• Lid sinds 4 augustus 2018

Da Peppino

Gasselte
  2. Da Peppino

Gasselte

Jan heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jan's profielfoto
    Jan vindt de recensie door Jan voor Da Peppino leuk

Intussen een aantal keer bij dit resatuarant geweest. In verschillende samenstelling. Gister met een leuke groep.
    We hebben weer uitstekend gegeten. De entourage is sfeervol. En er wordt zichtbaar hard gewerkt. Het is zomer. En het restaurant is erg gezellig. Veel leuke klanten. Goede sfeer. Dankzij de kwaliteit en gezelligheid komen we graag weer terug.
    We moesten iets langer wachten dan normaal. Maar het eten maakte dat ruimschoots goed. Alle reden om gauw weer eens naar dit leuke restaurant in Gasselte te gaan. Een aanwinst voor Drenthe. Harde werkers in de keuken en bediening. Top!

2. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor Da Peppino