• Lid sinds 17 februari 2019

1. Alexy's

Leerdam

José mook-geurts heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jenneke en Dick KLein Geltink

Gisteren hier voor het eerst op aanraden van vrienden wezen eten. We hadden het verrassingsmenu gekozen. Heerlijk, alles vers, niet vet, de lamskoteletjes waren voortreffelijk, de kleine voorgerechtjes evenzo. Inderdaad een echte aanrader.

2. José mook-geurts's profielfoto
    José mook-geurts vindt de recensie door Clemens Huijding voor Alexy's niet leuk

Gezellig restaurant, bediening is lekker snel, eten is matig en een een beetje smaakloos. Zou er niet nog een keer gaan eten.

3. Peter en Agnes Goossen

Gisterenavond wezen eten bij Alexy's. We werden heel gastvrij ontvangen en het restaurant is bijzonder sfeervol. De gerechten worden geserveerd op mooi servies, de garnituren schitterend opgemaakt onder het motto "het oog eet ook mee!" De door ons bestelde gerechten waren van Top Klasse!!!
    Dit restaurant is echt een aanrader, we komen hier zeker terug!

4. José mook-geurts's profielfoto
    José mook-geurts vindt de recensie door Maureen voor Alexy's leuk

Afgelopen zondag voor het eerst wezen eten bij Alexy's met het gezin ivm ons 10 jarige jubileum. Heerlijk gegeten, van voorgerecht tot het dessert helemaal super! Wat betreft de slechte service van de bediening; hebben wij helemaal niks van gemerkt. Top, zelfs niks op aan te merken. Kwamen regelmatig aan onze tafel om te vragen of alles naar wens was. Niet lang hoeven wachten op onze drankjes en eten terwijl het toch aardig vol zat. Bediening top en de sfeer is super goed! Wij komen zekers nog een keer terug!!

5. José mook-geurts's profielfoto
    José mook-geurts vindt de recensie door Robert voor Alexy's leuk

Met een groep collega's een gezellig etentje om de vakantie te vieren. Een erg gezellig restaurant met zeer vriendelijke bediening en uiteraard het bekende welkomsborreltje. Het eten hebben we niet van de kaart gekozen, we hebben ons laten verrassen door de kok en zeker geen spijt van gehad! De lamskoteletjes overtreffen hier alles :) Budget liet nog toe om na het dessert nog een ouzootje of Metaxa te nemen dus het is een late maar erg gezellig avond geworden. Wij komen zeker terug, Top!

6. José mook-geurts's profielfoto
    José mook-geurts vindt de recensie door B.kar. voor Alexy's leuk

Alles gewoon top!!! Eten sfeer bediening !! 10+ Complimenten ook voor de keuken!

7. José mook-geurts's profielfoto
    José mook-geurts vindt de recensie door Margriet voor Alexy's leuk

Je kan er heerlijk eten en het is voor een kleinere beurs goed te betalen. De bediening is perfect en heel gezellig, je wordt hier met open armen ontvangen.

8. José mook-geurts's profielfoto
    José mook-geurts vindt de recensie door Ronald voor Alexy's leuk

Heb nu een paar keer bij Alexy's aan mogen schuiven. Sfeer en ambiance zijn geweldig! Om over het eten en de gastheer maar te zwijgen, krijgen van mij ☆☆☆☆☆☆
    Alexy's Leerdam 👍

9. José mook-geurts's profielfoto
    José mook-geurts vindt de recensie door E.C. Sterenberg voor Alexy's leuk

E.C. Sterenberg

Geweldig
    goede sfeer
    zelf al je bijziend bent krijg je een leesbril aangeboden
    heerlijk eten

10. José mook-geurts's profielfoto
    José mook-geurts vindt de recensie door Marina H. voor Alexy's leuk

Sowieso aardige mensen, maar we hebben echt zoooo ontzettend lekker gegeten !!!! Gewoon Grieks zoals Grieks hoort .... alles vers, niet te zout, kortom .. heerlijk !!! Schijnen ze hier al 13 jaar te zitten en dan komen wij daar NU pas achter ??!! Zo jammer ... ;)

11. José mook-geurts's profielfoto
    José mook-geurts vindt de recensie door Mariska voor Alexy's leuk

Dit is inmiddels onze stam Griek geworden :-)

Altijd gezellig, goede service en persoonlijke aandacht en het eten is heerlijk!!

12. José mook-geurts's profielfoto
    José mook-geurts vindt de recensie door Henk Groenenberg voor Alexy's leuk

Henk Groenenberg

Het was een hele prettige en gezellige ervaring om daar te eten. Het was er gezellig goed eten en de bediening was perfect. Vriendelijk gast vrij we zijn al meerdere keren in Leerdam wezen eten maar dat was niet zo als bij Alexy. W e gaan hier meer naar toe.

13. José mook-geurts's profielfoto
    José mook-geurts vindt Alexy's leuk