• Lid sinds 16 februari 2015

Karel65 heeft nog geen foto toegevoegd

1. Karel65's profielfoto
    Karel65 heeft een recensie geschreven voor The Blue Lotus
    Chinees-Indisch Zeist

Deze keer i.p.v. afhalen in het restaurant gegeten. Lopend buffet is prima bevallen;
    hulde aan de kok(s). Voldoende keus ook. Verder een gemoedelijke sfeer en prettige bediening!

2. Karel65's profielfoto
    Karel65 heeft een recensie geschreven voor Dubrovnik
    Internationaal Zeist

Wederom prima gegeten (we komen hier al regelmatig). Vriendelijke bediening verder ook!

3. Karel65's profielfoto
    Karel65 heeft een recensie geschreven voor Ramblas

Prima gegeten hier (wederom). Prijs- kwaliteit verhouding vinden wij goed. Hebben hier op een woensdag gegeten en gekozen voor onbeperkt tapas.Bediening vriendelijk. Eerste keer ging wat mis met de drankjes, maar daarna liep alles goed. Voor ons een aanrader!

4. Karel65's profielfoto
    Karel65 heeft een recensie geschreven voor In den Vollen Pot

Afgelopen zaterdag (Valentijnsdag) hier gegeten! Het was helaas één grote tegenvaller! In het begin leek alles nog goed te gaan. De drankjes werden snel gebracht evenals het stokbrood van het huis. Het voorgerecht (chimichurri en zalm) werd na enige tijd ook geserveerd en was best lekker.

Toen was het wachten op het hoofdgerecht en dat hebben we ook gedaan: wachten, wachten en nogmaals wachten. Er kwam wel geregeld een ober vragen of we iets wilden drinken, maar enige uitleg waarom het zo lang moest duren voordat ons hoofdgerecht er zou zijn, kregen wij niet. Aan een andere tafel werd wel verteld dat de keuken er mee bezig was en dat het helaas erg druk was. Dat vind ik geen acceptabel excuus voor het veel te lange wachten: er zat meer dan een uur verschil tussen voor- en hoofdgerecht! Een restaurant kan en dient hier rekening mee te houden; je hebt tenslotte gereserveerd, dus ze kunnen een bepaalde inschatting maken qua hoeveelheid personen op een avond toch?! (als keukenpersoneel onverwacht ziek wordt, kan ik daar nog begrip voor hebben, maar alleen de drukte werd als excuus medegedeeld.) We werden het een beetje zat: we zaten inmiddels meer dan een uur te wachten op het hoofdgerecht en we waren niet de enigen. Toen ons hoofdgerecht (de steak + vis-curry) uiteindelijk kwam, viel dat helaas ook tegen qua smaak en hoeveelheid, maar dit terzijde.

Uiteindelijk werd de dessertkaart wel snel gebracht, maar kwam de ober pas na zo’n 20 minuten de bestelling van het dessert opnemen. Voor mijzelf was de maat al vol: het nagerecht hebben we maar overgeslagen. Het personeel was weliswaar beleefd, maar niet erg attent. Geen excuses of zelfs maar een drankje van de zaak. Één ding is zeker: hier komen wij nooit meer eten!