Van Alles Get in Berg en Terblijt

1420791376 69
1467196008 66
1502681903 55
1519060009 53

1. Ben 2e Kerstdag met 9 man bij Van Alles Get geweest.
    Gereserveerd voor 17.00 Uur. Na diverse malen aandringen kregen wij om 18.30 Uur het voorgerecht. Er was blijkbaar iets fout gegaan met het "briefje" in de keuken.
    Tafel werd niet afgeruimd en toen kwam het tussengerecht al aan. Zelf moeten vragen om de tafel vrij te maken voor het tussengerecht. Verder oké.
    Maar toen kwam als klap op de vuurpijl het hoofdgerecht. Wij hadden aan onze tafel met 5 personen vlees besteld. Er werd niet gevraagd hoe wij dit wilden (medium, au point of…) maar toen het werd opgediend bleek het compleet helemaal rood en koud. Gvraagd of dit even terug kon in de pan en zo werd alles meegenomen. Na ca. 20 Minuten werd het vlees opnieuw opgediend: 4 waren enigszins beter, maar niet lekker warm en het vijfde was even rood en helemaal koud. Bediening geroepen en die beaamde wederom de fout.
    Intussen was onze zin in lekker eten over en de andere vier personen die iets anders besteld hadden waren klaar. Wat gezellig had moeten zijn is op een grote teleurstelling uitgelopen.
    Advies: een nieuwe baas, nieuw keukenpersoneel en ervaren bediening!

2. 2E Kerstdag met 6 personen bij van alles get gaan dineren. Vooraf aangegeven wat we per persoon wilden eten. Voorgerechten en tussengerechten super verzorgd en erg lekker. Tot dat het hoofdgerecht kwam. Konijnenbouten lauw, gevraagde tournedos rare en niet medium gebakken, groente en frieten koud geserveerd. Toen we dit aangaven werd ons gezegd dat we nieuwe verse frieten zouden krijgen. Wat schepte echter onze verbazing, we kregen dezelfde frieten nogmaals gebakken. Het leken wel chips. Toen wij hierop aangaven de baas te willen spreken. Werd er in eerste instatie gezegd dat deze even buiten bezig was, echter na 10 minuten krijgen we te horen dat hij niet aanwezig was. Erg vreemd? Maar gelukkig was de serveerster bereid om ons 1 menu in mindering te brengen. Personeel is jong maar wel vriendelijk. Jammer genoeg zullen wij in ieder geval niet meer met kerst gaan eten bij van alles het.

3. Afgelopen donderdag gaan eten, het was niet zo een succes!
    Salade van €14,50 zonder dressing, bier waar het schuim al van was ingezakt, satèsaus kant en klaar!
    Niet voor herhaling vatbaar.

4. J.Jansen

Paar keer gegeten, niets bijzonders maar voor snelle hap! Bij de laatste keer zo lang gewacht dat de zin over was.
    Personeel bestaat allen uit jongeren die hun best doen maar van Horeca geen kaas gegeten hebben.
    Baas steekt geen hand uit de mouw als het nodig is, kwaliteit van eten? In mijn optiek mag degene die de keuken presenteert op kookles.

5. V. Crapels

We zijn op 5 mei onbeperkt spareribs gaan eten bij Van Alles Get met 5 personen. Dit is ons zwaar tegen gevallen. Het waren niet de spareribs die ze normaal serveren. Deze waren niet lekker. De bediening liet ook te wensen over, 5 drankjes besteld er staan er 10 op het dienblad, maar er waren er maar 4 voor ons. Het 5de drankje liet op zich wachten.
    Wat ook ons betreft was dit de laatste keer bij Van Alles Get.

6. Triest,hadden vrijdag 27/2/2017 gereserveerd met 4 personen om 19.00 uur.
    Bleek dat ze dit niet genoteerd hadden,werd ons gevraagd of we voor iets speciaals kwamen anders konden ze ons wel naar een andere locatie sturen,Belachelijk.Hadden ook kunnen zeggen,ga even aan de bar zitten,neem een drankje als er dan een tafel vrij komt kunnen jullie plaats nemen.
    Wij zijn er nog nooit gaan eten,maar zullen er ook Nooit meer heen gaan,Trouwens reservatie was door vriend van ons gedaan die 25/2/2017 had gebeld.
    Misschien had diegene die decreservering moet noteren het op een bierviltje gedaan. Jammer

7. Prima gegeten voor weinig geld. Mooi interieur wat je in eerste instantie niet verwacht. Kan nog wel winst geboekt worden in service/personeel.

8. Leyla Verstijnen

Vrijdag avond 30 september ben ik daar gaan eten, onbeperkt spareribs eten. Het was echt heerlijk, echt een aanrader. Goede en lekkere spareribs en heerlijke zelfgemaakte frieten.

9. Wij eten hier vaker maar de kwaliteit en service zie ik steeds verder achteruitgaan! De voorlaatste keer vergaten ze gewoon onze bestelling op te nemen, na 30 min maar eens gaan vragen of we nog mochten bestellen! Hierna nog bijna 45 min moeten wachten!
    De laatste keer bijna 1 uur moeten wachten! Vond de spare ribs waterig smaken, net of deze ontdooid waren!
    Heel jammer! Je leest dezelfde revieuws ook al van 2 jaar geleden!
    Ik zou ook de trampoline weghalen of n nieuw doek en n net erom heen doen!

10. 8 juni was het zover. Speciale verjaardag, op een speciale plek. Van te voren doorgesproken. Iedereen zou eigen keuze maken. De zon scheen. Achter op het terras met mijn visite, na ontvangst een toast uitgebracht.

Het voorgerecht buiten op het terras genuttigd. De kleinkinderen genoten ondertussen op de trampoline en het springkussen. De rest van het diner binnen gebruikt. Een ontspannen sfeer, iedereen genoot. Van elkaar en van het lekkere hoofdgerecht en toetje.

Een feest met mooie herinneringen, een goede keus en ambiance. Een aanrader! Goed verzorgd, lekker eten, Vriendelijk personeel en fijn contact met de eigenares.

11. Isabella

We hebben genoten van de high tea, was goed verzorgd. Wat wel een afknapper was waren de thermoskannen heet water op de tafel. Zou leuker geweest zijn als er theepotten op tafel stonden... misschien een tip?

12. Onverwachts uit eten bij van alles get, heerlijk gegeten, correcte bediening, vriendelijk personeel en een mooie zaak met groot buitenterras waar we zeker teruggaan!

13. Vandaag bij Van Alles Get gegeten. Ik had een cadeau bon van 50 euro. We bestelden als nagerecht crème brûlée. Na 15 minuten kwam de kelner zeggen dat er geen crème brûlée was. Nou jammer dan, onze rekening was 40 euro na aftrek van de crème brûlée. Bij het afgeven van de bon werd mij verteld dat ik geen geld terug kreeg. Ja dit begrijp ik volkomen. Ik zei dat ze dan maar een tegoed bon van 10 euro moesten geven. De kelner vertelde dat dit ook niet mocht van de baas. Ik heb verder geen ruzie gemaakt, de jongens die daar werken kunnen hier niets aan doen.

Ik vind het ronduit schandalig (wij gaan hier regelmatig eten). Ik denk dat dit de laatste keer was. Lekker makkelijk geld verdienen.
    Gertje

14. Familie Feij

Wij hebben met 11 personen op 30 december daar gegeten. Wij waren dik tevreden!! Een prima locatie...
    Hartelijke groeten, Doris en Jean Feij.

15. Vandaag een (kerst) High Tea met collega's bij van Alles Get gehad. Alles was supergoed verzorgd. Kwaliteit van het eten was prima. Er was genoeg te eten en te drinken. De locatie was modern en gezellig ingericht. Het eten wat over was konden we meenemen in papieren zakjes. We hebben een gezellige middag gehad die absoluut voor herhaling vatbaar is.

16. Recent met een aantal personen gegeten. De moderne ingerichte ruimte is kil en zakelijk en de akoestiek laat veel te wensen over. Hoewel de bedienende medewerkers attent en vriendelijk acteren zijn de spijzen van friture-kwaliteit: weinig creatieve presentaties en tegenvallende smaak. Verlepte salade met weinig dressing in een puntbakje een varkenshaas saté met veel te zoet saus (uit een potje?)

17. Leuke brasserie, we zaten buiten op het terras, alleen jammer dat het zolang duurt eer je het eten krijgt.

18. Spare rib avond. Spare ribs waren best lekker, maar de wachttijd? Echt niet normaal. We waren er bijna uitgelopen! Een uur wachten! Mensen die na ons binnen kwamen kregen wel direct hun spare ribs. Mensen die al een half uur voor ons zaten waren ook al die tijd aan het wachten. Personeel weet niet waar het mee bezig is. Heel erg jammer voor zo'n mooie zaak! Teleurstellende ervaring. Kom hier dus ook niet meer terug, hoewel het eten best lekker was. Maak dan geen reclame met onbeperkt spareribs als je ze niet wil/kan leveren. Tot nooit meer. Jammer.

19. Afgelopen vrijdag met twee personen op terras gegeten. Smaak was zeer goed en ruim voldoende. Prijs viel in het niet bij de hoeveelheid. Ga er beslist nog een keer naar toe. Twee maal pasteitje met friet geweldig.

20. Vandaag gaan eten met mijn man. Ik kreeg niet wat ik besteld had. Mijn man kreeg zuurvlees met 3 stukjes vlees er in, kreeg wel nieuw maar hij moest wel alleen eten.

Na lang wachten kreeg ik een schnitzel wat een slappe spons was, niet bruin; in magnetron warm gemaakt. De saus was lekker, maar nee, bedankt.

Personeel vriendelijk, maar de kok is super slecht.

21. Heerlijk lunch gehad, panini echt heerlijk, goede koffie en niet te duur voor een mooie portie.

22. Robert lahaije

Er lag een wandelaars menu op tafel, maar toen wij dat wilden bestellen werd ons medegedeeld dat dit pas vanaf 5 uur was. Waarom ligt dit dan om 13:00 uur op tafel? Op de lunchkaart staat "vraag naar onze diner kaart". Toen ik ernaar vroeg werd mij medegedeeld dat ik die niet kon krijgen.

Ik ben zwaar teleurgesteld en zal hier niet meer komen.

Jammer voor een zaak die zo goed uitziet en prima producten levert. De bediening breekt deze mooie zaak helemaal af. Zoveel potentie en geen levering. Echt jammer.

23. Restaurant is erg achteruit gegaan. Ongelofelijk dat deze eigenaar recent een prijs heeft gewonnen als "ondernemer van het jaar". Op zich straalt het restaurant kwaliteit uit, ziet er sfeervol maar ook modern uit. Voldoende zitplaatsen en ook mogelijkheid om buiten aan de voor als achterzijde plaats te nemen.
    Echter is het eten er erg op achteruit gegaan. De Gyros is ala discountsupermarkt, voorheen nog grote stukken gekruid vlees, nu krijg je kleine afvalstukjes, veel vet... Afrader! Pizza's Taco worden tegenwoordig slecht gevuld, zo'n 4cm vanaf de rand pas vulling, veel te veel deegmassa. Burgers te veel verschil in kwaliteit. Is de cheddarkaas op gebruiken ze gewoon een stuk jong belegen. Pluspunt zijn de krulfrietjes, die zijn wel lekker.
    De eigenaar moet echt iets veranderen anders kom ik er in ieder geval niet meer.
    Personeel moet je echt naar je toe roepen anders kun je niets te drinken bestellen. Leuk die Ipods voor de bestelling op te nemen maar als je iets afwijkends wil is het niet mogelijk. Veel te verbeteren in deze tent!

24. Hier vanavond met 2 personen gegeten. Echt een aanrader. Enorme porties en alles even vers en goed op smaak. Inderdaad wel lange wachttijd tussen bestellen en uitserveren, maar de goede kwaliteit van het eten maakte het wachten de moeite waard. Wij komen zeker terug.

25. Voor de 1e keer met groep van 8. Duurde wat lang maar eten was prima, grote porties. Bediening vriendelijk en netjes. Eerdere recensies deel ik niet, wij hebben een prima avondje gehad en zal het zeker aanraden!

26. belinda oomen

Heel lekker eten voor weinig geld. Je krijgt veel teveel, echt waar voor je geld.

27. Roger B

Verschrikkelijk!! Om 18:00 als eerste klant in het restaurant. Eten besteld en na 1 uur nog steeds niets gekregen. Op dat moment ben je het lachertje van de andere tafels die eerder als ons hun eten krijgen. Uiteindelijk verzocht om de rekening aangezien de eetlust verdwenen was. Slechte bediening. Wij als bewoners van het heuvelland zullen hier nooit meer gaan eten.

28. Met 16 personen gaan eten. 2 uur moeten wachten op het hoofdgerecht. Toen hier iets van gezegd werd kwamen ze op het idee om een rondje van de zaak te geven. Kwaliteit van het eten viel zwaar tegen. Eerste en laatse keer hier wezen eten.

29. 2.5 uur wachten op een hoofdgerecht is belachelijk. Ook al is het druk, verzorg je gasten naar de tijd van aankomst en niet wie als laatst komt krijgt als eerst. De obers doen zeer hun best maar 2.5 uur wachten is te lang.

30. Met 12 personen gaan eten waarvan er 7 gerechten niet goed waren, slecht of koud en niet compleet. Geen aanrader. Goedmakertje was een slechte kop koffie!

31. Na binnenkomst 1 uur en 20 minuten moeten wachten op ons eten. De porties waren (te) groot maar het eten is lekker. Jammer dat de service zo langzaam is.

32. Eenvoudig en betaalbaar eten voor 20 euro per persoon. Kun je hier eten en drinken. Op het voorterras kun je goed zitten, maar aan de achterkant is het buiten nog veel gezelliger. Daar grenst een enorme tuin aan, waar bij goed weer vanalles te doen is voor de kinderen, zoals een trampoline en springkussen. Binnen is het simpel maar leuk ingericht. We zijn hier een keer of vijf wezen eten en elke keer prima bevallen.

33. Heel lang wachten op het eten, terwijl het helemaal niet druk is. Van kwart na 5 tot kwart voor 7 wachten op het eten en daarbij veel verkeerde gerechten! Niet voor herhaling vatbaar

34. m.hupperichs

Met 10 personen wezen eten. Interieur moet je van houden, niet gek eigenlijk. Portiegroottes waren prima, behalve bij de saté, deze was redelijk weinig.

Hebben wel lang moeten wachten maar dat mocht de pret niet drukken. Eten was zeker gezien de prijs oké. Toetjes ook al was de dame blanche helaas niet met warme chocoladesaus, deze was steenkoud maar dat noem ik schoonheidsfoutjes.

Inclusief drankjes 25 euro p.p kwijt en dat is te doen. Dus doen we vast nog eens.

35. Joseph Geenen

36. Waren met vijf personen gaan uiteten omdat we gehoord hadden dat het lekker eten is bij van alles get, na het bestellen van onze gerechten hebben wij even moeten wachten op ons eten, beter gezegd vier mensen hebben even moeten wachten, de vijfde moest lang wachten, na een twintig minuten wachten kwam eindelijk het eten (biefstuk), iedereen was inmiddels al klaar met zijn eten, het biefstuk was vreselijk het was geen biefstuk maar een stuk wild (hier moet je maar van houden). Service was echt slecht. Er had van te voren gezegd kunnen worden dat ze geen biefstuk meer hadden en vier mensen eten geven en een laten wachten kan echt niet.

37. Met 6 personen meer dan een half uur moeten wachten op bediening. Zelfs na een keer vragen kwam er niemand. Na het opnemen van de bestelling bleken de mega hamburgers er niet te zijn. Niet ingekocht. Zonder te eten na 45 minuten weer opgestapt. Nu al de 2e slechte ervaring. We gaan niet meer.

38. Christa Berghuis

Op de heenweg naar Luxemburg hadden we hier een kop koffie met een lekkere punt vlaai genoten. Omdat het goed bevallen was, het een leuk terras heeft en vanwege de aardige bediening zijn we op de terugreis teruggekeerd voor een hapje eten. De bediening was vlot, niets gemerkt van wachttijden terwijl het terras vol zat. Mijn Friet met Zuurvlees was lekker en echt goed heet. Hetzelfde gold voor de Mega Hamburger met Krulfriet van mijn man. De sla die erbij geserveerd werd was kraakvers met een lekkere dressing. Mochten wij weer in de buurt zijn dan komen we zeker weer aan. Een compliment voor de vriendelijke jonge mensen in de bediening!

39. Phil Limonard

Vanmiddag een heerlijke panini met zalm gegeten op een zonnig terras bij Van Alles Get!

40. J.Kruijntjens

Samen met mijn vrouw een hapje eten , rond half zeven zaten we op het terras. Rond kwart over zeven kregen we de bestelde saté en frieten. Toen lag er nog geen bestek op tafel, dit hebben we tot 2 maal toe moeten vragen. Het eten was niet warm genoeg en dit hebben we dan ook aangegeven. De borden werden terug genomen, met de gedachte dat deze binnen enkele minuten zouden terug komen, maar helaas duurde dit tot 20.00u. Ons geduld was op en we hebben de drank betaald en zijn vertrokken. Van het personeel kregen we te horen dat het zo druk was, maar volgens mij kon de keuken dit helemaal niet aan, het tafeltje naast was ook al aan het klagen dat het allemaal zo lang duurde. Voor ons geen tweede keer meer.

41. Frank Narings

Gisteravond met 5 personen wat gaan eten. Eerst moesten we 50 minuten lang wachten op het bestelde eten. Toen het eten kwam was mijn vlees koud. Ik gaf dit aan en kreeg nog niet eens de kans om aan te geven dat men mijn bord niet in de magnatron of onder de warmte lampen hoefde te zetten, want de bediening was al weg met mijn bord. Een vijftal minuten later kwam mijn bord terug en raad eens, het was onder de warmtelampen of in de magnatron gezet, met de frieten, sla en saus zoals dat eerst al op het bord lag. Je weet wat er dan met frieten sla e.d gebeurd. Juist niet te eten! Dus weer terug geven. Omdat mijn vrouw mij inmiddels als een stuk van haar pizza had gegeven, werd er zonder iets te vragen, alsof het vanzelf sprekend was een leeg bord bij mij neergezet en verder niks!! Geen verontschuldigingen, geen drankje, niks, totaal geen reactie. Ook later bij het afrekenen werd er geen woord over vuil gemaakt alsof er niks was gebeurd.

U raadt het, ik ga daar nooit meer!!

42. Ik heb hier samen met mijn vrouw en de kinderen een high tea beleefd. Ik kan alleen maar zeggen mensen doe dat ook eens met uw kinderen, in een woord geweldig. Eric bedankt.

43. Geweldig, wat we ook besteld hebben alles is even lekker en zeer goed verzorgd. En zeer vriendelijke bediening hebben we er ook nog eens gratis bij. Dus weer tot volgende keer.
    Gr j+m en kids