was mooi opgemaakt. Als hoofdgerecht had ik de ossenhaas met de gorgonzolasaus. De ossenhaas was erg mals en lekker. Mijn vriendin had een pasta die zij ook erg smakelijk vond. De zaak is erg mooi geworden en doet ruim aan. De mensen van de bedieding waren erg vriendelijk en namen de tijd voor ons ondanks dat het binnen helemaal vol zat. Ik was hier al een tijdje niet meer geweest maar ik ga zeker op korte termijn terug komen!

44. Tja wat zal ik zeggen.........
    Eerst ging er rode wijn om, het liep goed af.
    Daarna een glas jus en een glas witte wijn over mij en mijn dochter heen door foutje van de ober, kan gebeuren............
    De hele avond natte kleding. Ik ging rillerig naar huis.
    Aanbod voor stomerij gekregen mochten de vlekken er niet uit gaan maar een drankje voor de schrik en het ongemak was toch op zijn minst een mooi gebaar geweest.
    Hier laat de zaak toch een stukje klantvriendelijkheid liggen.

45. Onverwacht naar Bella Torino. Eens maar nooit weer. Broodje vooraf was prima, maar toen... Ober wees mij er op irritante wijze op dat ik het botermes niet gebruikte dat ik echt gewoon over het hoofd had gezien. Zonder te vragen lepelde hij het dagmenu uit, half leunend ongeinteresseerd op een fles. Als hij mij had gevraagd om een uitleg had ik gewoon kunnen zeggen dat ik daar geen belangstelling voor had. Pizza met kip. Keiharde bodem. Een paar verdwaalde uien en paprika dat was het. Eetbaar volgens mijn zoon, maar toch. mijn vrouw had pasta rolletjes met volgens het recept verse spinazie. Bleek een bak uit het blik getrokken gehaktsaus. Verse spinazie was niet te bekennen en alles zat onder een dikke laag saus. Het ene rolletje was hard de ander zacht. Tenslotte had ik zelf gegrilde ossehaas. 23,50 mag je wel wat van verwachten. Mooi opgemaakt bord, maar met twee aardappeltjes en risotto die in olijfolie dreef. Jammer. Ober gevraagd naar de afrekening. Ober gooide horkerig de rekening neer en had niks geen aandacht. Op mijn vraag ik wil graag pinnen wees hij naar de kassa en zei daar moet u zijn. Nam niet de moeite even mee te lopen. Aan de bar geholpen door een heel vriendelijk meisje, dat maakte nog wat van het bezoek goed. Zit nu thuis lekker aan de koffie. Als ik lekker had gegeten en een beetje vriendelijker geholpen had ik die bij Torino genomen. Helaas ....

46. familie de wit

Ging hier eten met een vriendin vanwege goede ervaringen in het verleden.
    At hier voor het eerst sinds de verbouwing.
    Helaas viel het erg tegen.
    Leek erop of alles uit de magnetron kwam.
    Kip was zo droog dat het oneetbaar was (wel gezegd maar werd niets mee gedaan), om bestek moesten we vragen bij het hoofdgerecht.
    En om de haverklap kwamen ze vragen of je nog iets wilde drinken.
    Een serveerster kende de eigen menu kaart niet eens.
    Jammer maar hier komen we niet meer.
    Voor het toilet moet je naar boven, niet zo handig als je slecht ter been bent.

47. Gisteren voor het eerst hier geweest, heerlijk gegeten in een prachtige vernieuwde zaak. We zaten in de tuin, waar je je echt in Italie voelt. Goed eten en lekkere rosé voor weinig geld. Vriendelijke en vlotte bediening ondanks de drukte.

48. Vanavond gegeten bij Bella Torino in verband met ons 14-jarig huwelijksdag.
    We werden hartelijk ontvangen en door de eigenaar Mario naar onze gereserveerde tafel gebracht.
    We kregen als welkom een brucetta en olijven met brood en kruidenboter.
    Allebei een pizza gegeten was heel erg lekker!Verder een heerlijk ijsje en koffie na met een heerlijk glaasje Limoncella.
    Ondanks een hele drukke avond werden we perfect geholpen door de bediening en in de watten gelegd.

Leo en Rosita van den Boogert

49. laura en kristel

Hoi hoi,
    Onverwachts naar Bella Torino met mijn vriendin samen, we werden als gewoon weer leuk ontvangen en naar onze tafel gebracht . Ben na de verbouwing er weer voor het eerst het was totaal anders maar harstikke gezellige en mooi. Ik had een lekkere pizza pollo en me vriendin had spaghetti gamberetti Het was allemaal heel lekker . Ik vind het raar dat er zo over word gesproken ik heb er nooit problemen gehad en ga altijd met een goed gevoel naar huis. Wat is er nou irritant aan een roos krijgen. Heel nep allemaal. Nou bella torino tot de volgende keer .

Groetjes, Kristel en Laura.

50. Jongens jongens. Voor al die mensen die een positieve ervaring hier hebben het volgende: ga eens naar Italie! Dit restaurant heeft niets met italiaans eten te maken! Had mezelf beloofd hier nooit meer heen te gaan, maar wilde kijken of er na de verbouwing progressie in zit. Maar helaas, de nieuwe look heeft niets meer met italie te maken, het had net zo goed een of andere brasserie kunnen zijn. Alleen die irritante fontijn is over gebleven vanuit de oude inboedel. Persoonlijk had ik die als eerste eruit gemieterd. Maar goed, aangekomen met mn tafelgenoot werden we vriendelijk onthaald door de gastheer, waarvan ik twijfel of het echt een italiaan is. De woordjes prego en allora heb ik mijn kinderen al geleerd toen ze 3 waren. We kregen als amuse een stukje stokbrood met wat tomatenspul erop. Als dit een soort bruchetta moest voorstellen, dan zegt dat al genoeg. Maar waarvoor je komt zijn toch wel de pizza s. Ik heb in mn leven veeeel pizzas gegeten, maar dit was toch wel de grootste afgang tot nu toe. Een cracker van wasa ziet er beter uit. Verkeerde ingredienten, 0,002 mm dik, bleek en alleen de randjes bruinen omdat ze blijkbaar met wat olie of ei zijn ingesmeerd. En dan alleen de keuzes waaruit je kan kiezen. Pizza shoarma mexicana enzv enzv. Dezelfde die je bij een turkse pizzaria kan bestellen. Kom je in Italie echt niet tegen hoor. Ook niet de salami van de AH. Omdat we alleen trek hadden in een pizzaatje stonden we na een half uur weer buiten. Geen sfeer, gezelligheid niets met Italie te maken. Dus bent u echt een Italie fan, vermijdt dit restaurant dan. Of u moet van die irritante roos houden die u bij de rekening krijgt!

51. Michel en Priscilla

Wij komen nu al een aantal jaren bij Bella Torino en hebben van begin af aan niks dan goede ervaringen gehad met dit restaurant. Het eten is altijd lekker en de bediening is vriendelijk! Zelf nemen wij vaak een dagmenu omdat het leuk afwisselen is maar ook de gerechten van de kaart zijn erg goed. Wij kunnen eigenlijk geen slechte eigenschappen bedenken van dit restaurant. Sinds de verbouwing heeft het pand een frisse uitstraling gekregen en er is tegenwoordig plaats voor meer tafeltjes, hoe meer zielen hoe meer vreugd.
    Het restaurant is een echt aanrader voor mensen die graag gezellig een hele avond uit eten gaan en die van lekker eten houden.

52. Wij zijn nu diverse keren bij dit restaurant geweest, zowel met de lunch en met het diner, maar elke keer verraste me weer de kwaliteit van het eten, de sfeer, de behulpvaardigheid van de eigenaar/manager.
    Vooral de prijs/kwaliteitsverhouding is perfect!
    Als je daarna kijkt hoe de inrichting van de zaak is en de afwerking daavan, verbaas je je elke keer. Wat een topklasse is dit.
    Bovendien is er aan de achterkant een heel groot buitenterras, geschikt voor een plekje in de schaduw in de zomer, en in de winter lekker warm.
    Aan alles is gedacht, ook aan de rokers onder ons.
    Op elke tafel staat een potje met verse Italiaanse kruiden, een fontein, kaarsjes op tafel, kortom een kompleet overvloedige Italiaanse sfeer.
    Dit restaurant verdient alle aandacht en voor Zoetermeer een echte aanrader. Ik denk, dat iedereen die hier komt, dezelfde mening heeft.
    Als klap op de vuurpijl, naast dit alles, is er na het diner nog een mooie roos van de eigenaar voor de dames.
    In een woord:TOP!!
    Ga vooral zo door.
    Vriendelijke groeten, Inge.

53. Ron 14 punten

Sfeervol verbouwd restaurant.. veel tafeltjes.. Zeer, naar onze mening te uitgebreide kaart.. Erg druk op de bewuste avond.. eten gewoon goed..personeel beleefd maar niet persoonlijk..gegeten met vier personen 3 gangen menu.. Lange wachttijden tussen de gangen.. Het eerste gerecht ruim na 1uur op tafel! Niet voor herhaling vatbaar..

54. Gastvrij, zeer klantvriendelijk, ook als je alleen eet krijg je een fatsoenlijke tafel toegewezen. Iedereen uit de bedieing was heel vriendelijk en op alle vragen wordt antwoord gegeven. Het is er ook elke keer dat ik er was behoorlijk vol en uit de reacties af te leiden ook redelijk wat "vaste klanten". Het eten is erg lekker, heb een pasta gegeten en een andere keer een pizza. Bijzondere combinaties op de kaart, maar ook de standaard pasta's en pizza's zijn te krijgen. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Volgende keer dat ik in Zoetermeer een restaurant nodig heb is het voor mij overduidelijk! Hier kom ik dan zeker terug.

55. Afgelopen zaterdag samen met mijn moeder uit eten geweest bij Bella Torino. Wij hadden niet gereserveerd maar er werd moeite gedaan om ons toch een tafeltje te geven. We hebben genoten van de mooie ambiance,wat een prachtige zaak. Wij werder grotendeels geholpen door een wat oudere man (de eigenaar?). Door deze man werden wij perfect behandeld,service ten top! Ook de andere heer en dames waren zeer beleefd en alles liep gesmeerd. Carpaccio puur in zijn eigen smaak,heerijk. De pasta met pesto was ook genieten,wat een top producten. Wat een geweldige zaak met eten wat nog puur smaakt. Aanrader!! ++

56. Bram 25 punten

Gisteren met zijn vieren wezen eten bij Bella Torino. Wat is dit restaurant mooi geworden na de verbouwing. Het restaurant zat voorheen al vol en nu met de uitbreiding zit het gewoon weer vol dit zegt echter iets over de kwaliteit en sfeer bij Bella Torino. We werden hartelijk ontvangen en naar onze tafel begeleidt door de bedrijfsleider, we kregen een tafel in het nieuwe gedeelte en keken zo mooi uit over de achtertuin met terras, wat is dit mooi gemaakt. We kregen een bruchetta en de menu kaart en tevens te horen dat er ook een vlees en vis menu was. Wij wilden een fles wijn met ons vieren en kregen daar een mooi advies bij. Na een paar minuten kwam de serveerster en bestelde 2 vlees menu en 1 vismenu wat dat had men zo goed verteld dat je er bijna niet omheen kon. Ik zelf nam een vitello tonato en een pasta gamberetti picante en de serveerster vertelde mij dat ik keuze had uit 6 soorten pasta want er waren 3 soorten bij gekomen op tarwe basis9 ( zeer gezond) dus ik maakte mijn keuze voor penne integralle.We kregen stokbroog met kruidenboter en olijven die we later niet terug zagen op de rekening weer een kadootje van Bella Torino na de bruchetta dit zie niet veel meer in andere restaurants. Na een tijdje kregen we ons voorgerecht wat er prachtig uitzag en ook heerlijk smaakte. Toen we ons hoofdgerecht kregen na 25 minuten dacht ik wat denken ze goed na in de keuken want soms krijg je alles achter elkaar terwijl je lekker uiteten bent dus ook geen haast hebt. Tussen door komt men regelmatig vragen of het allemaal smaakt en om de glazen bij te schenken. Na het dessert, ik wilde dit omruilen voor een koffie met een likeurtje (was geen probleem) nog een rondje koffie gedaan en om de rekening gevraagd. Men kwam de rekening brengen en voor de dames een mooie roos ( zeer attent) zijn wij met een zeer tevreden gevoel naar huis gegaan. Ik kan iedereeen Restaurant Bella Torino aanbevelen, dit is het top restaurant van Zoetermeer. Bello Torino ga zo door dan zal je over een paar jaar verder moeten uitbreiden. Wij gaan hier regelmatig terugkomen. Veel succes verder voor de mensen van Bella Torino.

57. Ad, Ria en de kinderen

Vorige week wezen eten in het nieuwe restaurant met mn vrouw en kinderen. Bij binnenkomst werden we enthousiast binnengehaald maar niets is wat het lijkt. We hebben drie kwartier moeten wachten op het voorgerecht en wanneer die er was, bleek die heel flauw te zijn. Overigens de olijven en brusqueta's waren wel te doen. Het hoofdgerecht was een volledig drama, koud en droog vlees, harde rijst, flauwe jus, al met al een nul. Het dessert was geen ijs maar vloeistof in een dessertglaasje, belachelijk. En aan het einde van de avond moesten we E54,50 aftikken. Ook leek de gastheer niet geinteresseerd in al deze klachten, en dacht het met een kop koffie opgelost te hebben. Verder was de bediening drukker met andere dingen bezig dan met wat van ze gevraagd wordt, kortom geen ander bezoekje waardig.

58. Elisabeth

Afgelopen dinsdagavond wezen eten in het nieuwe restaurant.
    Het was een zeer geslaagde avond en alle gasten die mee waren en er nog nooit geweest waren, vonden het een geweldig, gezellig en goed restaurant!

59. Vol verwachting keken wij uit naar het vernieuwde restaurant, het ziet er leuk en ruim uit!Uitstekende pizza's en heerlijke vlees en vis gerechten, vooraf krijg je al brood met boter en een schaaltje olijven etc. Prijs - kwaliteit verhouding is erg goed. Bediening is erg vriendelijk. De roos voor de dame bij afrekenen is ook een leuke. Wij komen er graag!!!

60. Dé en Maria ( Martin Sheen)

Ook wij zaten gisteren bij Bella Torino. Heerlijk in de nieuwe achtertuin. Tenminste 17 tafels.Gezellige bediening. Lekkere keuken. Eigenaar mag terecht trots zijn op zijn pizzeria, die die naam aan het ontgroeien is.

Het restaurant is prachtig mooi opgeknapt, hoewel buiten nog niet helemaal klaar. Het naastliggende pand is aangekocht en in oude staat herstelt.
    Werkelijk een aanwinst.

61. Vol verwachting keken wij uit naar het vernieuwde restaurant, het ziet er leuk en ruim uit! Helaas waren er veel te veel minpunten aan de ervaring van deze avond.. Eerst was de bediening vergeten wat voor drankje ik besteld had en moest dit opnieuw gevraagd worden.. Vervolgens was de salade niet compleet en heb ik deze terug moeten sturen. Toen we de pizza door midden wouden snijden kwam er een stuk plastic uit te voorschijn, heel raar en niet bevorderend voor de eetlust.. De pizza is terug genomen maar helaas geen excuses voor het ongemak, wat uiteraard erg op zijn plaats was geweest. Uiteindelijk nadat wij het hoofdgerecht op hadden werd gevraagd of wij iets te drinken van het huis wouden i.v.m. het stuk plastic wat in onze pizza zat. Ook vreemd dat de bediening 'klaagt' over de lange werktijden, zoiets bespreek je niet de klanten.. Al met al een teleurstellende avond.

62. Sabina 100 punten

Wij komen heel regelmatig bij Bella Torino, dus konden niet wachten ivm verbouwing. Afgelopen zaterdag meteen gereserveerd, was zoals altijd lekker druk. Alles is grondig verbouwd, boven is er een stukje bij gekomen. De eetzaal in de monumentalepand is nogal gehorig, mist sfeer en moet nog aangekleed worden volgens de bedrijfleider. De bediening moet nog wennen/overzicht krijgen. De knusse romantische sfeer is na de verbouwing stukken minder. Pasta met kruidige pollo was flauw, spaghetti met spaanse peper was zoals altijd heerlijk. Helaas zat er een afgekloven prikkertje onder in het stokbroodmandje, was keurig opgelost door de bedrijfsleider. Vind jammer dat er altijd tijdens het weghalen van de borden meteen gevraagd wordt of je de dessertkaart wilt zien terwijl je nog met een volle glas wijn zit. Maar we gaan zeker weer terug.

63. Na enige tijd weer eens geweest, restaurant heeft een grondige verbouwing ondergaan wat het geheel zeker ten goede is gekomen. De vorige entourage was gedateerd geraakt, nu een frisse uitstraling met meer voorzieningen die zich kan meten met een redelijk tot goed italiaans restaurant in... Italië. De nieuwe ruime eetkamer is ruim opgezet, echter mist nog wat sfeer, is nogal kaal aangekleed.
    het bestelde eten werd binnen een redelijke tijd gesreveerd, zeker gezien de drukte in het restaurant. De bediening moet duidelijk nog wennen aan de nieuwe indeling en het optimaal serveren van een tafel, amuse werd wel gebracht, drinken vergeten op te nemen.Drinken gebracht, vergeten menukaart mee te nemen, dit zullen nog wat kinderziektes zijn waar ik wel verbetering in verwacht. De Pizza's waren goed op temperatuur en gaar maar niet te gaar, goed bereid dus. De Pollo Torino boterzacht, goede witte wijnsaus die niet melig is maar goed van structuur is, bijgeserveerde salade stevige bite met lekkere azijn en olie, goed! De apart geserveerde frites knapperig, niet te vet en goed van smaak.Helaas was rond 18:45 uur de zoete witte wijn op! Dit op een zaterdagavond zo vroeg op de avond, inkoper?
    Dessert vlot uitgeserveerd, espresso top, buitengewoon goede melange, helaas trof mijn tafelgenote een stukje plastic verpakking aan in haar Tiramisu ijs, werd excuses voor aangeboden, volgende keer beter. Voor 4 personen €90,- goede maaltijd, nog wat onwennige bediening maar de volgende keer gaan we weer. Erg goed vooruitgegaan.

64. Marcel de Jong

Wij komen hier regelmatig met de kinderen en vinden het lekker en gezellig.
    De kinderen nemen altijd een pizza en vinden het altijd lekker. Mijn vrouw en ik hebben bijna alles al eens gehad op de kaart; het ene gerecht nog lekkerder dan het andere!

De vriendelijke bediening is ook altijd goed voor ons , maar ook voor de kinderen.

Roos voor mijn vrouw en een lolly voor de kinderen bij het weggaan; werkt elke keer weer.

Bella Torino, we zien jullie na jullie verbouwing weer!

65. Ik begrijp niet dat deze mensen het eten en de bediening bij Bella Torino minder noemen; Zeker nergens anders bij een pizzeria geweest.
    Ik kom regelmatig bij Bella Torino, zoals ook afgelopen zaterdag, het was weer prima!
    Het eten is er altijd goed en lekker vers en de bediening is altijd vriendelijk.
    De bedrijfsleider neemt altijd de tijd voor je en is een echte gastheer.

Wij blijven, want Bella Torino is de beste in town!

66. Ik vond het de eerste paar keer erg lekker de pizza's waren rijkelijk belegd. De afgelopen 3 keer dat ik daar heb besteld en heb afgehaald vond ik het bizar slecht, we werden niet goed geinformeerd over de lasagana's, de pizza's waren zwart aan de onder kant we kregen de verkeerde bestellingen mee en wat zat er weinig in !!!
    Zeer teleurstellend. Hier bestellen we voorlopig dus niet meer. Jammer want de eerste keer was het goed.
    Wat betreft de manager de ene keer kom je in je nette spijkerbroek is hij erg aardig de keer dat je in je joggingsbroek verschijnt kan er geen lachje van af.

67. Op zaterdag hier geweest met twee kinderen. Wat een drama. Het restaurant staat volgepropt, alle mogelijke stoelen zijn bezet, je kunt je amper bewegen. En doordat het zo vol is gaat iedereen steeds harder praten (hoofdpijn). Daarbij minimale bezetting qua bediening, waarbij het een gedoe is om te bestellen.
    Pizza's zijn op zich prima, vleesgerechten zijn goed. Hapje vooraf waarbij een van onze kinderen werd vergeten. Het is vast te doen op een doordeweeksedag, maar wij gaan hier (op zaterdag) echt nooit meer heen. Jammer.

68. we gaan regelmatig eten bij Bella Torino, eten is altijd heerlijk, bediening is snel en vriendelijk, het hapje vooraf en de roos voor de dame achteraf zijn een extra pluspunt. Absoluut onze favoriet in Zoetermeer!

69. Krista Albus

Heeeerlijke pizza's en supergoede en -snelle bediening! Aanrader ook als je kinderen hebt!

70. Linda Balk

Ik ga hier regelmatig eten, niet alleen met vriendinnen maar ook met mijn vriend. Het restaurant geeft een knusse indruk door de wijnranken boven je hoofd en het fonteintje in het midden van de zaak.

Altijd enorm druk en er heerst een gezellige sfeer, het personeel is vriendelijk en het eten is heerlijk.

De vrouwen krijgen altijd een roos na afloop.

Aanrader!

71. M vd Tholen

72. Ik kom regelmatig bij Torino en elke keer is het er gezellig druk.

Vandaag weer geweest met 2 vrienden. We bestelden alle 3 het weekmenu; Carpaccio vooraf, daarna een superzachte ossenhaas met geitekaas en honing-mosterd (wauwwww!). Zo lekker.... ik had er nog wel een kunnen eten! Het dessert was ijs, maar mocht ik gelukkig omruilen voor een espresso met een sambuca. Mijn vrienden, die er voor het eerst kwamen, waren ook zeer tevreden. Bella Torino, je hebt er weer een paar vaste gasten bij na vanavond!

Samengevat: het was weer super!

Uiteraard mogen we de bediening niet vergeten. Zoals altijd vlot en vriendelijk.

Arrivederci weer!

73. Jan de Bakker

Was hier met collega's.

Pluspunten: Qua sfeer wel aardig, al zijn de houten stoelen niet echt comfortabel.

Minpunten: het eten. Voorgerecht was een soepje wat meer naar een opgelost bouillonblokje smaakte. Kan ik thuis ook maken. De lasagna was met spinazie en zalm, maar smaakte echt melig. Bediening ook traag. Moet dingen vaak vragen.

Zou hier niet nog een keer naar toe gaan. Jammer, qua lokatie en sfeer zou je toch zeggen dat er meer te maken is van deze tent.

74. We eten hier regelmatig, prijs kwaliteit is prima, gewoon lekker eten hier, en leuk voor de kinderen.

Top.

75. Prijskwaliteit verhouding is top!

Olijven en broodjes van het huis.

Bediening was goed.

Roosje voor mijn vriendin.

76. Afgelopen weekend ben ik hier met mijn vriendin geweest. We hadden niet gereserveerd en toen we aan kwamen was heel het restaurant vol. We werden aangesproken door een vriendelijke dame, die zei dat het helemaal vol was, maar de manager erbij ging halen om te kijken hoe lang het zou duren. De gastheer vertelde ons dat we even aan de bar konden wachten en bood ons een drankje aan.

Ongeveer 10 minuten later zaten we al aan ons tafeltje, kregen we een heerlijke verse brushetta, brood, olijven en kruidenboter van het huis.

We namen een flesje huiswijn (maar 15 euro......?) en beiden het weekmenu. Lekker?..... Super!

Heerlijke avond gehad en bij het weggaan ook nog een roos voor mijn vriendin.

Heerlijk gegeten en fantastische bediening! Bedankt Bella Torino! Wij komen zeker terug!

77. Ria 2198 punten

Gisteravond hier wezen eten met mijn vriend omdat onze favoriete restaurant gesloten was.

Op goed geluk hier aan tafel op het terras gaan zitten. De mannelijke bediening was erg vriendelijk en vlot, de serveerster kwam wat sloom over, zat meer aan haar haren te plukken dan zogenaamd geinteresseerd rond te kijken.

De bruschetta en brood met kruidenboter en olijfjes van het huis waren uitstekend! Knapperig vers brood, heerlijke kruidenboter.

Ons eten duurde even voor het geserveerd werd, maar we hadden geen haast.

We hadden beide een vleesgerecht besteld en ik nog een losse salade er naast. Nou, het vlees was een erg royale portie zeg. Met de saus waren ze ook niet zuinig, alleen de warme groentes en de gebakken aardappel was erg weinig. Echter door de royale portie vlees hoefden we niet bij te bestellen.

Eten zag er goed vers uit, versiert met diverse stukjes vers fruit. Smaakte prima!

Een minpunt vond ik wel, we zaten op het terras en dat was wel erg krap ingedeeld, mijn been zat tegen een bloembak aan.

78. Guy 15 punten

Ik kom regelmatig bij Bella Torino, het is een sfeervol ingericht Italiaans restaurant waar het altijd druk is. De bediening is spontaan, vlot en altijd vrolijk. Je wordt snel geholpen ondanks dat het druk is. Wij waren met ons vieren en hadden allemaal verschillende gerechten van pizza, lasagna, garnalen en een spaghetti con carne (stukjes ossehaas, zeer mals). We hebben super gegeten. Ik zag een krantenknipsel dat de Gouden Pollepel hier ook had gegeten en ook zeer enthousiast was, dit zegt wel iets over de kwaliteit en service van dit restaurant.

Bij de rekening een roos voor de dames, is een leuke attentie.

Dit restaurant is een belevenis in Zoetermeer.

79. Vreselijke bediening en veel te vol!

80. Ik was er al 2 keer geweest, stampvol, en er is geen ruimte om je jas of dergelijk goed op te hangen, dus dan maar aan je stoel en zorgen dat je zonder de buurvrouw haar ogen uit te steken kan gaan zitten. De laatste keer was echt het toppunt, het wachten is al een drama ook al heb je een reservering gedaan.
    Iedereen kreeg bij binnenkomst een lekker broodje,... wij niet.
    Kwam denk ik omdat we na een half uur gezeten te hebben vroegen om de kaart. De bediening is slecht en let niet goed op, smeren je van alles aan... lachen in je gezicht en denken echt heel anders.

Uiteindelijk kregen we wat we besteld hadden....zit er in de pizza van mijn dochter een stuk staal wol ...

Toen ik daar melding van maakte, was het antwoord dat het idd niet zo hoorde en konden we koffie van de zaak krijgen. Naar mijn mening hoor je het gerecht van de rekening af te halen. En daarbij kregen we als dames geen roos bij vertrek. Niet dat het me daar om gaat, maar bij ons ging alles mis.
    Kortom wij gaan niet meer naar die tent, zonder manieren en goed personeel.

1,3
  81. Hans 20 punten

Ik heb zeer recent bij Bella Torino gegeten met 2 vrienden van me (verjaardagsetentje) en het eten was prima.
    We kiezen bewust voor de aanbeveling van de dag/week want dan is sowieso alles vers en voorradig. Wijn en bier prima en de service van onze gastheer was ook zeer aangenaam.
    Het zit er ook altijd vol en dat is natuurlijk niet voor niets.
    Ik vind het een prima tent en ga er nog vaak komen.

82. Paar keer hier gegeten. Telkens was het erg lekker. Zeker aan te raden als je Italiaans wilt eten in Zoetermeer.

83. Omdat ik hier meerdere keren gegeten had en het altijd prima was, gingen we er met 3 dames uit eten.

Allereerst viel op dat er andere bediening was, van vriendelijkheid en klantgerichtheid hebben ze nooit gehoord.

We hebben ruim een uur op ons eten moeten wachten.

Menukaarten kregen we na veel gezeur.

Ook was het er erg koud.

Jammer, voor ons de laatste keer geweest.

84. Wij hebben hier vorige week met vrienden gegeten.

We hebben alle vier heerlijk gegeten en twee van ons hadden het weekmenu besteld. Een echte aanrader! De bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam. Het was voor ons de eerste keer maar wij komen zeker terug!

85. Vanavond heerlijk gegeten hier. Al meerdere keren hier gegeten en altijd goed. Het 3 gangen vlees/vis menu is echt aan te bevelen. Vriendelijke bediening. Een gezellige avond gehad.

86. Wij (mijn vriend en ik) hebben hier voor een hele speciale gelegenheid gereserveerd. In eerste instantie leek het ons gezellig en romantisch. Maar al snel bleek bij het voorgerecht dat het bij dit restaurant puur om de aankleding gaat en niet om de kwaliteit van het eten. De kikkerbillen (een favoriet voorgerecht van mijn vriend) waren hier zeer droog.
    De hoofdgerechten waren ook zeer slecht, ik had wederom een zeer droog torentje van kalfsoester en de pasta van mijn vriend had ik zelf nog 100x specialer kunnen maken in mijn eigen keuken. Voor dit geweldige droge menu mochten wij 53,35 voor betalen. Na onze klachten, bij het ontzettend zuur pruimende personeel, kregen we de koffie gratis :S
    Wat een feest, Bella Torino bedankt!?! Eens maar nooit meer!

87. La Bella Torino is voor ons het restaurant om op onze verjaardag en dat van de kinderen te gaan eten.
    Vandaag was echter de laatste keer.
    We hadden om half 7 gereserveerd. Om tien voor zeven een serveerster gevraagd of we wat te drinken konden bestellen. Dat kon gelukkig en om 7 uur hadden we eindelijk wat te drinken en konden we toasten op de verjaardag van onze jongste dochter.
    Omdat het begon te regenen en we een tafel buiten hadden konden we met heel veel moeite toch binnen zitten.
    Om tien voor 8 kregen drie van ons een pizza en om 8 uur kregen de andere drie mensen van ons gezin hun pizza.
    Wij hebben gemeld aan de serveerster dat wij dit niet echt leuk vonden. Zij kon er niets aan doen en wenste ons smakelijk eten.
    Even later kwam de eigenaar? En vroeg of alles naar wens was. Wij weer gemeld dat we het vreemd vonden dat de ene helft van de tafel 10 minuten eerder hun pizza kregen dan de andere helft. Volgens de eigenaar kwam dit omdat we van buiten naar binnen waren gegaan en de bonnetjes daardoor niet meer klopten.
    Een heel vreemd verhaal, want of je nu aan tafel 20 of aan tafel 28 zes pizza's moet leveren lijkt ons niet zo heel veel verschil.
    In ieder geval de manier waarop deze man de schuld op ons probeerde te schuiven vonden we niet in de haak. Plus het feit dat we anderhalf uur op ons eten moesten wachten, is dit voor ons echt de laatste maal dat we hier gegeten hebben.
    Jammer maar helaas!

88. GH 16 punten

Heerlijk gegeten in dit Italiaanse restaurant, die ook voor afhaal-en bezorgpizza's zorgen.
    Zowel de pizza's als de andere gerechten zien er heel goed uit en smaken heel goed.
    De inrichting van het restaurant is eigenlijk te vol, een paar tafels minder zou beter overkomen.
    Bediening is heel vriendelijk en behulpzaam.
    En je zou op het terras kunnen eten.

89. Ik ben hier vorige week wezen eten.

Het voorgerecht was heerlijk(carpaccio)!
    Daarna had ik een spagetti maar dat was meer spagetti dan sauce, en niet echt warm. De bediening was niet erg snel.

Weet niet of ik nog terug ga naar dit Italiaanse restaurant in Zoetermeer.

90. Begrijp die negatieve commentaren niet. Al minstens 10 keer gegeten en niets dan lof! Zit niet voor niets altijd stampvol!

91. Vandaag hier een pizza wezen eten. Doe ik nooit meer.

De bodem leek wel een fabrieksbodem en alles enorm zout.

Heb met moeite bijna een halve pizza naar binnen gekregen, mijn vrouw kwam niet verder dan een kwart. Zonde van je geld. Eerlijk gezegd is een Iglo pizza beter.

De wijn was wel lekker.

92. Het was erg slecht. We hebben meer dan 1 uur gewacht op ons hoofdgerecht. De kwaliteit was slecht, taai vlees, geen originele italiaanse recepten. Het voorgerecht vitella tonato bestond uit taai kalfsvlees met een enorme kwak Johma tonijnsalade.

De ossehaas was niet meer dan een slechte kwaliteit biefstuk. Spaghetti met vis besteld, bleek spaghetti met vlees te zijn, moest dus weer terug, etc.

Het eten was verder erg koud en het garnituur te beperkt.
    Het restaurant was meer dan vol. Misschien moet bella torino gasten weigeren, of meer gemotiveerd en echte kokend keukenpersoneel aannemen.

93. Dennis van Brummelen

Nu 2 keer wezen eten en enorm goed bevallen. Eten is erg leker en bediening een van beste die ik heb gezien tot nu toe.
    Zeker een aanrader en zal er zelf wel vaker komen

94. lekker en super goed eten, leuk personeel!

95. Holthuizen

Prima restaurant; vriendelijke bediening en super eten. Binnenkort gaan we weer.

96. Met name de service erom heeb is erg goed, bij binnenkomst een voorafje op rekening van het restaurant en dan natuurlijk niet te vergeten de rode roos bij het weggaan. De pizza is gemiddeld, niet zo groot en ook niet heel bijzonder. Maar de zorg die eraan wordt besteed zie je niet vaak meer.

97. Ik ben al een paar keer wezen eten, en telkens was het weer TOP!! Sfeer is hartstikke gezellig, je hoeft maar te vragen en het word voor je gedaan. Ik ben er al een paar keer geweest en er komen zeker nog een hoop keren bij!!

98. Kees de Wit

Uitstekende pizza's en vriendelijke bediening. Jammer dat dit restaurant volledig blauw staat van de rook.

99. Karin de Boer

de pizza's zijn hier heerlijk knapperig en goed vol belegd. vooraf krijg je al brood met boter en een schaaltje olijven etc. Prijs - kwaliteit verhouding is erg goed. Bediening is professioneel en vriendelijk. De roos voor de dame bij afrekenen is ook een leuke geste. Wij komen er graag!!!