1. Ben hier jaren geleden geweest en had goede herinneringen aan handgesneden frieten en lekkere vis. Met z'n vieren op weg. Locatie prachtig, nog steeds grappig ingericht (moet je wel van houden, maar best leuk), en zeer vriendelijk maar beetje afwezig personeel, misschien door terras buiten. Decor en locatie een 8. Maar nu het eten. Mensen, doe het niet! Voorgerecht wel OK, 2x proeverij;15 p.p., best mooi gepresenteerd, en 1x 'n lekker tomatensoepje. Daar eindigt het goede. Het eten was verder dramatisch slecht. Ongelogen, surf en turf was paar garnalen te lang gebakken aan een stokje & 'n grijze gekookte biefstuk. Echt waar: disgenoot had een doorgebakken biefstuk gevraagd. Deze variant was licht aangebakken en volgens eigen zeggen van het personeel verder in de stoomoven gegaard. Gewoon een grijze naar lever smakende substantie. Verschrikkelijk! Kraak noch smaak, schandelijk om zoiets te presenteren. Een kok die biefstuk in de stoomoven zet in plaats van in de pan laten bakken moet terug naar school. Tong (37.50) ok, maar niets speciaals, tongrolletje ook ok, maar garnituur is snackbarniveau en dan nog slecht ook. Muffe amper gebakken ronde aardappeltjes rechtstreeks uit de prefab emmer, de groenten best lekker half vers/half diepvries en waarschijnlijk gestoomd dus lekker, maar opeens met een blob groothandel keriyaki saus erop. Raar, keriyaki garnituur bij gestoomde tong/zalmrolletjes en gebakken tong meuniere. De patat was diepvries en dan de goedkope variant. En veel te licht gebakken, smakeloos en melig. Verder nog een grote homp kipfilet met geitenkaas en spek. Wel mals maar weinig verfijnd. Alles bij elkaar voor 3 voorgerechten, 4 hoofdgerechten, 5 fris en 3 wijn 180 euro lichter. Geen dessert meer genomen, hadden gegeten en gedronken. Prijs- kwaliteit volledig zoek. Dit is prima als een menuutje van 25 euro p.p. maar niet voor dit geld. En dan nog slecht klaargemaakt ook. Advies: kleiner menu en dan beter uitvoeren. Kok op cursus sturen of wisselen. Alleen nog doen voor de locatie en een lunch of zo, want het uitzicht is wel leuk. Met een broodje kan weinig misgaan. Diner overslaan, wordt echt teleurstelling.

3,1

1. Koos
    Van restaurant

even kort:
    Wij zijn niet in het bezit van een stoomoven, werken zeker niet met diepvries groenten en frieten, een vers in de roomboter tong van 500 gram (36,50) hoeft toch verder geen speciale behandeling, de garnalen waar u het over heeft waren echte gepelde op de gril gegaarde gamba s (net als de doorbakken biefstuk) de ronde aardappeltjes zijn gewoon verse minikrieltjes, de kipfilet staat op de kaart als in spek gewikkeld gevuld met geiten kaas.
    Ik vind het jammer dat u deze klachten niet direct aan tafel doorgeeft zodat wij de kans krijgen e.e.a. te beoordelen en zo nodig te herstellen.

2. Beste dikke bries, dit is wat uw personeel doorgaf over de biefstuk toen ik zei dat dit echt niet kon: hij is gegaard in de stoomoven, dan blijft hij nog wel zacht. ik verzin dit niet voor mijn plezier! Ik had een slechte avond, en wilde niet verder de sfeer aan tafel verpesten door uitgebreid te klagen tijdens het eten met mijn door ons uitgenodigde gezelschap. Feit blijft: prijs kwaliteit ver beneden peil, de minkrielen waren zo melig als wat en amper gebakken, biefstuk was grijs gekookt. Moet ik nog doorgaan? Ik vind het echt jammer, dat ik niet vaker naar deze locatie kan, maar mijn oprechte mening is dat dit een zeer slechte ervaring was. Overigens was dit ook de mening van de tafelgenioen, en zelfs van mijn positief ingestelde gasten: eten was beneden peil.

3. Koos
    Van restaurant

Oke dan wil ik u zeggen wat beneden peil is!

Namelijk dat u op deze manier achteraf loopt te zeuren en niet het fatsoen heeft op dat aan tafel te doen. Zodat wij uw eventuele klacht kunnen beoordelen en waar nodig te herstellen zodat u met uw tafelgenoten wel een fijne avond kan genieten.

En ook dingen schrijven die pertinent niet waar kunnen zijn is niet echt op een fatsoenlijk niveau. Maar goed het is blijkbaar uw manier van ongenoegen uiten.

Ook wil ik u er aan helpen herinneren dat u of een van uw tafelgenoten bij het verlaten van De Dikke Bries mijzelf aan heeft gesproken met
    "U heeft Heerlijk gekookt" dan zakt mijn broek af als ik deze onzin lees.

Verder wil ik u meegeven dat u ook voor de lunch en het mooie uitzicht ons maar beter kunt overslaan ik heb hier namelijk niet zoveel zin om voor u nog iets klaar te maken of mijn personeel voor u te laten lopen.
    Einde discussie.
    Zij die blijven en tevreden zijn groeten U