• Lid sinds 6 juli 2014

Ballie's Diner

Hulst

Tong Ah

Hulst

Hulstenaar heeft nog geen foto toegevoegd

1. Hulstenaar's profielfoto
    Hulstenaar vindt de recensie door Ling zhang voor Marimba leuk

Ling zhang

Klein restaurantje en vrij veel herrie bij binnen stap, maar zodra je gewend bent, is dat wel heel gezelig qua sfeer. Het eten is authentiek en heerlijk, ook niet heel duur, dus een geslaagde avond.

2. Hulstenaar's profielfoto
    Hulstenaar heeft een recensie geschreven voor Mulan
    Chinees Hulst

Fijne keuken. Gastvrijheid met een grote "G"! Menu Pekingeend is onze favoriet!

3. Hulstenaar's profielfoto
    Hulstenaar heeft een recensie geschreven voor Ballie's Diner

Spontane bediening en leuke atmosfeer. Texmex mag voor ons hoger op smaak worden gebracht. Wij misten de pepers en kruiden een beetje. Evt. een gepeperderde variant aanbieden? De cocktails waren lekker. Alleen jammer dat er geen (frozen) margaritha op de kaart staat. Hoort er toch een beetje bij. Wij komen zeker terug!

4. Hulstenaar's profielfoto
    Hulstenaar heeft een recensie geschreven voor Brasserie Midi

Met 4 personen gezellig getafeld. We werden al verwacht en netjes opgevangen en naar onze tafel begeleid. Super mooi opgemaakte gerechten die smaakten zoals ze eruit zagen! Bediening was vriendelijk en iedereen wist waar ze het over hadden. Ook de wijnsuggesties waren prima! Op zaterdagavond was het gezellig druk, waardoor het af en toe wat lastig was om elkaar te verstaan. Wij hebben genoten en bevelen zeker aan.

5. Hulstenaar's profielfoto
    Hulstenaar heeft een recensie geschreven voor Tong Ah
    Chinees-Indisch Hulst

Om 6 uur besteld en om 8:45 afgerekend voor de drankjes en voorgerecht. "Het kon namelijk even duren". Wij halen regelmatig bij deze chinees af, maar het restaurant gedeelte kan beter sluiten als het druk is met afhalen. Terug naar huis met een lege maag. Aanfluiting en respectloos naar de gasten om zoiets te laten gebeuren. Hier komen wij niet weer.

3,3