Pizzeria da Peppino is al meer dan 14 jaar een gevestigde naam in de plaats Gasselte. Begonnen door Guiseppe Polimeni en zijn vrouw Alida Polimeni. Ze hebben de zaak al die jaren met plezier gerund en hebben in 2017 besloten om ermee te gaan stoppen en met hun welverdiende pensioen te gaan.

Daarna heb ik (Bidjoy Ramcharan) de pizzeria overgenomen van Guiseppe en Alida. Ik heb daar een aantal jaren gewerkt en zag dat het een goed lopend restaurant was in het hartje van Gasselte. Alleen zag ik ook dat er veel meer potentie in zat. Wat meer met deze tijd meegaan is iets wat er nog veranderd kon worden. En daar ben ik als jonge ondernemer voor. Met mijn frisse kijk erop heb ik de zaak gemaakt tot wat het nu is. Een stuk moderner maar wel de echte Italiaanse sfeer.

In de loop van de jaren heb ik nog veel meer plannen om de zaak te verbeteren. Ik hoop u terug te zien in ons gezellige en sfeervolle restaurant. De gezellige gastheren en gastvrouwen staan voor u klaar om u eens goed in de watten te leggen. En onze koks zullen uw smaakpapillen positief verrassen.

Tot ziens bij pizzeria da Peppino!

Het eindcijfer is 7. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1197624130 87
1205285631 87
1220608632 81
1281900636 86
1320208138 81
1343192640 81
1419807645 78
1519407151 80

1. Alles ziet er keurig uit erg vriendelijke bediening. En we konden vlot eten al met al erg geslaagd. Ik raad het zeker aan.

2. decorte andy

Gewoon top de pizza en varkenhaasje aan een aantrekkelijke prijs doe zo verder.

3. Lekker gegeten voor een goede prijs.

4. Ervaring zeer slecht en wel om de volgende redenen ten eerste het duurt veel te lang voordat je je eten krijgt in ons geval meer dan 3 kwartier dan vraagt iemand van de bediening of je nog een tweede biertje wilt waar je dan vervolgens een kwartier op moet wachten en als je er dan om vraagt staat hij er met 2 tellen. Oké na meer als 3 kwartier komt dan eindelijk het eten dat wil zeggen voor 1 persoon (pasta) dat van mijn vrouw was er nog niet(pizza) dus ik maar beginnen met de pasta want anders wordt het koud. En ja hoor daar komt de pizza van mijn vrouw maar wat schetst onze verbazing EEN VERKEERDE deze had mijn vrouw niet besteld. Ze heeft deze wel opgegeten en trouwens niet betaald maar daar ging het ons niet om nu kon ze voor de helft nog gelijk met mij eten. En als je dan wilt afrekenen vraagt men wat je gehad hebt volgens mij geeft de bediening dat door. Trouwens de jongeman achter de bar (afrekenen) zei dat het te maken had met te weinig personeel wegens ziekte en dan ga ik helemaal over mijn nek want dan moet je ander personeel organiseren of op zeker moment zeggen dat je vol bent dan hou je misschien tevreden klanten over maar dit is niks. Het heet nog steeds Da Peppino maar als het niet veranderd Dag Peppino.

5. Intussen een aantal keer bij dit resatuarant geweest. In verschillende samenstelling. Gister met een leuke groep.
    We hebben weer uitstekend gegeten. De entourage is sfeervol. En er wordt zichtbaar hard gewerkt. Het is zomer. En het restaurant is erg gezellig. Veel leuke klanten. Goede sfeer. Dankzij de kwaliteit en gezelligheid komen we graag weer terug.
    We moesten iets langer wachten dan normaal. Maar het eten maakte dat ruimschoots goed. Alle reden om gauw weer eens naar dit leuke restaurant in Gasselte te gaan. Een aanwinst voor Drenthe. Harde werkers in de keuken en bediening. Top!

6. Wij dachten we gaan lekker pizza eten maar dat viel even vies tegen. Kom je om 1900 binnen, (gereserveerd), krijg je pas om 20.45 Je eren op tafel, na twee maal te vragen waar het eten blijft, word je met een brutale mond gezegddat je maar wat moet gaan drinken, krijg je je eten, 2 pizza's niet gaar en de rest niet lekker. Hebben de helft laten staan. Heeft de kat ook wat te eten, die vrij door 't restaurant en keuken loopt en de resten van de TAFELS in en op 't terras op zit te eten. Al met al hier zie je ons nooit meer.

7. Joke van Leeuwen

Om 19.00 gereserveerd, eten kwam pas om 21.00! Als het nog lekker was geweest.... Vlees was doorbakken, gemengde salade bestond uit een zakje frissesalade met 2 schijfjes komkommer en 1 tomaatje. Bedroevend! Als excuus werd aangevoerd dat het erg druk was en dat er 1 pizzabakker te weinig was. Wij hadden met 6 personen slechts 1 pizza besteld. Als er van tevoren gezegd was dat de wachttijden wel eens langer zouden zijn hadden wij nog de keuze gehad om weg te gaan. Er werd ons steeds verzekerd dat het nog maar een kwartiertje zou duren. Dus meer drinken besteld dan we van plan waren. Nooit meer!! Hopelijk trekken ze hier lering uit!

8. Chris Berkelder

Leuke opzet en goede prijs maar de afstemming wie doet wat is duidelijk ver te zoeken.
    Het wordt hierdoor 4 medewerkers op het terras of niemand lange wachttijden en onnodige ergenis. Als dit gemeld wordt gaat de medewerker openbaar op het terras een discussie voeren met een gast en word ook nog eens boos. Gebrek aan ervaring neem ik aan. Hierdoor zeer slechte ervaring bij het afrekenen waarvoor we zelf binnen staan 15 minuten een tip gegeven dat ze moeten kijken naar de structuur krijg ik het antwoord dat het allemaal moeilijk is.
    Jammer maar weer een ervaring rijker hoe het in mijn ogen niet zou moeten

9. Jack Hendriks

Goed en lekker gegeten.
    Vriendelijke bediening, jammer dat het uitserveren lang op zich liet wachten

10. Het eten is altyd lekker hier juist heb ik het idee dat de pizza's gekrompen zijn.

11. Miranda

Prijs kwaliteit helaas minder. Tweede rondje drinken vergeten te brengen. Na vragen kwamen ze het brengen, maar zonder glas. En om nu uit het flesje te drinken in een restaurant. En het bier was op.....Extra zoals patat en salades zonder opschep lepel. Mayonaise had een vieze gele rand van het onbeschermd met een folie staan. Pizza wel prima en de prijs van de pizza ook. Sfeer van het restaurant ook niet echt geweldig. Ik vind het persoonlijk geen echt gezellig restaurant. Personeel wel vriendelijk.

12. Lekker gegeten voor prima prijs. Vooraf bruschetta's heerlijk dik belegd. Pizza's zijn prima. Heerlijke huisgemaakte tiramisu en creme brulee op de dessertkaart. Kortom een aanrader, wij komen vaker.

13. Altijd vriendelijk en goed eten. Ik kom er al jaren.

14. Pjotrick King

Good service, bad food. And it appears that the owner keeps the tips for himself

15. Vandaag langs geweest en een pizza besteld met mijn vriend, het duurde zeker een half uur voordat de pizza er was en de bodem was heel taai. We hebben niet eens de helft opgegeten en zijn gegaan. Personeel is vriendelijk.

16. Aj heijboer

Pizza's afgehaald. Wat een grote pizza's en heerlijk gevuld. Daar rij je een stuk voor om vanuit Hunzedal in Borger

17. Een tijdje terug hebben wij hier gegeten met 4 personen. Kwaliteit van het eten is opzich wel goed, alleen jammer dat het wat aan de lange kant duurde. Nadat wij een hoofdgerecht besteld hebben en deze aan tafel kregen, is er niemand van het personeel nog bij ons aan tafel geweest. Wel erg jammer want we hadden allemaal graag nog een ijsje of wat te drinken besteld.

We kregen het idee dat het het jonge personeel het allemaal niet zo veel uitmaakte wat er gedaan moest worden.

18. Hebben hier vanavond voortreffelijk gegeten. We waren met 4 personen en hadden een driegangen menu. Voortreffelijk alles was mogelijk. Eten was prima, wel erg veel, maar velen zullen dat een voordeel vinden. Verhouding prijs/kwaliteit is prima. Bediening erg vriendelijk. Aanrader. Tot de volgende keer.

19. Wat een heerlijk eten was het. We komen hier echt wel vaker.

20. Wij hebben afgelopen zaterdagavond gegeten bij pizzeria Da Peppino. Het eten en de sfeer was prima. De bediening echter liet wel wat steken vallen. Nadat onze bestelling was opgenomen door de serveerster konden wij lang wachten op ons voorgerecht, dat uiteindelijk niet was gekomen. We kregen meteen het hoofdgerecht. De pizza's waren voortreffelijk. Alleen was het jammer dat we voor de pizza's meer moesten betalen dan op de menu kaart stond. Door de manier hoe de situatie zich voordeed, kregen wij het idee dat dit de normale gang van zaken is bij dit restaurant.

Dus een tip, let op hoeveel je uiteindelijk betaald voor je pizza!

21. R. van der Lugt

22. Hebben hier een aantal keren gegeten, hele vriendelijke bediening en het eten is toppie, een aanrader!!

23. Een middelmatige pizzaria.
    We hadden een carpaccio besteld die op zich goed van smaak was, maar te waterig.
    Verder bestelde we een lasagne en een entrecote. De lasagne was goed van smaak, maar zeker geen hoogstandje.
    De entrecote was erg taai waardoor je veel moest kauwen.
    Toen we dit bij het personeel meldde was het antwoord dat dit al vaak was doorgegeven aan de kok, maar die het prima vlees vindt en geen klachten daarover wil. Hij gaat er niks aan veranderen.

Het personeel was verder niet echt gemotiveerd en daardoor niet oplettend.

Voor wie op vakantie is, en niet veel verwacht van het italiaanse eten, is dit prima.

24. Peter en Geertje

Hebben heel lekker gegeten ,we komen vast en zeker weer

25. Frans, Mirjan & Tom

Eind februari 2012 voor het eerst deze pizzeria bezocht. De bediening was vlot en zeer vriendelijk. Wij hebben de pizza's salami, napolitana & don vito gegeten en deze waren super lekker. Onze zoon van 11 heeft bijna zijn hele pizza salami opgegeten. En dat wil wat zeggen hoor!
    Helaas wonen wij niet in de buurt (Z-H) maar wanneer we weer in Drenthe zijn, dan komen we zeker terug bij Da Pepino!

26. Ik kom hier nu een jaar of 4, het is een mooi restaurant, het geeft een verzorgde indruk. Er zijn plaatsen genoeg, over het algemeen kan je zelf een tafel uitzoeken. Buiten het vaste personeel tref je er ook tijdelijke krachten, de ervaring leert dat het personeel erg betrokken is. Service is gewoon goed te noemen. Het eten is super ! Naar ons idee is 'papa" daar voornamelijk verantwoordelijk voor de pizza's. Op voorhand een gerecht met smaakvoorkeuren opgeven is geen enkel probleem.

Een zeer goed, vriendelijk restaurant. leuk, bekwaam personeel, een aanrader dus !

27. wij komen hier graag. Het eten is prima. Edoch, de laatste keer was het vlees wel zeer taai. Gezellige bediening en mooie ambiance.

28. fam van Driel

Wij, wonend in Limburg, eerst eventjes naar de pizzeria in Gasselte. Mooie ambiance, lekker eten en als je eens iets anders wil dan op de kaart staat maken ze er geen probleem van om het naar de smaak van de klant te bereiden. Leuk personeel, aardig en spraakzaam. Niets is hun teveel.

29. Het restaurant ken ik nog van voor de brand in 2004.

T.o.v. voor die tijd is het interieur er mooier op geworden. Veel opener en gastvrijer. Alhoewel de gastvrijheid van het personeel altijd al aanwezig is geweest.

Over het eten, Crema di Pomodoro had wat meer creme mogen hebben. Jammer dat voor de Tiramisu cake is gebruikt.

Maar de Scallopina Funghi was heerlijk, het vlees was mals en de champignons waren lekker knapperig gaar. Mijn tafelgenote vond dat ook met de Scallopina alla Gorgonzola. Dat en de leuke sfeer maken de avondje heel goed.

30. We kennen deze zaak al voor de nieuwbouw na de brand. Wanneer we zo rond etenstijd in Drenthe zijn, belanden we meestal hier. Er is altijd wel een plekje. Eenmaal aan tafel, ontsnapt niets aan de aandacht van het toeziend personeel. Dat geeft je een vertrouwd gevoel, ook al moet een en ander soms met een korreltje worden genomen. Met deze Italiaanse familie is het leuk en losjes converseren, maar zonder het gevoel te krijgen dat je als klant niet serieus wordt genomen. Het merendeel van de aanwezigen neemt pizza en lijkt daarmee tevreden. Wij waren dat met de malse entrecote die wij bestelden en de ingredienten waarmee die werd opgediend. De volgende keer stoppen we vast wel weer in Drenthe.

31. Wat een heerlijke pizza's, de lekkerste sinds jaren. Voor mijn moeder, die niet zo vaak meer uit eten gaat, was dit ook een heerlijke maaltijd. We hebben genoten, ook van de attente bediening.

32. Prima pizzeria! Vergeleken met anderen in de omgeving zeker één van de beteren!

33. Zeeeeeeeer goed kan niet beter,

Lekker gegeten, ga vanaf nu elke dag als het kan.

Bediening is gewoon perfect.

Ik heb nog nooit zo`n fantastische pizzeria meegemaakt.

Ga zo door jongens:-)

34. Wij vinden het altijd gezellig als we weer in de buurt zijn. Een paar jaar geleden kwamen we bijna elke week wel een pizza eten. Altijd een praatje met het personeel, we komen in juni weer in drenthe dus weer ff bij jullie een pizza eten. De groeten van wiebe en grietje oant sjen.

35. anoniem

Op 5 mei 2009 met mijn vrouw pizza's gegeten.

Perfect gebakken, croquant en lekker!
    Bediening correct.

We komen binnenkort weer terug.

36. anoniem

Helaas, vroeger was dit wel een goede pizzaria. Een aantal jaar geleden echter teleurgestend door oud i.p.v. vers brood mee te krijgen. Jaren niet meer heen geweest.

Laatst toch weer een poging gewaagd en eten besteld. De pizza's waren nat, vet en niet erg lekker. Te duur voor wat ze leveren.

37. meneer. H

Ik vond het helemaal gewedig. Goeie sfeer. Goed eten en ook goeie bediening.

38. robert(o) en henny

Kreeg de neiging spontaan het italiaanse volkslied te gaan zingen. Ossobucco fantastico! Naar mijn bescheiden mening een van de betere Italiaan in het noorden. Woon gelukkig in de buurt.......

39. r. gerding

leuk restaurent leuke gezillige sweer en leuke stijl een beetje modern. het eten is er super echte italiaanse pizza's drinken is ook goed.

40. Twan en Ellen

Eten is prima! Ambiance kan beter. Ziet er aan de buitenzijde niet schoon uit, plantjes ontbreken in de voldoende aanwezige bakken, maar dit doet geen afbreuk aan de smaak van het eten. Eigenaar aangesproken op de verzorging van zijn terras. Hij beloofd beterschap.

41. Uitstekende echt Italiaanse Pizza's in een modern ruim restaurant. Veel verse ingredienten. Ook de andere gerechten zijn goed, bv pollo alla cacciatore was er uitstekend. Ruime porties, volgens ons een van de allerbeste hier in het noorden.