• Lid sinds 7 december 2012

Hasekura

Utrecht

Alhambra

Weesp

Linda de Vries heeft nog geen foto toegevoegd

1. Linda de Vries's profielfoto
    Linda de Vries heeft een recensie geschreven voor Wong's Garden

Ik begrijp echt niet waar de slechte ervaringen vandaan komen. Ik kan me er echt niet in vinden. Ook wij zijn zondag met Moederdag bij het buffet geweest. Ja het was druk en soms duurde het even dat alles bijgevuld werd, maar dat kan je verwachten als het hele restaurant vol zit.

Het eten was heerlijk, vers en smaakvol, gerechten werden goed bijgevuld en de bediening was een vriendelijk. En dat allemaal voor een hele schappelijke prijs. Er zijn altijd mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en klagen om minste geringste.

Aanrader! Het is niet voor niets al jaren het beste restaurant van Westervoort en omgeving.

2. Linda de Vries's profielfoto
    Linda de Vries heeft een recensie geschreven voor Woensel Wereldkeukens

Wat een ontzettende slechte ervaring!!! Werden heel onvriendelijk ontvangen door een oudere man (vermoed de eigenaar). Na betaling moesten we maar zelf een tafeltje zoeken. Zagen vele volle tafels mag borden met etensresten die niet waren afgeruimd. Dat zag er onsmakelijk uit en beloofde al niet veel goed goed.

Het eten was smakeloos, vet en veel teveel smaakversterkers. De biefstuk was geen echte biefstuk (dat proef je gewoon). Het leek eerder een runderlap. Dure dingen die op waren werden gewoon niet meer aangevuld (garnalen gerechten, sashimi, biefstuk etc). Eten in de warmhoudbakken staan er de hele avond en worden niet ververst. Sushi en sashimi waren niet vers, een hele sterke (bedorven) vissmaak. Koude gerechten werden niet goed gekoeld. Ik heb s'nachts nog flink last van mijn maag gekregen en heb de halve nacht op het toilet doorgebracht.

Rustig gezellig tafelen is er niet bij een enorme herrie in het restaurant. Voor 4 pers. 138 euro betaald. Zonde van het geld! AFRADER!!

3. Linda de Vries's profielfoto
    Linda de Vries heeft een recensie geschreven voor Alhambra

Hier gegeten met de 50ste verjaardag van mijn moeder. Wat een treurige bedoeling. De tapas porties zijn erg klein. De frietjes waren nog helemaal zacht en niet goed doorbakken, de drumsticks waren niet warm en de honingkip was niet helemaal gaar. De gehaktballetjes waren totaal smaakloos. Het brood was droog en smaakte oud en muf. Het enige lichtpuntje was de knoflooksaus die was smakelijk. Het duurde ook erg lang voordat wij de tapas kregen. Later merkte we waarom, achterin de zaak zit de kleine keuken (die er erg onhygiënische uitzag) met maar 1 kok die verantwoordelijk was voor alle bestellingen van het hele restaurant. Zonde want ze zitten op een mooie locatie aan het water alleen dit eten heeft niks meer met tapas te maken.

Het was zonde van de avond en vooral sneu voor mijn moeder die haar 50ste verjaardag vierde.

2,9
  4. Linda de Vries's profielfoto
    Linda de Vries schreef:

Gezellige studente die graag een hapje uiteten gaat met vrienden en familie

5. Linda de Vries's profielfoto
    Linda de Vries heeft een recensie geschreven voor Hasekura

Hier met een vriendin gegeten. Was erg lekker, de porties zijn niet te groot zodat je lekker veel kan proeven. De sushi was heerlijk vers, de biefstukjes heel mals. Voor het geld hebben weer ruim 2 uur genoten. De drankjes zijn wel redelijk prijzig.