• Lid sinds 29 september 2014

Senza Nome

Maastricht

Restaurant FLOC

Rekem

Jos heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jos's profielfoto
    Jos heeft een recensie geschreven voor Senza Nome

Afgelopen zondag maar weer eens gedineerd in Senza Nome in Maastricht. Zoals altijd avondvullend en strelend voor de tong. De chef-kok, helemaal alleen in de keuken deze avond, serveerde alle couverts prima op tijd uit. Voor- en hoofdgerecht, alsmede het dessert helemaal top. Wijnarrangement idem. Welk een geluk dat dit restaurant geen Michelin-sterren ambieert. Verslaafd aan Senza Nome!!!

2. Jos's profielfoto
    Jos heeft gereageerd op een recensie van Restaurant FLOC

Er is een foutje geslopen in mijn eerdere recensie. Daar waar ik spreek van Waygu, moet dit zijn wagyu!

3. Jos's profielfoto
    Jos heeft een recensie geschreven voor Restaurant FLOC

Na er al vele malen langs gereden te zijn gisteren eens gestopt en er gedineerd. Het was een belevenis, tongstrelend. Een mooie kaart en voor deze eerste keer het aanbevolen menu maar eens gekozen. Dat was helemaal top! Partner gekozen voor kabeljauw als hoofdgerecht en ik voor Wagyu beef. Zowel de kabeljauw als de Wagyu beef waren een streling voor en op de tong. Echtpaar en dochter is er alles aan gelegen om het verblijf tot een culinaire belevenis te maken en daar zijn zij in bijzondere mate in geslaagd. Een TOP restaurant waar wij nog vele malen zullen komen!