• Lid sinds 22 juni 2019

Ingrid Engelbert heeft nog geen foto toegevoegd

1. Ingrid Engelbert's profielfoto
    Ingrid Engelbert heeft een recensie geschreven voor Van Alles Get

Gedacht lekker te lunchen bij van Alles Get, maar nee niet lekker gegeten. Heb de laatste tijd al bemerkt dat de kwaliteit en service snel achteruit gaan maar hoop doet leven. Dit ligt niet aan de bediening, die is prima. De kwaliteit van het eten en de wachttijd zijn zeer slecht. Wat een aantal maanden geleden nog lekker was, is nu nog net te eten. Mijn man had een uitsmijter ham/kaas met brood (brood was oud) en de salade werd i.p.v. op het bord (zoals gewoonlijk) in een piepklein kommetje geserveerd voor 2 personen bij mekaar, wat een gedoe en veel kleiner dan gebruikelijk… Ik had een Italiaanse bol met brie… een oude bol die een beetje platgedrukt en opgewarmd was (lees uitgedroogd) met uitgedroogd spek en minuscule plakjes brie, daarover wat pijnboompitjes en verlepte rucola… Ik heb er nog spijt van dat ik niet meteen gereclameerd heb, maar ik doe dat niet graag… dus heb ik een gedeelte laten staan. De laatste drie keer niet lekker gegeten met verschillende gerechten, die een tijd geleden nog prima waren (andere kok? Andere eigenaar/meer winst maken?), Wij gaan ergens anders, wel lekker, lunchen.

1,8
  2. Ingrid Engelbert's profielfoto