• Lid sinds 4 juni 2009

Akropolis

Oudenbosch

't Gastels Veerke

Oud Gastel

Jansen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jansen's profielfoto
    Jansen heeft gereageerd op een recensie van Akropolis

Graag hoor ik van je wanneer er blijkbaar weer een nieuwe eigenaar is in gekomen. Wij zijn op 1 november geweest en toen was er ook net een nieuwe eigenaar.

2. Jansen's profielfoto
    Jansen heeft een recensie geschreven voor Akropolis

Sinds er een nieuwe eigenaar in zit, is de kwaliteit en service erg achteruit gegaan. Lang wachten, onvolledig gerecht krijgen en dus nog langer wachten. Nee, mij zie je er niet meer. Echt jammer, want het was zo goed hiervoor.

3. Jansen's profielfoto
    Jansen heeft een recensie geschreven voor Irodion

Als je van Grieks houdt en kleine kinderen hebt, dan is dit het beste Griekse restaurant in R'daal. Je belt van te voren en zorgt dat je er rond 17.00 u/17.30 u reserveert en meldt dat je met kleine kinderen komt. Dan worden al deze gezinnen op de begane grond bij elkaar in de binnenplaats gezet, vlakbij de speelhoek. Omdat je dan vroeg bent, is de kwaliteit van het eten beter dan dat het heel druk is.
    Voor de jonge gezinnen, raad ik dit aan.

4. Jansen's profielfoto
    Jansen heeft een recensie geschreven voor Eterij 'Onder de Duinen'

Wij staan op de bijbehorende camping en als je gewoon niet te uitgebreid wilt eten is het prima. Snack's en friet, maar ook een menuutje met biefstuk, salade en friet of kibbeling, maar ook pizza's. Kortom, gewoon simpel eten en het is betaalbaar.

6,7
  5. Jansen's profielfoto
    Jansen heeft een recensie geschreven voor Top Food

Als we afhaalchinees halen dan ik het hier. Altijd lekker, niet te duur en goeie service (10 minuutjes)

6. Jansen's profielfoto
    Jansen heeft een recensie geschreven voor 't Gastels Veerke

Wij zijn een keer op een zondag begin april geweest en het eten was onder de maat. Het duurde bij ons ook te lang en vervolgens gingen we met honger van tafel, omdat de hoeveelheid zeer mager was. Het leek wel een kindermenu.

Nee, wij wonen in de buurt en dachten lekker in de buurt gezellig wat te aan eten, maar niet voor herhaling vatbaar helaas.

5,5