Op dit adres zit nu: IXI

Hasekura in Utrecht

• All you can eat

1520586149 31
1661947470 38

1. Het restaurant is gedateerd, niet zo vriendelijke bediening eten is matig en komt onregelmatig door. Af en toe vergeten ze iets te brengen wat besteld is. Geen prettige ambiance.

2. Als je via Groupon reserveert wordt je als een hond behandeld. Er wordt geadverteerd dat het te reserveren is van dinsdag tot en met zondag maar helaas is het tot en met juni alleen mogelijk om op dinsdag en woensdag te reserveren (en in juni verloopt de bon!), de eerste mogelijkheid is zelfs pas eind maart (een maand later)! Dit is misleiding!! Je kunt niet in het weekend want ze zitten zogenaamd vol tot in juni terwijl je op de site van het restaurant wel gewoon een tafel kunt reserveren. De manager was ook erg onbeschoft aan de telefoon en gooide zo de hoorn er op. Hier wil ik absoluut niet meer eten. Daarnaast vind ik dat ze hun voorwaarden dienen aan te passen en moeten vermelden dat het niet mogelijk is om in het weekend de Groupon te gebruiken.

3. Bizar. Nog nooit zo'n grote discrepantie meegemaakt tussen de kwaliteit van het eten en de service. De sushi smaakte echt uitstekend, misschien wel de lekkerste sushi die ik ooit gehad heb, en ook de rest van het eten was prima in orde. Maar de service was echt dramatisch, nog nooit zoiets meegemaakt. Alles duurde eeuwig, en als je iets bestelt is het altijd afwachten of je het werkelijk krijgt. In totaal hebben we wel 10 gerechtjes besteld maar niet gekregen, en ook een paar dingen gekregen die we juist niet hadden besteld. Als je dit aangeeft doen ze er niets mee, daar hebben ze ook helemaal geen tijd voor of zin in. In het begin was het irritant maar uiteindelijk was het zo wanstaltig slecht geregeld allemaal dat het eigenlijk wel weer grappig werd. Net alsof je in een comedyserie bent beland. Ook de grootste lol gehad met onze buren (de tafeltjes stonden erg dicht op elkaar) over de slechte service.

Verder doen ze niet aan kraanwater en zitten de toetjes niet bij de prijs inbegrepen. Erg gierig. Maar feitelijk bijzaak.

Ik raad de koks van harte aan om dit zinkende schip te verlaten, want zij doen hun werk uitstekend. Tot die tijd kun je hier op zich goed eten, mits je genoeg geld hebt, absoluut geen haast hebt en niet kieskeurig bent over wat je te eten krijgt.

6,3
  4. Fam. Wittebol

Bediening en service ronduit slecht. Lang (1 1/2 uur) op je eten moeten wachten en dan nog niet alles gekregen wat je besteld hebt. Nadat je dit meerdere malen hebt aangegeven, overigens geen begrip van het personeel, werd het niet beter. Je hoort dezelfde klachten van de klanten die ook die avond in het restaurant zaten. Er werd niet teruggekoppeld wanneer bepaalde gerechten op zijn. Dan kun je tenminste iets anders bestellen in plaats maar wachten op het gerecht. Pas nadat je vraagt waar het gerecht blijft, krijg je te horen dat het op is. In plaats van een lekker en gezellig uit eten gaan, werd het een avond met veel ergernis. Nooit meer naar Hasekura!!!👎👎👎

5. Hier kom ik echt nooit meer! Om 16:30 hadden wij gereserveerd en waren wij blijkbaar 3 kwartier lang de enige klanten. Hierdoor was voor ons erg vreemd, dat we zeker een halfuur gewacht hebben, nadat de bestelkaart opgehaald werd. Toen wij eenmaal onze eten kregen, was het maar de helft van wat we besteld hadden, we hebben meerder malen moeten vragen waar de rest van onze bestelling bleef. In totaal bijna uur gewacht op ons eten. De sushi was erg slecht en de grillgerechten waren koud en leken opgewarmd te zijn in de magnetron! Heel slecht dus. Vervolgens vragen we om 2 simpele cola's. De bar was op een halve meter afstand en hebben zeker 10 á 15 minuten moeten wachten. Meerdere keren gevraagd waar ons drinken bleef.
    We waren hier met een groupon deal van zogenaamde live teppanyaki cooking... toen we hierom vroegen zei ze nee je had het bij de reservering moeten zeggen, want nu is het al vol. ( stond nergens in de voorwaardes/coupon). Echt heel slecht' nooit meer!!!!

3,4
  6. Absoluut een dikke afrader!

2 Van de 3 drankjes pas na een half uur afgeleverd, cocktail bleek meer ijs dan vloeistof. Niet lang hoeven wachten op de 1e ronde welke voor 90% werd afgeleverd en van niet al te beste kwaliteit. Echter na 1 1/2 uur en 2 rondes bestelling verder niets meer bij ons afgeleverd, wel bij de verkeerde tafel en dus retour keuken.
    Bij navraag werden wij tot geduld gemaand: 'Japanse cultuur is anders, dus geen MacDonalds snelheid en maar 1 kok voor 80 eters'.
    Geen enkele aanbod anders dan zitten blijven en geduld hebben.
    Na veel discussie aangeboden voor 2 personen te betalen of zonder betalen de tent verlaten waarop de buitendeur werd afgesloten.
    Blijkbaar hebben met dit soort klachten vaker te maken maar helaas van enige zelfreflectie is geen sprake.

7. Bediening praat alleen engels en rauwe kip

1,9
  8. We had a reservation for a group of 6 and we sat down at 19:00. By 22:00 we only had one and a half round and the food was disgusting. After we had complained to the manager and told him that we did not want to pay the full price he started to yell at us and making inappropriate comments and threatening us to call the police on us if we weren't going to pay. He only gave us 10% off which was about 2 euros. Never in my whole life have I been treated so disrespectfully at a restaurant. Besides all the insulting comments he told us he made a complete fool of himself in front of everybody. And we were not the only ones who were not satisfied with the service.

9. De sushi was prima, maar de bediening ronduit slecht. Zelf om je drankje moeten vragen en heel lang op je eten moeten wachten, of het gewoon niet krijgen. Toen we teleurgesteld gingen afrekenen (nadat we nog niet alles hadden gehad) kregen we 10% korting op het eten... Maar wij gaan hier nooit meer heen, want dat was de ergernis niet waard.

10. N. de Ruijter

Superslecht geholpen. Geen bediening gezien het eerste uur en na anderhalf uur eindelijk 1e ronde gekregen ( voor de helft). Moesten zelf om drinken vragen en eten was nog slechter dan je je kunt voorstellen. Warme gerechten veel te koud en de sushi rolletjes afgeraffeld. Nog nooit zoiets meegemaakt. Na 3 uur opgestapt en achter in de rij aangesloten achter klagende klanten die er ook zo over dachten. We hebben alle klachten aangegeven en moesten alsnog gewoon betalen. En dat voor nog geen 2rondes omdat het gewoonweg niet kwam. Spijt dat we niet gewoon weg zijn gelopen want nu hebben we betaald voor een avond ergenis en met een lege maag naar huis gegaan. Nooit meer naar hasakura dus!

11. J. Van der Veer

Mega slecht gegeten, hele restaurant ging zelf om drinken/eten/saus vragen aan de bar. 1e ronde de helft niet gekregen, wat we wel kregen was uitermate slecht. Biefstuk & lamskoteletten waren koud. De sushi was rommelig en los in elkaar gezet. De handrollen die we besteld hebben kregen we na 3 keer vragen, de buitenkant van de handroll was zo droog als de Sahara, het enige dat er in zit was een stukje zalm dat ik onder de microscoop heb moeten leggen om te kijken of het er wel werkelijk in zat. Meerdere tafels zijn opgestapt om weg te gaan na 2 uur te hebben gezeten met 1 ronde in de maag. Wij uiteindelijk ook in de rij aangesloten om naar huis te gaan omdat als we iets kregen het een half uur tot 3 kwartier duurde, hetgeen dat we kregen niet te eten was. Weg gegaan met een flinke rekening en honger. Top!

1,9
  12. Jeff & San

Vandaag wezen eten bij Hasakura, sagerijnig personeel die je belachelijk maken en commandeerden wat we moeten doen. Bestellingen gingen mis, kregen de gerechten niet of verkeerd. Warme gerechten waren te koud. Temperatuur binnen was erg koud, toen we dit aangaven werd er verteld dat we onze jas maar aan moesten trekken. Ramen waren te vet om naar buiten te kijken. Sfeer was er niet. Eens en nooit meer, mensen kom hier niet.

Groetjes

13. Wij zijn hier twee keer geweest. De eerste keer was de Sushi prima, service beneden peil en het decor is sowieso niet gezellig. Het eten was verder goed dus door de AH actie besloten we om nog een keer hier naar toe te gaan. Toen we binnenkwamen op de gereserveerde tijd (18:30) kregen we te horen dat er geen tafel vrij was en dat we achter de bakplaat ( met gezellige TL verlichting ) plaats konden nemen, dit terwijl wij in de reservering hadden aangegeven dit absoluut niet te willen.

Maar goed, fouten maken is menselijk, het is belangrijker hoe je het oplost. Dat deden ze hier niet, ze lieten ons 25 minuten wachten bij de voordeur en toen we er zelf om vroegen wat zij hier aan gingen doen kwam de meneer met het idee om ons in de gang neer te zetten, naast de toiletten. Was volgens de beste meneer misschien ook maar beter voor mijn zwangere vriendin. Helemaal bizar was dat 15 minuten na ons een stel binnenkomt die zij wel aan een tafel hebben neergezet. Op de vraag waarom gaven ze aan dat zij met z'n drieën waren en dat dit voorrang heeft.

Tuurlijk weten we dat je bij een restaurant met een AH actie geen top service mag verwachten maar dat deze lui het gewoon vinden om je als een hond te behandelen is te bizar voor worden. Ik geef liever 2 x zoveel uit dan me zo te laten behandelen, dit hebben we dus ook gedaan. We zijn opgestapt en we zijn gaan eten bij een ander Sushi restaurant waar het ze wel top service en top eten hadden.

Ps, mocht je overwegen om hier toch te gaan eten: trek oude kleren aan, de afzuiging is niet best, na 25 minuten zat de vette lucht o.a. in mijn jas die er bijna niet uit te krijgen is.

14. Wij gaan hier ook nooit meer eten. We waren met een groep van zes en schoven om half 7 aan, de tijd dat wij hadden gereserveerd. Bij het reserveren hadden wij aangegeven dat wij AH boekjes mee hadden, dat was geen probleem werd aan de telefoon gezegd. Eenmaal daar aangekomen, moeten er al extra stoelen aan de tafel geschoven worden, omdat het eigenlijk te vol is.

We bestellen wat te drinken en vullen het kaartje in. Na 2 uur wachten krijgen wij eindelijk onze eerste ronde, waar iets minder dan de helft van miste. Het gezin naast ons had een dochter die jarig was en voor haar verjaardag hier kwam eten. Alleen ook haar eten kwam maar niet aan, vader en moeder werden chagrijnig en het meisje moest huilen. Zij hebben het ook meerdere malen aangegeven, maar er werd niks aan gedaan. Het gezin vertrok na een enorme ruzie met de manager.

Inmiddels nog een uur later, en wij hadden onze tweede ronde nog niet. Toen wij het hebben aangegeven werd er gezegd dat het de schuld van onze tafel was (met 4 gezinnen die niet bij elkaar hoorden en elkaar niet kenden) omdat wij "oneerlijk" waren. Daarna kregen we de tweede ronde 4 keer. Wij waren er wel klaar mee en vertrokken dus.

Bij het betalen werd er nog tegen de persoon voor ons gezegd dat hij aan het liegen was over wat hij had besteld, dus nee, hier komen wij nooit meer.

2,2
  15. Vandaag met een vriendin en kids daar wezen eten. Helaas zal ik hier nooit maar dan ook nooit meer naar toe gaan. Hebben lang op het eten moeten wachten en eigenlijk de helft niet gekregen. Heel jammer want de gerechten die we kregen oa sushi en kleine andere gerechten waren echt heerlijk. Hier hebben wij de baas op aangesproken en hij kwam met een goed voorstel. Jammer dat bij het afrekenen een vrouwelijk personeelslid het nodig vond om tegen ons te zeggen dat we hier niet meer moesten komen en dat we slechte klanten waren... Wij waren niet de enige die vanavond niet goed bediend werden, er zijn zelfs mensen boos en verdrietig het restaurant uitgelopen! Jammer maar inderdaad ons zie je hier niet meer...!!

5,1
  16. [J] 812 punten

We hebben hier op een vrijdagavond sushi gegeten. We zagen de goede reviews hier, maar oei, dit was slecht.

De sfeer was niet goed. Je moet eerst door een rokersruimte (bah) en bij de tafels is veel te veel (tl-achtig) licht. We zaten in een gedeelte waar bijna niemand zat, en we werden door het personeel constant op de vingers gekeken.

Het is geen puur sushi resaurant, maar een combi met tepan yaki. Dit was ook te merken aan de kwaliteit van de sushi, dit was niet hun hoofdzaak. Ondanks dat weinig mensen sushi aan het eten waren, was dit allemaal niet vers. Sommige gerechten waren echt niet te eten. De vis had ook vaak een bijsmaak (gewoon niet vers dus).

De cocktails waren goedkoop, maar wat je ook kreeg, was zelfs het geld niet waard.

Geen aanrader.

2,6
  17. Wij eten hier regelmatig en altijd na tevredenheid. Kwaliteit van het eten is goed en ingrediënten zijn vers.
    Locatie is leuk met meerdere horeca gelegenheden naast elkaar. Zodat je na het eten nog elders een kop koffie of drankje kan nemen.

18. Het is dat je hier heerlijke sushi kunt eten voor een leuke prijs, maar de bediening.... Niet oplettend of je alles wel gehad hebt, strompelen zowat door de zaak, en steeds zelf vragen om een drankje. Een wat meer attente, professioneel overkomende bediening zou dit restaurant goed doen. Over het eten niks te klagen. Heerlijk!

5,9
  19. Hier met een vriendin gegeten. Was erg lekker, de porties zijn niet te groot zodat je lekker veel kan proeven. De sushi was heerlijk vers, de biefstukjes heel mals. Voor het geld hebben weer ruim 2 uur genoten. De drankjes zijn wel redelijk prijzig.

20. Na een drukke beursdag samen met 3 andere collega's wezen eten bij Hasekura. De inrichting was een tikkeltje saai & strak, maar verder niets mis mee.
    Met zijn 4-en hebben we lekker gegeten. Vooral de pittige zalm, kip spiesjes & biefstukjes waren erg populair.
    De bediening was op zich wel in orde, soms kwam het allemaal wel wat klungelig over.
    Voor 130 euro hebben we er ons met zijn 4-en 2 1/2 uur prima vermaakt.