1. Na er al vele malen langs gereden te zijn gisteren eens gestopt en er gedineerd. Het was een belevenis, tongstrelend. Een mooie kaart en voor deze eerste keer het aanbevolen menu maar eens gekozen. Dat was helemaal top! Partner gekozen voor kabeljauw als hoofdgerecht en ik voor Wagyu beef. Zowel de kabeljauw als de Wagyu beef waren een streling voor en op de tong. Echtpaar en dochter is er alles aan gelegen om het verblijf tot een culinaire belevenis te maken en daar zijn zij in bijzondere mate in geslaagd. Een TOP restaurant waar wij nog vele malen zullen komen!

1. Er is een foutje geslopen in mijn eerdere recensie. Daar waar ik spreek van Waygu, moet dit zijn wagyu!

2. Geen enkel probleem, wij hebben dit even voor je aangepast! Ter info: je mag dergelijke zaken ook gerust doorgeven aan info@eet.nu, dan wordt het wat sneller opgepikt ;-)

Groeten,
    Het redactieteam