Op dit adres zit nu: Bas & Lieke

Bezorgrestaurants in de buurt van Akropolis

1416291964 73
1419048075 68
1465901968 69
1485194748 73
1496219194 73
1515511973 73

1. Stijn Kerstens

Het restaurant heeft onlangs weer een nieuwe eigenaar gekregen en eindelijk is dat dit keer wel schot in de roos. Want er is gekozen voor nieuw personeel en nieuwe koks. Dat merk je meteen. Het nieuwe personeel is zeer vriendelijk en het eten is geweldig en super lekker. Precies zoals Grieks eten moeten zijn. Akropolis heeft nu echt kwaliteit.

Wat S. de J., Kim Hertman en Jansen schrijven was inderdaad van toepassing op de oude eigenaar van het restaurant. Die had onvriendelijk personeel en het eten was niet oké.

Die problemen zijn nu allemaal weg. De nieuwe eigenaar, personeel en koks verdienen een pluim. Mocht je opzoek zijn naar een Grieks restaurant in de omgeving van Oudenbosch, kies dan voor dit restaurant. Zowel uiteten als eten thuis laten bezorgen is uitstekend!

2. We zijn afgelopen dinsdag met zijn 3 een hapje komen eten in dit restaurant. Het eten was overheerlijk en de bediening was helemaal top! We hebben genoten, de sfeer was warm en gezellig. Wij komen hier graag terug! Een echte aanrader.

3. Kwamen jarenlang bij Thomas en Els. Altijd goed, van alles gevierd ook met familie. Vorig jaar voor het eerst weer aan de haven geweest. Door omstandigheden een tijdje niet daarna. Op 15 november j.l. een mailtje gestuurd met wat vragen e.d. Geen antwoord gekregen. Zijn we er die avond zelf toch maar gaan eten. Eten is goed, slechts 1 meisje deed het keurig, verder kwam het er stug over. De sfeer is totaal weg niets meer aan. Geen contact te krijgen. Eten is goed maar je wilt ook uit zijn. Onze zoon zou uit buitenland overkomen en wilde ik eind vorige week voor 3 reserveren. Belde, werd niet opgenomen. Was toch echt al avond. Toen een mailtje gestuurd met het een en ander en totaal geen reactie gekregen. We hebben het nu wel gehad met akropolis. Er zijn meerdere restaurants. Kalinichta eigenaars van akropolis, ons niet meer gezien.

4. Kim Hertman

Vanavond uiteten geweest in dit restaurant. Hopend op een lekkere maaltijd, maar niks is minder waar. Helaas was er veel niet op voorraad, de gyros aangebrand en te zout en de bediening onbeschoft. Als er tegen mij wordt gezegd 'Heb je een probleem?', 'Ik koos er niet voor dat u hier komt eten' of 'u moet uw mond houden' dan voel ik me niet echt welkom. De serveerster had meer oog voor haar telefoon in plaats van de kleine hoeveelheid gasten in het restaurant. Al bij al een restaurant waar we niet meer willen terugkomen.

5. Sinds er een nieuwe eigenaar in zit, is de kwaliteit en service erg achteruit gegaan. Lang wachten, onvolledig gerecht krijgen en dus nog langer wachten. Nee, mij zie je er niet meer. Echt jammer, want het was zo goed hiervoor.

6. DeReviewer

Mijn ervaring vergelijk ik met die van de Griekse restaurants in Roosendaal en het Griekse restaurant in Hoeven (Grieks Restaurant Mythos). Onlangs wezen eten bij restaurant Akropolis. De ligging van het restaurant is mooi aan de haven in Oudenbosch. Het restaurant is mooi aangekleed, maar toch mist er sfeer die je bijvoorbeeld bij Mythos wel vindt.

De ontvangst: Een ontvangst was er niet, evenals geen vriendelijke welkom en ook geen welkomstdrankje, waar Griekse restaurants toch om bekend staan. De service gedurende avond was niet goed. Het personeel kwam verveeld en zelfs lichtelijk sacherijnig over. Veel wordt vergeten en je moet continu dingen vragen. Ook steeds verkeerde bestellingen.

Eten & Drinken: Voorgerecht; er zijn niet veel voorgerechten en dat maakt de keuze beperkt. In eerste instantie vallen de lage prijzen op, maar daar zijn de gerechten naar. Ik raad anderen af de garnalensalade te nemen. Het mag dan wel mooi op de kaart staan als 'volgens traditioneel Grieks recept', maar het is een schaal vol met saus waar de garnalen doorheen gevlogen zijn. Het smaakgevoel is alsof je een volle bak met salade van Joma zit leeg te lepelen. Dit voorgerecht was dan ook erg slecht.Hoofdgerecht; Al het vlees smaakt hetzelfde. Het vlees is niet slecht en gelukkig was het mals, maar de Gyros was te doorbakken en taai. De frietjes waren wel lekker en dat hoeven naar mijn mening zeker geen vers gesneden frieten te zijn. Met de tzaziki gaan ze bij Akropolis redelijk zuinig om, maar toch is dit naar mijn mening naar verhouding. Het eten is wel erg, ja heel erg zout en dat verpest te smaak waardoor je inderdaad de beleving krijgt dat alles hetzelfde smaakt. Nagerecht; Het ijs is niet vers gemaakt en dat proef je meteen. Maar dit is bij veel restaurants zo. Maar als je dan als restaurant ijs gaat inkopen, doe dit dan bij een goede ijsmaker of een haal het bij een uitstekende groothandel zoals de Sligro en maak zeker geen gebruik van ijs dat smaakt naar het ijs van een supermarkt.

Ik had hoge verwachtingen van Akropolis, maar helaas het viel tegen. Ik zal hier dan ook niet meer gaan eten.

7. kawajaapie

8. Natuurlijk zijn dit soort beoordelingen subjectief, mijn beoordeling die ik nu hier schrijf is dat ook. Het heeft te maken met ervaringen elders en eerder. Ik kom wekelijks minimaal twee keer in een Grieks restaurant en mijn beoordeling is een vergelijk met deze ervaringen. In dat licht vind ik Akropolis te Oudenbosch maar 'n zesje (13 in een dozijn). Niet dat ik slecht gegeten heb hoor, maar het was niets bijzonders en als dit het is, ga ik er ook niet meer naar terug.

Bediening: lieve, aardige en vriendelijke mensen.
    Sfeer / omgeving: alles is nieuw en mooi - modern ingericht.
    Eten: frietjes recht uit de diepvries zak van de Jumbo. Geen verse aardappel, wat vanzelfsprekend veel beter zou smaken en iets over aandacht en passie voor koken zou zeggen. De Rhodos schotel die ik had besteld bestond uit 3 soorten vlees met alle drie dezelfde smaak, met je ogen dicht zou je niet weten welk vlees je in de mond hebt! Eierdopje met Tzatzikki en een paar verdwaalde stukjes koude groente op je bord. Dit zou ik verwachten op een camping of zo, het straalt geen liefde uit en de smaak zoals gezegd is 'plat'.
    Prijs kwaliteit: onvoldoende gezien de eenzijdigheid van de smaak en de factuur.
    Kort samengevat, dit niveau van uit eten vind je in ieder dorp en stad, daar hoef je niet voor naar Akropolis te Oudenbosch. Niet omrijden, zou ik zeggen.

9. Vriendelijk ontvangst, gastvrij en snelle bediening, keurige lokatie met mooi uitzicht over de haven. Ruime menu kaart met betaalbare prijzen ook het dagmenu is een aanrader.
    Ik heb er nu 2 keer gegeten en we komen zeker vaker terug.

Toen we er de laatste keer waren op een donderdag zat er een groep van 40 mensen, en door omstanden moest een meisje in de bediening weg, nu stond de eigenaar er helemaal alleen voor in het restaurant, en dat is voor de eerste keer dat ik iemand met 6 borden tegelijk zag lopen, maar niemand zat lang te wachten vliegensvlug werd iedereen bediend met zelfs nog persoonlijke aandacht. Chapeau !!

10. Christien

Mooie lokatie aan kop van de haven, zeker in de zomer zal het heerlijk zijn om een terrasje te nemen.
    Wij hebben hier nu 2 keer gegeten, 1 maal met vrienden en 1 maal met de kinderen en aanhang, beide keren heel gezellig en heerlijk eten.
    Vriendelijke mensen, een echte aanrader, komen zeker regelmatig terug.

11. Heerlijk gegeten, alle gerechten zijn prima van smaak, er is aandacht besteed aan het opmaken van de borden / gerechten. Vriendelijke ontvangst door de eigenaar. Leuk modern pand, mooie inrichting, gezellige ongedwongen sfeer, ruime afstand tussen de tafels, open keuken.

Volgens mijn man smaakt het eten hier beter dan in Griekenland, hmmm is eigenlijk wel zo, was zo lekker hier. Dit restaurant is een aanrader voor iedereen. We gaan hier nog heel vaak komen, zeer goede prijs / kwaliteit verhouding.

12. Wij eten hier regelmatig en kan niet anders zeggen dat het gewoon goed is, zowel de gastvrijheid, alsmede het eten. Gewoon weer iedere keer een feestje. Over feestje gesproken, op 11 april is er een griekse avond, komt allen!

13. Kees Jacobs

Sfeervol restaurant, leuke lokatie, gezellige inrichting met voldoende ruimte. De service is snel en erg vriendelijk. Een zeer uitgebreide menukaart. Wat geserveerd wordt is erg verzorgd, van prima kwaliteit en superlekker. Zelden zo lekker gegeten in een Grieks restaurant. We komen zeker terug.

14. kees