• Lid sinds 7 november 2014
Van restaurant:

1. De Dikke Bries

Den Oever

Koos heeft nog geen foto toegevoegd

1. Koos's profielfoto
    Van restaurant

Super bedankt en graag tot een volgende keer!

2. Koos's profielfoto
    Koos vindt de recensie door Amanda en Peter voor De Dikke Bries leuk

Amanda en Peter

Alles is een 10! Het eten was voortreffelijk de sfeer de inrichting en de bediening waren top! Vriendelijk, beleefd kan een sterren restaurant een puntje aanzuigen en toch een heel ongedwongen sfeer. Zeker een aanrader voor als je hier nog nooit bent geweest! Wij komen zeker terug! Amanda en Peter

3. Koos's profielfoto
    Koos vindt De Dikke Bries niet leuk

4. Koos's profielfoto
    Van restaurant

Oke dan wil ik u zeggen wat beneden peil is!

Namelijk dat u op deze manier achteraf loopt te zeuren en niet het fatsoen heeft op dat aan tafel te doen. Zodat wij uw eventuele klacht kunnen beoordelen en waar nodig te herstellen zodat u met uw tafelgenoten wel een fijne avond kan genieten.

En ook dingen schrijven die pertinent niet waar kunnen zijn is niet echt op een fatsoenlijk niveau. Maar goed het is blijkbaar uw manier van ongenoegen uiten.

Ook wil ik u er aan helpen herinneren dat u of een van uw tafelgenoten bij het verlaten van De Dikke Bries mijzelf aan heeft gesproken met
    "U heeft Heerlijk gekookt" dan zakt mijn broek af als ik deze onzin lees.

Verder wil ik u meegeven dat u ook voor de lunch en het mooie uitzicht ons maar beter kunt overslaan ik heb hier namelijk niet zoveel zin om voor u nog iets klaar te maken of mijn personeel voor u te laten lopen.
    Einde discussie.
    Zij die blijven en tevreden zijn groeten U

5. Koos's profielfoto

even kort:
    Wij zijn niet in het bezit van een stoomoven, werken zeker niet met diepvries groenten en frieten, een vers in de roomboter tong van 500 gram (36,50) hoeft toch verder geen speciale behandeling, de garnalen waar u het over heeft waren echte gepelde op de gril gegaarde gamba s (net als de doorbakken biefstuk) de ronde aardappeltjes zijn gewoon verse minikrieltjes, de kipfilet staat op de kaart als in spek gewikkeld gevuld met geiten kaas.
    Ik vind het jammer dat u deze klachten niet direct aan tafel doorgeeft zodat wij de kans krijgen e.e.a. te beoordelen en zo nodig te herstellen.